Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz runner 125 #108446 üzenetére

    Csak hogy tudd, a legutóbbi KTM-ben volt vagy 120 ezer kilométer, mert a nikasil elvolt kopva a hengerről.
    A D méretes dugattyú ami a legnagyobb kotyogott a hengerben.
    Azt hogy a köcsög eladó felújította egy részét a blokknak de ezt kihagyta ezt senki nem vette volna észre.
    Addig bírta blokk amíg a gyűrűk elkoptak, ez kemény 500 kilométer után kijött.
    De egy KTM SC620 dugattyú is is elmegy 30-40 ezer között, egy hajtókat 50-60 ezret.

    Aztán hogy ezzel meg hogy járok majd az idő igazolja, senki nem lát bele a blokkba, mint ahogy te sem a tiédbe.
    De azért az nagyon furcsa hogy két olajcserét bír a hajtókar.
    Meg az is hogy egy full versenygép EXC 250 vagy 525 is több üzemórát bír ezek szerint.

    [ Szerkesztve ]

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák