-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
Mondjuk a 125-ös kategóriát szépen kiherélték. Szerintem tudnának azok többet is, ha nem is annyit, mint egy kétütemű. Tényleg, képzelj el egy 600-as kétütemű csodát. Menne, mint a disznó, de hogy a gatyád is rámenne a tankolásra, az is tuti. Apropó tankolás, a Shell-nél a sima 95-ös kifogyott, így megkapta a kakaózott változatot. Kíváncsi leszek a különbségre, a Nyírpalota úton pedig bezárt a kút, oda akartam először menni tegnapelőtt zárás után. Aztán úgy voltam vele, hogy úgy is megyek be Pestre másnap, majd tankolok, hát ebből nem lett semmi. Szóval most felkeltem korábban, hogy megállhassak tankolni.
(#51933) kcsa : Miért, a tiéd sem helyezhető forgalomba?
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Nekem is hasonló a gondolkodásom, nem kell, hogy 250-nel menjen a gép, tök fölösleges (számomra). Csak hogy az a 130-150-es utazó meglegyen és ne akkor érjem el, ha kinyomom a szemét. Meg ugye az sem utolsó szempont, hogy ha kedvem szottyan, tudjak egyet túrázni is vele. Lehet egy 125-össel is, ha tudsz kompromisszumot kötni, pl hogy az autópálya felejtős.
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, menetrend szerint... De gyakorlatban nekem volt 40 fokban 5 óra... Szóval azóta inkább motorral. Budapest III. kerület-Révfülöp Google maps szerint 2óra 50 perc, 2óra 30perc alatt megvolt...
Igen, 2 óra lenne vonattal, de ki kell menni a vasútra, várni a vonatra... stb. És én szeretek motorozni, max annyival kényelmesebb a vonat, hogy ott lehet aludni.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Jó, én is rendesen felpakoltam Maját amikor mentem Balatonra. Ha 2fővel kellett volna, inkább Elmegyek kocsival. Oda lehet pakolni, és a maradék helyeket meg telekocsiban meghirdetni.
Szerk.: Az a veszély meg sajnos nem fenyeget, hogy barátnőt kéne magammal vinni... Meg ahhoz Maja tényleg kicsit kevés lenne.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
30z.Samu
félisten
-
Something_
őstag
A dugódíj előtt mindenképpen az lenne a logikus megoldás, hogyha az 50-eseket köteleznék a rendszámra.
Mert ennyi erővel mindenki 50-essel (és kamu 50-essel) járna a városban.De szerintem motorra nem fogják bevezetni a dugódíjat. Más országokat kellene megnézni, hogy motorra van-e. (ami ugye nem jelenti 100%-ra, hogy nálunk is úgy lesz)
-
huszi.gyb
senior tag
Én nem adom el a motoromat az biztos... Egy raklap pénz áll benne, hatalmas buktával lehetne értékesíteni. Akkor inkább játszunk... Viszont a parkolás pl motorral még mindig ingyenes. Tehát csak-csak eszükbe jut, hogy a városban nem a motorosokat kéne szopatni. Főleg egy robogót kitiltani? Szerintem ha ezt megtennék, akkor az amúgy is feszült húrt, túlfeszítenék... Hatalmas ellenállásba ütközne. Kérdés továbbá, hogy autós részről milyen ellenállás fog keletkezni. Úgy érzem az sem lesz piskóta... Főleg, ha heti 2x átjövök a városon, amikor jövök haza, és lehúznak havi 3k-val... Napi szinten meg nem is terhelem az utakat. De ez megint más kérdés.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Kívülről vannak kis hibái. A képeken annyira nem adja vissza, de ha figyelmesen megnézed, a többsége látszik.
Jobb oldalán nyúzás nyom a piros, és fehér idom sarkán, bal oldalon az ülés, és a kapaszkodó szintén nyúzott. Valamint a vínasszonyok ráb@szkodták a biciklit, úgyhogy a tankon van pár karc...Belülről sincs rossz állapotban, utolsó útja a szerelőtől jött haza, műszakira felkészítve. Szét soha nem szedtem, de mindig 1 gombnyomásra indult. (Jelenleg akku=0, tehát nem indul, de betolva a múltkor ment. Most tüdőgyulladással nem kísérleteztünk a tologatással, de legközelebb, ha otthon leszek, kap egy karbi pucolást, és egy új akkut.) Utána pöcc-röff gép lesz.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
A srác is max annyit szerelt, hogy a benzincsövet visszarakta. Típusbetegség, hogy ahogy a tankot felnyitod, megfeszül a benzincső, és lecsúszik a csapról, ha már öreg és merev. Nem nagy tétel a javítása, de a cserét már én oldottam meg a motoron. Eladás előtt szintén újat fog kapni, ha nekiesünk.
www.dongosofor.hu
-
szmissz
senior tag
Elnézve a talpát, ez valami lágy, Converse szerű cucc, ami a motorozás biztonságához meglehetősen harmatos. A keményebb, merevebb talp megmenthet attól, hogy a rád boruló motor összetörje a lábfejed.
Egy utcai félcipőnél viszont sokkal többet ér, ennél alább ne add, viszont szerintem egy sima munkavédelmi bakancs biztonságosabb lenne, csak nem ilyen szép.
Ha viszont a talpa oldalról nehezen összenyomható, akkor frankó, de ehhez meg kéne fogni.
szerk: Igen, KRESZ vizsgát tenned kell, de az elméleti tanfolyamra eljárni nem kötelező, "online oktatás" szerű néven kiváltható. Vicces, hogy drágább volt nekem így 3 ezerrel, hogy ember nem foglalkozott velem, de az megérte, hogy nem kellett elmennem sehova.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Bambalazs
senior tag
Ajánlani tudom a Decathlon sajátmárkás Quechua túracipőjét, jó árban van, fogja a bokát és az orr rész keményebb. A 2 év garancia nem vicc. Egy hete 4 hónapos használat után elszakadt a cipőfűző-tartó szalag, visszavittem és kérdés nélkül visszaadták a pénzt... és vettem egy másikat.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Bizony, 2 év után bukó. Nekem is meg kell csinálni idén a korlátlant, mert jövő tavasszal lejár a 2 év. És mivel a B125öt elkezdtem január végén (KRESZT), a gyakorlatot valamikor április elején fejeztem be, addig meg szerintem nem jön ki a gyakorlati. A pár alkalom a 125re belefért.
-
mumtaz
senior tag
Ha "hőn szeretett", miért adod el?
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
-
perge666
veterán
Lehet pont te mondod jól!
Larpi : Szerintem nincs,mert amikor a garázsba beindítottam és nem volt kinyitva az ajtó,1 perc alatt tiszta füst volt bent.
Most hogy indítottam szivatóval,felbőgött elég rendesen,ahogy levettem a szivatót állt befelé normál alapjáratra szépen lassan.
-
Tothgera30
Ármester
Mókány kis gép, bár én a frissebb, 2007-ben megjelenő példányra gondoltam. Olyat tavaly próbáltam, az sem akart 55km/h-nál többet pöfögni. Bár elvileg ezek fojtások nélkül 70km/h-t meg kellene hogy fussák. Viszont jobban beleásva, képek alapján ahogy látom ez a hirdetett darab lehetett. Mivel még a "régi" Pigi blokkos, és a két gen.-el ezelőtti műszerfallal szerelt, ezért inkább 90-es években gyártott. A futott km biztosan ámítás, anno a majdnem 20ezer km-t futott NRG-m teleszkópja nem hagyott ennyi koszt a becsúszószáron.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
macilaci78
nagyúr
A műanyag idomok belső felén van gyártási év feltüntetve. Maga a gép 1-2 évvel lehet fiatalabb, de többel aligha.
Tothgera30: az enyém '98-as, 6.600 km van benne. Első tulaja vagyok, igazolólap, számla, szervizkönyv, egyebek... A futott km biztosan ámítás
Villán lévő kosz attól is függ, hol használták és hogy takarították. Emlékszem, ifjú koromban fogkefével takarítottam a küllőket, hátsó rugót, levettem az első sárvédőt és külön mostam...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tothgera30
Ármester
Akkor nincs baj, levegős gyári blokk ennyit tud. Esetleg egy hosszabb röppályával lévő variátorral, görgőkkel lehet kísérletezni, hogy kissé rugalmasabb legyen a robesz.
#71994 macilaci78: Akkor azzal még jól jár valaki, ha eladósorba kerül. Bár én teleszkópok becsúszószárait mindig áttöröltem, már csak maratonversenyek miatti áthatást követően.
#71996 lbence: Zsíros villában nem olyan gyakori hogy kiszáradna.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nod1
csendes tag
Hello!
Tapasztalatom nincs a márkáról, én csak felületesen ismerkedtem a kínai dolgokkal. Volt egy MadAss-em, és most egy CPI-m, de anyagminőségben, kivitelezésben, és tartósságban meg sem közelítik a japán, vagy olasz gépeket. Nem is tervezek több kínait. Mert itt hatványozottan igaz, hogy milyen állapotban, és milyen kilométerfutás után kerülne hozzád. Egyáltalán nem viselik jól a rideg tartást. Ez amit linkeltél, ezt már hónapok óta árulja a kereskedő. Ausztriából hordja be a robogókat, de nem a hulladék kategóriával foglalkozik. Viszont ha mégsem jön be majd a menyasszonyodnak, nem biztos, hogy hamar megtalálod rá a vevőt.
-
nod1
csendes tag
Igazad van, felületesen ismerem csak a márkát, de egy biztos, hogy minél régebbi, annál kevesebb kínai gyártást tartalmaz. A hirdetőt nem ismerem, de tudom, hogy kereskedő, és összességében szép árui vannak. Hirtelen kellett vennem robogót, mert kiesett alólam a téli gépem, így napi szinten figyeltem a kínálatot pár hétig. Akkor is, meg előtte is fenn volt már ez a gép. Ami nem jelent semmit, simán lehet jó, csak mivel ismeretlen, így kisebb az a réteg, akinek érdekes lehet, talán ezért van még meg.
-
FeniX-
aktív tag
Itt ( [Data sheet Peugeot 103 FOX] ) azt írják, hogy 3.1 kW a teljesítménye. Egy 50-es aprilia RX-nek, vagy egy Rieju RR-nek van mondjuk talán 10 lóerő körüli teljesítménye. Vagy 8? Kb.
Szóval, ez szerintem tényleg moped-kategória.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen