- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- Synology NAS
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Mozilla Firefox
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Windows 10
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
Tudom,hogy volt már róla szó anno,de ha már ilyen témákról van szó el ne menjünk a Xado mellett ami visszaépíti a szétkopott fogaskerekeket is
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Something_ #85540 üzenetére
Hallottam már olyat,hogy ha a lábkörmök nem egyformán vannak ívre vágva,lehet ilyen
Amúgy a súlyod jobban terheli a hátsót mint az elsőt,szóval ha csak nem 250-300kg vagy amit kétlek nem ez lesz a baj,de lehet akkor se a telószimering halna meg,nekem a 600 hornetnél,volt ilyen,hogy megindult,picit,majd kicseréltettem(gyárira) és 3-4 hónap múlva megint elszaródott,akkor azt mondták,hogy valszeg a szimeringet kicsit ferdén rakták be így nem tudott tömíteni,vagy hamarabb megadta magát,utána nem jártam az igazságnak,meg nem is érdekelt mert a második már jó lett.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz dellfanboy #85555 üzenetére
szerintem igen,ha megnézed konkrétan a hátsó lengéscsillapítóra ülsz rá,sőt tovább megyek a segged még mögötte is van szinte,nyilván a súlyodból mindenképpen kap az első is mivel egy jól hangolt futómű együtt dolgozik.de nem véletlen lehet szerintem arra a nem gyenge hátsó rugóra elég rendesen ráfeszíteni,ha úgy kívánja az ember.de ha azt mondod nincs igazam elfogadom,mert ezzel a témával kapcsolatban sem képeztem magam túl
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Spyke-t senki nem használ? Nekem nagyon bejött és nem gondolnám,hogy kevesebb,profi kesztyűm volt,bőrt csak egy hétig hordtam,inkább a kordura mellett döntöttem a horneten
Szóval a szabásával és minőségével maximálisan elégedett voltam,de mondom bőrt tartósan nem használtam.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #86199 üzenetére
Én aszfalton még nem estem,így arról nem tudok nyilatkozni,mennyire védett volna,nekem a kényelme és a szabása meggyőzött.csizmám volt diadora,de azt megbántam.nyilván esés és esés között is rengeteg különbség van.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz #81556480 #86479 üzenetére
A súber nem szorul?
Amúgy persu sztem már kérdeztem én is ilyet de elfelejtettem mi a megoldás,egy szög egyszerű kétütem fűkasza motor,ha elkezd melegedni elkezd önálló életre kelni,itt még nincs szívató hanem a karbi mellett van egy nyomógombos kistartály azt lehet megtölteni a gombbal majd ránt és indul de ha bemelegszik saját magától kezd felpörögni ijesztő tartományba na és ha azzal a gombbal borítom neki a benzint akkor az féken tartja egy ideig de inkább le szoktam állítani mert félek hogy szétrepül
de majd lefényképezem inkábbMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #86772 üzenetére
nekem fiatalon ők voltak a példaképek akkor hallottam,hogy Doohan nem használ lábféket mert hüvelykujjal jobban tudja adagolni...talán vagy kacska volt a lába
Ne is mond ezek az NSR 500ak,brutál gépek voltak és gyönyörűek,mondjuk a seggét jobban kihegyeztem volna de duzzogva még így is elfogadnámAmúgy mond már el kanyarban miért engedik ki a lábukat oldalra?gondolom nem félelemből mert nem meri lapra tenni
Hűtés,lassulás?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz dellfanboy #86835 üzenetére
Azért nem csak akra van a világon,mindamellett nekem is az van de ha nem lettem volna türelmetlen Termignoni-t raktam volna,abban az időben akadozott az ellátás Magyarország irányába.Nagyon jókat hallottam az Aratáról is.meg a yoshi,de azt valamiért soha nem vennék,nem tudom megmondani miért,elvből.
Krossznál a Pro Circuit volt a kedvenc.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #87040 üzenetére
Szerencséd,már azt hittem le kell teremtenem
Amúgy mond csak mi történik ha két ütemnél az egyik főtengelyszimering szar?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #87046 üzenetére
mezőgazdasági kétütem de már hányingerem van tőle,ezt kérdeztem múltkor is,egy viszonylag hosszú löketű motorról van szó,alapjáraton szépen pöffent de egyszer leköpte az egyik gyűrűt és szétverte a dugattyút Pesten csináltattam hozzá dugót meg megfúrták a hengert miután össze lett rakva már nem szépen ritkán pöffent hanem mint egy 450es krossz forgott már alapjáraton is,aztán miután felforrósodott már le sem lehetett állítani,aztán most próbálok kizárni dolgokat,még nem szedtem szimeringig,csak emlékszem,hogy az egyiket nem tudta kicserélni anno a szerelő,a gyertya nagyon csúnya szemcsés kormos a dugó egyik fele kormos a másik meg nem is tudom milyen,majd éjjel teszek fel képet.
Ilyenről van szószerk: ha a régi és új dugót egy csapszegre teszem akkor a teteje egyforma,a gyűrűk szinte ugyanott vannak viszont az új szoknyája 1 mm-el rövidebb,ennek kell szerinted jelentőséget tulajdonítani?
ha lezárom a gázt elkezd forrósodni a szívótorok,és elkezd pörögni mint a barom,ha rátolom a padlógázt elkezd hűlni a torok és egy darabig még kontrollálható de nem egy életbiztosítás így dolgozni vele,6 lóerő,megy át mindenen
Tudom,hogy forumról nem fogod tudni megmondani...de legyél kicsit kreatív és adjál tippeket,mit nézzek meg,azóta van a jelenség amióta új dugó van benne,amúgy a szerelő a gyújtást 1 centivel arréb rakta a gyári jelöléstől,de hozzáteszem mintha anno azt mondta volna,hogy gyári jelölésen nem indult.
Még szétfelé borítom,szóval ezt nem próbáltam még ki,hogy mi lenne gyárin,annyit viszont megnéztem,hogy a dugó felső holtpontra érkezése előtt nyit a megszakító,ez kb mintha így lenne jó nem?
Gyerünk,fejtsd meg és bármit kérhetsz,legfeljebb azt hazudom,hogy nem a Te megoldásod nyert[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #87553 üzenetére
jó sok éve(lehet már vagy 15) valamikor benne volt a Motorkatalógusban,persze lehet most is de azóta nem veszem szóval már akkor is ezzel az értékkel írták le a Royalt,még nevettünk is hogy diesel a szerencsétlen.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz canniball #87735 üzenetére
Szerintem itt még nem volt olyan,hogy modi kelljen keresni...mivel mindig valamire reagálunk,nem kipécézünk valakit,vagyis de,de annak oka van,amit magának köszönhet,gondolok itt okoskodás,nagyzolás...amúgy oltogatás meg kell,hogy legyen már valami jó is,amúgy ha valakinek annyira gyermeteg lelke van,hogy nem bír el egy kis csipkelődést,AMI! soha nincs ok nélkül,szerintem az se motorozzon,vagy ha mégis remélem a Pokol Angyalai fogják tetoválni...seggbe
Amúgy nem követendő példa de baromi sokat mentem fiatalon védőcucc nélkül,mivel nem telt rá és nem is érdekelt.szóval azért nem motorozni mert nincs cucc,hülyeség.ésszel kell.persze ha valakinek van pénze vegye meg,én is megvettem már utána,de azért én elég sok embernél kiverném a biztit,amiket végrehajtottamMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
én azon csodálkozom,hogy még senki nem mondta,hogy az alkatrészek helyett
inkább veztech tréningre költsönMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz freelanced #88188 üzenetére
szívató alatt ne húzz gázt,ilyen melegben nem biztos,hogy kell a szívató
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Szevasztoook! Van valakinek robbantott ábra,service manualja suzuki choi nori-hoz?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #88239 üzenetére
nem is tudtam,hogy komoly motorokat is szerelsz
szelephézagot néznék,egy rohadt japán blogot találtam,ha minden igaz 0,05-0,07 mm között kell lennie,csak szeretném magam megerősíteni,mert ezen két számot leszámítva minden japánul volt írva,és még annyira nem megy a japán nyelv,ha őszinte akarok lenniMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #88250 üzenetére
Köszikee
Tudásom kiegészítésére...
A vezérlés nem csak bordás szíjnál autóban tud átugrani?
Úgy tudtam a láncost lehet tologatni,ill motorban nem ismerek szíjas vezérlésűt.
Megint más:ha valakinek gyenge az akksija cserélje már ki,és vegyük le a gyújtást, amúgy ezt oktatják tréningen?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
válasz AllTheBest #88422 üzenetére
Miért? pontosítás kedvéért,a simlis krosszbukóról beszélünk?
igazából nem is tudom,olyan fészbukos hatásvadász dolognak érzem ezeket a uristen ma majdnem meghaltam,gyors el kell mesélnem,ráadásul úgy hogy abszolút a Te hülyeséged,még csak nem is egy indexnélkülibmws,hanem Te,gyorsasági motorral elmenni krosszbukóba...miért nem egy vitorlaárbócot kötsz a fejedre rögtön?és,hogy 40ig nem bírtad visszahúzni...jajistenem...
Lehet velem van a baj amúgy.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz AllTheBest #88424 üzenetére
Én nem fújom fel...de ne haragudj,hogy fórumon elmondom a véleményem...mellesleg a nagyobb széllökéshez...tudtad hogy ha szélcsendben motorozol 110-nél 110el fúj a szél? Ami elég erős szélnek számít.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Persu megkért írjam ki,hogy innen nem lehet megmondani mi nyikorog.
Na de komolyan,kérdés milyen nyikorgás és honnan jön.
Én krossznál szereltem ilyet de az nem nyikorgott pedig rendesen össze volt rohadva,viszont rendesen lehúzta a rugózás minőségét.ettől független lehet a tűgörgő,de én ezt nem tapasztaltam.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #88707 üzenetére
Baszki ne szívd már a vérét,igenis szépen el kell magyarázni,hogy mit miért és mit miért nem.
például,hogy olaszt akkor sem ha ingyen adják,illetve hogy azért honda mert sokkal megbízhatóbb mindentől ami motor és valaha gyártottak és gyártani fognak.szépen,így észérvekkel.
Egyébként tényleg tök komolyan bevállalom,hogy én soha nem vennék suzukit,nem tartom rossznak,nem azért,lehet egy fiatalkori hasonló gyökér beidegződés,hogy a suzuki szar,vagy nem tudom,de meg sem nézem a termékeiket,meg a yamaha,honda számomra mindig érdekesebb/szebb motorokat hoz ki.
Továbbá,haverom suzukis,van egy fossá húzott gsxr1000,nagyon sok gyorsulást nyer vele,tényleg csoda,hogy mit ki nem bír az a blokk,200 ló körül jár keréken és még szeretne egy 15-20at csak még köti a kategória,még nem turbosíthat
Az előző motorja széria volt 80k kilométerrel és bírta pedig szerintem az előző tulaj úgy lefingta mint annak a rendje,de a motor ment.
Szóval van egy Suzuki choi norim és imádom,de nagyobbat nem vennék suzukiból.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Persu lenne pár szakmai kérdésem,azért írok itt hátha más is tanul valamit belőle(tudod még mindig a kétütemű kerti motor)
Szóval a kérdéseim a következőek.1.szoktak e csapágyragasztót használni a csapágy külsején az aluház és csapágy között?az egyik csapágy egy ujjal kitolható a házból,de meg nem forgott benne soha,és nem is kotyog benne.
2.a két főtengelyszimering közül az egyik kézzel benyomható a helyére,két hüvelykujjal simán benyomtam,a másik oldali viszont kalapáccsal ment csak be(igen tudom,de nincs présem),szóval az atom passzos,kell e ragasztani,ha igen mivel,vagy már ennyi illesztéstől is teszi a dolgát.
3.a forgattyúsház két oldala közé van,hogy nem kell tömítés,láttál már ilyet,azért kérdezem,mert most pasztával volt összerakva,ami nem gyári,nem tudom volt e ott tömítés gyárilag,elég vastag a falvastagság és nagyon szép a két felület,ha vágok klingeritből(nem tudom a vastagságát,de egy átlagos) oda tömítést azzal nem növelek meg valami paramétert?vagy pasztázzak mert az összemegy filmrétegre,vagy ne is rakjak semmit mert lehet nem kell?És köszi előre is
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #88714 üzenetére
Sima hőálló piros paszta vagy speckóbb cucc? Azon gondolkodom hogy hogy fog ez beragadni? Megkenem az oldalát,de ha a helyére nyomom lejön minden róla nem?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #88750 üzenetére
Igen,esetleg van nem mm szabvány hanem más? Plusz egy mm nem fér be tuti
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #88756 üzenetére
Biztos,hogy a furat nem jó,mert a régi ugyan így "mozgott" benne,na majd meglátjuk,csak nem szeretném mégegyszer szétszedni
Vagy valahogy megpróbálom pasztával "igényesen"Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Szakik! Hogy rakjam fel a dugót a hajtókarra? A gyűrűk csapjai szívó vagy kipufogó oldal felé nézzen?egyik nyílásba se tud megakadni bárhogy rakom.nincs nyíl a dugón.én kipufogó felé raknám a csapokat.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #88806 üzenetére
ez 3 gyűrűs,2 van egy síkon egy meg egyedül de úgy csinálták hogy a szívórést és a kipufogórést is közre tudják fogni,nem ér bele,ezt megnéztem,nincs nyíl mert ez Pesten lett gyártatva,nem gyári,nem tudom,hogy kellett e volna bele rakniuk,de náluk volt a henger is,meg minden,gondolom az alapján csináltáka gyűrűk csapolását.
és még amiben segítséget kérnék,vagy egy esszét,vagy egy korrekt linket.gyújtásbeállítás megszakítóra
mennyire holtpont közelben kell nyitni,mi van ha eltolom az alaplapot és még utána állítom magát a megszakítót...stb
az alaplap hál' istennek össze van jelölve gyárilag,azt remélem nem kell máshova raknom,illetve miért lehet azt forgatni?[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #88810 üzenetére
Baszki ezt a csapszeg mérést nem igazán értem,megmondom őszintén,a dugattyú teli henger nem olyan mint a szimóé,úgy érted,hogy a dugattyú tetejétől és aljától egyforma távra van e? mert akkor nem,ha harmadra osztjuk a dugó magasságát akkor a felső 1/3nál van a csapszeg túlzással persze de nem a felénél.
Most együtt piáztam egy öreg autószerelővel,aki azt mondta,azzal,hogy az alaplapot forgatom állítok gyújtást illetve magát a megszakítót lehet még egy elipszis szerű csavarral állítani azzal csak megszakító hézagot állítok,ez fedi a valóságot?azt mondta a hézag ne legyen több öt tized mm-nél,ez jó vagy már régen tanult?
az alaplap gyárilag össze van jelölve,ott kezdem a próbát,a legnagyobb és egyben lekényelmetlenebb bajom,hogy ez egy 70 valahanyas gép tele konstrukciós hibával,értem ez alatt azt hogy gyújtás kalibrációhoz szinte rommá kell szedni,teli lendkerekes,ráadásul a főtengelyről vesz "jelet",szóval,hogy gyújtást tudjak állítani ,le kell bontani a váltó és gázkezelő egységet ami a gyújtás mögé van rögzítve,majd a burkolatot eltávolítani,majd lehúzni a lendkereket,állítani,mindent vissza majd próba...szóval az hogy hol megy jobban a motor iszonyat melóval jár,de nem adom fel,remélem falsot szívott és az volt a baj,kezdek gyárin aztán ha fos akkor megyek/megyünk tovább
Ma kicseréltem csapágyat szimeringet,minden létező furatot profi pasztával kinyomtam,holnapra megköt összerakom a váltóval és próba.Mi legyen a dugóval?
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #88822 üzenetére
Ja neeem,akkor csak rosszul értelmeztem,ez alapján teljesen középen van.ilyet még nem is láttam,így nem húzza meg a henger falát a dugó?
Én a gyűrű csapokat kérdeztem,merre nézzen.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
Hi! Van valami tanulmány tapasztalat,hány évig állhat biztonsággal egy motor beindítás nélkül,hogy majd indításakor ne szakadjon szét szimering egyebek...
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #88907 üzenetére
Azért lett ilyen mert látta valahol és trend és követni kell...nekem is volt fb-m...de csak elvett az életemből,és képzeld van élet ezen túl is,az első 2 hét fura volt még úgy is hogy soha nem posztoltam osztottam meg semmit.
Úgy van ahogy mondod lehet normálisan használni de kérlek légy őszinte és saccold meg a társadalom hány %a használja normálisan
És be is fejeztem,mert nem ide tartozik.Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest