-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #71044 üzenetére
Még nem számoltam össze, lehet nem is fogom.
4,6L/100km körül fogyasztott átlagban, 1800km lett, szval kb. 80L drága autópálya menti benzin, plusz amit bukik az ember a pénzváltáson. Ezenkívül kellett két autópályamatrica (hazai és osztrák), de az nem volt drága motorra, párezer forint. Ami még drága volt, az a komp Franciaországól, 39 angol fontot fizettem érte. -
runner 125
nagyúr
4-5 éve haveromnak volt 250-es Hornet-je. Japán belpiacos holmi, sor 4, nah az pont ilyen volt.
Iszonyú mit forgott, bár őszintén szólva hibátlanul bírta, ő vásárolta 40.000km környéki futással, és 65-tel adta el.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #71053 üzenetére
Azért az tény, hogy ami nem forog sokat az jobban bírhatja. Főleg ha az éber tiszteli azt a határt ahol még nincs kihajtva a lelke. Er6n-nél ez a 7-8000rpm 6. ban azaz 140-150km/h
-
emre
veterán
válasz runner 125 #71053 üzenetére
Az FZR topikban is találkoztunk hibátlan 250-essel, de volt olyan is amit csak horror áron lehetett volna rendbe rakni. Ezért nem is szólok le konkrét típust, évjáratot mert állapotot veszünk.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Kiolvastam a er6n hiba listáját a Fi lámpával. A helyzet az, hogy nem villogja ki egyik módszerrelsem, pedig a yt-n néztemhogyan kell. Azaz nincs benne hibakod?
-
tboldi
nagyúr
Gábor, te vagy az?
Symbi: Világított előtte valami figyelmeztető lámpácska? Ha nem, akkor valszeg nincs hiba, ergo nincs is mit villogjon.
-
Tarill
őstag
Üdv! 2001-es 650-es SV-be milyen olajat tennétek? Nem viszkozitásra gondolok hanem konkrét gyártó konkrét olajára. Nem kell a legdrágább de azért ne is a legalja legyen. Köszi
-
KrAt
veterán
válasz Something_ #71061 üzenetére
Milyen volt utána a pályán? Azt néztük, mentetek 2 kört, majd félreállás, beszélgetés..
-
Egy brazil fazon 10w30-at önt a hornet 600-ba (fiatal példány), azt mondja nekik ott ez az olaj a standard. Érdekes.
-
válasz V.Stryker #71064 üzenetére
Pontosan, meg is néztem a manualt. És még ő mondja, hogy nézzem meg a manualt. Érdekes.
Más: Érdekes dologra jöttem rá, amire inkább csak mosolyogtam. Ugye a ventilátor. Ami ha beindul igen-igen hatékonyan hűt. Ma reggel (tessék nem fennakadni) 160-nál kezdett el forogni, de nem mert bekapcsolt, hanem a menetszél ennél a szintnél forgatja meg annyira, hogy a visszajelző ledet amit beszereltem, generátorként működve ilyenkor meghajtotta a ledet.
Megint más. Mentő, kereszteződés, de előtted áll meg, megvan? Nem nevettem!
Megint más: Összefutott ma valaki a 11-esen sétáló részeggel? Ment egom felé és mutogatott. 80-al eleinte csak néztem, hogy az ottan mi, de aztán amerre kerültem arra tartott, a másik sávba már nem követett.
-
Something_
őstag
Asszem leintettek, mert gokart jott.
Jo volt, csak buzi meleg volt, meg elotte 1 ora tokoles hatul, ki voltam, mint a kutya.
Iveket mutattak, kiulest, hogy hogyan kene, de mondtak, hogy felesleges eroltetni a kiulest, ezen a palyan nem feltetlen attol lesz gyorsabb az ember.
Vettem fel en is videot es BenZso is hatulrol goproval, majd visszanezem oket, most 1 het nyaralas van Balcsin.Ui.: amikor elkezdtem elvezni az egeszet, megforditottak a palyan az iranyt, egybol megint szar lett minden mire megint visszaforditottak elfaradtam, mint az allat. Negyed 6kor el is jottem, nem akartam kockaztatni egy perecet a vegen hulla faradtan.
-
A 3 hengeres vasakról mi a vélekedés? Yamaha mt-09
-
ath
senior tag
Rugostagnal 3 mm emeles soknak szamit? A geometria alapjan ugy gondolnam fordulekonyabba valik, de nem drasztikus a valtoztatas
-
yodamastah
őstag
3mm az nem sok, de már érezhető. A te esetedben 5-6mm sem lenne sok, mivel lágy a hátsó rugód. Ha a hátulját emeled akkor az ívet jobban fogja tartani gázon. A bekormányzás is jobb lesz, de nem annyira nagy a változás mint amikor az elejét engeded le. Persze nálad most az eleje is alacsonyan fut, mert a gyári első rugok is puhák kicsit a te súlyodhoz.
Lényeg: hátul 3mm emelést nyugodtan kipróbálhatsz, elesni emiatt nem fogsz. Mondjuk rugó előfeszítés növelésselsel kéne kezdeni, az is emeli a hátulját. Arra figyelj, hogy ha tekered be az előfeszítést akkor free sag maradjon legaláb 5mm.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #71069 üzenetére
-
Tarill
őstag
Pirelli Diablo Rosso 2 gumikkal van valakinek tapasztalata?
-
TBone
tag
SymbianOS, nem te mentél ma fél 5-5 fele a budakalászi auchan előtt a 11-esen? ugyanolyan narancs kawát láttam
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Én egyébként nem tolnék bele sok lét a k4-be. Nem ütőképes versenymotort építesz, csak néha kinéznél pályára. Első hátsó rugó csere, hátulra szelepelés, pl racetech gold valve kit. Azán kell egy jó alapbeállítás. Ez kijönne olyan 160k-ból, és ezzel már jól lehet menni. Ja és normális gumik, ami legalább pálya/utca ajánlott. Pl Racetec K3 vagy Supercorsa SP. Ezeknek gumimelegítő sem kell.
-
vacs
veterán
Sziasztok.
A motoromban (Suzuki GSF 650, 2006-os) cserélni kell az első (mindkét) fékbetétet, illetve a motor olajat (természetesen szűrővel).
Tudnátok segíteni, hogy honnét érdemes rendelni?(^)(>.<)(^)
-
demars
addikt
Ma voltunk egy rövid gurigán. Este 9 körül, haza felé verettünk faluk között, egyszer csak elő ugrott egy nyuszi. Alig bírtam kikerülni, meghűlt bennem minden.
Volt egy szakasz a 83-as főúton amit javítottak, akkora szintkülönbség volt, hogy rendesen odavertem a micsodámat. Még csillagokat is láttam. Még egy nyamvadt tábla se volt!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok.
Milyen H4-es izzót ajánlotok? Én a kocsiba osram-ot használtam, motorba is jó gondolom, de az osramnak van kifejezetten motorba ami jobban bírja a rezgéseket. Persze itt 1 db kerül annyiba mint a 2 db-os verzió. -
StoneBridge
senior tag
válasz Kolondrum #71067 üzenetére
Párszor mentem vele. Korábban azt akartam, de nagy volt a felár a 07-hez képest.
Csalóka. Nem tűnik nagyon kicsinek (mint mondjuk a 7-es), e mellé társul egy könnyed 185 kg körüli tömeg és egy elég vad blokk, így könnyen emeli az elejét. 2015-től kipörgésgátlóval szerelik. Elég kényelmes gép, utasnak is (ha opció). A túra verziója - Tracer - nekem nem jött be (mind formára, mind az elcseszett szélvédelme miatt).
Ismerek tulajt is sima MT09-el, imádja, sokat túrázik vele.(#71084) Khaosz55
Osram Night Breaker Unlimited H4
Nekem ez vált be, nem motoros, de az amúgy is marketing szerintem. Gyárinál jóval erősebb fényerőt ad le, és a gyári sárgás helyett kristályfehér fényt vetít.[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #71085 üzenetére
Ez a jóval erősebb fény ez kb mit takar? Mert gondolkodtam én is, hogy cserélni kéne izzót a Z750-ben mert amit a gyári produkál fényerő az nem túl acélos szerintem.
Hello darkness, my old friend...
-
StoneBridge
senior tag
A gyárihoz képest látható a különbség sötétben az úttesten. De nem 110%-al jobb, meg ilyen marketing dumák, egyszerűen csak erősebb az izzószál, így nagyobb fényerőt produkál, többet vetít az úttestre. Cseréld, nem egy nagy befektetés és ha sokat motorozol sötétben, már megéri. Ha valakinek jó a H4, felezzetek, alig több mint 2 ezer az egyik legerősebb piacon kapható izzó.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #71087 üzenetére
Köszi a segítséget. Szerintem rápróbálok egyre aztán majd kiderül. Meg annyira nem is drága a cucc.
Más kérdés. Jövő héten szerdán kicsit hűl az idő (jó 29 fok lesz ), valakinek van kedve egy kakucshoz?
Hello darkness, my old friend...
-
válasz StoneBridge #71085 üzenetére
Igen ezt olvastam én is róla. Egyetlen dolog zavar benne, a nem túl jellegzetes forma. Olyan átlagos. A sor4 még mindig nem like vonal. Minden esetre bevettem a listára olyan mellé mint Z1000 igaz ő sor4-es.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz StoneBridge #71085 üzenetére
Azt írták kommentbe, hogy kevesebbet bír (kb 1 év az élettartama normál használat mellett). Ez ugyebár szgk--ra vonatkozik, nálam motorban simán megérős mert viszonylag keveset megyek vele (még!).
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #71074 üzenetére
még matekozok mi is legyen, mert igazad van.. valami értelmes megoldásra lenne jó jutni.
vacs: http://motoralkatresz.eu/
más: megnyílt a regisztráció a hringre 08.04-re!
-
StoneBridge
senior tag
válasz Kolondrum #71089 üzenetére
Hát formára nem egy új Z1000 az tény. Ellenben pont utána mentem a Z1000-el egy kb. húsz perces kört, és a 09 kezesebb, kényelmesebb gép volt, vissza is ültem volna rá. De a nappalimba a Z1000-et vinném.
..és az a hang, ha van rajta egy fasza Akra rendszer... na azt hallani kell, illetve menni vele.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-
válasz StoneBridge #71092 üzenetére
NEm nagy a nyomatéka, de nincs 200 kiló. Gondolom indokolt volt a kipörgés gátló.
-
-
V.Stryker
nagyúr
Lehet, hogy láma kérdés, de azért mi a vélemény arról, hogy indítózásnál lehet/kell/tilos gázfröccsöt adni?
Valami videón láttam, hogy valami rendbe rakott mutattak be és rászólt a srácra,hogy indításnál ne húzzon már gázt... na jó, ráüvöltött. És azóta ez motoszkál bennem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- bambano: Bambanő háza tája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen