-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #18600 üzenetére
szétbontják a ricsit?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
válasz vendingo #18597 üzenetére
2 reszes jobb. Ha ugy adodik akk nem rossz dolog ha le tudod venni a kabatot.
Superzone-ban lattam learazast. Egyebkent erdemes egyszer talan egy nagyobb osszeget raszanni (nem versenyruhat fel millaert) es apolni. Nekem ez a tapasztalatom.Jobbulast az uraknak.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #18605 üzenetére
Vesrah szelepekről is van? Tökre kíváncsi lennék mit tudnak, mert csomó helyen árulják a gyári töredékéért...tényleg csak kíváncsiság.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz boogie84 #18593 üzenetére
nem veletlenul linkeltem pont ezt. diszkobajaros motorosciponek kell. felprobaltam, kolbaszoltam benne, csavargattam a labamon, stb ami csak eszembe jutott. epp csak nem motoroztam benne erzesre nagyon jol tartja a bokat. szepen tele van kemenyitett/merevitett reszekkel is.
az en elgondolasom az h csak annyival tud kevesebbet a csizmanal h a labszaramat nem vedi. de arra ott a muay-thai -
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #18606 üzenetére
Az hogy mi van fent a szelepekről nemtom Rá kell keresni
forums.13x.com a WERA fóruma. Ez egy kb 40 éves amcsi amatőr roadracing szervezet. Ennek a szervezetnek a fórumán ami infó eddig összegyűlt.... szerintem nincs jobb kereshető tudásbázis neten amatőrök számára. Úhogy nyugodtan lehet keresgélni, aztán ha nem találsz valamit, akkor kérdezz Korábban én is megtettem és segítettek de általában elég keresgélni. Rengeteg infót össze lehet szedni pályamotorozáshoz. Modell specifikus dolgokról, gumikról, futómű / geometria beállításokról, szerelésről stb...
A fórum létszáma: Threads: 166,162, Posts: 3,290,340, Members: 46,410
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Integra #18602 üzenetére
Akkor nem eszel, nem iszol, csak dumálsz
Nem hangzik túl jól, jobbulást! Nekem egyszer volt nagyon durván ilyen, másfél napig még víz is visszajött - azon csak orvos segített, kaptam valami szurit és estére már tudtam enni.Megjött a csomagom az FC-Mototól, rendeltem egy Forcefield Harness Flite-ot (hát+mellvért). Amikor először rendeltem (még külföldön voltam), nem fogadta el az angol kártyám. Mikor hazaértem, megint megrendeltem, de elbasztam, kártyás helyett utánvét kp volt bepipálva, és nem volt még egy "biztos vagy benne?" megerősítés. Egyből írtam nekik, hogy lehetne-e törölni, de nem voltak képesek rá. Egy pont mínusz, fizethettem a HUF kp-mból az angol számlám helyett, plusz még 6.9 EUR nachname.
Pluszpont: fizettem 62433 HUF-ot
Pluszpont 2: nem a Harness Flite volt a csomagban, hanem az Extreme, váll + könyökkelÚgy nézek ki, mint valami kommandós golyóállóban s még marha nagy is rám széltében (nem meglepő módon) - de végre megvan. Hogy ezt milyen macerás felvenni...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Alu
senior tag
Sziasztok!
Simsonos kérdésekkel fordulhatok hozzátok, vagy van erre külön Simsonos topik? (mert én nem találtam..)
λŁƯ™
-
Integra
titán
thx urak
tudom mi okozta, és ennek így kell lennie most. még pár nap és utána egy szinntel ismét egészségesebb vagyokne foglalkozz vele, jó páncél, megvéd, én már megszoktam az évek alatt, nekem jól áll erősödj bele
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
Honnan érdemes gyári légszűrőt rendelni?
Illetve milyenek az utánagyártott légszűrők? Érdemes velük foglalkozni?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #18600 üzenetére
thx, van is neki pár darab. 30k-ig mondta, az reális vagy alkuképes?
yoda: véletlen futottam bele ebbe a márkába, eddig kbc, brembo volt amit ismertem a gyáriakon kívül. Hondába brembo lett véve, kbc-t nem tudtam beszerezni. Utcára nem éreztem semmi külömbséget a gyárihoz képest.
Yamaha jövőhéten megy nagy generálra Már jól jönne a fizu és a következő lehet csak májusban jön meg
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Szereléssel kapcsolatban szerintetek mi a fair ára az alábbiaknak:
első teló olaj csere, szimering, porvédő,
speedohealer beszerelés (esetleg ezt ágónál lenne érdemesebb megejteni,ha már ő árulja?)
első helyzetjelző izzó és beszerelése, (hol lehet ilyet külön kapni?)
hátsó rugóstag ki-be szerelése, (deczihez külön elvinném)most látom, hogy jövőhéten még hideg lesz
lajcsi: szintúgy, amikor kellett volna, nem volt a boltban....
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
tegnap mégsem volt még olyan meleg hogy tempósan motorozást fagyival szakítsam meg... nem látok a takonytól... bocsi de kizárt dolog hogy kimegyek innen :S
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
.mf
veterán
Akkor egyáltalán ki lesz ott rajtam kívül?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
Sztm irj ki egy tendert, es aki a legolcsobban csinalja, es megfelel az alapveto kovetelmenyeknek, azt hajtsd el a pcsaba, es add oda a melot a sogorodnak, csak adjon vissza 20% ot a melo arabol.
Az fair.De megis milyen arat mondjunk? ha nem olyat kapsz, nem csinaltatod meg vagy mi?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #18619 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #18621 üzenetére
most sikerült legyűrnöm először egy kisebb adag háztartási kekszet teába áztatva.. még bent van sorry, mentem volna
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #18621 üzenetére
A f@szt, én is megyek! Mondjuk szerintem f8 előtt én sem érek oda úgy néz ki.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Pocee
senior tag
Szia!
Az első teleszkóp nekem Halason a Hondánál úgy nézett ki hogy 12.000 olajjal gyári alkatrészekkel együtt egy órában egyeztünk meg,6000ft/órában dolgoznak.amit kicsit sokallok,pláne hogy bent voltam a szervízben amíg csinálták...bár ne lettem volna...ja és ez csak egyik oldal volt...
Mr.Brightside
-
tutis
őstag
telóólajcsere itt, 17ezer első kompletten, fuchs racing olajjal, beállítással, és hátsó gátló ellenőrzéssel.
Spedohealer-et beszerelni nem nagy mutatvány, széthúzol egy csatlakozót és rádugod a speedohealert.
Beállítása elvileg padot kíván, de mivel van hozzá program amivel be lehet állítani, azaz megmutatja mit nyomkodj rajta, így a beállítása kb 5 perc, beszerelése másik 5 perc..
Neten a speedohealer oldalán ott a progi, megmondja hogy milyen gumiméretre, milyen fogaskerék áttételre mit állíts be, így elvileg pontos lesz az órád.. Én emiatt nem mennék Ágóhoz (másért se )http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
Az frankó.
mod: mondjuk vicces, az elején azt írja h 80km-re a fővárostól (koordináta alapján kiskunfélegyháza?), közbe meg az van h bp illatos út 9. (az mellesleg nem ago címe?)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Alu
senior tag
válasz csongi #18625 üzenetére
Egy s51 -en enduro simsonról lenne szó és azt szeretném kérdezni, hogy szerinted mekkora hengert érdemes rá venni (60/70) illetve az lehet sima, vagy inkább a simsonbolt féle tuning henger legyen?
Ha veszek rá egy 70 -es hengert, akkor a forgattyúsház marásán kívül kell vele valami extrát csinálni? Gyári főtengely és hajtókar kibírná a 70-es dugót?
Illetve szerinted hol érdemes simsonhoz alkatrészeket nézni? Eddig a Mofaker.hu -t és a Simsonbolt.hu -t néztem, de azt mondják, hogy a Mofakernél gagyi cuccok vannak olcsón, a simsonboltnál meg minőségi cuccok, de szvsz rettentő drágán..λŁƯ™
-
-
Topiccsendőr
addikt
Sracok sorry a keves idoert, de program volt, azt hittem elobb erek oda. Megismetelhetnenk minel elobb, es nem leszek ennyire elhavazva
Explosión de dos tiempos
-
Alu
senior tag
válasz csongi #18632 üzenetére
Valószínűleg többet költenék rá, mint amennyit javulna a teljesítmény, de másmilyen motort nem szeretnék venni, főleg nem mopedet. Egy 125 -ös Honda CR után ültem át a Simsonra, szüleim már nem nagyon favorizálták a 250 -es cr-t , (~60 ló, fogyasztás, veszélyes, stb..) inkább kezdjem el jövőre a jogsit és már nem bírom, valamivel motorozni kell, csak gyengusz szegény Simson.
Ha már lehet választani, akkor inkább gyorsuljon. Endurozgatásra használnám, földes utakra, kisebb dombokra, szóval egy kicsivel nagyobb nyomaték se lenne hátrány.
Mitől függ egyébként, hogy jobban gyorsul, vagy nagyobb a végsebessége? Nagyobb hengerrel ha a gyorsulásra is megyek a végsebesség nem nagyon fog csökkenni a mostaninál, vagy lehet, hogy lassabb lesz? (most kb. 60 km/h a top)λŁƯ™
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #18633 üzenetére
Ez van, több volt mint a semmi Jó vót! Remélem legközelebb még többen jönnek.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #18633 üzenetére
Én benne vagyok, találkozhatunk gyakrabban is Jó volt most is összeülni, amilyen rég nem láttuk egymást, meg amilyen szar idő van, most motorozni még úgyse tudunk, csak dumálni róla
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Jakab66[hun]
senior tag
Ha 60/2f hengert teszel rá, akkor elég neki a gyári főtengely, valami jobb csapágyakkal (SKF). Kicsit erősebb lesz, de nem fog hanyatt vágni. Ha 70-esben gondolkozol, akkor kell egy erősített főtengely is. Amennyiben egy alap 70/2f, akkor a kuplungban elég a kuplung tányér rugót kicsit vastagabbra cserélni a gyárinál, így nem fog csúszni. Ha még ettől is komolyabb faragott hengert veszel, pl.:70/4f, akkor kell az erősített főtengely mellé az erősített kuplung is. Itt lehet még variálni, van könnyített is, hogy többet forogjon, de ezekhez a hengerekhez már illik rezós kipuffot terveztetni, illetve másik gyújtást, és nagyobb karbit is rakni.
Lényegében a te képzelő erőd, és a pénztárcád szab határt. A végsebesség/gyorsulás dolgot az áttétellel tudod variálni. Első lánckerék méret, van azt hiszem 12 fogastól egészen 17 fogasig. A váltóban is lehet variálni.
(bár én ha ilyen komolyabb tuningban gondolkodnék, az első az lenne, hogy mz/etz elsővillát bele, és tárcsaféket neki, így a biztonságos.)
Ha gondolod privátban tudok segíteni, írj rám nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #18619 üzenetére
Olyat amilyet Pocee meg tutis írt Nekik köszi, mostmár tudom viszonyítani.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #18639 üzenetére
Ha ennyire benne vagytok.
Az erositett fotengely az mit takar? Miben van megerositve?Ami kicsit idegesito, h semmi adat nincs a hengerrol. Miert nincs ott a padozas eredmenye adatokkal pl. Milyen torokatmero a karbinal, milyen kipuffal hany loero sikerult, milyen fordulaton.
Ezek alap dolgok, nem az, h benyogik, h szeduletes teljesitmenyjavulas, de gyari karbival is rarakhatod stb.
Ez igy nagyon gyoker parasztvakitas.Amugy a simsonosoknak van forumuk, ott hebe-hoba talaltam szamokat is, abrakat, illetve vannak akik meg egesteret is terveznek bimotionnal, kipufogot TSR el, szoval inkabb abba topicba kellene ezeket kerdezgetni, mert a gyakorlati tapasztalat sokkal tobb.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Szereld ki a villat, hatso rugostagot, vidd el deczihez. Mivel egy sima muhelyben nem fognak olyanokra figyelni, h polirozzak a kromszarat esetleges hibaknal, ezert osszehasonlithatatlan az ar.
Ezert nem ertem miert kell szimplan az arat tudnod. Ha egy jo szakemberhez viszed, amkor sztm szard le az arat, mert az legalabb biztos jo lesz. Ha jo munkat akarsz nem az arat kell figyelni, hanem azt, h megbizhato e az ember.Explosión de dos tiempos
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #18645 üzenetére
ezzel egyetértek inkább fizetek többet, de akkor az olyan is.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #18645 üzenetére
Hja, csak éppen ahhoz garázs kell, szerszám...és fel is kell lógatni vagy bakolni. Szerintem most neki épp egyik sincs kéznél.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #18644 üzenetére
Az erősített főtengely néven reklámozott tengőben az alsó tűgörgő sokkal komolyabb, illetve jobb minőségű hajtokarral van szerelve. Találkoztam olyan gagyival is a "sima" főtengelyek közt, amit anno az egyik reszelt 60-as hengerem szétvert olyan szinten, hogy a hajtókarban ovális lett a luk.
Azért nincsenek többnyire adatok, mert ezek nem gyári alkatrészek. Illetve hiába adják meg neked, hogy 12LE-t tud a henger, mivel nem tudod milyen volt a többi alkatrész.
Lásd: 2 éve vettem egy Piaggio-ra 70-es malossi hengert, amihez azt írták 9-12LE-t tud. Az első összerakás után 7LE volt a teljesítmény, aztán a többi alkatrész cseréje után, nagyobb karbival, hozzá hangolt gyujtással, és kipufogóval már 13LE volt.
Simsonra megveszel 2 ugyan olyan hengert, nem ugyan úgy fognak teljesíteni. Ez köszönhető a "csúcsminőségű" megmunkálásnak.
Részemről teljesen mindegy, hogy itt beszéljük ezt meg, vagy nem. Láttam már 1-2 dolgot, ha tudok segítek.
szerk: nem nyomtam off-ba.[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- LG V30 - vezércsel
- Konteó topic
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kés topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen routert?
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest