Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #76807 üzenetére

    Nem érdekelnek számok, veled ellentétben, egyszerű felhasználó vagyok, mint a motorosok 99%-a. Fizetek, cserébe elvárom, h stabilan, kiszámíthatóan, megbízhatóan működjön. Típushibás a beszállító hajtókarja? Oldják meg, attól még én ugyanúgy szarfosozni fogom, ha 7/10 széthullik 4000km alatt (megkérdeztem, jó részét utcán használják és néha pályán, de eddig mindegyik átlagos, hobbymotorosé volt, rendszámmal, műszakival). Nem érdekelnek a részletek, az ő saruk. Hívják vissza még kikönyökölés előtt, cseréljék ki ingyen, garancia lejárta után is, vagy csináljanak normális tartós tesztet és csak azt követően kezdődjön a sorozatgyártás. Ha nem megy, ne húzzák 205 lóra, ennyi.
    Egyelőre nem fenyeget az a veszély, h 15 millát motorra kiadjak. Egy olyanra, ami 4000km után széthullik, meg pláne nem.

    Persze h definiálom, a normális használat egy 1000-es sportnál nálam az, h évente belekerül 6-10.000km, ebben legalább 2 olajcsere (minőségi, full synt.) is benne van, szűrőkkel, 2/3 arányban utcai használt, 1/3 arányban pálya, vagy tempós szakaszok (jellemzően 150-160-as utazó) a motort korrekten bemelegítve, hidegen nem tiltásig pörgetve, 2 évente szervizben is átnézetve (vezérlés, szelepek, stb..)
    Ezen kategória vásárlórétege kb. pont erre használja itthon, ilyen felhasználás mellett egy 170-180 lovas 1000-es sor 4-es simán elmegy blokkbontás nélkül 80-100.000km-t. Több olyan cimborám is van, akik kb. így motoroznak és 60-70.000km-nél járnak a 8-10 éves japán gépek, hiba nélkül.
    Korábban írtam, Kozma Tomi 800-as fogaskerekesében 160.000km volt és ő is pályázott vele eleget, emlékeim PC is volt benne jó régóta, ráaádsul tök kommersz olajat rakott bele mindig.

    Nyilvánvaló, h miért, mert utcai használatnál azzal a 160 lóval garantálják az üzembiztosságot, elvégre az egy pályamotor, ami komoly szakmai és műszaki hátteret igényel.. így a fakezű újgazdag talán nem nyírja ki fél éven belül. De ez így is korrektebb, mint legyártani 205 lóval, szabadjára engedni, majd utána kussolni ha sorra széthullik mind.

    Papatempójú átlagos pénztárcájú hondás meg gondolkodik. Inkább vesz olyat ami katalógusadat szerint mindig a sor végén kullog, cserébe éveken át stablian működik.

    Mindegy, máshogy gondoljuk, Ducati-m az életben nem lesz.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák