- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kasza08 #37225 üzenetére
Street Figtherkedésre engedik neki az érthető,parkolóban gyakorolni ebben semmi rossz nincs,még ha 15éves akkor sem. Csinálják ezt ennyi idősen,a gond akkor kezdődik amikor kijön forgalomba vele jogsi nélkül,ráadásul még állat módjára közlekedik vele.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Megvettem a 2010.07havi MR-t.
Benne van az új 690 Duke R,zseniálisnak írják a gépet,akár még túrázásra is alkalmas.Valójában viszont igazi rossz fiú,(kerekezésre,csúsztatásra,stoopira)született.Az új blokk zseniális,valósan 690cm3,már 2500 fordulattól szépen egyenletesen tőr előre,nyoma sincs a megszokott 3000 fordulat alatt lévő rángatásra,csattogásra,sajnos nekem is ilyen volt az SMC.Végre a hátsó fék is használható ha esetleg szükség lenne rá,a régieken is Brembo figyelt de ott a hátsó fék nem volt túl hatékony,az első elintézett helyette mindent.Egyedül a motor súlya sok egy kicsikét 159kg teletankolva,(persze mihez képest) 2004es SMC 660 teletankolva 138-141kg volt ez attól függ titán vagy gyári csövek voltak rajta.Na egy ilyen összsúllyal lenne igazi a Duke R.Az hogy a blokk végre nem rázza szét a pilótát nem úgy mint a régieknél már csak hab a tortán,azt hiszem ha lesz egy nyílt nap akkor megyek megülök egyet.Ára viszont sok 2.8 millió reg.adó nélkül,ennyiért biztos nem ilyen gépet vennék.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #37229 üzenetére
Én félreolvastam,hogy ő előtte volt streetfighteres csávóé,így már érthető.
Hát bátor a gyerek mit ne mondjak,meg ostoba is.
De ő tudja,csak másokat ne veszélyeztessen,azt hogy magát összetöri az legyen az ő gondja.TayRol Szerencsés lehetek hogy 1évig volt SMC625ön,mai napig sokszor gondolok még rá,mennyire jó volt vele motorozni,olyan kezelhetősége volt amit eddig akárhány motoron is ültem egyik sem közelítette meg.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37232 üzenetére
Igen,mert 2 személlyel elmenni túrázni nem lehet vele.
Ha arra kényelmes lett volna az életbe nem adom el,imádtam a könnyű tömegét,dönthetőségét,nyomatékosságát,motorfékről nem is beszélve.Nekem teljes sport rendszeres volt,számomra gyönyörű hanggal.Megbízható,igénytelen motor,feelingre SMtől olyat kapsz amit más stílusú motor nem tud visszaadni.Aki már kipróbált jó Supermotot és Speed vagy Túrasportot tudja miről beszélek.
Már csak emlék!!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #37264 üzenetére
Én is szokom napszemcsiben motorozni,de természetesen csak akkor ha jó korán indulok és szemembe süt a nap,vagy estefelé amikor megy le mert akkor megint pont telibe kapja a képemet,nem látok szinte semmit.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Sajnos de valós,mocim.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Sajnos nem a Német munka végett kell,hanem mert bedőlt a vállalkozásunk és muszáj.
Meghirdettem ha nem javul a helyzetem és elviszik ennyiért eladom,ha meg javul a helyzet akkor leveszem a hirdetést és megtartom.Sajnos most bevétel nélkül nehéz ennyi mindent fenntartani.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #37322 üzenetére
Sajnos én is terveztem sok mindent de mivel a egyéni vállalkozóknak a hiteltanácsadás bedőlt és mi a családban azok voltunk így kemény idők jöttek már több hónapja.
5 éve ebben dolgoztam és nem is rosszul éltem belőle,de sajna olyan szinten meghalt hogy kénytelen voltam lemondani róla,csak hát munkalehetőség nálunk egy határ sz@r és olyan pénzekért dolgoztatnak amit nehéz megemészteni,de hát a kényszer most nagy úr!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #37332 üzenetére
Te nem tudom milyen világban élsz,vak vagy vagy csak nem akarsz látni?100val szűnnek meg a munkahelyek,csak itt a környékünkön 5000 ember válik úgy néz ki munkanélkülivé.Ne a felső kategóriát nézd hanem az átlagot,minden szarabb mint volt,jobban félnek az emberek.Nincs igazad egy kicsikét sem,a pénzügyi tevékenységek bedőltek rendesen,csak tudom mivel ezt végeztem és az összes pénzügyi ismerősöm szenved nem csak én,pedig voltak olyanok köztük akiknek a havi fizetése meghaladta egy átlag ember 2-3 évi juttatását.
A bankok szigorúan álltak a helyzethez,befagyasztották,megszigorították a hitelezést,az emberek meg nem mertek felvenni hiteleket,még személyi hitelt elvétve,de jelzálog és lakásvásárlás nagyon lecsökkent.Olyan feltételeket szabtak a bankok amit az átlag emberek nem tudtak teljesíteni,25-30%kellett önerőben egy lakásvásárláshoz,honnan kérdezem én!
Na de ez a téma nem ide való![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz DigitXT #37336 üzenetére
Azokat akiket ismerek a semmiből kezdték és úgy építették fel maguknak a karrierjüket,nem csak a zsebükbe pottyant a siker anno,éjjel,nappal dolgoztak érte.Ez nem csak úgy jön hogy ülsz és zsebedbe hullik a pénz,vért izzadva kell érte menni.Napi 200-300km tekertem csak ügyfelezni,aztán megcsinálni,leadni,bevinni szerződni.Úgy hogy meló sok van vele,de megérte,szerettem csinálni.
Integra:
A szigorításokkal is volt baj,ennyire nem szabadott volna,mivel a lakásvásárlásnál nagyon meg vannak fogva az emberek.Persze az sem volt jó hogy már lassan munkanélküli segélyre is kaptál hitelt,ezzel egyetértek.A részletekbe nem megyek bele mert nagyon hosszú lenne leírni miért is nehéz most.
De váltsunk témát nem ide tartozik.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ma volt szerencsém kipróbálni egy Hayabusát,a képeket látva az ember azt hinné hogy mekkora nagy dög,igaz hogy széles a nagy spoiler végett de a Fazernél rövidebb,alacsonyabb.
Viszont a súlya nagyobb a Yamaháénál,érződik a motoron a +20-30kiló.
Az ülés puha,meglehetősen kényelmes,sőt még a hátsó is finoman párnázott,széles,gondolom utasnak is elfogadható.
Gyári dobbal olyan csendes mint egy lopakodó,szinte hangtalan volt,ami tetszett is benne.
Ellenben a blokk eléggé zajos alapjáraton is,és gázadásra rendesen rezonál a motor,persze ezt a sor4 között kell érteni,szépen veszi a fordulatot kis gázra üresben húzogatva.Akkor indulás,ez egy fojtatlan Busa volt még,amiben nincs benne a 300km/h való tiltás.Első furcsaság a jobban behajtott láb és előredőlt testtartás volt,finoman kezdtem vele menni tudván hogy mekkora erő lakozik benne,mert az tiszteletet parancsoló.Én ugye ha kipróbálok egy gépet azzal kezdem menet közben hogy fog a fék,hát ez a gyenge pontja a Hayabusának.Pedig ennek a motornak igazán szüksége lenne a jó fékekre,megállni is tudni kell.Íves gyors kanyarban nagyon stabil,mintha odaragasztották volna az aszfalthoz.Az a híres nyomatéka 6.ban nem vágott földhöz,nem agresszív,sokkal vadabb gépre számítottam,inkább szépen egyenletesen tőr előre,nem idegbeteg módjára.Hasonlításképpen 6ban Fazer 100-200között hasonló tempót produkál,felette ugye már az aerodinamika és 7000fordulattól megjelenő brutális erő nagyon a Busa mellett szól.Sebességeket kihúzatva állat,megy mint a veszedelem,2.ban 200at tud,3ban 7000fölött elkapar még a kerék! 5perc után már éreztem a karomat rajta,hiába meg kell szokni ezt a testtartást,Visszaértem vele a parkolóba,nagyon jó élmény volt vele menni,de a Fazert nem cserélném el soha egy ilyen motorért,ami igazán nem tetszik benne az 1000km alatt 1dl olajfogyasztás.Más stílus mint amit én szeretek,de akinek a sebesség a lényeg annak tuti hogy nagyon bejönne ez a gép.Mert sebesség az van,nagyon komoly.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #37415 üzenetére
Azt el is hiszem hogy olyan érzésed lesz tőle,csak óvatosan!
runner 125ekem még a régi fajta van,2125mm a teljes hossza.Most nézetem meg a Hayabusa méretét is,tényleg 1.75cm hosszabb ennyit csal a szem,mert egy rövidebb motor benyomását kelti.Viszont tényleg oltári széles,hozzá képest a Fazer egy kecses,magas zsiráf.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37430 üzenetére
Talán nem is egy Banditot kell egy új CBR600Rhez viszonyítani.
Kb olyan mintha a Hondát hasonlítanád egy Ducati 1098hoz,vagy Bimota DB7hez.
Más kategória mindegyik,nem véletlen vannak az árkülönbségek köztük.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Ferdzsoo #37440 üzenetére
Nekem már volt hozzá szerencsém,és rajtam volt az enduró ruhám,mégis beszállt a méhe,satu fék,ugrás le a motorról,vetkőzés ezerrel,de már megszúrta a lában,volt ám csapkodás ezerrel.
Integra Meg több minőségi alkatrész van rajtuk azt is írják róluk,a DB7en még az 1098hoz képest is.Van ismerősöm akinek van 1098 azt mondja élményre összehasonlíthatatlan a japán gépekhez képest!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Ferdzsoo #37446 üzenetére
Hát max a lábamnál tudott,azt a hibát elkövetem hogy a csizmába nem tűrtem be.
Djuree Te ezt a ruha dolgot annyira nem látod át hogy azt el sem hiszed.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #37452 üzenetére
Nem csak olyan esetben kell felöltözni amelyik helyet nem ismered,azt is amit igen,mert mindig minden változik.Olajfolt,pór az úton,víztócsa,ostoba autós,gyalogos,biciklis,érted már,sosem lehet kiszámítani mi fog történni.Ezért kell jól felöltözni akárhová is mész,mert ha ne adj isten mégis gond van akkor védelmet nyújtson.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Van igazság abban amit írsz,és igen a biciklisnek is lenne miért felvenni protektoros öltözetet,ugyanis az úton közlekedik,még a motorosoknál is kevésbé észrevehető.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz yodamastah #37500 üzenetére
Ha van rá pénz természetesen kell hát!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #37516 üzenetére
Majd megszokod,nem baj ha óvatos vagy vele először,mégiscsak 100Le van alattad és MZután fényutazásban lesz részed ha rátekered a gázt.
Látod ezért nem baj hogy nem 1000ben gondolkodtál,azzal jöttél volna haza 3ban,azt véletlen téptél volna neki egy gázt és hopp hogy kerültem a bokorba.
Bőven elég neked a 600elsőre,azért a tapasztalatot,rutint meg kell szerezni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #37520 üzenetére
De az ám,ő folytatná az erdőben a pályafutását,kergetné az őzeket,azok meg csodálkozva,bamba képpel néznének hogy már az utcai motorosok is földúton járnak,nem elég az endurosokból.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #37527 üzenetére
Akkor az sem pörög túl sokat,nekem gyári áttétellel 6000nél 140et megy.3000nél 80al gurulok vele.Városban 3 vagy 4ben közlekedem úgy hogy a 3000 fordulat meglegyen.Városban az 1hengeres és 2hengeres 3000 alatt rángat,csapkod,2-3ban tudsz közlekedni vele normálisan ha a sebességhatárt betartod.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #37530 üzenetére
Igazából a sor4 az ami nem rángat alacsony fordulaton,a többi igen!
runner 125 Nálam ez a fele fordulat,olyan 260-280között lehet a vége bár felesleges számomra.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Az a WR250X közel sem ér annyit,mellette üzemórás masina,a tömegéhez képest meg kevés a kraft benne.
Ennél 1000xjobb motorok vannak!
Használtba játszadozni kell venni Husky TE610SMet na azzal lehet játszadozni rendesen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #37593 üzenetére
Hogy is volt akkor hogy te nem fogsz vele sose menni 90-110fölött?
2 napja van nálad de már 160at kipróbáltad vele,látod amíg csak elméletben van meg a motorod ne jelents ki előre dolgokat.Mész majd fölötte is csak még tartasz a motortól ennyi![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kasza08 #37601 üzenetére
Én amikor kihoztam Yamit kereskedésből ami Tatán volt egyből rátekertem a gázt az első hosszú egyenesben.SMCvel mentem 180at,kíváncsi voltam milyen kb azonos tempónál,sőt még kicsikét felette is.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Én hátsó féket nem igazán használok kanyarban sem ha véletlenül rá kell fékeznem,inkább finoman,érzéssel elsőt.Mert hátsó fékezéskor egyből kifelé tolja a seggét ha be van döntve. Hátsót max akkor taposom amikor úgy érzem az első már kevés,ekkor mindkettőt használom.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37645 üzenetére
Elképzelhető,megpróbálom majd azt is óvatosan,de nekem az elsővel sincs semmi gondom eddig,szépen ki lehet fékezni vele kanyarból,az benne van hogy kicsikét egyenesedne felfele,de a hátsóba meg az hogy kicsúszik a segge ha erősebb a fékezés.Mindegyiket finoman,érzéssel kell csinálni akkor nem lehet gond,nálunk 1000kanyar van ahol ezt lehet fejleszteni.Mióta megvan a gép 10xnem léptem rá a hátsófékre az tuti.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37648 üzenetére
Persze ezt én is tudom,csak még nem volt olyan szitu hogy azt keljen csak használnom,kanyaroknál gyakorolni fogom azzal is a fékezést ha ennyire jó vele szerintetek.
SMCnél azért nem csináltam mert kevésbe voltak jók a hátsó fékei,megszoktam hogy mindent elsővel csinálok,a Fazernál is ezért vagyok így.
Ezekkel én is tisztában vagyok,gázzal szokom átmenni rajta max gázelvétellel szoktam fékezni (motorfékkel),ez csak a váratlan szituációkra értendő amikor ott féket kell használni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37650 üzenetére
Ott a motorfék tette keresztbe a gépet,kőrforgalomba is hányszor csúszott meg a segge csak sima visszaváltásnál,igazából ott sem csúsztattam soha hátsófékkel.
Eljössz felénk és itt tudod gyakorolni rendesen,annyi kanyar van hogy a buta megüt tőle!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ma megvettem az új MotorRevüt benne az összes új 1000 Speed géppel.
Volt számomra meglepetés az olvasottak után,most a hétköznapi használtról volt teszt róluk,következő számban jön a versenypályás teszt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37663 üzenetére
Nem a S1000RR a legjobb ott is,második a Honda a Yamaha előtt de csak azért mert van ABS rajta,amúgy a R1et jobbnak tartják.
Szinte a legjobban vezethető motor az összes közül,a három napos tesztből ez jött le nekik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #37674 üzenetére
Ilyenekkel fogsz találkozni máskor is,engem is bepróbáltak már párszor.
De én már rájuk hagyom ha ilyen gépekkel akarnak versenyezni.
Egy komoly gép még szóba jöhet,de ezek.áhh!TayRol Tudom,azóta is csak áradozik róla,valami nagyot alkotott a BMW ezzel a géppel.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Ferdzsoo #37677 üzenetére
Dehogy jöhet szóba!
600 speed is lenyomja,egyedül nagyon éles kanyargós utakon tudna jönni veled,meg ahol nagyon hosszú az egyenes,ott végre elmenne.
De rugalmasságra esélye nem lenne.
Az 1000 kategória szinte bármit maga mögé utasít ha lámpától indulnál.
S1000RR 2.8sec 0-100,6.9sec 0-200.
Ezzel nehéz lenne tartani a tempót bárminek is,max Bugatti Veyron.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #37808 üzenetére
Fox felső,Fox térdvédő és SixSixOne protektorokkal is jól járnál,már csak egy jó felső ruházatra lenne szükséged,de abba már protektor sem kellene.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Csípő protektorból Alpinestars Comp Pro Short és Alpinestars Bionic Freeride Short.Térdvédőből Alpinestars Bionic SX Knee Guard.Felső protiból meg Fox Launch Suit.Én ezeket venném meg magamnak ha most gondolkodnék protektor vásárlásán.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha minden igaz jövőhétre megjönnek a fúvókák a géphez,olajcserét is kap,és egy K&N légszűrőt.
Remélhetőleg el is készül hogy tudjak vele menni szombaton vagy vasárnap.
Összefuthatnánk valahol aki szeretne mocizni egy kicsit a PHs társakkal.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
- Apple iPad Pro 12.9 M2 /128GB 6.generáció . 2027.04 ig gari. Egyösszegű mediamarkt számla
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Lian Li vízhűtések érkeztek!
- PC , i7 7740X , 1070 8GB , 16GB DR4 , 256GB NVME , 1TB HDD
- Watercool HEATKILLER 200 D5 tartály , WCP D5-PWM pumpa