Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    Az egész szituba az a legnehezebb, hogy ésszel kellene menni.
    A jelentősen csökkent forgalomban élvezet motorozni. Valahol ez a forgalom szám ami a lelkünk mélyén kívánunk :)
    Most optimális lenne, de ugye közben nem tanácsos kimenni. A zárt pályázás meg tilos.
    Elég nehéz.
    De ugye, ha már kiment a lovas, baromi csábító a kis forgalomban való adjad neki csukló :)
    Ettől lesz adrenalin.
    Csak hát, ha meg baleset van, akkor meg felelőtlenség.
    A kisördög és az angyal a két vállon és tolja az ember fejébe a szöveget.
    Most lenne időm gyakorolni a kis sebességű feladatokat, egy ívben megfordulástól kezdve sok mindent. Ehhez elég lenne az utcába kimenni.


    Próbáltam kuplung nélkül felfele váltani. De nem sikerült.
    Olyan gerely módon áll a váltókar, hogy ügy érzem csak elrontani tudnám. :)
    Ami re gondolok.
    Vagy nem jól időzítem a gáz visszaengedés és váltó mozdításának idejét.
    Vagy erős a V2 motorfékje és hirtelen esik át a terhelés.
    Vagy nem is igazán alkalmas erre ez a váltó.
    Vagy haláli bénán csinálom és jobban járok ha használom a kuplungot és kész :)

Új hozzászólás Aktív témák