- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Linux kezdőknek
- Vírusirtó topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
- Crypto Trade
- Mozilla Firefox
- Windows 10
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Az egész szituba az a legnehezebb, hogy ésszel kellene menni.
A jelentősen csökkent forgalomban élvezet motorozni. Valahol ez a forgalom szám ami a lelkünk mélyén kívánunk
Most optimális lenne, de ugye közben nem tanácsos kimenni. A zárt pályázás meg tilos.
Elég nehéz.
De ugye, ha már kiment a lovas, baromi csábító a kis forgalomban való adjad neki csukló
Ettől lesz adrenalin.
Csak hát, ha meg baleset van, akkor meg felelőtlenség.
A kisördög és az angyal a két vállon és tolja az ember fejébe a szöveget.
Most lenne időm gyakorolni a kis sebességű feladatokat, egy ívben megfordulástól kezdve sok mindent. Ehhez elég lenne az utcába kimenni.
Próbáltam kuplung nélkül felfele váltani. De nem sikerült.
Olyan gerely módon áll a váltókar, hogy ügy érzem csak elrontani tudnám.
Ami re gondolok.
Vagy nem jól időzítem a gáz visszaengedés és váltó mozdításának idejét.
Vagy erős a V2 motorfékje és hirtelen esik át a terhelés.
Vagy nem is igazán alkalmas erre ez a váltó.
Vagy haláli bénán csinálom és jobban járok ha használom a kuplungot és kész -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #115226 üzenetére
A feletett kérdéssel máris megoldotta a kérdést.
átgondolja és rájön nem is kell!
Igaz a kérdezőnek kérdéssel válaszoló is rájön. Neki van egy eladó!
De akkor ébred a kérdés benne. Minek is adnám el!
És ekkor a földön kitör a béke, és megáll az élet
duni84
Köszönöm!
Szerintem kb akkor, behúzom a kuplungot és áttételt váltok és kiengedem a kuplungot. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #115347 üzenetére
Miért is adjon tanácsot a többi versenyzőnek?
Folyamatosan mind terel. Ez is része szerintem a versenyzésnek. -
csongi
veterán
válasz zgospel #115356 üzenetére
1500Ft. Abbol mindenki megtankolt.
Mikor a ponyRomet volt a jarmuvem. Kb25-Ft volt a benya, ha jol emlekszem. A Simo elit volt. :).
Ezek a regi cuccok mar nem valok a mai forgalomba az biztos. Itt videken meg eleg sok gurul belolluk.:).
Bar nekem az sem gyere be ha egy mai 50es szagult 80-100al. Nem arra van kalibralva az egesz motor.Babos. Venni kell egy dongo motort ratenni a bicajra :).
Jogsi sem kell ra, es motorzilva lesz. :) -
csongi
veterán
Jo lenne [link] ha nem az eloitelet iranyiatana a motorozas elleni intezkedeseket. Ez egy tobb km-re belathato szakasz.
Most igen gyer a forgalom is.
A jarmu veszeteoje vajon alapos indokkal volt a kozuton? -
csongi
veterán
válasz Micsurin #115419 üzenetére
Nem pont ilyet.
Scarabeora,rotax150.
Vettunk egy kinai Keihin karbit. Persze egyik kialakitas sem pontoson olyan mint a gyari, egy kis meret elteres van par helyen. Pl automata szivato, meg gazbovden bevezetes. Ezen kellett picit alakutani. Fukozasa rendben volt.
Feltettuk, es tokeletesen mukodik.
Higy meddig birjak a membranok, es a tobbi alkatresz, nem tudom .De az eredetit feljavitani benne lett volna kb 60k-ba, es nem is minden kapgahto hozza.
20 eves robogo, de most igen csak elemeben van. :) -
csongi
veterán
válasz runner 125 #115598 üzenetére
Nem értem, minek kell lyukat vágni a plexin?
Szerencsésen megúsztad, az anyagi kárt leszámítva. Sajna ez nagy szívás. Egy kamera felvétel már elegendő lett volna a bizonyításhoz? -
csongi
veterán
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz Nikaré #115678 üzenetére
A gyari szinkod sem fog sokat mondani.
Az szineket es kaveresi aranyait adja meg.
De, hogy a metalhoz a szemcse meret pontosan mekkora, azt mar nem.
En gyari szinkod alapjan csinaltam. Sajnos az ezust szemcse merete egy picit nagyobb. Igy egy halvany arnyalattal fenybe vilagasoabb, de az arnyekolt oldal egyszinu.
Nem olyan egyszeru ez. :).
Vagy fujasd telibe, vagy polir es ha marad karc, akkor marad. :).
geresics:
A spanyol tarcsak Deauvillen650en jol mukodnek, par ezer alatt nem volt gond veluk. Marka tars leirasa alapjan.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #115743 üzenetére
Műszakilag egész rendbe van. 130K km. Futár motor. 125 olajlevegős
-
csongi
veterán
válasz JoinR #115765 üzenetére
Keeway. 125. Olaj levegos, futar motor.
130ezer felett van. A belso cuccok gyariak.
Fekek, lanc... st periferiakat kellett cserelni.
Azt hajta vak vilagtalan. Birja.
Mondjuk a blokk kivulrol joval nagyobbnak tunik mint 125. A hutest betyarosra mereteztek.:).Mondjuk en korbe neznek a kymco vilagaba is. Ebbe a kategoriaba, ennyi idore az is jo szolgalatot tehet.
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz fattyu #115791 üzenetére
Az en szememnek mindegy, sehogy nem jon be ez a forma. :).
De mar tul vagyok a tetszik nem tetszik idoszakon.
Szerintem tudanam addig nezni, amig megtalanam benne a szepet. :D.
Es ezert egyre jobban tetszenek a regi motorok is .
Mucsirinek igaza van, mas szinben jobb lenne.
Elveszik a kerek felett. -
csongi
veterán
válasz rayoliviero #115872 üzenetére
Vedd ki, nézd meg, cseréld ki. Utána kiderül az volt a baj vagy sem.
Ezt kifórumozni, tényleg elég mission is possibble.
Amúgy milyen motor?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #115896 üzenetére
Hidegen 1200 Melegen 1500?
Hmm, ezt elirtad? -
csongi
veterán
válasz rayoliviero #115901 üzenetére
Akkor valszeg elírás lehetett.
Ahogy Persu is írta, ez közel sem biztos, hogy egy tekeréssel megoldható .
Nem jó hallani, de ki kellene mérni minden senzort, és kiolvasni az értékeket, ha megfelelő szoftverezettség adott hozzá.
Megvannak az injektoros ellátó rendszerek sajátosságai.
De bízzunk benne, hogy egyszerű a hiba, és mondjuk egy szenzor takarítás elegendő lesz.
Egyszer a kezdetleges Phanteon elektronikával szívtam. Sumákolt végig. Márka szervizbe sem tudtak hibát kicsalni. Takarítás után, végre hiba jelet adott.Alapjárati problémákkal kezdődött.
De addig semmi. Üzemanyag pumpa javítással kezdődött(az is ráfért). folytószelep komplett csere lett a vége. És ez csak egy egyhengeres trotyogó .[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Shin Chen #115967 üzenetére
Most rendeltem egy egyszeru, sisakba rakhato Bluetooth atbeszelo valamit. :).
A fules nyomja a fulem, felvenni keptelenseg a sisakot, hogy ne mozditsa el.
Ertelmes hangeron hallgatva tompitja a szelzajt, de osszessegeben megkapja a ful a zajterhelest a zenevel egyutt. Fuldugonal jobb csillapito nincs. :). Persze az egesz szelzaj fuggo. Van olyan, hogy valoban minimal a zaj a plexi mogott, ha minden klappol. Akkor brutal eros a fules, kizarja a kulvilagot.
Ha megerkezik a sisakba rakhato, megnezem fuldugoval milyen. A kereszt szel miatt zajos a sisak, es ritka a szelcsendes, vagy optimalis szeliranyos km. -
csongi
veterán
válasz Micsurin #116091 üzenetére
Dörzsár+Esztergályos. A belső persely is elég kemény anyagból van.
Kézi dörzsárral pár óra volt mire kb egy tizedet kikapartam
Végigjátszottam én is az enyémmel.
A perselybe zsír futam és a két végére meg O gyűrű.
Tized alatti illesztéssel raktam össze.
Utána egy másik motorrá változott. Már én is a gumi mánia ördögi körébe kerültem majdnem, mert rendre olyan érzés volt megcsúszik a hátulja. De semmi ilyesmi. A szilenteknél mozdult be, egy adott feszülési érték felett.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Jah, és a hatósági ára 4300Ft környéke.
De a közlekedés felügyelet nem csinál időközi műszakit az utóbbi időben -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #116147 üzenetére
Akar csak nalam. :).
Mert ugye a soha el nem romlo Japan. :).
Persze ettol meg a vilagbol kimehet, csak a fulnek zavaro. -
csongi
veterán
válasz Ferdzsoo #116228 üzenetére
Illetve kisebb motorral sokkal jobb rutint szerezni.
Van akinek boven elegendo egy A2.
Ez valahol fejben eldol.
Fiatalabb korosztalyban meg nagyobb a lendulet ez teljesen termeszetes. :).
A csajoknal nagyobb szamban elegendo az A2.
Nem kimondottan az o kategoriajuk 45Le feletti gepek.
Illetve ha van jo utszakasz egy A2 motorral is bitang jokat lehet dorgolni. :).
Es ott vannak a Maxirobogok, azokkal is lehet jokat tekeregni, amit konnyebben kezelnek a kisebb sulyu emberek. -
csongi
veterán
válasz Shin Chen #116238 üzenetére
Amit tapasztaltam autoba motoron.
Sosem megyek motorral autoval parhuzamosan mellette, egyszeruen kiesik az emberek latokorebol. A periferikus latas is zomeben a ket A oszlop koze szukul be. Ha osztott palyas, akkor tole tavolabb amebbyire csak lehet :).Vagy elotte vagy mogotte. Ha mogotte akkor valamelyik oldalanak a meghosszabitasaban, azt latja a tukorbol , meg a dobozos is.
Dobozos mogott nagyobb tavolsag, es szigoruan valamelyik tukor latoteruleten.
Sok motoros tapad a dobozos seggebe. Isntant kill kategoria.
Lapanal nemegyek elore, hiaba engedi a szabaly, nincs meg hozza a kulturank. Feleslegesen nem stresszelem magam.
Mozgo kocsisornal meg totalisan kamikapze elmenni a sorok kozott.
:).
Minel tavolabb az auto, annal jobb. :).Szep moci, sok sok km-t vele.
-
csongi
veterán
Milyen alsógatyát használtok?
Eddig nem volt érdekes a robeszon, de motoron eléggé nem mindegy.
Nehogy valami 25 ezrest linkeljetek, mert akkor felcsavarozok egy suzuki swift ülést -
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen alaplapot vegyek?
- Politika
- Mobil flották
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Milyen TV-t vegyek?
- Arena Breakout: Infinite
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs