-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #114450 üzenetére
Nem volt türelmem már a témában gépelni, de szinte szóról szóra ugyanezt írtam volna. Aki a KTM 150-én van leakadva még mindig, az nem látja a fától az erdőt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
duni84
aktív tag
válasz zgospel #114451 üzenetére
én azon gondolkodtam, hogy a kamerás mögötti másik motoros hogy élte túl a dolgot? pont mögötte ment? közúti gyorshajtásnál nekem eszembe eszembe nem jutna pont a másik nyomvonalát követni, mert nem látok előre. a 2. ktm-es viszont csak ugyanott férhetett el, mint a kamerás. esetleg nagyon lemaradt a találkozónál?
#metszéspontok
-
Micsurin
nagyúr
Hát, a kockásra kopástól a városi ingázástól nem kell már félnem az s22-vel...
csongi este válaszolok ennyit nem akarok telon pötyögni!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz duni84 #114452 üzenetére
Én arra tippelek, hogy a hátsó dukos aki fektetésre késztette a Kawást.
És pont menetirány szerint jobbra volt húzódva az előtte haladó mögött.
Ott volt valami amiről nem tudunk. Az első Dukos mellett elhaladt, úgy látszik vele nem értek össze.#114450:
Én abból indulok ki, hogy más sebességgel haladva, más helyen lettek volna az adott útszakaszon.
Vagy a bukkanó mögött vagy jóval előtte. És ezzel időhöz jutott volna mindegyik.
De ez is HA.
A lényeg a részemről, a saját sávban haladónak járó elsőbbséget elteheti ő is a farsebébe, mert beletette az agyatlan közúti magatartását a szituációba, számomra nincs ártatlan helyzetbe. Ha az életüket vesztik, akkor meg végkép szart se ér a saját sávja.
Ezt a távolságot 10mp alatt tette meg a videót nézve. Kb 450m, ha ugyan ezt az utat 18mp alatt teszi meg, akkor a szembe jövő agyatlan banda már átér a bukkanón, és az egyik akár már a saját sávjában lenne.Igaz a mögöttük érkező másik agyhalott erelős társaik, lehet akkor értek volna képbe. Kitudja?Innen indultunk: #114391
A három záróvonalat átlépő agyhalott lovason nincs mit indokolni. A jogosítványukat elvenném két éltre.
zgospel
Ez a motorozási stílus versenypályára való.
Aki meg ezt nem érti az sem látja a fától az erőt.Itt be is fejeztem részemről.
-
canniball
nagyúr
válasz z123456789 #114174 üzenetére
Betettem, köszi a hozzájárulást!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
etnies
senior tag
válasz csongi #114454 üzenetére
Tökéletesen egyetértek, egy aprósággal nem:
"Én arra tippelek, hogy a hátsó dukos aki fektetésre késztette a Kawást"
A Kawást a saját hülyesége késztette fekvésre. Szerinem is hunyók voltak a Duke-ok is, jogilag is. A felelősség olyan 20%-80% az agyatlanul előzők javára.Egyszer nekem is volt hasonló sztorim, gurultam a kis robogómmal lakott területen kívül, fényes nappal, úgy 65 km-h-val. Jött egy autós szemben, majd mögüle kivágott egy előző autó, aki leszorított az útról a padkára és a tükrével megütötte a bal könyököm és elhajtott. Nah, ott én is remegtem egy ideig.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz etnies #114456 üzenetére
Ha 40-nel mentél volna akkor nem történik meg ez az eset?
(#114454) csongi a tempóra vonatkozó megállapításodat eddig is értettük. A kérdés az, hogy mi változott volna ha a KTM 90-nel megy. Semmi, vagy legfeljebb az történik amit geresics írt, hogy több ideje van összeszarni magát emberünknek, és valami olyat reagálni ami miatt összeütköznek.
"Én abból indulok ki, hogy más sebességgel haladva, más helyen lettek volna az adott útszakaszon."
Ezzel az a baj, hogy ennyi erővel 200-zal is mehetett volna és akkor is elkerüli. Vagy lehetett volna az adott helyen 60-nal is és akkor is ugyanúgy jön szemből a két hülye. Nagyon nem a lényeget nézed...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
-
Predator2
addikt
Helló
Életemben nem motoroztam még a tanfolyam előtt tegnap a második rutin órámon kivittek forgalomba.
Ezzel kapcsolatban volna hozzátok pár kérdésem.1, Állandóan párásodik a szemüvegem, még ha a plexi nem is, de a szemüveg igen. Hogy ezt elkerüljem, nyitott plexivel mentem, de most meg göthös vagyok. Mit tehetek ez ellen?
A bukó egy Scorpion Exo 14002, Ez a tanuló motorom: [link] A korlátlan a cél, csak még ezzel kezdek. (bár már felültetett a 650ccm-es Hondára is, mentem 1 kört) Az volna a kérdésem, hogy a gázkar minden motoron ilyen, hogy túl sokat kell rajta húzni koppig? Nem egyszer előfordult, hogy el kellett vennem a kezem, és még egyszer rányúlni, hogy nyélgázt tudjak adni a motornak. Jobb lenne, ha rövidebb úton járna.
3, Lehet, hogy csak ez a 125ccm-es Honda ilyen, de gyakorlatilag olyan mintha nem lenne rajta hátsó fék. Majdhogy koppig kell nyomnom ezt is hogy fogjon, de a lábam már totál kényelmetlenül van. Ez a dobfék sajátossága, vagy valami nem kerek a vassal?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Shin Chen
tag
válasz Predator2 #114460 üzenetére
Azt hittem a rutin vizsga nélkül nem vihetnek ki forgalomba. Nekünk legalábbis ezt mondták tavaly.
A szemüveget be szoktam pár percre a belső zsebembe vagy a póló alá (csősálba bugyolálva, hogy ne karcolódjon), hogy felmelegedjen, így kevésbé párásodik.
Tavaly esős időben mentünk és párásodott a plexi, akkor nem volt rajtam szemüveg és teljesen kicsípte a szemem a menetszél, pár napig be is volt gyulladva.
Most már megvan a páramentesítő betét rá és nincs ezzel gondom.
_
Más:
Crossover sisakot tudnátok ajánlani 50e-ig?
Amit eddig néztem:
Acerbis Active Graffix (MV tesztvideó)
AFX FX41DS (asszem onroad teszt)Most egy MT Blade 2 van, ezt cserélném le.
[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Geresics
addikt
válasz Shin Chen #114465 üzenetére
Hali,
az Acerbis sisakom nagyon szerettem, csak kicsi volt, ezért eladtam. Viszont talán a videóban is átment, hogy azért nem prémium anyagok vannak benne (35eFt-ért nem is vártam ilyesmit). Szeles, zajos, de terepezésnél ezek ugye a zaj nem szempont, a szelesség pedig előny.
Az AFX41DS sokáig kiszemelt kedvenc-jelölt volt nálam, de egy cimborámnak volt. 2x kellett Kecskemétre a KTM-hez visszavinnie garanciális cserére, mert valami mindig szétjött, nyikorgott benne, harmadszor már nem vitte vissza, elrakta "tartalék" sisaknak. Nagyon zajos, nagyon szeles. Értsd: közúti túrához nem ideális (egy külföldi túrára pl. elkérte inkább az Acerbisemet).
Most egy Shark Explore-R sisakot használok (talán a nyáron csinálok is videót róla), ami egész más kategória, pedig "csak" 200€ volt (szemben az itthoni 100+eFt-os árral)! Az anyagok minősége, de még a napszemüveg mechanikája is prémium érzetet kelt! Ráadásul (ami nekem nagyon fontos szempont volt) van a kommunikációnak kialakított hely benne!
Nem szép dolog, de érdemes azt csinálni, hogy elmész egy boltba, felpróbálod, és megrendeled Louis-ból féláron! Esetleg felhívhatod a figyelmét az eladónak (miután megvan a kiválasztott sisak), hogy a Louisban ennyi, ha Ő is ennyiért adja, akkor nála veszed.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Madwe
nagyúr
válasz Geresics #114467 üzenetére
Itthon jelenleg 50kért akciózzák elég sok helyen
http://www.szallerbeckmotor.hu/termekek/shark-bukosisak/explore-r
https://www.bazismotor.hu/termek/shark-explore-r/ -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Shin Chen #114465 üzenetére
Az A1 kategóriát "vegyesen" csinálod, rutinpálya és forgalom váltogatva, és csak a végén vizsgázol, egyszerre mindkettőből.
A nagyobb kategóriánál (A2, A) már tényleg csak a sikeres rutinvizsga után kerülhetsz ki a közútra.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Shin Chen #114465 üzenetére
[link] Ha még gyártják egyáltalán.
W-tec is kapható, de a Grex minősége talán jobb.
Most egy MT felnyitható van, az árban 40K volt.
A felnyithatós azért masszívabb, a Cross over meg nagyon jó panorámát biztosít.
Az áll-arc védelme egyiknek sem lesz zárt sisak szintjén.
Lentről felfele haladva: Jet -Ceoss over -Felnyitható -zár.
A cross over közelebb van a nyitott sisakhoz
A többi, súly, kényelem, szélzaj, kivitel minősége már gyártó és fej kérdése. -
Geresics
addikt
válasz Madwe #114468 üzenetére
Mert végre megjött az eszük!
Amúgy ennél a sisaknál van egy nagy hátrány is: előrefelé billenő az állszellőző! Ez olyan plexis motornál, ahol a szél pont a pofid előtt kavarog egy tipikus "huppogó" hangot ad! Hogy milyen sebességnél, az motorfüggő. Plexi nélküli motornál, és "extrém" nagy plexinél nem is tapasztaltam (R1200GSA, KTM1190), még nagyobb tempónál sem.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #114470 üzenetére
Kb 2 hete voltunk az Insportline nevű bótban,ismerősnek 40eFt környékén nyitható sisakot kerestünk az N104 mellé. W-Tec,LS2. KB vicc kategória. Mellesleg a Lidl Crivit bilije 3év garival,~18eFt,jobb alternatíva volt.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #114472 üzenetére
NK-850 tapasztalat , napi használat, városi le felvétel.
A szivacsbelső elmegy, a plexi rendben van. a szemüveg rendben van.
De sajnos a plexit tartó csavar kiesett, és a műanyag elemek is törékenyek voltak.
4évvel ezelőtti gyártású. Lehet módosítottak rajta.
Ha valaki csak ennyit szán rá akkor odafigyeléssel el lehet vele lenni pár évig.
De ezek nem kimondott masszív darabok az egyszer biztos
Az áruk is 40 alatt van, közel a 30k-hoz.Nekem az MT tarmac az eddigi 1000km-en tetszett, aztán majd kiderül milyen valójában.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz djeperto #114474 üzenetére
Néztem én is, hogy köv. sisaknak talán jó lenne, de állítólag hangosabb a vetélytársaknál (a Cabergek úgy általában). Várom, hogy jöjjön belőle egy Gen.2, de még nem jelent meg, pedig tavalyra ígérték, de csak új fényezés lett belőle legjobb tudomásom szerint...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Shin Chen
tag
Köszönöm a válaszokat, talán még rá tudnék dobni egy kicsit, de sajnos a ruhára már megvan a keret, annak a rovására tudnék csak.
Viszont erre a Shark akcióra le is csapok, köszönöm a linket![ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Madwe #114468 üzenetére
A bázismotorban nincs készlet, de a weboldalon lehet rendelni, az üzletben csak akkor kell átvenni ha stimmel a méret.
Szellerbecknél is elvileg mérethiány van, de ha megrendelem szombatig, akkor még az akciós áron jön. A szellerbeckes cisor KWR jobban bejön a mattal szemben, de mindkettőre vetek egy pillantást, alkalmi vételnek tűnik."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
tag
válasz Geresics #114475 üzenetére
Az AGV Compact ST-nél sokkal jobb, annak olyan "lábos" hangja van. Nem halk, de elviselhető. C3 pro-nál is kényelmesebb. Kényelemre nekem csak a Scorpion EXO 2000 AIR jobb, de az gyenge oldalütés tesztben. Lehet a Schuberth E1 vagy a Scorpio ADX-1 el vethető össze.
(#114465) Shin Chen
A Cisor szebb és jobb, valamennyire láthatóbb. Matt fekete sisakot csak akkor vennék fel magara, ha más nem lenne és vészhelyzet van.[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
-
V.Stryker
nagyúr
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
-
baboss
őstag
A motorom régi tulajdonosa 4000km- ert ment az új gumikkal, a hátsó gumit elégé szögletesre koptatta le. Ha elég sokat megyek vele kanyargós úton, vagy pályán ( Kakucs ) akkor valamennyire kijön a gumiból ez a szögletesség ? Most nem nagyon tudok új gumikat venni rá, meg még elég sok km -ert el lehet menni vele. Ma mentem egy karikát Tát - Héreg fele, és lehetett érezni amikor átesett a szögletes részen a kanyarban a gumi. link
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #114489 üzenetére
Az jó nyomás is lehet akár, bár kicsit soknak tűnik..de csak 1-2 tizeddel. Lehet simán szar minőség is. Milyen abroncs amúgy?
Fura egyébként... épp minap ment előttem egy GSR-es és annak is ilyen volt a gumija... pont Zsámbékon. Mondtam is magamba, mekkora balf@sz, hogy nem mer dönteni. Mondjuk téged ez nem fenyeget.... Kifejezetten azok közé tartozol, akikkel szivesen motorozok. Nem kell rájuk várni...
[ Szerkesztve ]
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #114490 üzenetére
Metzeler Roadtec 01Metzeler Roadtec 01Metzeler Roadtec 01Metzeler Roadtec 01
Április végén jön haza a nagyobbik gyerek, Baboss94 vele minden hétvégén menni fogunk, ha érdekel akkor bármikor szívesen látunk.
2 napos ALAP motoros vezetéstechnikai képzés
A képzés ideje és időtartama:
2 nap (szombat-vasárnap)
A képzés maximális létszáma:
5-6 tanuló/oktató
A képzés díja: 38.000.-
A képzés időtartalma: 16 óra
A gyerekkel befizettünk rá.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #114495 üzenetére
-
hugi0
őstag
Udv néktek !
Most talaltam ezt a forumot.
- pedig "regi motoros" vagyok mar ezen a lapcsaládon.Ha lesz tobb idom . . . talan meg vissza is olvasok.
[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Czimby
őstag
válasz baboss #114486 üzenetére
Az már sosem lesz jó sajnos.
Ha sokat mész lapon akkor a kigyorsitó sáv kopik, így lesz benne 3 kopott sáv a közepén ill. mindkét oldal kb félúton. Olyan lesz mint egy dobogó kb.
A lepályázott gumikat havernak adtam tovább, neki jó volt mert csak a közepét használta.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
Gyari papirszuro es sportlegszuro padozasa.
0.9 loero a kulonbseg 160 hatsokerek loero eseteben.
Jo ez az akra rendszer :DExplosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Színpadon a hardverzenekar
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Fotók, videók mobillal
- Mikrotik routerek
- Béta iOS-t használók topikja
- Hálózati / IP kamera
- CPU léghűtés kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen