-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
válasz vendingo #89097 üzenetére
Próbálj drágát,de szerintem vagyis úgy mondom nem tudom a gyárak mennyire szedik ketté a cross/enduro osztályt,nekem voltak cross csizmáim de egyiket se venném fel közútra,kérdés mennyit mész terepen,mert ezek a csizmák sokkal magasabb szárral vannak sok csattal,hogy keményen fogják a lábat,mert crosson szinte végig áll az ember és ha profi még ugrik is komoly métereket,ahol ha perec van tartania kell a lábat,vagy kanyarban rátalpalsz egy kőre sziklára,hálás tud lenni a merevsége.ülve nem kényelmes benne váltogatni,fékezni.
De nem volt nagyon drága alpinstarsom pl,de annak is erősnek kell lenni.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #89173 üzenetére
Érdekes a nyakcsapágy,egyszer vettünk egy X9 piaggo-t asszem,baszki szorult a kormánya,nekem azonnal feltünt hogy valami nem oké,döntögettem és nem jött vissza,apám szerint ennek ilyennek kell lenni,mert ezt mondta az előző tulaj aki a barátja volt így elhitte,pedig apám se először ült motoron...aztán mondtam neki hogy menet közben engedje el a kormányt és döntsön,megindult az egy irányba,de vissza már nem jött
gyorsan el is adta(az előző tulajnak ),az előző tulaj meg nem átvágni akarta,hanem így vette és nem volt egy műszaki zseni...
aztán sorolhattad volna még(cimborámmal megtörtént) a 160nál elszakadó láncot,vagy egy durrdefektet,ezekre sem lehet felkészülni...tény hogy a videón azért nem csapkod a kormány,de lehet csak bestresszelt és megmerevedett az ember...lényeg,hogy megúszta.
nem lehet hogy nagyot markolt az ABS-be és szépen lekattogott a szakadékba...nesze neked ABS[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz vendingo #89557 üzenetére
Mindent lehet,hogy mennyire van kiforrva,milyen kvalitású manufaktúrák vannak itthon,azt nem tudom,földmunkagépekhez már gyártattam rugót ill rugóacélból dolgokat,ezekkel nem volt baj,de spirálrugót még nem csináltattam.
Azért gondoltam valami neves gyártótól,mert haverom a krosszba az ebayen 6000ért vett öhlins erősített rugót.
ha van méret lehet szerencséje is.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Persu vagy valaki!
Hogy is tökéletesítem az alapjáratot? volt már szó róla de nem találom.
4ütem Choi Nori Suzuki egy henger.
mit tekerek hova és utána mit hova? csak nagy vonalakban!
Nincs fordulatszám jelző!Előre is köszönöm!
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #89572 üzenetére
Baszki,itt állok Kunmadarason a rajtlámpánál,mingyá' zöld Te meg itt bohóckodsz?!
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
Bezárt a topic,vagy mindenki motorozik?
Múltkor 1nap alatt volt 100 komment,most meg 2 nap alatt 2.Ha valaki az alföldön motorozik Soltvadkert,Kiskőrös,Kecel térségben,az összes út fel van szórva a szüret miatt musttal,különösen a körforgalmak veszélyesek.Figyelni!
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz freelanced #90079 üzenetére
Nem kell megijedni,nem fogja pont a féktárcsát meglocsolni hirtelen,sokáig fog az még könnyezni.nekem az állástól makkant meg.próbáld meg kitakarítani hátha,de simán lehet öreg és csereérett.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
a terhelésváltásos holtjátékos egyenletből biztonsággal ki lehet húzni a usererrort?
Amúgy: azért létezik az érzelmi kötődés,amikor kisgyerek(6+) voltam kaptam egy 3kerekű amerikai homokfutót,ami később eladásra került,majd amikor nagyobb lettem és véletlen belefutottam egy patika állapotúba,horror összegért,nem volt kérdés hogy megvegyem e pedig 86-os évjárat,hozzáteszem ez vitrinmotor,mivel hátsó lengéscsillapítás hiányában nem épp a legkényelmesebb terepen,de remélem,hogy a fiam olyan élvezettel fogja használni,mint anno én.Szóval én nem akadok fent azon,hogy valaki vett egy öreg motort mert az az álma és azért az összegért fiatalabbat is lehetett volna venni,az megint más amikor valaki már azt mondja,elpusztíthatatlan és mindent kibír.
Szerintem régen még túlméreteztek mindent és adtak a megbízhatóságra,(tekintsünk el a konstrukciós hibáktól) és tettek anyagot a gépekbe,ezért én vallom azt,hogy igenis lehet tartósabb egy régi mint egy rommákönnyített mai gép,ésszerű kereteken belül.Meg hiszek a tervezett elavulásban is egy kicsit,hogy azért alkatrészből profitálnak leginkább a gyárak.
Nagyon régi BMW-k horror áron mennek,mert kultusza van hatalmas rajongói táborral(nem tartozom közéjük),ezt el kell fogadni,de mondhatnám a Nissan Skyline GTR-t is...Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz pityaa23 #90300 üzenetére
Fiúk,nemááár,most komolyan senkinek nincs ettől nagyobb baja?
Vezessen figyelmesen,legyen előzékeny,ne hajtson ki senki senki elé,vezetés közben meg ne előre nézzen hanem hátra,hogy a mögötte lévő autó most lett lemosva,szóval rosszul kell majd magát éreznie,ha meri használni a szélvédőmosót,mert épp telibefosta a gólya a szélvédőt és le akarja törölni?
Amúgy hiába van jól beállítva bizonyos sebességtől a menetszél elviszi hátra a fölös anyagot.
Egyébként nem muszáj senkit tologatni és nem betartani a követési távolságot...amúgy.
Egyébként meg gondolom 1000ből egy aki akkora sutyerák,hogy direkt locsolgat,hogy bassz@ a mögötte jövőt.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz zgospel #90313 üzenetére
ebbe a felsorolásba tegyük már bele légyszi a dB killer nélküli sportkipufogók használatát,mert ugye nem kevés embert zavar,nem tudom Te használsz e,és vitatod e,hogy ez zavar időseket,kisgyerkes családokat,a hangos kipufogó,és esetleg egy hozzászólásod valahol,hogy erre Te felhívtad a motoros társadalom figyelmét...
és tényleg nem kötekedésből vagy hogy szembe menjek Neked,távol álljon tőlem,csak azt mondtátok baj van a fejekben,én ugyan ezt gondolom,csak fordítva és csak beszélgetek,jobb lenne egy bor/sör mellett,mert így mindenki könnyen beír mindent.
DE: ha látod hogy permetel mért nem lassítasz,vagy mész azért benne,hogy utána moroghass?
ott van a kocsiban a kar,nincs odaírva,hogy mielőtt meghúzod figyelj hátra,nem e jönnek mögötted.és ne ez alapján mérjük már fel valaki szociális szintjét,mert ilyen formában bárkit nagyon mélybe lehet taposni.
Ha Téged direkt azért spricceltek le mert "köcsögmotoros",akkor én kérek elnézést,egyéb esetben rendeltetésszerűen használta a gépkocsija tartozékát.Lehet engem is lelocsolnak,de biztos hogy magamban egy "koorva@nyáddal" le is rendezem,de hogy ez miatt nem bosszankodnék annál a tíz méternél tovább az is biztos.Lehet elkezdek fejleszteni egy technológiát,hogy ha meghúzom az ablakmosó karját az autó előbb magától félreáll,letolat árokpartra és elkezd mosni...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #90430 üzenetére
Vagy üzemórás 450es négyütem,vagy 250 kétütem,de ha valaki nagyon perverz 500 kétütem.homokon persze.kövön nehéz olyan motort csinálni,hogy gyors is legyen meg szakítson is,azért a r1 gsxr1000 még 200nál felvehető kerékre,oké hogy nem nyomatékból,de ha megcsinálja csak nem gyenge...nehogy már a nagy átlagnak ez kevés legyen.
Szerk: ha meg áttételezünk megint csak kerekezés lesz a vége.a hülye embernek semmi nem elég már
Múltkor vittek az új RS6os audival nem tudom valami 580 lóerő de úgy szálltam ki hogy ennyi?100ig ment az nagyot de utána semmi élmény nem volt,bár lehet a kényelem elviszi a durvaságot[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Még egy új yamaha vmax-t kellene kipróbálni,első ránézésre lehet hogy jó élménymotornak,kellő tartalékkal,de közúton még nem is láttam.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #90537 üzenetére
Az olajok tartósságát tekintve tök mindegy a "vastagsága"?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #90547 üzenetére
"Közúton a Hondával mentünk a legkönnyedebben, leggyorsabban."
Á.M.E.N.
...tudtam én
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Értem,viszont ha valaki a mai helyzetben pénzt utal valakinek előre csak úgy jóhiszemből,akkor az meg is érdemli,bocs,hogy szőrösszívű vagyok,kurvára megérdemli,ugyan úgy a piramisjátékos,mlm(amelyik olyan) rendszeres hülyeségbe belefaragott emberek is...múltkor azzal keresett meg egy ismerősöm! hogy vehetek aranyat papíron...mondom nemáá.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz vendingo #90856 üzenetére
mindent hivatalos papíron kérj meg,hogy mi alapján,ne csak telefonon,küldjék ki a jegyzőkönyv másolatát,mert perre viszed,hátha kicsit visszább vesznek az arcukból.nyugi ha Te mernél csúszni egy részlettel még megszüntetnék a szerződésedet is,ha meg fizetni kellene mert baleseted volt,majd jön a biztosítási nyomozó és közli,hogy hát Te voltál a hibás...sajna...
hányinger...Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
A gumiápoló szilikonkencéknek van létjogusultsága? Nagyon szép fekete tőle a gumi de ad valami pluszt az esztétikán kívül?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz demars #90928 üzenetére
á csak tiszta latyak lesz,egyébként meg olyan erős,hogy töredékét sem tudja átvinni a havas,jeges talajra,a kaparászós körbeforgások nekem meg nem okoznak már eufóriát,meg előreláthatólag időm se lesz már.
persu: természetesen őt nem de véleményt csak formáltam volna
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #90968 üzenetére
nem vagyok szerelő,de gondolom a gyári automata láncfeszítő értéke biztos,hogy jó.
a feszesség mértéke attól függ,mennyire volt akkor feszes amikor elhallgatott a zajod és Te még itt nyomtál x mm-t ami ki tudja mit jelent bent...mindent túl lehet feszíteni.
egy automata láncfeszítővel volt dolgom,annak a rugóját simán két újjal nyomkodtam,mert ugye az kifelé megy vissza nem,így spanol,de nem nyom mint egy barom,menettel viszont elég durván rá lehet feszíteni a cuccra.
Hozzáteszem ez egy 185 ccm blokk volt nem tudom,hogy a nagyobb köbcentis blokkok feszítői milyen rugóerővel nyomnak.
Meg ugye jött egy újabb hang...innen megmondani?!Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #90983 üzenetére
Haver melyikünk látja azt a szart?Te látod mi kell bele,nem azt mondtam,hogy tescogazdaságos polcról biztos le tudsz egyet venni,kihangsúlyozott GépÉSZ vagy,akitől ez nem áll távol,eddig viszont csak ellenpéldákat sikerült felvonultatni,kezdve azzal,hogy a nyakadba sóztak egy guriga taknyot,és még a szerelő a gyökér mert biztos kókler,mert nem ismered,szóval ha valaki segítő szándékkal közelít,ne kezdj el nagyokosozni,mert úgy érzem a nyomorod rajtam akarod elverni.Majd ne felejtsd el vezetett szervízkönyvesként meghirdetni a motort...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #91006 üzenetére
" Ha én motort veszek, már a telefonban úgy kezdem, hogy hideg legyen és még a port se törölje le róla! :-)
Ha meleg motor fogad, azonnal ugrik minden bizalom nálam.""Gépészként én nem foglalkozok mítoszokkal meg legendákkal. A múlttal is csak annyit, amíg áttekintem az előéletét az adott gépsárkánynak.
Amivel én foglalkozok, az a technika. És bár nem vagyok szerelő, nem tudom felmérni egy motor állapotát az első ránézésből, vagy az első beindítást követően. Mivel nincsenek ilyen tapasztalataim, nekem akkor válik nyilvánvalóvá, hogy jó vásárt csináltam vagy nem, amikor hozzá kell nyúlni és a szemem elé tárulnak az alkatrészek."Nézd nincs ezzel semmi baj,ha erre volt pénzed akkor erre volt,senki nem várja el,hogy a legdrágább márkaszervízbe hord a motort,de ha nem értesz hozzá,akkor egyrészt alázattal kellene érdeklődni és minden információból a lehető legtöbb hasznost kimeríteni és elindulni,de egy vezérműlánc feszítés előzetes tapasztalat nélkül nem egy fújjuk 2 barra a gumit feladat,pláne ahogy persu írta ha szar a lánc csak a hangot szünteted meg attól a vezérlés még pontatlan lesz ha a lánckerekek is kopottak,de Te tudod.a Te döntésed.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz -Mosquito- #91188 üzenetére
Én 96km-t mentem az ezressel idén.én vagyok a kis kilométeres csúcstartó a topicban tavaly semmit ha valaki szeretne letaszítani
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Bogyó bá' #91427 üzenetére
Koorva jól néznek ki,de elenyésző az emberek száma aki ezt terepen rendesen meg tudja erelni.persze hosszú földesútakon biztos baromi kényelmes amúgy,meg nagyon jól málházható.de 130-40 lóerő homokon baromi sok,elindul lefeküdni az eleje kanyarban,vagy csak egy saras nyomvályúban,megpakolva...még Kolondrum sem hozná vissza...de elmesélné...hogy a köcsög nyomvályú...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #91442 üzenetére
ez egy szponzorált valószínűleg gazdag ember,aki még tehetséggel is meg van áldva,a nagy többség az ilyen drága motorját fogkefével tisztogatja és esőben ki sem viszi nehogy koszos legyen.a magyar nagy átlag homokra rá sem megy,aki meg homokon akar motorozni az vesz egy krossz/enduro valamit.van kivétel nem mondom,de ritka,és ahogy fentebb említették egy 125ön is pályán(krossz) két kör alatt úgy bedurrantja az ember kezét ,hogy még pisálni is nehezen megy...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz imibogyo #91484 üzenetére
a terep mint fogalmat kellene meghatározni,mi azt gondoljuk nektek az már terep ha leszaladtok a kavicsos murvás padkára,mert kisodródtatok a kanyarban ,ti viszont azt gondoljátok a terep nekünk amikor 50 méteres asztal ugratók vannak mandínerrel mosódeszkával.
szerk: zgospel gyorsabb volt
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #91516 üzenetére
az milyen cuki lehet,hogy egy anyaghiba miatt félbetörik és a fele bent marad a csontban
Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest