-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #18501 üzenetére
literes sportmotorok only. amikor ganéztam a teszteket, videokat, beszámolókat, egyetlen valamit is érő, használhatónak tűnő 2 részes nagy literes sportmotor tesztet találtam amerikaiaknál, ott ezt hozták ki. megpróbálom majd megkeresni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
Most fizettem be a kotelezot a yamahara, holnaptol van forgalomban. Igazi motoros ido van!
-
vendingo
veterán
Tavaly ősszel kivonattam a forgalomból a motort és lemondtam a biztosítást is.
Azt tudom, hogy a motor automatikusan visszaáll a forgalomba, de a biztosítás is érvényes lesz? Erre már nem emléxek.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
Ma délután két órakor megyek próbálni egy KTM MX500 2T szörnyet.
Már most izgatott vagyok végette, haver akarja megvenni azt elhívott menjek vele egyet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
-
Pocee
senior tag
mennék én is de 140 km nem lehetne Lajosmizsén? akkor mindenkinek 70
Shell shopban veszünk redbull-t sört kelemózsiaszendót...mi kell még?[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
veterán
válasz Daywalker #18512 üzenetére
nekem tavaly előtt azt mondták, hogy jövőre (azaz tavaly) már nem kell bemennem, mert a biztosítók rendszere össze lesz kötve a belügyes mocsokkal.
én ezt komolyan vettem, kivonattam a motort októberben, de azóta is jönnek a csekkek. az utolsóban azt mondták, hogy 30 napom van befizetni. azóta nem jönnek csekkek.
lehet, hogy köthetek új kötelezőt
bár minek... úgysem lesz idő nyáron motorozni.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
lujo10
aktív tag
Mennék én is, de a ti falutok nekem kicsit messze van
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
zsolt19900
őstag
ilyesféle mini indexeket vagy ledes indexeket mennyire macera felszeretnél? azon gondolkozom hát ha jobban mutatna a gs-en a gyári "batárabb" index helyett egy picivel kisebb darab
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
őstag
válasz zsolt19900 #18520 üzenetére
Kell hozzá valami cucc, mert a ledes lámpa nem villog úgy mint a régi, de elvileg nem egy nagy cucc felrakni egy olyant.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Jakab66[hun]
senior tag
Nem bírtok aludni?
Ha jól tudom a ledes lámpáknál ellenállást kell beszerelni. Az indexhez meg lehet másik relét is. Biztos azért nem vagyok benne, de mintha ezt hallottam volna fél füllel.
Gipsz Jakab
-
zsolt19900
őstag
köszi nektek és ha simán rendes lámpást de dekoratívabban gondolkozom, akkor csak leszerel felszerel és cső? forrasztgatni kell vagy ilyesmi? nem szedtem még szét az indexet azért ilyen alapok a kérdések
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
#25954560
törölt tag
válasz zsolt19900 #18523 üzenetére
kerdezd meg az eladot h kell-e hozza megvalami.
jo esetben csak lehuz a regi (ket csaktlakozo) es feldug az uj.
rossz esetben kell ele ellenallas. a klasszikus index-relek bimetalosak, kell hozza h megfelelo aram follyon at a koron. a led marhara maskepp mukodik, kellhet ele kiegeszito ellenallas.
ha elektronikus index-reled van, akkor is mukodhet siman a led. -
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #18523 üzenetére
Nekem is ledes indexek vannak.
A felszerelés baromi egyszerű, nem kell forrasztani se, csak csati szét aztán összedug.
Valami relé vagy ellenállás mindenképpen kell, mert baromi gyorsan fog villogni. Kb úgy mintha az egyik ki lenne égve.
Nekem műszakin simán átment, mivel lusták voltak megszámolni, hogy mennyit villog percenkéntCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
Én az ilyennek nem hiszek. Egy telefon nem a világ...sok szívástól megkímélhet.
.mf: meglátjuk, mert tegnap hívott nővérem, hogy szombat hajnalban Szlovákiába kéne autózni, szóval nekem még pénteken át kéne autózni hozzá, így az ivás kizárva.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz vendingo #18525 üzenetére
&rew:köszi ez jó hír, mármint hogy nincs forrasztgatásos sztori
jaja pont visszaolvasásnál elkaptam az esetet
jó meggondolom 4-5k ért találtam már 2-2 pár indexet sima égőset is, most hogy pici csinosítás folyik kiötlöm, hogy a kerek első lámpa mellé jobban mutatna-e a másik index avagy sem
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
fattyu
veterán
na meghozta a tnt a sisakomat....
Ugyan én mondtam hogy pofátlanság bemenni és próbálgatni majd külföldről rendelni, de 130 euró különbségnél és azzal a felkiáltással hogy ja raktáron sincs, de kifizeted megrendelem neked, azért na ne már... Tulképpen azért fizetnék 130 euró pluszt hogy el kelljen mennem a város másik felébe munkaidőben és ne direktbe nekem hozza a futár? ROTFL.
Na rant off. Van csecse uj kényelmes és remélhetőleg sokkal csendesebb sityakom ennek a próbáját asszem nem ma ejtem meg.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
vendingo
veterán
Mostanság lenne esedékes a szelephézag és a karbi ellenőrzése/szinkronja.
Mennyire kell szigorúan venni az előírt 40e km-es ellenőrzést?
Jelenleg baromira nincs rá pénzem, és csak kb. 5000km múlva tudom megejteni a dolgot.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
veterán
válasz vendingo #18534 üzenetére
Újonnan került hozzád a motor?
Ha használt volt, akkor ne kínozd, mert nagy eséllyel vissza tekert az óra, és akkor nem tesz neki jót.
A karbi szinkrontalansága teljesítmény vesztéssel jár. A szelep hézag is, csak itt kopó alkatrészek vannak, és plusz 5ezer km nem kevés, ha pedig tekert órája van akkor meg lehet az 10ezer is .[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz csongi #18535 üzenetére
Használtan került hozzám a motor, de nem tekert órával.
Lettek benne cserélve az előző tulajnál fúvókák, ilyenkor nem szokás a szelephézagot illetve a karbit ellenőrizni, állítani?Jelentkeztem egy 3500+ km-es túrára és most arra kell minden lóvé, nem tudom hogy futná-e egy ilyen beavatkozásra, illetve hogy ártalmas-e a motorra ha így vágok útnak.
A teljesítményvesztés baromira nem érint, nem versenyzek veleMilyen árban csinálják szervizbe?
Elvileg tavasszal szerettem volna kompletten minden folyadékot cserélni, mindent állíttatni rajta, de most hirtelen közbeszól ez a kiruccanás.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #18536 üzenetére
Nekem kicsit fura, hogy ekkora távra akarsz menni, mindeközben háttérbe szorul a szervizelés. Persze a te dolgod, csak halkan jegyzem meg magamban. Karburátor fúvóka cserének nincs köze a szelepekhez. Azt akkor kell nézni, amikor elő van írva. Változó...valakinek nem kell állítani, másnak igen. De ha kell, akkor okozhat bajt is, ha nincs megcsinálva egy ideig (beverődik vagy megég a szeleptányér). Szóval szerintem ezen nem érdemes spórolni, bár tény h nem két perces meló (és ott kell hagyni, mert hidegen mérik és szét kell bontani a vezérlést).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz vendingo #18536 üzenetére
Nem tudom mennyiért csinálhatják, de én személy szerint nem vágnék neki egy 5ezres útnak szerviz előtt.
Kérj be egy ajánlatot, tudod mit kell csinálni rajta. Sajnos messze vagy, ha közelebb lennél én is megcsinálnám neked.
De saccoljunk.
Olaj kb 2K/liter, mennyi kellhet 4liter?
Olajszűrő kb 1-1,5K
Levegőszűrő takarítás ezzel picit lehet spórolni.
Fékolaj Kb 1K
Fagyálló: 1,5KHa fékekhez nem kell hozzá nyúlni akkor ennyi a folyadékos cuccok 10K kb.
A többi a munka díj. Egy nap alatt ez meg van.
Én nyugodtabb lennék ha így indulhatnék neki ekkora útnak. -
vendingo
veterán
válasz csongi #18539 üzenetére
Konkrétan ami tervbe volt:
Motorolaj csere (ezt letudtam ősszel)
Teló olaj csere
Fékolaj csere
Karbiszinkron
Szelephézag állítás
Légszűrő K&N, ezt én tisztítom.
Xenon, ezt már csak be kell szerelni, de házilag megoldjuk.A fékolajat nem kéne cserélni, de az olyan piti tétel, hogy inkább lecserélem és megnyugszik a lelkem.
A telóba se kéne okvetlen olajat cserélnem, de jobban örülnék ha kicsit sűrűbb lenne benne.
A karbi és a szelephézag viszont éppen aktuális beavatkozás.Nem szoktam spórolni a motoron, csak most eléggé elcsúsztam anyagilag, na meg év elején a biznisz se pörög úgy mint máskor.
Szerencsére az első gumit, olajat, akkut cseréltem tavaly.Másik nagy problémám, hogy a közelbe nincs egy olyan motor szerviz se, ahova nyugodt szívvel elmerném vinni a motort. Vagy irreálisan drágák, vagy szarul dolgoznak, vagy átverik az embert.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #18535 üzenetére
Pont forditva.
A karbi szinkron nem jar teljesitmenyvesztessel, mivel kb az also 1/4 gazallasnal er valamit is. Afolott mar elhanyagolhato a fojtoszelepek kozotti nyitvatartasi kulonbseg.A szelephezag meg jar telj veszteseggel. Ha eltunik a szelephezag, akkor az kompresszioveszteseggel jar, mivel nyitva maradhat a szelep. ha tul nagy a szelephezag, az is valamennyivel, de az sem minden fordulatszam tartomanyban.
Hogy mennyire karos, az nagyon modellfuggo.
Nagy hezag miatt szetverni sztm nem tud semmit 5000 alatt, persze nem mm ekrol beszelunk most. De fugg a motorban hasznalt anyagok minosegetol. Inkabb azt mondanam, h nem ez fogja kinyirni, de csak bekene allitani, ne legyunk aze igenytelenek.
Amugy is egy motorban folyamatosan valtozik a szelephezag, akarmennyire is hihetetlen, motorfeknel lehul a fenebe a szelep, utes vagasnal meg felmelegszik, szoval ez nem egy annyira konstans dolog, raadasul a hengerfej aluminium, ami sokkal nagyobbat tagul. Persze ugy van meretezve, h bele van kalkulalva, de itt is egyvalami az allando, az h valtozik minden.
Mindegy
Be kell allitani, mert ez igy nagyon csoves dolog.Explosión de dos tiempos
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #18540 üzenetére
Hát a szelephézag fogós kérdés. Két órával számolj, ami 3-6 ezer ft/óra általában (számolj 4-4500 Ft-tal), plusz az anyag (1 lapka egy ezres és ugye ahány szelep annyi kellHET, de általában tudnak csereberélni a benne lévővel - plusz jobb szervizeknél úgy van, hogy nem újat rendelnek hanem van egy használt készletük, ugye az nem romlik meg, és a tiedért cserébe kapsz egy másikat ami jó és fizetsz mondjuk 3-400 ft-ot darabonként).
Ha kell valami tömítés, akkor is hozzá kell számolni. Bár gyanítom ezt sok helyen leszarják, gyári javítás szerint szelepfedél tömítés és gyertyák körüli tömítés is kéne (kawánál pl.), de ezt nem szokták, csak indokolt esetben vagy ha kéred.
Karbi rendberakás általában egységáras szokott lenni, talán 10-15k körül mozog pucolással és beállítással. együtt.
Szóval én kompletten egy 30-ast kalkulálnék csak ezekre. Telóolaj ráérhet...elvileg nekem is lejár a két év áprilisban vagy májusban, de most nem cserélek, úgyis keveset mentem...bár ez tudom nem attól függ. Majd jövőre kompletten első-hátsó.Persu:
"Be kell allitani, mert ez igy nagyon csoves dolog."[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #18545 üzenetére
Én amikor a CBF 600-at vittem szelephézagra 25k km-nél, akkor a srác azt modnta nem érdemes rendelnie bele lapkát, mert minimálisok voltak az eltérések, a megengedett értékek en belül volt, igaz a határértékeken....
Szóval szépen összeszerelte és kész. Gondolom nagymértékben függ hogyan használta valaki az adott járgányt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #18544 üzenetére
Vendigo:
Értem. Ha nem csináltad akkor ne piszkáld, jól látod a dolgot.
Lapkás a tied? Ha szerencséd van akkor elfogy a hézag, és elég egy lapka köszörülés.persuader:
"A karbi szinkrontalansága teljesítmény vesztéssel jár. A szelep hézag is..."
Ezt írtamA lényeg. én is beállítanám.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #18546 üzenetére
Szereloje valogatja egyebkent h ki mit ert jo hezag alatt. Van aki kozepertekre allitja, igy ha barmerre elmaszik, van egy kis lauf, meg van olyan aki ha megmeri, es a tol-igben benne van akkor az meg jo. Mindegy, h szelso ertek, ha benne van.
Explosión de dos tiempos
-
tutis
őstag
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest