- Hálózatokról alaposan
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- OpenWRT topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- Invitel (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Linux haladóknak
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz LustaDick123 #113848 üzenetére
"trollok útját"
Meg az atlanti utat.
[link] -
LustaDick123
tag
válasz vlevi #113852 üzenetére
"Trollstigen, Atlantic road"
Írtam mindkettőt.
De lehet javasolni érdekességként a Hardanger bridge-et is. Állat jó néz ki, ahogy a kéken kivilágított körforgalomból ráfordul az emberfia a hídra.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #113850 üzenetére
az ülése nem gyári, de részleteket még nem tudok, csak most vettem fel a kapcsolatot az előző tulajjal
Az átlagfogyasztás jelenleg annyira nem érdekel, hogy azt elmondani nem tudom!
De tényleg! Minden járművemnél írom táblázatba, ennél is fogom, de ezen a röpke 150km-en ahogy húztam a gázt, minden érdekelt, csak az nem! Egész más dimenzió ez a motor, mint amikkel eddig volt dolgom! És ez nem csak a tökéletesen feleslegesen sok LE miatt van, hanem a komplett csomag annyira egyben van, hogy csak na!
Ha majd lesz több tankolásom, akkor fogok tudni írni a fogyasztásról, de ha jól tévedek, a fedélzeti computer 6,2-6,5 körül mutathatott, ahogy lépkedtem körbe hazafelé jövet, de simán emlékezhetek rosszul. Az biztos, hogy 3-4°C-ban nem jöttünk túl keményet! (Út közben találtunk persze egy téridő-kaput, és a német pályán rájöttem, hogy gyorsabban van 200-on a motor, mint a Pegaso volt 100-on )
Szerviz-intervallum 15ekm, de akik már régóta tulajdonosai 1190-nek, azt javasolják ezt érdemes megfelezni. Hogy ezt mire alapozva mondják, azt nem tudom, és Persu sem talált erre infót, de mivel évente max ennek a felét ha megyek majd vele, szóval ígyis-úgyis ez lesz
Kipufogót eszem ágában sincs cserélni, annyira jó a hangja így is, hogy elmondani nem tudom"Milyen elktronikai dolgok vannak benne?"
Minden. Minden is! De tényleg! Ez is volt az egyik fő szempont a választáskor, hogy komplett elektronikai csomagot kapjak! Sokan azt szeretik, ha senki és semmi nem szól bele a vezetésükbe, én meg azt szeretem, ha nem csak a szerencsén múlnak a dolgok. Ekkora teljesítménynél elengedhetetlen a kigyorsításnál is, és a megállásnál is, mert én nem vagyok Chris Birtch, és a reflexeim sem olyanok, mint Michelisznek. Ismerem a határaim, kell a segítség, és ezt nem is szégyenlem beismerni. (Sokkal nagyobb hiba szerintem, ha valaki többet gondol magáról, mint amit tud.)
Persze minden állítható, szabályozható, kikapcsolható, profilozható. Van pl. Rain (100LE), Street (150LE), Sport (150LE), Off Road (100LE) beállítás, amik a teljesítményen túl állítják a gázreakciót (ride by wire), a kipörgés engedélyezésének szintjét, az egykerekezést, a fékezési megcsúszás mértékét, az ABS-t (off roadban pl. elöl van, hátul nincs), a kanyar ABS-t, a párzó zsiráf hormonszintjét, stb.
A futómű is elektromosan állítható, így elég megadnom, hogy hányan ülünk a motoron, és vannak-e csomagjaink. Ezt eleinte tök feleslegesnek gondoltam, de ha belegondolok, hogy a Pegaso hátsó rugós tagján soha meg sem próbáltam tekerni sem, akkor az szerintem kb. tükrözi az átlag motoros futómű-hangolását különböző terhelésekre. Mondjuk ettől még felesleges marad*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #113851 üzenetére
Ha úgy gondolod hogy trollkodásnak írtam pont én pont a motoros topikba akkor el vagy tévedve.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Horvi
őstag
válasz Geresics #113855 üzenetére
Grat a mocihoz! Jövőre féláron átveszem tőled Viccet félretéve minden tapasztalat és vélemény jöhet a mociról mert én is kinéztem magamnak (van még pár jelölt ezeken kívül).
Ha esetleg mennél utassal az is érdekelne mert az asszony mindig sír, hogy olyan motor kell aminek kényelmes a hátsó üléseHello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
válasz Horvi #113859 üzenetére
tapasztalat csak lassan jön, májusig kb. motorra sem fogok tudni ülni időhiány miatt. Ülésről pedig azt írta az előző tulaj: "TomMot-nál lett túrásítva gél + tehermentesítő szivacs +.. fizettem érte 60e forintot"
Többit korábban írtam, de ha van konkrét kérdés, szívesen válaszolok - már amennyire 150km után tudok*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #113860 üzenetére
Tommot mióta lett ilyen olcsó? Én pont a dupláját fizettem nála és azt is vagy 5 éve.
Ebbe a gépbe szerintem a legnagyobb királyság az elektronikusan állítható futómű.
A legnagyobb/leghasznosabb találmány az újabb motorokon.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tag
válasz dellfanboy #113864 üzenetére
azt a 4 hetet?
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #113855 üzenetére
Ha turara hasznalnam a motort, biztos nem feleznem le az olajcseret, ott kb semmi terheles nincs. Egy nap egyenletes tempoval 5-800 km nel csunyan fogalmaza az olaj is mindegy mi van benne.
Ha elhangoznanak olyan indokok, hogy a ktm olaja ennel a hivatalosan meghatarozott olajcsere intervallum alatt rakodik a szivoszelepekre, az olajteknoben es a szelepfedelben iszaposodik, akkor igen. De sehol nem hangoznak el indokok, csak hogy valaki mondta. A valakinek igaza van, hogy minel surubben van cserelve, az annal jobb egy blokknak, de ez csoben a lyuk felfedezes.Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #113867 üzenetére
igen, és ahogy korábban beszéltünk is róla, tök igazad van. Viszont én éves 6-7-8ekm-t prognosztizálok magamnak ezzel a motorral (+ a KLX, + a versenyparipa), és évente mindenképp cserélem, így nálam ez nem nagy kérdés igazából
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz dellfanboy #113864 üzenetére
Nem tudom, nagy a kockázat :)
Amikor ehhez a sráchoz jövök, mindig ilyen friss gumikat kapok.
Ha már itt voltam, akkor olajat is cserélt, Motul 7100 ment bele, mert akkora csodákat regéltek róla, nekem eddig az 5100 is jó volt, meglátjuk. Persze szűrő is cserélve lett, nem értem miért akar a Suzuki csak két évente új szűrőt...Voltak viharok itt, 160-as szelet már nem bírta a 3 éves ponyva, drága ez a szezon, és még el sem kezdődött...
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #113869 üzenetére
Egész évben kint tartod a szabad ég alatt?
Ezek szerint a ponyva is megoldás
Más :
Budapest környékén tudtok ajánlani szerelőt/szakértőt aki használt motor vásárlásnál segít? (Persze nem ingyen)
Esetleg kereskedést ahol érdemes lenne nézelődni?
Debrecenben nem túl nagy a választék és jó lenne rá is szánni egy két napot.
Köszönöm!"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #113855 üzenetére
Az új motorokat nem kedvelem, de ez a KTM második motornak nagyon tetszene nekem.
Teljesítményt kicsit sokallom, de az elektronikai kiegészítők nagyon jók lehetnek, biztos segítenek kordában tartani. A szabályozható menetdinamika szintén nagyon jó találmány, gondolom a fogyasztásra is kihatással van.
Kíváncsian várom majd a beszámolókat, amikor már elszállt a lila ködSok sok balesetmentest kívánok.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
veterán
válasz etnies #113869 üzenetére
"Motul 7100 ment bele, mert akkora csodákat regéltek róla"
Milyen csodát tudhat? Felújítja a motort?
Mégis csak kíváncsi vagyok miben jobb ez az olaj, mint a márka társak?#113870
Szerintem elsőnek válaszd ki milyen típust szeretnél, aztán keresgélj típusismerettel rendelkező embert. -
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #113872 üzenetére
"Teljesítményt kicsit sokallom"
Én az 1290 ADV-el mentem tavaly egy rövid karikát Kecskeméten.
Nagyon lájtosra van hangolva, ha nem akarod, nem érzed a 150-160 lovat, de, ha akarod, megy, mint a golyó.
pl. a terhelésváltási reakciója, amikor hirtelen elzárod gázt, egyáltalán nem jelentkezik, sőt, szándékosan nem ejti vissza olyan hamar a fordulatot, hogy az a két hatalmas henger megfogja a motort.
A 790 Duke sokkal izgágábbnak tűnt, abban szándékosan nincsenek benne ezek a trükkök.
De, mivel többféle menetdinamikai programja van mindegyiknek, biztos megtalálja mindenki a neki valót. -
canniball
nagyúr
válasz vlevi #113874 üzenetére
"...amikor hirtelen elzárod gázt, egyáltalán nem jelentkezik, sőt, szándékosan nem ejti vissza olyan hamar a fordulatot, hogy az a két hatalmas henger megfogja a motort."
Én (nyilván más dimenzióban, de) pont ezt szeretem az SV-ben, ha nem kell hirtelen nagyott lassulni frankón lehet a motorfékkel operálni. Aki mögöttem jön annak már nem szokott ennyire tetszeni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Most láttam a netes nyílvántartásban, hogy a legutóbbi forgalmi vizsgán elírták a motorom km óra állását. 43000 helyett 48000 lett beírva. A fényképeken is látszik, hogy az 3-as.
Ilyenkor a vizsgaállomásnak írjak, hogy javítsák?
Igazából leszarnám, de valószínűleg mire legközelebb viszem se lesz benne annyi km, aztán félek, hogy a bürokrácia fejreáll majd tőle."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #113879 üzenetére
Szerelőm mutatta, szinte új volt a motor.
Mutatott még képeket, elképesztő néhány gazda gondatlansága, nemtörődömsége.
Pont volt nála egy Beta (ktm?), láncszett cserére hozták be, meghallgatta a motort, iszonyat hangja volt. Szétszedte, egyik szelepen hiányzott a beállításához szükséges anyacsavar, valahol benne van a blokkban.
Tulaj hallotta, de nem zavarta..."önmagam hite vagyok magamban"
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #113873 üzenetére
Végül úgy tűnik az első választás marad, egy F650GS, ami injektoros.
Most ajánlottak egy szakit (Érdről?), a délelőtt folyamán megkeresem, de itt Debrecenben is körbeérdeklődöm, hogy ismeri-e valaki ezt a típust. Van elvileg egy független szervíz, de konkrétan BMW-vel nem találkoztam (még).
Btw 2 hét múlva lenne a vadász körút."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Shin Chen #113884 üzenetére
DebrecenbenHajdúböszörményben praktizál egy BMW-szerelő, a Gellén József. Csak hírből ismerem, de dicsérni szokták. Elérhetősége: Gellén József/Hajdúböszörmény/ húszötvenhat05százhetvenhárom[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
jacis
nagyúr
válasz etnies #113869 üzenetére
Jól szétkapta a ponyvádat.
Szerintem itt Magyarországon egy hónapon belül ellopnák a motort. Nálunk Kecskemét mellett Katonatelepről egy garázsból loptak el nemrég egy motort. Azóta úgy állok be a garázsunkba az autóval, hogy ne lehessen kitolni mellette a motort...iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
dangerzone
addikt
Sziasztok!
Szeretnék többet kimerészkedni hétvégente az aszfaltra és hosszabb, akár több napos túrákat is csinálni. Már 8 éve motorozom, de eddig csak 50 és 125 ccm-es enduro motorjaim voltak, amiken 99%-ban terepen motoroztam.
Ilyen "múlttal" első sorban a túraendúrók szimpatikusak, ha van egy kis földes / rossz minőségű út, attól még rá lehessen menni. (Egyébként egy "sima utcai" motorral teljesen felejtős a földút? )
Kezdésnek tudtok esetleg pár motort ajánlani használtan, 1 millió forint alatt, amivel bele lehetne rázódni az erősebb aszfaltszaggatók világába? Ami nem túl erős, de azért el lehet vele motorozni egyedül a hegyekben is?
A legfőbb szempont leginkább annyi, hogy 175 cm magas vagyok, ezért egy ~ 830 mm-es ülésmagasságú motort még megülök, de afölött már nem szívesen lábatlankodnék egy 2 mázsás motorral.
-
dangerzone
addikt
válasz dangerzone #113888 üzenetére
* használtan, 1 millió forint alatt - Itt 1,5 millió, azaz másfél millió forintot akartam írni.
-
jacis
nagyúr
válasz z123456789 #113887 üzenetére
Azon gondolkozom éppen, hogy egy ilyen udvaron/utcán tartott gépnél már tényleg számít, hogy e10 vagy 100-as oktánszámú benzinnel van-e lerakva hosszabb időre. Az e10 számára a pára megkötés nagyon adott ilyen körülmények között.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
tag
válasz LustaDick123 #113853 üzenetére
Így, áttervezve:
Vikingek útja 2020
van lehetőség 1-2 napos kiruccanásra, várom a "MUST SEE" helyeket
Danke[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz djeperto #113892 üzenetére
Ez így kb. összehasonlíthatatlanul jobb már az előzőhöz képest.
Kapsz egy ízelítést már Norvégiából, Lofoten lenne még nagyon gyönyörű, de kicsit még arrébb lenne, illetve arra amúgy is több napot érdemes szánni. Ízelítőnek ez is több mint elég.
Saját kép tavalyról:
kb. Mondjuk ehez egy "pár" órát túrázni is kell."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
etnies
senior tag
válasz jacis #113886 üzenetére
Szia, a motor olyan láncon van, amit kézzel nem tudnak vágni csak flex-el, installálva van egy tracker, ami külső aksis és egy hónapig bírja egy töltéssel.
Meg van rajta lopás elleni biztosítás. Itt ezeket nem lopják, szarba se nézik a Suzuki DL-t. A robogókat lopják ezrével, azzal szállítják a drogot a 13 évesek, meg a drága (bmw, harley, ducati, stb) motorokat megrendelésre, alkatrésznek.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
jacis
nagyúr
válasz etnies #113895 üzenetére
A nyomkövetőről ha van infód átküldhetnéd. Engem is érdekel. most rakatok riasztót a garázsba, de lehet hogy raknék az autókba meg a motoromba is egy-egy ilyen kütyüt.
A 160km/h-s szélben gondolom azért féltél rendesen, hogy a motort nehogy felborítsa.iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
etnies
senior tag
válasz jacis #113896 üzenetére
Persze, hogy fostam a széltől. Úgy szoktam elhárítani a problémát, hogy a kukákat odarakom a motor bukócsöve és a fal közé, kiékelve a motort. Így meg se moccan a szélben, olyan hatást ér el, mint ha legurtliznám. (így írják, gurtli?)
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #113897 üzenetére
UK CB csoportban egy leleményes ezt művelte védelem címszó alatt a széllel szemben:
Igazi barkács....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen