Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz runner 125 #126799 üzenetére

    Terblanche design, felefele megy mar az is. Nehany eve joval alacsonyabb aron kaptal meg egy 749-999 est, tobb ezer €-val olcsobban. Szoval lassan az is ikon lesz, ha egyaltalan mar nem most az.
    Terhalos csovaz, szarazkuplung.
    Egyertelmuen jobb, mint a 748, 916, 996, 998 as. sokkal stabilabb, megbizhatobb, erosebb. Testastretta blokk aapvetoen egy jol megcsinalt dolog. Utcai hasznalat mellett minimum 75 000 km-t elbir mielott bontani kell. Palya hasznalatnal olyan 20e km korul ra kell nezni a hajtorudcsapagyra, cserelni, es megy tovabb.
    Olyan megoldasok, amik nem ertem miert nincsenek a mai napig motorokban. A kuplung es fofekhengert sajat fekfolyadek tartalyaban legtelenited. A fejidom onkiegyenlito csavarokkal van felfogatva r modell eseten magnezium konzolon. Labtarto magassaga, ules tavolsaga a tanktol allithato. Es az a postalada kipufogo karbon takaroval, nekem a monoposto egyertelmuen ikon.
    Es a fek, futomu meg a lakossagi kivitelen is olyan tavolsagban van egy barmelyik japantol, hogy tenyleg egy masik bolygorol jott.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák