Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz Daywalker #32197 üzenetére

    1.) A Totalbike továbbra is egyre bulvárosabb
    2.) A gyártóknak is nagy részük van ebben. Nyomatják drágán a nagy gépeket. 125 és 500-600 között egy űr tátong, nem csak köbcentiben / teljesítményben, hanem árban is. ~150 feletti új váltós, nem-noname kínai motor kb nincs 1-1.5 milla alatt, jól sejtem? Az emlegetett Távol-Keleten is a középméretű, racionálisabb, közlekedésre való 250-350-es kategória tarol váltósból (alatta meg 125-150 robogóból). Indiában ilyeneket 3-500 kHUF között is kapni, a nagy nevektől is. Értékesítsék itt is ennek a feljavított verzióját, egy egyszerű, racionális, kényelmesen közlekedhető ~300-as 4T cruiser / városi enduro 5-700k-ért. Egyből lenne kereslet.
    Az egyenként kisebb haszon, de nagyobb volumen helyett foggal-körömmel ragaszkodnak a nagyobb haszonnal értékesített prémium modellekhez (lássuk be, itt a többségünk prémium modelleket használ, nem szögegyszerű közlekedőset).

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák