-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ok köszi! Amúgy a gyári lánckencefice 380km-t bírt.
-
polimorf
tag
Ma sikeresen megérkeztem az Erdélyi túráról!
A túra teljes hossza 2600 km lett.
Amiket megnéztünk: Szovátán, Medvetó (füdéssel egybekötve), Parajd Sóbánya, Gyilkos tó, Békás szoros, Gyimesbükk 1000 éves határkő, Csiksomlyó, Farkaslaka Tamási Áron sírhelye, Székelykeresztúr Petőfi körtefája, Transzfogaras, Transzalpina, Déva vára, Vajdahunyad vára.
Az út során 694 fotót készitettem, volt, hogy menet közben fotóztam mert a nyakamban lógott a gép, ez a szerpentineknél volt picit érdekes
Annyira jól éreztem magam, hogy legszivesebben a hazajövetel helyett inkább visszafordultam volna, és kezdtem volna előröl az egészet.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok, milyen H4-es izzót ajánlotok, én az osram-ot néztem ki.
-
Khaosz55
addikt
Autóba osram NB plust használtam az jó volt viszont beraktam egy NB Cool Blue-t ami elméletileg gyengébb viszont fehérebb fénye volt amitől jobban láttam.
Motor esetében nem tudom. Ott is kétféle jöhet szóba.
Vagy a Night racer 110 ami gyakorlatilag a osram NB plus 3200K
Vagy a X racer ami gyakorlatilag a osram NB cool blue-val egyezik meg 4200K.Azt hiszem a X racert próbálom ki hiába gyengébb a hidegebb fehér fény jobb látást biztosít.
-
tboldi
nagyúr
válasz Khaosz55 #71358 üzenetére
Ha túl kékes színe van, nem fog örülni sem a rendőrbácsi, sem a vizsgabiztos műszakinál, erre figyelj!
Egyébként meg simán mehet bele ugyanaz, amit autóba szánnak, ugyanaz a H4-es foglalat. Azt a "verziót" válaszd, amelyik olcsóbb!Nekem Night Breaker Unlimited volt a CB500X-ben, nem volt vele gondom, jól láttam vele sötétben, habár csak a gyári pislákolóhoz tudom hasonlítani. Valószínűleg az utódba is azt teszek, hacsak nem lesz benne DRL, mert akkor én is inkább valami magasabb színhőmérsékletűt fogok nézni (hülyén néz ki, ha a kékes LED-ek mellett hagyományos sárgás izzók vannak).
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Khaosz55 #71360 üzenetére
Minél erősebb egy izzó (vastagabb az izzószál), annál rövidebb az élettartama. A standard teljesítmény a 60/55W. De, létezik 110/55 -ös is. Ez tompítotton ugyanannyira terheli a rendszert, mint a gyári (55W), viszont távolságin nagyon komolyat világít. De, gyakrabban odalesz, mint a standard izzó.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #71359 üzenetére
Na, izzótémán felbuzdulva, berendelek egy pár Cool Blue Hyper +-t, kíváncsi leszek milyen élőben a fénye, bár nem a nagyobb fényerő a célom, inkább az izomsárgás árnyalatot cserélném le fehérebb, kékebb árnyalatra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tarill #71364 üzenetére
A motorok jo reszen van egy spec csatlakozó, arra csak ra kell dugni, bekonfiguralni es használni. Nekem is van fent, szerintem nagyon hasznos holmi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Czimby
addikt
Az újabb motorokon van ilyen csatlakozó amire rá lehet dugni és egyből működik a fokozatkijelző.
Ez lehet a váltóból jövő gyári ellenálláslétra/kapcsoló kábele ami az ECU-hoz megy vagy van ahol az már az ECU-ból veszi az infót a kijelző.Régebbi motoroknál a fordulatszám és a sebességjelből számol a fokozatkijelző, ezek nem azonnal hanem 1-2s késéssel váltanak csak és a bekötésük is bonyolultabb 1 fokkal.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
canniball
nagyúr
-
senior tag
válasz runner 125 #71366 üzenetére
És mégis hogy néz ki ez a csatlakozó?
Esetleg képet tudna lőni róla valaki?
-
runner 125
nagyúr
Ágónál kérdezz rá, lehet fotót is tud mutatni, gyanítom típusfüggő. A VFR-en egy sima 3 lábú, piros, kb. 2x2 cm-es csatlakozó van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
[link] Ezt, hogy és mégis honnan hozta be anno ez a jó ember? Ilyet én is akarok!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Tarill
őstag
válasz runner 125 #71366 üzenetére
olyasmi csati mint autóknál az obd? 2001-es SV-n ha van akkor a vezető ülés alatt fogom találni? illetve ilyen karbis motornál van valami ecu? vagy bármi nemű elektronika?(a gyújtásén túl)
-
Doki16
addikt
válasz Tarill #71376 üzenetére
Neked azon a motoron kétlem, hogy lesz diagnosztikai csatlakozó. Nekem a 2008-as Bandit-on egy 6pines diag csati van és arra kell rádugni, 2 másodperces művelet és már ment is. A te motorodon a sebesség és fordulatszám-jeladóra kell majd rákötni. Mellékelnek hozzá egy kábelt és leírást is. De a Healtech oldalán utána tudsz nézni a dolgoknak. Viszont ha nem bízol magadban az Ago motors beköti a helyszínen.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tarill #71380 üzenetére
Ehhez még meg kell csinálni az elektronikát. Ez csak egy hétszegmenses kijelző amire rá van forrasztva 7 kábel. A Healtech meg normális márka és garanciális. Készre van szerelve csak be kell kötni. Valamit valamiért
Én is sokalltam érte, de nagyon jó cucc. Számomra fontos, hogy lássam, mert elveszek a fokozatok között
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Doki16 #71381 üzenetére
De hogy nem tudod miben vagy? Valszeg mert kevesebbet méssz... amugy idővel a sebesség fordulat arányból tudni.
Na meg számolni se ciki... tepersz, jön a körforgalom és számolod lefele... egy kettő három... hármasban vagy a körforgalomban... kigele már tudod....
Lámpánál nem számolod, de amikor nagyot katttan lefele az az eggyes... netán felvillan pillanatra az üres... ha pont elkapod a lámpát, nem ciki felrakni gurulva kettőbe.Szóval nem tudom, hogy nem erezni, hogy hányasban vagy.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
polimorf
tag
válasz yodamastah #71385 üzenetére
Köszi!
Az egyedi dobozzal együtt 350kg Ez egy igazi bálnaMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én egyszer sz*pattam meg magam a GS-sel: nagyon "szűken" kellett volna előzni 90-ről indítva, és 4. helyett a 3.-at sikerült rúgni. A motor sem örült túlzottan, és én sem. Ezt leszámítva én is tisztában vagyok vele általában, hogy hanyadikban vagyok.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #71383 üzenetére
Nem akarok vele foglalkozni ennyire egyszerű Számolgassa akinek kedve van rá
De nem is a menetközbeni dolgokkal volt bajom, hanem jó párszor előfordult, hogy 6-ra ráakartam váltani még egyet 90-100-nál már annyira kevés a fordulatbeli különbség, hogy nem tudtam biztosan megállapítani a fokozatot. Nekem ez kellett meg lehet érte kövezni. Volt rá pénzem, felraktam innentől kezdve nem kér enni. Nem más elől ment el rá a pénz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #71390 üzenetére
Érdekes, pedig szerintem fordítva sokkal rosszabb, amikor ki vagy centizve kb. ennél a tempónál, és azt hiszed majd jól kilősz 3.-ban és véletlen 4.-ben vagy és nem az az erő jön, amire számítottál....
Én egyszer ezzel szivattam meg magam. Az eredmény ugyanaz volt mint nálad, én se örültem, a motor sem annyira. -
Teasüti
nagyúr
válasz Doki16 #71381 üzenetére
elveszek a fokozatok között
Na és? Én mindig úgy vagyok vele, hogy addig pakolom felfelé meg lefelé, amíg tudom. Ha már nem tudom, akkor tudom, h ez a 6. vagy az 1.
Ürest is úgy keresem meg, h lefelé amíg megy, utána felfelé üres.
Illetve még az egyik fokozat éppen annyi ezrest mutat nekem fordulatszámban, mint mph-t 10-esekben, onnan tudom, h ez akkor a 4. A többi nem fontos.Esetleg a 3. és 5. még könnyű, mivel vagy gyorsabban forog, vagy lassabban, mint 4.-ben a sebességemhez mérten. Viszont az sokszor előfordul, hogy 6.-ban még felfelé akarok váltani.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nálatok amúgy nincs egy üres fokozat 5. és 6. között?
Én néha igencsak meglepődtem, h 5.-ből felfelé néha nem kapcsolt és üresben pörgött.
Tudatosan viszont sose találtam meg ezt a "fokozatot". -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #71396 üzenetére
Nekem egyszer sikerült a GS-en "megtalálni", azóta sokkal határozottabban rugdosom a váltót. Nagyon sz*r hangja volt közben... De hát ez csak egy spanyol ócskavas, nem egy kifinomult műszer, mint a régi kis Honda csopperem volt. De tényleg.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen