Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #97186 üzenetére

    De már megint egy utcai sportmotor. :D Nem hiszem el, h nem bírsz elszakadni körveresenyekhez köthető kategóriáktól, motorokról, használati módjuktól, és az összes postod erre visszavezethetően születik a témában. Pontosan a te vérmérsékleted, a te motorozási szokásaid tükröződnek az összes jelen témával kapcsolatos postodban!
    Lásd a múltkori 'mennyi a vége 1-esben' hsz.-od is, amit hozzám szegeztél. Szerinted engem érdekel azóta is ez az adat? Nem. Elhúztam tiltásig, vagy el fogom a 'majd 200 lóerős motort? Nem. Leírtam h mik azok a tulajdonságok, amiért ilyet vettem.
    Miért gondolod azt, h mindenki olyan kíváncsi, mindenkinek olyan motorozási szokásai vannak, mint neked és a sok esést megélt (amiket jellemzően láttál is) ismerettségi körödnek?

    "Vagy beleteszunk tizezer kmt, es mivel be vagyunk szarva, hogy nehogy baja legyen, eletunk soran soha nem tanulunk meg rendesen motorozni."

    Ki az aki a te olvasatodban tud motorozni? Aki fél évente 2 sec-et farag a köridején? Vagy álmából felkeltve is lerajzolva az RS 125 robbantott ábráit?
    Az nem tud motorozni, aki balesetmentesen végigtúrázza 100-zal Európát egy 150 lóerős túramotoron, évi 25.000km-t belerakva?
    De megközelíthetem a kérdést úgy is, h te miért feltételezed azt, h mindenki lapon akar fordulni, profin akar fékkombinációkat használni, kanyarívek elemzésével tölteni a szabadidejét?

    Most és utoljára a témával kapcsolatban, összefoglalom a történteket.

    Rent leírta a valóban néhol érdektelen infókkal tűzdelt tapasztalatait, amelynek a lényege az volt, h 5 kategória helyett kezdőként elég 3-at is venni. Sőt, konkrét típusok miatt nem nehéz leszűrni, h _cruiser_ vonalon mozog, a Maruder 800 - mint első említett nagymotorja - egy 50LE-s "nagymotor", úgy 120-as végsebességel.

    Majd jöttél te a szokásos hangember stílusban rögvest kisarkítva a "nagymotor" mondanivalóját, h ez megint jó nagy fasság, mert a pótos Ifát fogod telibeverni rögtön nagymotorra ülve. - Az 50 lőerős cruiser-rel.., amivel még az Ifa megelőzését is át kell gondolni.

    (Ha már ennyire frontálisan belementél a témába, te mint a számok, mérések képviselője, már itt illett volna kategóriákra, stílusokra bontani a nagymotorokat és úgy megírni a véleményed. Láthattad te is, h ők mikről írt.)

    Aztán Ferdzso megjegyezte h erős sarkítás, nem mindenki ilyen, erre geresics és még pár, hangerőnek felülő topiktárs hozzátette h márpedig nagyon is igazad van.

    "pedig igaza van a maga módján!
    A legtöbb ember egy 250-est sem tud kimotorozni, nemhogy egy 600-ast, pláne nem egy 1000+ köbcentis motort. Akkor meg minek? Azért, hogy egyenesben tudjon hamar gyorsan menni? Aztán meg meghaljon?
    Jah, de hát neki van esze, és nem akar meghalni, ésszel fog menni! Akkor meg minek? Arra bőven elég egy 48LE-s gép is! Sőt, az még könnyebb is!"

    Itt szakadt el a cérnám. Leírtam h legalább kategóriákra lebontva formáljatok véleményt, ne sarkítva, vagy általánosítva, illetve próbáltam rávilágítani, h nem minden motorost a köridők, és a versenysport vonal profi (pálya, vagy utcai) üzése hajt.
    Azzal tudok azonosulni én is, h ha első nagymotornak nem javasolunk egy 750-es, 150-160 lovas, vagy literes, 200 lovas sportmotort. Ezesetben helyénvalónak is tartottam volna az első kirohanásod, de közel sem ilyen kategória alapján született az a hsz.

    Aztán válaszul bedobtad a kormánycsapkodást és ezt:

    "En leszarom ki mekkora motort vesz elsore, csak ez igy nem igaz, hogy a lepcsozetesseg hulyeseg, draga, es nem eri meg."

    Ez sem bizonyítja jobban, h figyelmetlenül, eldurrant fejjel olvastad a témaindító szöveget. Hisz itt is sarkítottál, nem ezt írta! (5 kategória helyett 3.., nem rögtön nagy motor)

    Végül a 97201-re válaszolva:
    A mostani témával kapcsolatban írtam, hogy most speciel nem a fokozatosság elve ellen/mellett szálltam be a beszélgetésbe, nézd vissza.
    Nálad egy robogó nyilván nem számít tapasztalatnak, hisz pályán nem fordul elő, meg amúgy is, az nem is motor. De azért én beleraktam azokba is úgy 60.000km-t (125-180 Runner, volt pár, Nexus 500, mellettük úgy 150 órát belecsavartam ebbe az YZF-be . Adtak kellő alapot ahhoz, h ráüljek a 109 lovas 260kg-s VFR800-ra. Aminél pl. ha az 1LE-re eső kg-ok számát nézzük (2,38kg), alig rosszabb nála a 600-as, 78 lovas CBF pl. (2,53kg).
    3 éve, a 800-as megvétele kapcsán talán írtam is, h véleményem szerint első nagymotornak egy robogós tapasztalat után, beérett fejjel, nyugodtan rá lehet ülni egy 90-100 lovas sor 4-re. Hisz alul kezes, kb. mint egy 125-ös, iszonyú botkezűnek, botlábúnak kell lenni ahhoz, h egy ilyennel telibeverd a sokat emlegetett, már mindenhol nyugdíjazott pótos Ifát.

    Szóval, nem gáz beismerni, h ezt most benézted, bár az egód úgysem engedi. :D

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák