- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Synology NAS
- Zyxel NAS326
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 10
- Router gondok
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #31998 üzenetére
Hát bármi lehet ez alapján, légrés talán...lehet, hogy rossz adatok voltak kéznél. Szerintem visszamész megcsinálta volna, így nem fizettél volna kétszer, de hát most már mindegy Mindenki hibázhat...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Mizsala #32001 üzenetére
Az a baj ezekkel, hogy kívülről bár tiszta lesz, belülről nem. 15-ért kívül-belül tisztítanak és impregnálnak egy nadrág-kabát kombót, az sokkal többet ér, ha 2-3 évente megcsinálja az ember, ezen kívül max egy kis külső takarítás plusz max évente egyszer le kell kenni télire Ráadásul a bőr nem szereti a zuhanyt, nem véletlenül tisztítják speciális módszerekkel a motoros cuccokat.
Egyébként meg sima bőrápoló krémet lehet használni (Nivea, babaolaj) és ugyanilyen lesz. Szóval pénzkidobás ilyen csodaszerekre költeni De persze mindenki arra költ meg az csinál amit akar...ez is csak egy vélemény."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #32059 üzenetére
Áh értelek...neki sem hiszem h jó lesz, mert nem elég magas, lehet, hogy emiatt hasalósabb lesz, meg súlyban sem tuti, hogy ok. De egy próbát megér.
MÁS: Ugye beszéltük, hogy mindenki arra költ...na elvittem ruhát kitisztíttatni és olyan, mint az új. Kívül-belül tisztítják, nem kell kenegetni, impregnálják kívülről pluszban (az a matt réteg újonnan), nincs semmi szaga (bőrszagú). Egy kabát és nadrág 15 600 Ft. Gondoltam 5 szezon után ennyi jár neki, és megéri. Szóval aki nem csak kívülről kenegetni akarja, hanem tiszta, szagtalan ruhában akarja nyomni, annak érdemes ide fordulni: [link]
Nem reklám, csak olcsóbb, mint a katayunga (mellesleg ők is ide viszik egy kis felárral) és csomó helyen le lehet adni az országban, protektort sem kell kivenni."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Örökzöld videó, de a végén ahogy Colin Edwards kiakad és bemutat a középső ujjával meg dobálja a sódert többször is az még ma is megmosolyogtat
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #32095 üzenetére
Mondtam, hogy ők elvállalják, mert ez hasonló technológiának tűnik, mint az autóké...
Déczy elkészült az enyémmel. 20K-val olcsóbb lett, mint amire számoltam, úgy, hogy menetet kellett javítani, új örmös anyát esztergáltatni. Hmm, szerintem nem drága. Remélem fasza lesz.
Egyébként pedig a hátsó rugóstagot (nem is tom ki kérdezte) mindenkinek ajánlom, hogy 10 éves kor után legkésőbb csináltassa meg. Az enyémben szinte alig volt már gáz, olaj meg mint a fos. 15 év és 67e km...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz DigitXT #32142 üzenetére
Az a baj, hogy az emberek végletekben gondolkodnak, ahogy te is...hayabusa turbó meg ilyen marhaságok. Igaz, ,ő 800-ast említett, hogy az neki sok, erre rögtön mi a másik választás? 125...érted, mintha a kettő között nem lenne baromi agy űr. És ahogy mondtuk, 125-ből meg 250-ből is vannak vadabb gépek, amikkel ugyanúgy lehet hülyén menni és hülyén meghalni. Ne ragozzuk inkább. Aki hülye, az biciklin is az marad, meg motoron is.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Szomorú a helyzet, uraim: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Értem amit írsz, de kicsit árnyaltabb a kép. Nyilván ahhoz h a belpiacosokat itthon vagy az euban hivatalosan, újonnan is értékesíteni lehessen, egy csomó lóvét bele kell tolni, ilyen-olyan tanúsítványt megszerezni stb. Szerintem ezek nagy részét meg sem kaphatnák módosítás nélkül, ahogy te is írtad. Ezenkívül india stb ellátják magukat helyi gyártásból, nem kell vinni sehova sem, már ki van építve az értékesítési hálózat de lehet, hogy a sarki fűszeresnél is árulják, nem tudom, ott mi a szokás, de ők ehhez vannak hozzászokva. Eu-ban kiépíteni egy hálózatot nem két fillér, te sem vennél auchanból robogót, gondolom, pedig kapni. Plusz szervizháttér, amíg Indiában a porban szétszedik mg összerakják, nos arra itt nem hiszem, hogy vevők az emberek. Szóval ezt fedezni kell az árból, és az sem biztos, hogy a mennyiséggel bejönne. Szerintem a gyártók nem hülyék, biztos van erre vonatkozó statisztikájuk, hogy megéri-e. Most tolódik az irány a kisebb gépek felé, nyilván egyszer eljön az a pont, amiről te beszélsz, de az nem most van...
Tehát szerint bonyolultabb ez annál szerintem, mint ahogy leírod. Értem, mire akarsz kilyukadni, de teljesen más a kultúra keleten (ott többen vannak és még motorral is dugó van, plusz sok helyen szarabb a tömegközlekedés is - nem mindenhol!!!), csomó olyan tényező van, ami miatt az emberek ott rákényszerülnek a kis motorokra - vagy olyan magas az adó az autóra stb. Sokan akkor sem vennének itthon vagy az eu-ban motort, ha ingyé' adnák, mert kényelmesek az emberek, jó beülni az autóba, télen meg jellemzően (nem a mostani télre gondolok) használhatatlanok, még egy plusz lámpás a magyar ember tökére ilyen olyan adók és szopatások. Arról nem is beszélve, hogy a motor lehet, hogy olcsó, de normálisan felöltözni nem kevés pénz, még ha low costban tolod akkor sem Ez a magyar igazság.
A TB, igen, bulvárfos, de a számok nem hazudnak.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Akik pereceltek már (közúton vagy pályán, mindegy), azok felé lenne kérdésem: ha lett volna tengelygombájuk, annak lett volna valami haszna?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #32245 üzenetére
Sajnos a telószár bizony nem olcsó...de utána fasza lesz!
Archer: "Viszont amitől dobtam egy hátast, valami szalonban láttam, Aprilia SR50 akármi 670K!! Na menjetek ti a pi...ba..."
Eegen, ez a baj...a legszutykabb 125 is mocskosul drága. Nyilván kint megveszik ennyiért is, nem a csóró magyar piacra optimalizálnak árat, mert akkor mindenki innen vinné. De mint mondtam, nyugi, kiszámolták ezt ők. Az meg hol érdekli őket, hogy itthon nem viszik? Sehol...amíg tőlünk nyugatabbra viszik, sokkal több a haszon, mintha nálunk +100 darabbal több menne el Thats the point
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #32249 üzenetére
Értem, de valószínűleg még így is megéri. Mindenesetre nem irigylem a hazai márkakereskedéseket.
Mondjuk ezt a sok terhet/sarcot kéne csökkenteni. Én is most számoltam ki, hogy áprilisban vizsga, kötelező, teljesítményadó. Majdnem 30 rugó egy 16 éves motorra...vicc b+. És ha most venném az átíratás meg vagyonszerzési majomkodás, 0-s kötelezővel meg aztán...hejj, belegondolni sem merek. Nem csoda hogy nem vesznek semmit vagy trükköznek. Látod, itt is mindenki rendszámoztatná meg befizetné, ha megfizethető lenne. Mégsem működik a sok kicsi elv...valószínűleg ennek a rendszernek a fenntartása valakinek megéri...mint drágán adni a keleten olcsó motorokat"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #32260 üzenetére
Az emlegetett"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #32338 üzenetére
Askew van nekem, asszem X9. Élesben (esés) még nem teszteltem. Kényelmes, de nekem az a bajom vele, hogy a lábfejtől a sípcsont felé húzódó redősen varrt rész anyaga repedezik - pedig valami puha anyagból van. Mondjuk most már 4 éves, de azért illene többet kibírnia. Ha jól látom, a gyártó is megszűnt, legalábbis már nincs meg a weboldala Következő csizmám biztosan Sidi lesz, ha egyszer lesz rá pénzem
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #32343 üzenetére
100K+??? A Sidi Vertigo Corsa, ami aztán elég a csúcsok csúcsa sportcsizmában is 100e alatt van itthon Talán valami alpinestars lehet 100 felett, de az már tényleg aztán...azért ez nem volt olyan olcsó, anno 40-45-ört kértek érte, ami 4-5 évvel ezelőtt is több pénz volt. Egyébként ezt leszámítva nagyon elégedett vagyok vele. Nagyon jó a talpa (nem csúszik) és nagyon durva esőket is kibírt beázás nélkül, legutóbb is csak a száránál folyt be a nadrágomról, pedig akkor igazi özönvíz volt. Ha így nézzük megérte az árát, bár én közel sem voltam hardcore user km-ek számát tekintve.
Mindegy, most Sidit vennék, akár használtan is...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz basel00 #32375 üzenetére
Nekem Berik van, teljesen jó. Többeknek van itt Arlen asszem és szerintem ők is elégedettek
Teasüti: nincs olyan, hogy olcsó endúró. Ha foglalkozni kell vele, vagy lezúzod, akkor mindegyik drága. Persze ha nem érdekel, hogy lefingott a külseje, akkor nem gáz, nyilván olcsóbb, mint egy idomos motor. De ha ilyen lefingottat veszel már alapból, akkor az általában nem csak kívül szar, hanem belül is. Szóval mérlegeld ezt
Symbiannal igaza van, bármit cserélni vagy venni kell az már szebbe nyúlós művelet. Féktrácsa alsó hangon 40K, de egyes modellekre 60...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #32393 üzenetére
Jó, annyiért van az enyémhez is, kínai noname, de akkor azt felejtsd el szépen...
Csak gyári, EBC vagy Brembo (esetleg még 1-2 márka, Lucas stb) jöhet szóba, a többi egy kalap szamócát sem ér.
Autóval ne hasonlítsuk, teljesen más piac...ott megy a többet értékesítünk kevesebbért dolog. Ott Brembo tárcsát veszek én is gombokért, de motornál a Brembo és a gyári is egy árban van."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz DigitXT #32404 üzenetére
Eeegen, de nem úszóágazású...ami megbonyolítja a dolgokat, az előállítást stb. Persze mondjuk ez nem indokolja, hogy 5x annyiba kerül. Bár kérdés melyik miből van pontosan. Nyilván más paramétereknek kell megfelelnie...
csongi: én inkább nem nézem és nem is írom, mert a végén a mentő vinne el...de teljesen mindegy, mivel hobbi, aki persze napi járkálásra használja, annak más a helyzete. Más részről meg fals adatok is lennének, mert pl. valaki cseréltet egy telóban kétévente olajat, más 5 évente, valaki meg soha...és ez csak egy a sok karbantartást igénylő dolog közül.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fattyu #32432 üzenetére
Szerintem ez nem teljesen van így. Ha gyári betétet veszel és gyári a tárcsád, akkor a kettő mondjuk úgy, hogy egymáshoz van tervezve. Ergo nem illik egy szett gyári szinteres betétnek a gyári tárcsát hazavágni - márpedig a sportmotorokat általában szinterrel nyomják gyárilag is. Sőt, jobbat mondok. Egyesek, akik nagyon durván tolják, néhány pályanap alatt képesek egy szett szinter betétet is elkoptatni, de mégsem cserélnek naponta tárcsát.
De persze ahogy mondtad, vannak betétek, melyek kopnak mint a szar, és persze így kímélik a tárcsát, de a végén tényleg ugyanott leszel, csak részletekben.
Feree13: igen az a gyári ár, bár ha ügyes az ember olcsóbban is vesz gyári újat itthon is. De akár Brembo tárcsát is lehet venni kicsit olcsóbban, és biztos nem szarabb. Én akiket kérdeztem és rendesen hajtották a sportgépet, azok olyan 50-55K körül cseréltek. Kb. én is akkor...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #32452 üzenetére
Hehe, egy 96-os Opel Corsám van...szerinted? Városban teljesen jó, minek jobb, hogy összecsesszék? Meg a dugóban állni? Mondjuk ha család lesz egyszer, akkor valami nagyobb kelleni fog, de addig bőven megfelel - akkor sem fogok újat és drágát venni. A motor értékvesztése is olyan nagy, hogy inkább a mostanit reszelgetem, mint hitelt vegyek fel egy újra vagy vegyek egy újabbat amire van pénz (ami egyébként nincs ), amivel ha perec van még tovább veszti az értékét
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Értelek, de én szerettem eljárni vele máshova is, nem csak munkába. Az idén 15-17 éves Schwinn csepelem meg nem az a kimondottan terepjáró a merev villájával meg a 20 kilójával , amivel nekiindulnék a hegyeknek Főleg h kéne rá locsolni pénzt is...
Na majd egyszer veszek egy másik UMF-et..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fattyu #32511 üzenetére
Van ebben valami. De az éremnek azért két oldala van, nyilván ehhez olyan árakat kellene megszabni, hogy ne legyen pofátlan a különbség. Mondjuk talán pont a motorline nem olyan vészes, ahol a Sidit árulják. Kedvesek és van készlet is.
Nikla: ebay, aprós oldalak. A külföldi használt beszerzéssel az a baj, hogy sokan nem szállítanak ide...szóval ha nincs ismerős, akkor bukó. Nekem egyébként 45-ös lábam van és a 44-es jó rá Sidiből, meg ami most van csizmám abból is.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fattyu #32513 üzenetére
Mondjuk nem akarok politizálni, de alapból ott kéne indítani, hogy ne 27% legyen az áfa, meg nem kéne az utolsó fingfoszlányt is kisajtolni a vállalkozókból, munkavállalókból. Az a baj, hogy én lehetek jó fej, de csak csepp vagyok a tengerben, ha mindenki más is ezt csinálja. Ilyen ez a kapitalista förtelem, és ez nem a vásárlókon fog múlni csak és kizárólag.
Sajnos ma igen, tényleg ott tartunk, hogy mindenki ott spórol, ahol tud - rezsicsökkentés my ass... De te sem itthon rendeltél kabátot, ha már itt tartunk - pedig ha nyilván rossz lett volna a méret nem kellett volna megvenned és nem lett volna több idő nekik sem behozni."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fattyu #32516 üzenetére
"bocsi de a 27% áfával pl úgy vagyok hogy azt valahogy az összes minimálbéres vállalkozó se tudja kikerülni."
De nekem/neked/vásárlónak ettől még ki kell fizetnie. Az, hogy a vállalkozó már nem fizeti be, az engem nem érint, de ugyanúgy kivették a zsebemből. Egyébként meg ok-okozat...azért csal aki tud, mert nagyok a terhek.
"Én felhívtam őket hogy van-e. nincs de megrendelik nekem. mondom kösz de ezt én is meg tudom tenni.
érzed e a különbséget?"
Érzem, de akkor ugyanúgy foglalkoztak volna veled is, ha ők rendelik meg, mint azok a boltok, akiknek épp lenne készleten. Mellesleg, ha nem jó, akkor nincs szívás a postázással, nem neked kell foglalkozni az egész visszaküldéssel, újrarendeléssel. Most mázlid volt, hogy épp jó volt. Szóval azért mert épp nem volt, ugyanúgy diszkriminálod őket, mondván, hogy szart se tettek érted...pedig tettek volna. Remélem te is érzed a különbséget. (És tudom, hogy most azzal támadsz majd vissza, hogy mert nincs sehol készlet mert a köcsög spórolós magyar boltok...hja, erre azt mondom, amit te: tessék többet a boltokban vásárolni, és máris lesz pénz készletre...ok-okozat. De te sem így tettél...)mod: látom közben válaszoltál. Nos igen, 30e felár, erről beszélek. Ha jön is egy vevő, akkor azon akarják a többi kiesett bevételt bevasalni. Ennyit semmilyen kiszolgálásért nem fogok fizetni, még ha lesz.pnak akkor sem.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Legszebb nők!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Okos Otthon / Smart Home
- Futás, futópályák
- Synology NAS
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen