-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
p87
senior tag
válasz runner 125 #96312 üzenetére
Miért, olyan hülyeséget kérdeztem?
Olvastam, hogy van ahol minden kis szarba beleköthetnek ami nem gyári meg nincs benne E jel. -
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #96337 üzenetére
Köszönöm szépen!
Az a bökkenő, hogy nem akarok autó nélkül maradni 1 napig sem, max. csak pár órára. A hondás topikban tboy93 már ajánlott egy kecskeméti céget, akik szintén postáznak.
szerk.: Van egy ásványrárói ember, aki megcsinálná, de csak májusban ér rá. Írtam két győrinek is e-mailt (egy, kettő), ők egyelőre nem válaszoltak még.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #96337 üzenetére
Már bocs, de koszos a szélvédő.
-
demars
addikt
válasz runner 125 #96364 üzenetére
Találó tábla!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #96454 üzenetére
Lassan 50k van benne, de a fő problémám a gyárilag harmatgyenge rugók és emiatt még egy személyre is beállíthatatlan rider SAG nemhogy 2 személyre csomagokkal.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #96658 üzenetére
Szerinted mi volt az elso dolgom az ereggyel, amikor megvettem?
Azt nem a motor kivanja, azt en kivanom.
150 nel sport hatszazas sem fogy el.
Azt a 400 as sornegyek csinaljak, vagy a 250 es sornegy, ott nagy krizisen megy keresztul[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #96658 üzenetére
Csak 1-es és 2-esben van 70%-os fojtás. A 3-as már teljes.
Nekem 4 évig elég volt úgy. De tavalyelőtt azért csak belekerült a Z-bomb.
Rohadtul lehet érezni a pluszt.Persu: A CBF600-is elfogy még 150 felett...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #96658 üzenetére
"Jah és a futóművet, fékekeket sem lehet az elődhöz hasonlítani. Persze bő 10 év különbség nem rövid idő."
Szvsz ez nem a 10 év, hanem a kategória különbsége. -
HSM
félisten
válasz runner 125 #96670 üzenetére
A fordított teleszkóp tipikus vakítás, nem sokat ér, ha nem jó a belbecs..
Hagyományos teleszkópos régi motoron is lehet jó fék, pl. a régi FZS600 20 éves konstrukció és nem sok rosszat hallottam eddig a fékeire. -
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #96717 üzenetére
Persze, meg nem mindegy hogy a nehezebb vastag cső terheli a vékonyabb befogott részt vagy a vékonyabb alsó cső terheli a befogott vastagabb felsőt!
Ezért is merevebb, erősebb a fordított villa.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #96747 üzenetére
Nem eresz teljesen rendben van.
Nem vagyok jelen. De lehet megnézem.
Lehet mégse nyúljak hozzá?
Már késő, megrendeltem a rugókat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #97072 üzenetére
Ezektől az egyhengeres 48 lovas túra-enduró motoroktól nem kell sokat várni.
Arra valók hogy 100-130 között a világból kimész velük.
Nem kell arra számítani hogy meglepetést fognak okozni, nem vágnak hanyatt, ellenben nyomatékból szépen dolgoznak.
Vérmérséklettől függ ez kinek elég, aki szereti odatépni a gépnek és élvezni a tempót nekik biztos hogy csalódást okoznának.
De ők alapból nem is ilyen motort vennének, akik meg mégis megteszik azok hamar el is adják.
Én tudtam mit veszek amikor a Pegaso mellett döntöttem, túrázni, nyugodt tempóban, kényelmesen, két személlyel, csomagokkal tökéletes.
Ha a terepezésben is jobban megállta volna a helyét akkor megmaradt volna mint 4 évszakos motor.
Az ilyen nagy köbcentis 1 hengeres motoroknak a fő gondja nem is az hogy 48 pacit lőnek ki magukból, hanem hogy mellé 200 kilót nyomnak.
Ez mennyivel jobban hangzana ha csak 120-130 kilósak lennének.
Az biztos hogy mondjuk a Fazer 1000 motorom ami 150 paci volt és a Pegaso között hatalmas űr tátong ha az adrenalinról és annak élvezetéről van szó.
Amikor egy nagy cm3 izmos motornak a jobb csuklóddal igazán odatépsz igazi téridő ugrások tudnak bekövetkezni.
Ez nagyon nagy feeling, én is élveztem, hazugság lenne azt állítanom hogy nem, csak nevettem a bukó alatt hogy mennyire nyúlok rajta.
Ilyet egy 48 pacis gépen sosem fog megtapasztalni a sofőr.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #97072 üzenetére
Egyaltalan nem errol van szo, hogy egy szemszogbol nezem. Legalabbis en. Sok balfasz motorossal sikerult motoroznom, ebbol nagyon sok elesett a szemem lattara. Nagymotorral, rutintalanul.
Felsoroltam par balesethez vezeto, rutintalansagbol fakado vezetesi hibat, ami halalos is tud lenni. a csapkodas peldaul, amit te is ateltel egyebkent, meg itt a forumban is leirtad huledezve, hogy mi tortent. Akkor nem ertettem hogy megis hogy nem erted, mi tortenhetett egy 800 as motorral a segged alatt, akkora magabiztossaggal, ahogyan akkor beszeltel. Ez itt a baj.
En leszarom ki mekkora motort vesz elsore, csak ez igy nem igaz, hogy a lepcsozetesseg hulyeseg, draga, es nem eri meg.
Ugyanolyan hulyeseg, mint azt mondani, hogy soha nem fogod huzni egy eros motornak.
A futyimerce... Szerintem megtanulni motorozni nagyon sok energiat es penzt igenyel. Attol, hogy elnevezzuk futyimercenek, mert teged nem ez a resz erdekelt, attol ez meg teny. Ezt az aldozatot pedig nem sokan akarjak meghozni. Nem sokan tudjak, es nincs sok emberben kitartas hozza. Ebbol lesz a leszarom, meg a nem erdekel.
Es nem baj, ha nem gp pilotak irogatnak, de legyetek mar esznel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #97182 üzenetére
Frankon. A sajat tapasztalataimbol indulok ki. Pl egy zxr 250 nel kettot csap. Es tisztaban leszel azzal, hogy szar uton ne nagyon hulyeskedj. igy ugye akar esszel is mehetsz, ahogy a lepcsozetesseg ellenesek teszik ezt nagy motorral, es nem nyelezik le.
Futomunek nem sok koze van hozza, ha a kereken nincs suly.Az teljesen igaz, hogy ha egyszer ebbe belekerultel, azzal semmit nem csinalsz. De miert is kerulnel ilyen helyzetbe egy nagymotorral, amit lepcsozetesseg nelkul veszel, hiszen nem allatkodik az ember, ez fejben eldol...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #97182 üzenetére
szerencsére nem volt időm belefolyni ebbe a háborúba...de nagyon igyekeztek lesarkított lényegtelen dolgokba kapaszkodni,hogy igazatok legyen,kormánycsapkodás,igen kibaszott melegség önti el az ember gyomrát egy ilyen feeling után,de egy rutinos tapasztalt motoros,nem fogja becsukni a szemét,hanem megpróbál gondolkodni,és a lehető legjobban reagálni.de ez is csak egy piszlicsáré példa,egy rohadt példával akar mindenki bizonyítani rohadt összetett dolgokat.egy sornégy 600 ,netán' 750,neagyisten' 1000 ccm így gázreakció terén mennyire toleráns és megbocsájtó?,és belátjátok nem látjátok egy olcsó motort nem fogtok annyira félteni,el kell esni,sokszor,zúzódni törni,ha lehet inkább homokon de komolyan,nekem az a fura,hogy nulla rutinnal embereknek kiajánlotok nagyköbcentit,úgy,hogy fingotok sincs ki van a vonal másik végén,"tesó vedd nyugodtan a nagyot,de aztán észnél légy",jó sokáig nem fog tudni "normálisan" motorozni.Félre ne értsd,felőlem mindenki olyat vesz elsőnek amit akar,irigy sem vagyok,csak a mai közlekedési morálhoz,úgy gondolom a fokozatosság elve biztosabban életbe tart...mert háborogni viszont sáskaként röppen ide mindenki,videókkal megtámogatva,hogy "MENNYI HÜLYE VAN AZ ÚTON!!!MINDNEK EL KELL VENNI A JOGSIJÁT!!!!"
holnap ha sütni fog a nap csinálok egy szemléltető videót,a fokozatosság előnyeiről... én leszek geresics LVL1000bmeg és írtok 4 hozzászólást mire megírom...megyek is cigizni,pedig ma fogadtam meg,hogy lerakom
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #97196 üzenetére
Akkor engem szerintem félreértettél: én állítottam, hogy nem tudsz sem Te, sem én kimotorozni egy 250-est, de azt nem állítottam, hogy nincs értelme nagyobbat venni!
Amúgy szerintem ha jövőre eladom a Pegaso-t, akkor két motor lesz utána: egy 250 körüli 4 ütemű enduró, amivel azért el tudok menni akár szegedre is bohóckodni egyet (pl. WR250), meg egy 650-1000 közötti túraenduró, amit külföldi túrákra fogok használni (akár szar utakon, akár autópályán). Pl.: V-Strom
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #97196 üzenetére
Közúton nem is lehet, eleve azért mert, nem úgy közlekedsz mintha egy lezárt pályán próbálkoznál vele.
Természetesen nem arra gondolok hogy lecsumázza valaki és elfogy az egyenesben, ott eltudod érni a határokat és nem csak egy 250 cm3 gépét.
Figyelsz arra hogy véletlen sem csússz el, nem döntöd úgy, nem veszel olyan féktávokat, itt nincsenek bukóterek, gumifalak, helyette vannak fák, korlátok stb.......Vigyázol arra is hogy sem magadban se másban ne tegyél kárt, egy pályán ezek megszűnnek mivel bátrabb vagy, sokkal jobban megközelíted a saját és motorod határait.
Az hogy hülyeség 250 cm3 gépet venni közútra butaság, egy nagy cm3 gépben van erőtartalék, nem muszáj ezt állandóan használni de, jó tudni hogy ott van alattunk.
Sok szituációban előnyére válik a sofőrnek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #97196 üzenetére
szerintem nem lett elterelve. tehat a fokozatossaggal nincs is bajod? te is azona velemenyen voltal mindvegig, hogy nagymotor elsore az teljesen okes, es nincs ertelme kisebbnek, megunod, hamar gyenge lesz, stb.
en irtam, hogy ne vegyen senki 100 loeronel erosebb motort? nem irtam. nem ezzel van bajom.magad is vegigjartad? ezt nem is tudtam. milyen motorok szerepeltek a szamarletran?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #97228 üzenetére
OK, de Persu szerint csak a sportmotoros az igazi motoros - a többi csak öregedő műmájer, kapuzárási pánikkal.
szerk: ....éééés nem biztos, hogy nincs igaza....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
-
Winne
nagyúr
válasz runner 125 #97485 üzenetére
Még nincs. Ha ez a kategória megtetszik, akkor elmegyek rá.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #97573 üzenetére
Az para, ennél nagyobb masszívságot várna az ember egy ilyen drága sisaktól... Esésnél sem szerencsés, ha leesik a plexi. Nekem eddig a Shoei sisakom kétszer esett ülésről, egyszer szél (betonra), egyszer barátnő jóvoltából. Pár durvább karcon kívül sérttetlenül megúszta mindkét esetet.
-
polimorf
tag
válasz runner 125 #97599 üzenetére
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #97624 üzenetére
Pl a saját Crafterem nem adnám költsön senkinek sem. Nem tudom a bérleti árakat. De itt van ni egy. [link]
HERO:
Nézzél utána ennek az új,1év/vagy 6-8eKm szabálynak. Itt van. [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
-
nyogo83
senior tag
válasz runner 125 #97633 üzenetére
A legujabb hulyeseg, amibol eleg sokat latok a varosban: ezekkel az elektromos robogonak kinezo valamikkel "csapatjak" az emberek Pesten a Thokolyn, Hungarian marha nagy forgalomban bukosisak es mindenfele vedelem nelkul.
Nem tudom mit gondolnak, az amper megvedi majd?Kcsa: szerintem a bukosisak mellett...
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz runner 125 #97633 üzenetére
De azért ne felejtsük el az autós felelősségét is.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #97648 üzenetére
Én ma nem mentem fagyizni motorral (városon belül), mert utálok beöltözni, motoros felszerelés nélkül nem megyek sehová. Családon belül volt hálál eset (pannonia), gerinctörés (simson), komoly csuklótörés (runner180)....
Egyik se egy vadállat gép, mégis megtörtént a baj. Természetesen mindenkin az egyetlen védőfelszerelés a sisak volt.A nyári baleseteim szerencsés kimenetelét is a védőfelszereléseknek köszönhetem.
Ha még jobb csizma lett volna a lábamon, akkor valszeg nem nyúltak volna meg a szalagok a bokámba, és nem fájna még mindig. Első dolgom volt szezon előtt csizmát, majd sisakot cserélni. Apránként minden cuccom lecserélem jobbra, nagyobb védelműre.
Laca1212: ram mount x-grip?
Esetleg klónjai kínából.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #97848 üzenetére
alászorult, azért nem ír
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #97933 üzenetére
Jól tippelsz. Egy huszas híján annyi...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #97968 üzenetére
Hmm, koszi, akkor nem voltam eleg figyelmes, holnap megnezem
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #98032 üzenetére
Én támogatom az ötletet!
Amúgy pont emiatt a japán sterilség miatt vonzódom inkább az európai motorokhoz. Autók esetén meg pont a japánokat kedvelem jobban.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #98119 üzenetére
'95-ös vagyok, és 2013 októberében vizsgáztam A2-ből.
De a korlátlan A-m is a napokban lesz 2 éves.demars: Holnap lesz 3 hete, hogy a kezembe nyomták a bizonyítványt, benne egy 5-össel.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #98236 üzenetére
Vizes úton a fehér felfestés amúgy is k***a csúszik, nem kell ahhoz bikaerős motor, hogy megcsússzon rajta.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #98236 üzenetére
Szvsz. a Bridgestone gumik nem túl jók. Tavaly eleinte a roadsmartok nagyon jók voltak, aztán rohamosan elment a tapadásuk, még szárazon is. Vizesen meg végképp. Pilot Road széria a 3-tól felfele szerintem kiváló...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #98339 üzenetére
Mármint a "kis" VFR.
Viccen kívül, nagyon jó az a gép, és a legmeglepőbb hogy igen jó szélvédelem is van rajta, mert a műszerfal magasságában vagy igazából."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #98365 üzenetére
Szerencsére közel sem annyi, de ezt a gépet nem eladásra szántam.
Sajnos hogy ez lett belőle, nagyon kellemetlenül is érint a dolog, 4 hónap alatt ennyit bukni hát.......!
Viszont rákölteni sem szabadott már több százezret egy ilyen évjáratú motorra.
Így meg kellett hoznom ezt a döntést, nagyon nem könnyen tettem elhiheted.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #98395 üzenetére
Nem mentem a 800-assal de az 1.2-en én nemsok féket használok, szerintem brutál motorféke van, egy soros rmotorhoz képest.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #98761 üzenetére
Ez a 25Le csak addig ennyi amíg le nem cseréled a kipufogót ebben biztos vagyok, a EURO-4 kiiktatásával fogadok 40-45 paci lesz.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
FeniX-
aktív tag
válasz runner 125 #98885 üzenetére
Köszönöm, néztem itt is, de a legtöbb helyet az XT600-ashoz hozza az alkatrészt. Ma lemérem, hátha méretben jó lehet!
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #98961 üzenetére
Az oldalán tetszik a #be a racer felirat..
Amúgy nekem a 125 is fosós volt a kamionok között, akik simán 90-nel letolnak az úton..
-
demars
addikt
válasz runner 125 #99158 üzenetére
Azt hittem jó kis vidi lesz.. De nem. Erre most nincs agykapacitásom
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #99175 üzenetére
Ne bssz!
A csillag közben levő fodrászról beszélsz?
Én azt hittem te soproni vagy. De most látom hogy 3 város is be van írva.
Mikor szoktál arra járni motorral? Mert ha nem vagy irigy, a VFR-t nagyon szívesen megsasolnám. -
KrAt
veterán
válasz runner 125 #99371 üzenetére
Stimm, Istentudja, meg annyit is szannek ra, de ha ebbol van faszan nagymeret..
-
demars
addikt
válasz runner 125 #99367 üzenetére
Pofás kupak és nem is vészes az ára. Tetszik.
Szélzaj?? Kibírható?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #99376 üzenetére
Igen. Tiszta égés volt, amikor a shoxban 100k-s sisakokig felpróbáltam mindent, és ami feljött, abból az állam kivolt, de a nagy része fel se jött Ha az orrom alatt, a fülemnél mérek fejkörméretet, akkor 66cm körül van, ha a homlokomnál, akkor 65..
A 3XL-es icon Alliance amit vettem, elsőre éppencsak felpréseltem a fejemre, de amikor benne volt, akkor már elviselhető volt, és azt mondták, majd tágul. Hát ez semmit nem tágult (vagy ment össze a szivacs, attól függ, honnan nézzük). De beletörődtem, hogy ez ilyen. A bajom, hogy ha egyszer megmozgatom valamerre, mondjuk megvakarnám a fülem 1 ujjam bepréselve, akkor már úgy áll, és valahol nyom.. Akkor megállok, megigazítom, és akkor jó. Nem tudom, ez mennyire normális. Francnak nőttem ekkorára..
Más kérdés, hogy mivel nem is zár rá a fejemre lenn, így szerintem zajosabb is, mint kéne..
Most, hogy beraktam az intercomot, már nyomja is a fülem, szóval.. De azzal még tudnék együtt élni..
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #99380 üzenetére
Lehet hogy baromi kényelmes, de mivel elsősorban életvédelmi eszközről beszélünk, nem szívesen bíznám a fejemet egy 3*-os töréstesztű valamire, pláne "kéccázezeré' "
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
demars
addikt
válasz runner 125 #99404 üzenetére
Pontosan ott történt igen.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Laraxior
titán
válasz runner 125 #99438 üzenetére
Fasza, akkor ez remélhetőleg letudva.
Egy darab idomot lehet venni vajon? Jó, hogy egy hete hoztam el a szervízből.
Megvártam direkt, hogy a hűtőventi bekapcsol-e, de az is rendben működik.
De legalább az autóban a kiscsaj tuti volt. Mondjuk nem így szoktam ismerkedni, hogy lezúzom a szekerüket."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Xbox One
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Mesterséges intelligencia topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Futás, futópályák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen