-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #105944 üzenetére
Egyszerűen számold ki az esetleges váltóméretet.
Az enyémen sem gyári a méret, sem elől, sem hátul. Mindkét gumi 10-10 mm-rel vastagabb. A matek egyszerű, első szám a gumi szélessége mm-ben (olvass utána mi fér el hátul és elől max.), a második szám meg az arány, %-ban. Azt meg egyszerűen kiszámolod az elsőből.
1-2 cm teljes kerékátmérő növekedés vagy csökkenés nem számít. De mivel itt kisebb power-ről beszélünk, az sem baj ha a gyári oldalfalnál egy kicsit kisebb a gumi magassága. Vagy ellensúlyozod nagyobb fogaskerékkel.
Erről jut eszemben, én tuti leáttételezném. Menjen csak 90-et végre, de azt gyorsan elérve, nyomatékosan, úgyis terepen fogod csak használni. Kerékre nem áll, de ha már a megtartáson döntöttél, én tuti kihegyezném.Ami még sokat javít a terepezési komforton, ha kiemeled a kormányt, illetve ahogy nézem, magasabb kormány + kiemelő is elkélhet erre.
Egyébként nézz utána a típusnak youtube-on, kinti forumokon, 100% h van egy csomó mod., amivel lehet okosítani az erején és nem igényel nagy kiadást.
A DR-Z-n legalább 4 ilyen filléres "tuning" van, amivel 4-5 LE-t elő lehet csalogatni még és ténylegesen durvább lesz a gép tőle (E méretű levegőszűrőház szívónyílás felbővítés, kartergáz visszavezetés kiiktatása teljesen, 10%-nagyobb alapjárati és főfúvókák, tűszelep horony átrakása, nyitott, lehetőleg a gyárinál 4-5 mm-rel vastagabb átmérőjű leömlő és kipufogó, iridiumos gyertya).
Légszűrőt tekintve terep felhasználás mellett biztosan nem tennék "sport" verziót bele. Szűrje csak meg minél jobban a levegőt, jah és a klasszikus spray-kben azóta kevésbé hiszek, mióta kipróbáltam a Putoline légszűrő olajat. Kis tálkába bele van márta az egész szűrő, így a szivacs minden részlegét átjárja az anyag, ellenben a spray-kkel..[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #105952 üzenetére
Minden tiszteletem a tiétek, de ha mentetek már igazi terepen (nem egyenes földútról beszélek néha emelkedőkkel, hanem amikor minden útról letérsz és a kivágott fák tuskóit kell nézned nehogy nyomjál egy orrost,) akkor a DRZ 400 alaphangon bővenbőven elég gyári állapotában mindenre...
Mert 40-nél jobban kb sosem mész, de még az is ritka...Alul meg olyat tol mint atom.
Valami ilyesmiről beszélek, de még ez sem az igazi mert nincs benne egy technikásabb emelkedő vagy egy olyan szűk bozótos szakasz hogy 5m-ert nem látsz előre és hajolgatsz a bokrok elől nehogy beleakadjon a fejed...
Szóval remélem értitek miről beszélek...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #105953 üzenetére
Ne a youtube videós hard enduro pályákból indulj ki.. konkrétan nálunk a környéken (Kisalföld) nincs ilyen szakasz, legalábbis ahol eddig jártam gyalogtúrán, bringával, nem láttam ilyet. Persze, ha betévedek egy erdőírtásra, akkor igen, de egy részből miért mennék be? Más részből ha elkerülhetetlen, azt nyilván nem 40-nel motorozom végig.
Nyílt földutakon 40-nél sokkal komolyabb tempót lehet menni, szerintem már annak is megvan a feelingje. Pláne ha lankás, és néha el el emelkedik a motor.
Értem miről beszélsz, és ilyen technikás szakaszra tényleg elég egy 125-ös sotftenduro is, de ez szellemileg durván lezsibbasztja az embert. Figyelni minden belógó faágra, gyökérre, tuskóra.. s ebből fakadóan a komoly sérüléssel járó baleset kockázata is 100x nagyobb ilyen területen motorozva.. csak ilyen szakaszon menni szerintem nem élvezet.
A gyári állapot "elegendőségének" miértjébe meg ne menjünk bele. Nyilván utcai használathoz nem lehet 1:1-ben hasonlítani, de te is egy 1.2-es gépet hajtasz, amiben a gyári fojtás offolva van és a futóműved is okosított.
Ugyanez van enduro vonalon is.. mindig jobbat akarsz, függetlenül attól h ki tudod-e motorozni vagy sem. Korábban írtam már, h a cimborám 1 évvel korábban vette az ő Suzuki-ját. Mentem vele akkor is, amikor megvette kb gyárin, utána is, h megcsinált rajta minden alakítást és most szintúgy volt összehasonlítási alapom az én 100%-ban gyári vs. az ő moddolt gépével. Elképesztő volt a különbség. Az már egy másik motor. 1-2-ben gázra húzza fel az elejét, pedig gyárilag az is S, tehát a gyengébb 40 lovas verzió. Gyári konfig mellett ez elképzelhetetlen.
Éppen tegnap volt nálam, 80kg a srác, gyári áttétellel, így h 1-2 ben erőből feljön, leforog altta óra szerint 150-et. Mi lenne ha ezt még jobban leáttételezné.. Nyilván ez már nem indokolt, ezt csak azért írom, h értsd, az ember szeret kísérletezni, jobbá tenni dolgokat és gépek jó részében ott a lehetőség, akkor meg miért ne.
mod.
Ez már inkább cross.. ilyen felhasználásra egy nehéz enduro eleve nem is való.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #105956 üzenetére
Itt most különben nem a sajátjával ment hanem egy gas-gas-al, de neki is DRZ400-a van, azzal is megcsinálja. Vagy majdnem mint a videóban.
Én mentem vele, nekem az erdőben kóválygás jön be nagyon, amikor minden szarral figyelned kell. Mentünk picit földúton is, nem volt nagy élvezet számomra ahoz képest amit az erdő nyújtott..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #105952 üzenetére
A gumi számozását én is ismerem, de én eltérést szeretnék számolni, hogy milyen értékeken belül tudok mozogni.
A bajom inkább a gyári méret meghatározásával van.
Elől: 3,00-21 51P
Hátul: 4,60-18 63P
Ezek ugye inch-ben vannak megadva, addig ok.
Elöl 3.00"=76,2mm. De /mennyi? Mivel nem írnak per-értéket, ezért /100?
Hátul a 4,60"=116,8mm, de megint csak /??%?Ha /100, akkor a hátsó gumi oldalfala 116,8mm, az elsőé 76,2mm, így a 120/90=108; a 110/100=110 még mindig kisebb. Kérdés, hogy a 110 szélesség elég-e terepen?
(#105946) emre linkje alapján is /100. Köszi a linket!
A kalkulátor szerint amúgy hátul:
Gyári: 116.84/100/18=2170.5
Egyik: 120/90/18=2114.9 (ezt a méretet gumis oldalak dobják)
Másik: 110/100/18=2127.5 (ebben a méretben már volna is gumi!)A kalkulátorban első gumi nem szerepel, de:
Gyári: 76,2/100/21=2154.5
Egyik: 90/90/21=2184.7 (ezt a méretet gumis oldalak dobják)
Másik: 80/100/21=2178.4 (ebben a méretben már volna is gumi!)Szerintem a 130/80-at a városi használat miatt tették bele (városi gumival).
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz LustaDick123 #105945 üzenetére
Ja, itt Londonban 5-10 fok van, nem jön a tavasz, otthon meg úgy tudom hogy volt már nagyon meleg.
Július elsején indulok az idei túra, kb 4500 km lesz, már megvan a terv:
2 nap Mont Blanc körül, egy nap svájci hágókör (van egy fasza loop, ha érdekel valakit linkelem), két nap a Dolomitokban, majd Szlovénián keresztül haza."önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #105958 üzenetére
Jah h úgy.. azt passzolom, utána kell keresni h ez a jelölés jellemzően milyen magasságot takar, aztán a szerint venni.
Vagy, szimplán fogj egy tolómérőt, és mérd le a mostani gumit. Abból tudsz számolni %-os magasság arányt a szélességéhez képest.
_
Más.
Vázvédő megoldást keresek a DR-Z-re. A legnagyobb megdöbbenésemre nincs sem gyári, sem aftermarket megoldás egy ilyen sok példányban eladott motornál.. Pontosabban 1 karbont találtam ebay-en, valami 45.000ft-ért.. Tehát felejtős.
Mivel lehetne frankón levédeni, mit gondoltok? Rendben van h ez acélváz még, nyilván nem szabályos keresztmetszet és maga a felületben is van "csavarodás", tehát az h egy kivágott műanyag platnit ráragasztok, nem megoldás, mert nem fekszik fel. Valamilyen vágható, gumiszerű, baromi erős öntapadós cucc volna jó, ami lehetőleg nem érdes (h ne gyűjtse a sarat, koszt), de mégis ellenáll a kopásnak.
Teniszgripre gondoltam még, h végső esetben azzal betekerem, de az meg elég izé'.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csoki46
senior tag
válasz runner 125 #105963 üzenetére
Kydex? Hőre lágyuló, jól formázható és elég ellenálló. Pisztoly és kés tokként találkoztam vele, ide se lehet rossz.
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #105963 üzenetére
Ilyenre gondolsz?
Esetleg ez.Vagy milyen "váz védőre" gondolsz?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #105965 üzenetére
Ezt láttam még, igen. Egy részből 120 és a 70 dollár is maga a vicc. Itthon is csinál egy csávó ilyeneket, tőle vettem a haspáncélt is, de kb 10 az 1 pár. Viszont megmondm őszintén nem tetszik, nem akarom még több fémmel telerakni a motort és mindezekmellett csak a váz alsó tartományát védi, a fölső részét nem.
Első körben ilyenben gondolkodtam, aztán elenegedtem, most m beérném valamilyen ilyesmi öntapadós, gumi szerű megoldással is, amit formára tudok vágni és fel tudok ragasztani.csoki46
Köszi, ez is jó ötlet lehet, itt találtam jó áron. Csak kérdés h mi az a hő, amire lágyul. Mert rendben van, h megformázható hőre, de ha 50-60 fok környékén már elengedi a formát, akkor kb. a motorblokk mellé ez felejtős anyag.
Na, fel is hívtam. 170 fok. Az úgy jól hangzik. Lehet be is rendelek egy 2 mm-es darabot. 2250-et simán megér a 30 x 30cm. Ebből 2 vázvédő tuti kijön.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Ferdzsoo #105953 üzenetére
Csak tudod a legtöbb olyan helyen ahol ezt megtehetnéd bűntettnek, nem véletlen nem megyek én sem le az erdei útról, senkinek nem hiányzik az hogy az erdészet stb... cseszegessen érte.
Itt a Bakonyban vannak olyan utak amin rohadtul lehet élvezni a motorozás úgy hogy nem kell letérnem az útról sem.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #105963 üzenetére
Mr.Brightside
-
runner 125
nagyúr
válasz Pocee #105969 üzenetére
Őt ismerem, pontosabban közvetlenül a gyártót (Termol Robi), tőle vettem már haspáncélt rá, az iszonyú jó cucc, masszív, merev, védi az egész alját, illetve eBay-es deklivédővel le van védve mindkét oldali blokkfél.
A vázat szeretném, mert szó szerint kopásmentes még most és jó lenne megőrizni, h a csizmával ne rúgjam szét. Bejelöltem h kb. meddig védeném le mindkét felét.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #105967 üzenetére
Nem aggódód túl? Mire a rozsda megeszi az sok idő, amennyit most elvernél erre azt félreteszed meg egy félévnyi cigi lét és ha nagyon gány a váz kibontod és elviszed egy minőségi színterezésre és nyertél 3-4 évet megint legalább.
Amiket még találtam neked szintén ebay gumis tapadós de az is csak oldalt véd.
Valami ilyesmivel behúzni a vázat?A képre meg: Ezt nézted?
Ennyiért vennék négyet... ha lejön egy szezon alatt két szett akkor is megérte...@Gaboman:
Köszi, ezt jó tudni! Akkor is pofás konkrétan képek és videók alapján ha már új vas akkor külsőre olyan instant get lenne, még mindig nagyon az SM irány mozog az agyamban. Hétvégi motor kell ami támogatja az elborul az agyam gurulást. (Pálya képesség ejtve, fent a vonó az 1.2-es Gokarton ha nagyobb távra szerelő valami kéne vinni a motort egyszerűbb futózni) Egyre inkább érzem nem izgat mennyi a vége és az utazó se a pakolhatóság, de legyen könnyű és disznó mód húzzon. Hétvégén lesz szerencsém egy SMC690-hez ha minden igaz, kíváncsi leszek.A kategória se fog határolni... rászántam magam végre a nagyra, B-hez a kresz vizsga múlt kedden pipa, bejelentkeztem A-ra is, ha lemegy az írásbeli érettségi szett (emelt miatt sok időt visz el) akkor elkezdem az A-t minél hamarabb meg lesz annál hamarabb fogok szabadon válogatni. Azt az összeget meg (átképzéssel -> 20 évesen 2 éves A2 ugye ~120 lenne elvileg max) jócskán elkölteném valami újabb A2-es mocira és nem nyernék vele túl sokat a mostani 30-31 Le-hez mérten. Addig meg most teljesen fel lesz újítva a kis sárga nem nyernék vele akkorát ha eladom mint amennyire fájna a motor hiánya.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #105971 üzenetére
A bringás verzió egy sima 3M kavicsfelverődés fólia, tökéletes fényezésre jó, de vázra, tele varrattal, hegesztés "pöttyökkel" nem...
Persze, ha a rozsda megjelenik a kavicsfelverődésektől, kortól, azt nyilván elfogadom. De pár ezer ft-ot a kényes rész védése számomra megér. Nyilván ha kopott, rúgott lenne, nem foglalkoznék vele. De ahhoz meg túl maximalista vagyok, h így patika állapotában én rúgjam szét. Ez van."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #105972 üzenetére
Második linket megnézted?
Ne aggódj nem csak te vagy maximalista. Ha visszajön a moci Gandalftól megy a lengővilla színtereztetni. Az a szutyok lánc állító csuszka meggyengült és megforgott mikor legutóbb lazítottam a hátsó tengelyt és mart egy helyes félkörívet a villába, az alapozás nem sérült csak a fényezés része de bántja a szemem, 15-ből színterezi ismerős.
@canniball: Majd kapjuk a hasonló videókat!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #105972 üzenetére
Jól meggondoltad te egyáltalán ezt az egészet? Valahogy nehezen tudlak elkézelni téged egy olyan motorral, amit általában koszos, poros, saras terepen hajtanak...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #105970 üzenetére
Vettem az enyémre 3D fóliát, arra hogy ne csesszem össze a csizmával a blokk oldalát teljesen tökéletes.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
JoinR
őstag
válasz runner 125 #105970 üzenetére
Én lefújnám plastidippel..ha elkezd kopni, akkor megint
-
runner 125
nagyúr
válasz baboss #105977 üzenetére
V-Max! Qrva jó hangja, V4. S, szerintem maga a V-Max is egy klasszikus a kategóriáján belül. Nincs is belőle sok, mégis egyedi, főleg a motor karakter miatt (ilyenekbe jellemzően V2 kerül..)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
emre
veterán
válasz baboss #105977 üzenetére
Az én fz750-es gépembe is ilyen blokk van egyébként az FZX személyes kedvencem. Az FZX kicsit kevesebbet pörög, inkább nyomatékra van hangolva. Egyszer mindenképp veszek egyet, ha addig el nem porladnak mire megengedhetem magamnak. És ezeknek már nem csökken az ára, sőt.
Egy kis irodalom a témában: Élet a V-Max előtt
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
baboss
őstag
válasz runner 125 #105978 üzenetére
Ő tetszik a legjobban ahogy mondtad igazi klasszikus. Szerviz, alkatrész ellátás ? [link]
emre kösz én ,is megtaláltam.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #105973 üzenetére
Köszi, azt csak most látom. Nah valami hasonló cucc jó volna igen. De esküszöm ez olyan, mintha a 4 éves unokaöcsém vágta volna ki ollóval. Az anyag típusát volna jó megfejteni, és majd kivágom én normálisan minta alapján..
De az a hőre hajlítható megoldás is tetszik. A kettőből valamelyikkel nekifogok. Kösz nektek még egyszer!
B+ : O
canniball
Alap dolgokat csinálok meg rajta, melyek így a használatnál nem kopnak oly mértékben, mintha nem lennének levédve.
Induljatok ki egy új crossból vagy endurból.. bármelyiket megnézi az ember, az ilyen védelmek 99%-ukon gyárilag rajta vannak. Nálam sem kerül fel ezeknél 1 db-bal sem több védelmi extra.
Gaboman
Mi az a 3D fólia? Vaskosabb, mint egy sima matrica? Mert ha nem, akkor nem jöhet számításba. Nagyon randák a hegesztések, meg tele van ilyen kis apró, beleégett és lefényezett vasdarabbal (nem értek a hegesztéshez, nem tudom h mondják szakszóval), emiatt esélytelen vékony matricát rátenni..
JoinR
Csak maszkolni körülötte mindent.. meg azért a fém csatos cross csizma hamar megsértené.. de köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #105963 üzenetére
kb. 1 óra googlizás után legjobb esetben is csak megerősíteni látszódott a /100 elméletem, bár sehol le nem írnák véletlenül sem, így nem szórakoztam tovább, és megrendeltem.
A haspáncél dologban meg írj mindenképp, ha van előrelépés, mert nekem is néznem kell majd valamit!Viszont R17 "gumidoktora" ismét hozta a formáját. Felhívtam őket az akció miatt, hogy "épp megrendelném, és kell-e jelezni valahogy, nehogy lemaradjanak az akciós tömlők?"
- Nem kell sehogy, automatikusan hozzárakjuk.
"Aha, a TKC70 mellől is lemaradt anno az ajándék láncspray - de ezt megtartottam magamnak inkább"
- Ohh, ez remek! És ez az "árgarancia" mit jelent?
- Hogy ha máshol olcsóbb, akkor felülvizsgáljuk az árunkat.
- A kékHoldnál olcsóbb egy picivel. Nem sokkal, de 4 gumit rendelek, és így a különbség majdnem 1300Ft, ami a futárköltség több, mint fele. Ilyenkor mi a teendő?
- Na és? Ők is adnak belsőt hozzá??? - kérdi megsértődve.
- Ezt nem tudom, csak gondoltam megkérdezem, ha már így beszélünk telefonon...
- Na, akkor segíthetek még valamiben, vagy megvagyunk?Persze igaza van, mert a 4 belsőt ha számolom, akkor az piszok sok különbség, csak a hangnemmel volt bajom... A biztonság kedvéért odaírtam megjegyzésbe, hogy ne felejtsék ki a 4 tömlőt sem! Csütörtökre igazolták vissza. Viszont, ha ideküldik a 4 külsőt, és csak 1 belsőt adnak hozzá, akkor bizony még csúnyán összeveszünk majd!
Jövő héten meg is nézem magamnak ezt az "Ati Motor"-t
Nem sokat tudok a srácról, csak annyit, hogy régen gumis volt, és most áttért motorszerelésre, ami jelen helyzetben még szerencsés együttállás is!Hétvégén kap a motor Xado olajat (csodákat zengenek róla, de én nem hiszek benne, haverom viszont igen, ezért az lesz), új szűrőt, új fékpofákat, és meglessük, hogy a vezérlésnél meg tudjuk-e csinálni a filléres-tuningot!
Úgy gondoltam, hogy csinálok szerelős sorozatot ebből, bár nem tudom, hogy van-e értelme...
Mindenesetre a hétvégén piszok jól vizsgázott a motor a saras mecseki meredekeken, még ezzel a fos gumival is. Arról nem is beszélve, hogy simán lement ott, ahol a Pegasoval meg sem próbáltam volna - bár lehet az is megoldaná...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
duni84
aktív tag
válasz etnies #105959 üzenetére
még ekkora túra sem kell a nagy hőmérséklet különbségekhez east yorkshire kerek 1 hónapja: reggel 10 fok, napsütés, 20 mérfölddel arrébb délben 5 centis hó, délután 15 fok, napsütés. nyilván már reggel tudja az ember, hogy meleg ruhában indul el, de azért a hó viccnek picit durva volt
a svájci hágó kört meg köszi nyárra úgyis tervezek én is egy nagyobb lélegzetvételű karikát, oda tökéletesen passzol
#metszéspontok
-
Geresics
addikt
válasz duni84 #105985 üzenetére
Tavaly voltunk Svájcban, gyönyörű! Szerintem simán veri Stelvio-t és Magartot!
Pl: Furka, Grimsel, Susten Pass, de a Klausen pass és Klöntaler see is csodás! Simán tudtam volna még vagy 2 hetet motorozni ott!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #105970 üzenetére
Jah, most nézem, hogy benéztem, nem haspáncél témán vagy rajta, sorry!
Nincs jó tippetek haspáncélra? 40-50eFt alatt nem nagyon találtunk semmit, és az azért durva!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #105986 üzenetére
Legközelebb a Zürichsee mentén menjetek le és onnan Zug felé. Sokkal hangulatosabb, és nem kell pályán szüttyögni végig.
Közben megnéztem személyesen is a Monster 821-t és a Street Triple R-RS-t. Az van, hogy most még nagyobb bajban vagyok. Próba még nem volt, de élőben a Triumph is belemart a kicsi szívembe. Kezdek beleszeretni a kis rovar testébe. Súlyra pedig érezhető a difi, igaz csak annyi volt, hogy meglibbentettem standerről.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #105987 üzenetére
Megadom szívesen a srác elérhetőségét és beszélj vele. Ha van annyi időd és kapacitásod, kartonpapírból csináld meg az egész haspáncél vázát, belőve a szögeket, felfogatási furatokat, egyeztess vele h mennyiért szabná ki, leküldöd a "modellt", az alapján meg legyártja.
Iszonyú massszív az egész, végig van varrva, rozsdamentes cucc teljesen, az tuti h az életbe nem fogja ezt kilyukasztani semmi.
Illetve deklivédőknek nézz utána még.. a DR-Z-n kifejezetten gyengepont, mivel gyárilag iszonyú vékony a fala (kb 2-3 mm) és nagyon hamar beszakad ha úgy dől a motor."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz duni84 #105985 üzenetére
Nincs végig rajzolva, de ez egy kör, mehetsz rajta napestig.
Én Svájcban szeretem a tájat és útminőséget, nem szeretem az árakat és a helyi nyárspolgárokat.
Általában úgy tervezem, hogy ott nem alszunk, most kénytelen leszek Müstair környékén megszállni. Annyi ott egy szállás, mint egy full extrás a Mont Blanc körül.Majd holnap után dobok egy másik képet is, azon egy csomó hágó szerepel, jól jöhet az is.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #105990 üzenetére
Köszi, ezzel adtál egy remek ötletet! Ha az mégsem válna be, akkor idővel úgyis
sírnijelentkezni fogok!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#74459392
törölt tag
Tudtok ajánlani gyors defektjavító készletet tömlős gumihoz?
-
Geresics
addikt
válasz #74459392 #105995 üzenetére
ha nincs középsztender, akkor a szettbe tegyél még egy spanifert is, amivel egy fához/oszlophoz húzod a motort.
A művelet nagyjából ugyan az, csak sokkal-sokkal merevebb az oldalfal, ezért a testtömegedet is be kell vetned!
Irány a YouTube, és keress rá bátran, sok hasznos tipp lesz ott!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #105994 üzenetére
Én is ezt tanácsoltam volna. Én mindig rettegek, nehogy defektet kapjak, ezért mindenféle folyékony, meg aeroszolos gyors javító szarság van nálam, na meg pici kézi biciklipumpa. Bízok benne, ha beüt a baj, akkor ezek segítenek elvergődni egy gumishoz. Amúgy meg tele van a telefonom traileres telefonszámokkal
Tuti nem állnék neki az út szélén szerelgetni, meg összecseszni a szép arany felniket.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#74459392
törölt tag
válasz Geresics #105996 üzenetére
Megnézem mindenképp, amúgy sem szeretném minden egyes defekt esetén szerelőhöz vinni a kereket, jobb ha én is meg tudom javítani.
Nade valami gyors megoldást is keresek, amivel legalább hazáig eljutok, hogy ne az út szélén kelljen szerelni. Otthon azért kényelmesebb lenne.
Ez jó lehet? link -
akos727
senior tag
Fél éve kivontam motoromat forgalomból. Holnap kell elhoznom a szerelőtől. Csak a biztosító emailjét találtam, hogy 2018.10.10-től szünetel a biztosítás, tehát ettől nincs forgaloman a motor. Ez azt jelenti, hogy holnap már forgalomban lesz a motor? (Mert automatikusan visszahelyeződik forgalomba fél év után)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Betiltja a közösségi médiát a 16 év alattiaknak Ausztrália
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Íme az új Android Auto!
- Kupon kunyeráló
- Androidos tablet topic
- Autóhifi
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- KUKIRIN G3 PRO ELEKTROMOS ROLLER 2X1200W 52V 23AH 65KM/H
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
- Quad Lock iPhone 14 Pro MAG tok
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest