Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz runner 125 #76793 üzenetére

    Nincsenek a kezunkben szamok. Ezek nelkul nem tudunk tisztan latni az ugyben. Igy azt javaslom, amig nem tisztazodik a helyzet, ne vegyel panigalet. :)
    Tobb kerdes vetodik fel. Gyartasi minosegbiztositasbol adodo szoras, vagy tervezesi hiba. Hasznalat modja.
    Most te leirtal egy legrosszabb forgatokonyvet. Ertem en hogy kuldozgeti neked az ismerosod a kepeket, ez alapjan csak szar lehet, nyilvan. Meg elegge tele van a toke az egesszel. De valami objektiv szamadattal tudnal szolgalni? Igazabol onnan indultunk hogy az osszes szar.
    En belinkeltem az 50 ezres tesztet. Az nem tunt szarnak. Valoban tul kicsi a minta. Ezert olvasom az olvasoi leveleket, hogy szelesitsem. Ez sem eleg, egyertelmu. De azert az sem epp objektiv, ha egy szervizben levo szerhullott szarokbol allapitasz meg valamit.
    Nem tudjuk a hasznalat modjat. Ez a legfontosabb. Szerintem te a vfr es tempoddal siman beleraknal 50 ezret a panigaleba, anelkul hogy leszakadna a hajtorud. Biztos lenne egypar problemad, de sosem rohadnal le vele. Nagy terhelest nem kapna. Kozbeszurnam, tudok nagyobb fekete lyukat a penznek, monduk egy 158 lovas rc213v s 180 000 eurert. Kinyitod 200 loero kornyekere, azonnal ugrik a gari. Nahat. :) Tudjuk, hogy miert, ugye?
    Mondjuk ennyiert kijon jopar negyezer kilometeres blokk.
    Es akkor megint terjunk ra a kivant 80-100 ezres futasteljesitmenyre. Ez a futasteljesitmeny milyen korulmenyek kozott ertendo? Normalis? Definiald a normalis uzemi korulmenyt! Mi a normalis?

    Versenykorulmenyek kozott, de csupan palyahasznalatnal ezek hozhatatlan szamok. a superbike kategoriaban nehany evvel ezelott, amikor kb ilyen loerokkel mentek a gepek, a blokkontvenyt 1500 km utan csereltek. Ilyen erokrol beszelunk most.
    Amikor az utcai gepeket kivittek Nardora, vegfordulatig huztak 6. ban, nagyon hosszu ideig az ovalpalyan. az R1 azonnal hengerfejes lett, a ktm kikonyokolt, es az mv agusta is. 155-180 loerorol van szo. Es ezek a lovak csak szamok, raadasul ram air-el. Hatso kereken 142-160 lesz belole. Es akkor most ki mit ad meg?
    a ktmnel egy rosszul megmunkalt szeriarol volt szo, emiatt ketszer konyokolt ki. Az rsv4 elso szeriajanal ugyancsak hajtorud konyokles volt.
    Utcai hasznalatnal ezek boven elmennek papa tempoban az altalad kivant futasteljesitmenyt. Minden uj modellnek vannak gyerekbetegsegei. Ennek a 190 lovas cbr nek is lesznek. Biztosan nem ilyen volumenu, amiket linkeltel, de megint almat a kortehez hasonlitunk.
    Es szeretnem megint felhozni a szociologiai vonalat. A katalogusadat aljarol nem az fog valogatni, aki szetkurja a motorokat. Hanem a papatempoju hondas.
    Ezzel semmi baj nincs. Csak vegyuk figyelembe a terheles nagysagat, kulonbseget.

    a 175 lovas sc 59 nek 50 ezer alatt kuka a hengerfeje. Mi lehet palyahasznalatnal? korabban linkeltem. Mar a 170 lo is az elettartam rovasara megy 1000 kobcentibol.

    A hahun az az egyetlen ostoba tulaj probal negativ reklamot csinalni a bomosnek, aki ket evvel ezelott is. O "arulja" egyfolytaban blokkhibasan.

    Es somatom mondta jol, ezek a kikonnyitett motorok nagyon hamar szetmennek, ha valamilyen mas, nem tervezett korulmeny lep fel.
    Valamit valamiert.

    Fogalmam sincs, mi lehet a problema ilyen esetnel. Mivel erdekelt a tema, megneztem a bmw, a ktm es a ducati fejlesztesi videoit. Ott mennek egy nagyon hegyes kort valamelyik versenypalyan, majd a fojtoszelep allast elmentik es a padon levo motornak ugyanazt adjak, termeszetesen terhelve.
    A ktm nel 150 oran keresztul megallas nelkul birta a blokk, ennyit egy motor az elete soran nem kap. 40 percenkent kellett egy tanknyi benzint tankolni. Ennyit a terhelesrol. Megis egy beszallitoi hiba miatt kikonyokolt mint a szar. Erted, hogy mennyi mindenen elbukhat, es nem ilyen egyszeru, hogy te leszarozol egy ilyen technikat?

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák