- SkyShowtime
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- foobar2000
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
- Programozás topic
- Sweet.tv - internetes TV
- Linux kezdőknek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #26424 üzenetére
Hát, nyilván ezen a részén még csiszolni kell. 20 perces nyelezős meneteket bírjon ki a ringen, és utána 20 p alatt töltsön fel...
(ajjaj, kezdek átmenni tipikus fórumozóba, aki megálmodja a tutit és utána hangoztatja... )"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Van két eladó motor ismerősi körben...egy ződ amerikai kivitelű zx9 (98 vagy 99) gyári állapotban, meg egy gsx500f (2005 - márkaszervizben rendszeresen szervizelt)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #26497 üzenetére
Akkor nincs más választás.
vendingo: igen, mondtam is, hogy nagyban függ a tárolástól. Én tavaly kijárattam, utána első pöccenésre indult. Amikor nem járattam ki, akkor kellett forgatni jó párszor...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #26514 üzenetére
Talán annyi, hogy karibisba akkor érdemes tankolni elrakás előtt, amikor már hideg van...ha jól tudom, akkor a kútra érkező benzint már gyárilag adalékolják a hideg-meleg évszaknak megfelelően. Már ha ez igaz...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26584 üzenetére
'Agyarország...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #26600 üzenetére
Ilyen olaj mar nincs. Actevo xtra 4t van sj es ma2 minositessel. Megbizhato forrasbol 1900 ft/liter.
Mod: a motul is el van irva. SJ es MA minosites.
Ne ilyen szutyok shopokbol tajekozodj.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #26603 üzenetére
Irtam fentebb. Toltsd le a gyarto oldalarol a pdf-et, mert kurvara nem ezek a minositesek a castrolnal. Miert ne birna ki?! Ezerszer kitargyaltuk mar ezt a temat.
Mod: a magyar castrol oldal szar, na varj megkeresem a technikai adatlapjat abban jol van[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #26603 üzenetére
http://castrolmintabolt.hu/doclib/424/tcaex4t10w40.pdf
Ez egy 2012-es adatlap. Ha rakeresel, akkor 2006-os adatlapot is lehet talalni, abban van az sg es az ma minosites.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #26608 üzenetére
Tudom. Az 5000 csak ma nem ma2, es sj nem sl. En most a castrolt tolom majd bele. Jo arban van.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26610 üzenetére
Megnezted a gyartok adatlapjat is vagy a ket shop alapjan mondod? Mert epp azon lovagolok h nem jo adatok vannak a shopban.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26617 üzenetére
Me Motul azé'
(#26592) SymbianOS: imádom a gs500 hangját egy jó kipuffal.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #26620 üzenetére
Szerintem rohadtul nem éri meg az árát az sem. Igaz, SL minősítés, de csak MA, nem MA2
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #26624 üzenetére
Van egy haverom aki azzal hajtja mindkét opeljét régóta (pesze nem value, hanem vmi tesco márka, de UK gyártmány). Igaz, az egy régi 1.8-as motor, kisebb igényekkel, de ő szó szerint hajtja mindkettőt és semmi bajuk, pedig szerintem már 2-3x átfordult az óra 99 ezer után...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #26627 üzenetére
Van neki, de a cég szervizeli, szóval az más Azért a tescósat sem úgy kell elképzelni, hogy azt csúnya gonosz emberek öntögetik össze h direkt kicsesszenek a vásárlóval
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #26630 üzenetére
Nem, mert nem a tescóban vásárolok Autóba általában Valvoline, mert normális áron van (bár legutóbb MOL-t vettem és következőre is az megy bele). Három autóba döntök 7-10 éve folyamatosan valvoline-t és semmi bajuk, pedig az sem egy motul...
Motornál eddig csak márkás cucc ment bele, de itthon szerintem abból nincs is tescós márka - vagy nem találkoztam vele, mert nem járok tecsóba Mindenesetre a két véglet a 0 ft-os tescós meg a 20 csillárdos Motul Apropó, motorba eddig váltási érzetre a MOL jött be a legjobban.mod: a tesco is vásárolja egy olajcégtől, nem kell tőle fosni, nem a konyhán készített grillcsérkéjükről lecsöpögött zsírt palackozzák. Amúgy ez a legjobb téma, mindenkit elhülyített a marketing. Versenymotornál persze más a téma, de ott egy verseny és dobják is le, ott ez nem költség.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #26633 üzenetére
De jó lenne egyszer ezzel kapcsolatban mítoszokat dönteni, de hát senkinek sem érdeke. A nagy gyártók elvannak a marketinggel, az "olcsó szarnak" kikiáltott olajat pedig megveszik akiknek nincs pénzük - belőlük pedig jó sok van. Win-win...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26638 üzenetére
És ha tudnák az emberek, hogy elég sok bázisolaj távol-keletről érkezik... Szerintem a motulosok vernék a fejüket a falba
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #26649 üzenetére
pisáljatok bele olaj helyett az jó lesz"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #26690 üzenetére
A múltkor én is eljátszottam.. Nem figyeltem, fáradt voltam...nyomkodom az indítót, nem indul...nem indul...óó mondom mi a jó .... gyújtás le, gyújtás fel....nyomkod...erre észrevettem h lekapcsoltam mikor leállítottam
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz mocsanisi #26719 üzenetére
Erről volt is egy cikk valahol. Sajnos az, hogy te kanyarodni akarsz és kint van az Index, az nem jelent semmit. Neked is meg kell róla győződnöd, hogy valaki nem kezdett-e már távolabb előzésbe. Amikor jöttünk haza kecsóról az 5-ösön akkor mf is előzött, amikor majdnem ugyanígy kikanyarodtak elé...
Meg is vannak, valahol itt keresd: [link]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fattyu #26738 üzenetére
Ezt nem tom mire írtad. Én csak arra próbáltam reflektálni, hogy attól mert valaki indexel, az nem jelenti azt, hogy automatikusan elsőbbsége van a mögötte jövővel szemben (pl. ha már az előzésben van). Mivel nem írta le a teljes sztorit, így csak találgatni tudunk. Ha indexelt és ezt látva kezdett kikerülésbe, akkor gyökér. A Ferivel történt eset tök más volt...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz mocsanisi #26745 üzenetére
Nyugalom, ne idegesítsd magad korán reggel. Mivel nem írtad le részletesen sztorit, ezért csak annyit írtam, hogy vannak helyzetek, amikor ez előfordul és nem a kanyarodónak van igaza. Ennyi. Písz.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ez egy Yahama YZF R1, méghozzá a 2000-res évjárat (később szögletes a hátsó faridom, 2004-től pedig van nyílás a fejidomon). Szóval ha 2008-ban volt a baleset, akkor is legalább 8 éves volt az a motor. Jó ha akkor kb. ért 1,5 millát (nem törötten). Szóval ha ennyit kifizettek, akkor biztosítási csalás esete forog fent (nem hiszem, hogy perköltséggel stb ennyi lett volna a végösszeg). Mellesleg a biztosítót perelték be, ők fizettek, most rajtad akarják leverni. Hajrá, pereljenek...szerintem csak próbálkoznak.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hahaha, törvény Amikor éjjel bontják a betont a vizesek...? Saját törvényeiket is keresztbe szarják.
A közteresekről meg annyit, hogy az is szimpla pénzbeszedés, nem véletlenül arra jártak és a polgárok érdekeit nézik, hanem kell a lóvé. Ennyi."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Uh...celrara kanyarban volt? Ott sikerult nekem is majdnem. Pont annak a kornek az elejen merult le a kamerad...
SymbianOS: kicsit talan szegeny a keverek, de majd persu megmondja. Nekem autoban hasonlo (az injektoros).Gumit meg cserelj, mert a sajat eleteddel jatszol.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #26913 üzenetére
Mi az h ne gyári lelkületű? Ha megfelelő hőértékű gyertya van benne, és van rendesen gyújtás, illetve nem csereérett, akkor felesleges pénzkidobás bele másik. Helyette inkább cseréltess olajat a telókba, ha ennyire bólogatós...az inkább megéri.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #26926 üzenetére
Azt rakd bele, ami belevaló, ne kísérletezgess. A gyárban nem hülyék találták ki, hogy mi kell neki.
Jól megy a motor? Ha igen, akkor nem értem minek szedegeted szét Teljesen jó az a gyertya."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #26951 üzenetére
Lol. El vagy tevedve. Napi 10-12 orat nyomok le sokszor, plusz napokig itthon sem voltam utobbi idoben. Ezert idom sem volt elmenni 1 honapja fekbetetert, es ezert nem is hasznalom. Egy honapja egy metert sem mentem, mert nem volt idom. Szoval kicsit ovon aluli az altalanositasod, hogy itt mindenki ido es penzmilliomos.vannak akik tudnak 7-10e km-t menni egy szezonban, nekem max 2-3 jon ossze, de nem vagyok rajuk ezert irigy, vagy azert mert telik nekik uj motorra...Vagy egy szett gumira, ami nekem is nagy ervagas, nehogy azt hidd h itt mindenki fossa a penzt
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26987 üzenetére
Ja és nem is igaz, mert én is újonnan vettem az M5 Interactot Igaz, nem annyiért, amennyiért a bótba' adták, mert akkor nem vettem volna meg.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #26994 üzenetére
Az a baj, hogy ezt rohadtul nem tanítják meg a motoros suliban, pedig ott a 8-asokat röhögve le lehetne tudni eltolásos módszerrel. Sajnos ez nekem is rossz berögződés, voltam tréningen is, de gyakorolnom kéne pluszban.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen