Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz runner 125 #108493 üzenetére

    Ha a kumulált, 47%-os inflációval számoljuk, az akkori új vételára most 2,190M ft-ot jelentene... Ez még most is döbbenetesen olcsó és piacképes ajánlat lenne, persze az is 100%, h nem csak inflációnyi %-kal lenne drágább. A mostani piaci ára véleményem szerint kb. 2,6-2,7M lenne..,tehát ebből kiindulva, bármennyire is fájdalamas elsőre, nem elszállt ár tizenéves példányért az 1,1-1,2M)

    Dehogynem elszállt ár érte, mivel ezeken az árakon már sokkal komolyabb motorok kaphatóak!
    Ha egy ilyet lehet venni a DRZ árában akkor a legtöbben egy másodpercig sem gondolkodnának melyiket is kell venni.
    Ahhoz hogy egy DRZ azt tudja nyújtani amit egy ilyen gép tud nagyon sokat kellene rá költeni, komoly futómű, fék, blokkot meg nem is lehet ilyenre megcsinálni, sem az orr nehézséget.
    Amiket leírtam mint több százezer forint, úgy hogy miért is döntenének mellette.
    Kérlek olvass utána hogy a DRZ és a TE610 közül melyiket érezni könnyebnek, megfogsz lepődni, meg hogy melyikkel könnyebb motorozni.

    De nézzük Supermoto fronton is SM 630, vagy 660.
    Aztán itt van a DRZ szinte azonos áron.
    Ha valaki megmondja mi az amiért ezt választja a másik kettő helyett, mindenben nagyon elmarad.
    Megvan a maga helye, létjogosultsága a DRZ-nek de nem ezeknek a motoroknak az árában.

    [ Szerkesztve ]

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák