- Vírusirtó topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DigitXT #34135 üzenetére
Rugós rögzítés? Persze attól függ, hogyan van rátéve a hengerre.
korpicschess: Simsonon akkor jó az alapjárat, ha elzárt benzincsappal kipöfögi ami a karbiban van, aztán úgy áll le, mintha elvágták volna a gyújtáskábelt Amelyik motoron nem ilyen csap van, ott persze máshogyan kell megoldani...
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #34151 üzenetére
"...szerencsére nem kezdtem előzni."
Na ez a veszély az ami engem nem fenyeget, legfeljebb lakott területen belül tudom előzni a szöszmörgőket, ha településen kívül szüttyög valaki akkor kénytelen vagyok beállni mögé...(#34157)
Szép... Még szerencse hogy úgy látom a biciklisek szépen ki tudták kerülni, lehetett volna tömeges zakózás is a vége.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #34160 üzenetére
"...60-ról 80-ra már nem lép úgy a gép, ahogy kéne."
Azt hittem 180-assal ez nem probléma. Az enyém 60 és 80 között is kb. ugyanúgy "megy" mint előtte, de aztán vége van mint a botnak."...állandóan pofázott a GPS... Én meg visszapofáztam neki a sisak alatt..."
Szórakoztató utad lehetett... Erről hirtelen a Placebo Meds című számának a refrénje ugrott be."Ja és egy adalék a felhajtott állal kapcsolatban..."
Nem is kell ahhoz olyan nagy "felhajtás": én pár napja csak a plexit hagytam nyitva ujjnyira, aztán kiérve a településről visszazártam, pár perc múlva meg azt látom hogy egy muslincaféle izé röpköd az orom előtt, persze a plexin belül.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #34211 üzenetére
Azaz, legalábbis én azt olvasom, borzasztó futásteljesítmény . Kutyuról a megfelelő helyen lehet olvasni, nem akarom szétoffolni a topicot mint sokan mások.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34261 üzenetére
Olyan embert nem ismerek aki ráül és ne csutkázná le minden alkalommal legalább 1-2x, vagyis én nem bírom megállni. Aki arra vesz ilyen motort hogy finoman járkáljon vele akkor az bolond...
A 4T amúgy sokkal lomhább a 2T-nél? Az evidens hogy lomhább de mennyivel? 4T terén semmi tapasztalatom nincs...
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34271 üzenetére
Esetleg bedobhatnál egy ilyesmi GPS alapú grafikont te is, akkor érthetőbb lenne számomra is a dolog.
Jó lehet hülyén fogalmaztam, meg nem mértem le grafikonokkal anno, de volt vagy 7-8 robogóm már azaz van összehasonlítási alapom. 140-ig olyan lazán felment hogy észre se vettem. Szóval nem úgy volt hogy elérte a 100-at, és 140-ig kellett neki 20km út hogy elérje. A malossi variátor sokat dobott rajta. Ez az egy képem van róla, régi szép idők...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34294 üzenetére
Te most direkt kötekedsz Mondtam sose néztem hogy pontos e az órája, Runner125 kolléga mondta ő nézte, így én hiszek is neki. De ettől függetlenül nekem 140-145öt mutatott, és mivel előtte írtam ezt ezért is mondtam ennyit, vagy szerinted azért írtam hogy ezzel felvágjak most?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34302 üzenetére
Ha már pontosítani akarunk sose mondtam FXR-em volt hanem SP-m bár ez teljesen mind1. Az meg hogy 140-ig egyenletesen húzott most nem fogok emiatt veszekedni veled, aki ismer tudja nem szokásom valótlan dolgokat állítani. Az idő elteltével meg nem találok ki plusz történeteket ha erre céloztál. Nem tudom mennyire értesz a dolgokhoz, de a kuplung, görgők, illetve a variátor beállítása erősen meghatározza milyen ütembe a húz a motor, és ha téged az zavar hogy neked nem úhygy viselkedik szerintem nem nálam kellene keresni a hibát.
A másik meg szerinted mi okom lenne valótlan dolgokat állítani?
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34305 üzenetére
Ú esküszöm néha-néha megtalálom az ilyen embereket!
De ráérek éppen:
- Nem leoltottalak, csak soha a büdös életben nem ültél 2T-n akkor azt se tudhatod hogy hozzá képest lomhább vagy nem. Elhiszem hogy jól megy a motorod, de egy pörgős 2 ütemű nem is összehasonlítható egy 4 ütemű motorral. Ezért céloztam arra hogy ezzel a válasszal nem lettem okosabb, de mint láthatod oltásról itt szó sem volt.
- Megfogtam a kis kezemmel a gázkart lecsontoztam, és egyenes aszfalton az óra 140-ig (igen tudom ez nem valós de óra szerint értem) egyenletesen ment fel, úgy hogy egy malossi variátor + görgők voltak benne ami normálisan be volt állítva, ez olyan hihetetlen? Vagy ez csoda számba megy nálad ilyen lehetséges? De nem értem miért okoskodsz ezzel kapcsolatban ha állításod szerint ilyen motoron még nem ültél. Elég sokat szereltem anno, egy példát említenék: ha görgök súllyá nehéz a variátorban, a motor végsebessége megnő, viszont a gyorsulás rovására megy, és fordítottan arányosan működik ha a görgők súllyá alacsonyabb. Azaz nagyon nem mind1 hogy van beállítva a motor, de ez csak egy dolog a sok közül, még ott van a kuplung rugó, ékszíj, karbi beállítás....stb. Azaz neked lehet az az evidens hogy megvetted a motorod, és úgy használod ahogy kijött a gyárból, de finomhangolással érezhető teljesítmény növekedést tudsz elérni akármennyire is hihetetlen (és itt nem azt mondom hogy be kell vásárolni full tuning cuccokat). De aki ért hozzá egy kicsit is tudja most miről beszélek.
- Szerintem az SP, vagy FXR (mindegy: 2T 180-as blokk)
nem rendelkezik ekkora erővel. Ergo az állítás téves.
Innentől kezdve pedig irreleváns, hogy mire emlékszel.Ismételten hangsúlyozom, sose ültél ilyen motoron, akkor hogy állíthatsz ilyet? Vagy látnoki képességeid is vannak?
- Ilyet senki se írt hogy 80-ig előnyben volt, ezt már csak te adtad hozzá, de hogy pontosan elolvasd még1x itt van:
Azt tudom, hogy 180 fxr + malo vari konfiggal összefutottam egy 200vxr malo varis runnerrel és kb 80-tól mentem el neki.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34311 üzenetére
Személyeskedés? Eszem ágában sincs, sőt olyannyira meglep ez, hogy átkellet olvasnom az elöző hozzászólásom, mert nem értem mire írtad. Arra hogy írtam hogy okoskodsz? De ha ez szerinted személyeskedés, akkor ne haragudj nem akartalak megbántani ezzel..
Én hol írtam ilyet hogy oda vissza alázza . Én annyit írtam hogy pörgősebb a kétütemű blokk, de ehhez nem kell ráülnöm egy 4T-re hogy megmondjam, mivel köztudott. De megint úgy látom olyanokat állítasz amit nem is említettem....
Az idézés meg jogos volt mivel olyat nem írt hogy előnyben volt a 4T, csak annyit hogy 80nál ment el, szóval ezt is te találtad ki mellé, ezért kellett felidézzem a hozzászólását.
De legalább örülök hogy megértetted a folyamatos húzást, vagyis erre nem reagáltál ebből gondoltam beláttad létező dolog.
Amúgy meg most már tényleg fejezzük be szerintem mind2en nagyon okosak vagyunk...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34314 üzenetére
- Majd ha géphez jutsz azért keresd ki a személyeskedéseket, komolyan érdekel. A stílussal meg nincs probléma, az tény hogy nem így szoktam hozzászólásokat írni, de a Te stílusoddal fel kell vennem a versenyt...
- Még mindig nem értem számodra mi ezen a hihetetlen, hogy 140-ig (óra szerint) folyamatosan gyorsul, de mind1, maradjunk annyiba hazudok, és 12 éves szintre lementem hogy ezzel itt felvágjak! De már megint vetítesz szándékosan hogy kis tuning, és 200 km/h-ig elmegy, én gyorsulásról beszélem, de ám legyen, ezt is rád hagyom...
- Legyen a 4T fürgébb, ebben is legyen igazad...
- Ha ezt állítólag tudod, akkor tényleg nem értem miért nem érted amiről beszélek...
---------------------------------------------------------------------
Végeredmény: Mindent rád hagyva, győztél, neked van igazad, én meg végig hülyeséget beszéltem (hazudtam), még1x ne haragudj....
Szerk:
Amúgy ezt most találtam, ez is elég egyenletesen megy 140-ig, de szerintem a videó megvan buherálva, ilyen nem létezik....
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34317 üzenetére
Majd ha kalibráltad az órádat + GPS-szel is ellenőrizted,
térjünk vissza erre. Addig további jó homálykodást.+ beviszem még valami laboratóriumba is majd, mondjuk meg kell keresnem még a motort mert több éve eladtam...
Amúgy az a baj nem nagyon tudod milyen rendezvényen vagy most, csak vetítesz állandóan hogy végre neked legyen igazad. Állandóan mást állítasz amit valójában írtam. Maradjunk annyiba hogy 4T-t akarok venni, mivel azzal is jöttem ide, és csak annyit kérdeztem hogy mennyivel lomhább a 2T-hez képest. De te úgy hogy nem ültél soha 2T-n megmagyarázol mindent, még azt is hogy húz, jó hogy nem megmagyarázod azt is hogy volt e egyáltalán ilyen motorom.
A gyári óra meg lehet csal, de egy hozzávetőleges képet akkor is mutat, vagy szerinted kiengedték volna a gyártósorról ha tiszta hülyeséget mutat? Az oké hogy csalhat az órája 10-20 km-eket, de még egy kocsi órája se pontos. Az meg hogy egyenletesen húz, és ez látszik is szerinted egy hozzávetőleges képet nem mutat?
Na mind1, tényleg befejeztem, tényleg túl okos vagy. Hívd fel a gyártókat hogy ne keltsenek illúziókat másokban a kilométer óra miatt.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #34319 üzenetére
"annyit kérdeztem hogy mennyivel lomhább a 2T-hez képest"
Amire többen válaszoltak, hogy nem sokkal! De te
kötöd az ebet a karóhoz, hogy márpedig az SP180
az aztán úgy ment, hogy ahhoz más fel nem érhet.
(Még egy VXR200 sem, ami mellesleg +20 ccm...)Imádom mikor folyamatosan kitalálsz dolgokat és még neked áll feljebb....
Írtam én olyat hogy SP180 hoz fel se érhet a VXR200? NEM, de te megint kitaláltad. Annyit írtam lomhább. Erre te ismételten meghazudtolod saját magad, és belinkeled hogy mások azt állították igen lomhább de nem sokkal...Most akkor mi van? Csak nekem van igazam nem? Már annyira belevígy kavarodva az egészbe hogy szörnyű.
A másik meg ezen az egyenletes gyorsuláson Te úgy agyon liheged magad hogy vicces már nézni, ilyen alapon minden témába belelehetne kötni, jó hogy nem mikroszkóppal fogod nekem felülvizsgálni a gyorsulást. Én annyit mondtam hogy 140-ig az óra egyenletesen ment fel végig, mint a talált videón is, te meg fél napja ezen lihegsz hogy az nagyon nem úgy van. Jó akkor csalt az óra, hülyeséget mutatott, de akadj már le erről a témáról, nevetséges már amit csinálsz.
Azóta sem fogtad fel, hogy konkrétan 180-as 2T-n
nem ültem? Ettől függetlenül: többek tapasztalata
szerint egyre nagyobb köbcentiknél, egyre kisebb
különbség a 2T javára + vannak más szempontok,
pl. te sem kerekezni keresel 4T-t, hanem spórolni.Igen pont erről van szó, hogy amiről beszélek olyan motoron még nem ültél, az meg hogy 4 ütemű más motoron ültél már kit érdekel? Ha pl vezettél már egy egy 8 henger kocsit akkor az összes 8 hengerest ahhoz fogod mérni? Megint kacagnom kell rajtad olyan jó felfogásod van....
Már ha az nem volt megfelelő, hogy 80-ig a VXR
simán tarthatja a lépést egy FXR-rel - és viszont.Látod megint meghazudtolod magad, előbb azt írod 80-ig előnyben volt, most már meg tartja a lépést....
Egy vicc vagy, azt se tudod milyen rendezvényen vagy, folyamatosan plusz valótlan dolgokat raksz a hozzászólásaim mellé, kicsit szerintem nézzél magadba most már.
Az öngólokat meg te adod magadnak folyamatosan ha nem esett volna le, nagyokos!
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #34386 üzenetére
Egész pontosan nem neked válaszoltam, de a kérdés mindenkihez szólt.
Az Abus számomra is komolyabbnak tűnik így képről, de tapasztalatom nincs (azt sem tudtam hogy az Abus márka ) így minden segítséget szívesen veszek.
Szóval köszi, egy plusz az Abus mellett.huszi.gyb!
Neked is köszönöm! 2:0https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #34395 üzenetére
Háát, gyári varióval a Nexus szerintem csak felsőbb tartományban menne el a 180-astól. Persze varióval a Nexus egyértelműen alázná mindenhol. De, azért jó volna látni egy ilyen csatát. Andrew exrunner-e és a mostani gyári Nexus-a. Kivi lennék tényleg.
Alattam a Nexus nyitott dobbal, Malo varióval úgy ment, mint a 650-es Burgman sport módban.
mod.
A videót kb. vezetékes telefonnal csinálták, de ebben a drag vázban egy 180-as 2t blokk van.
Ennyit tesz a tömeg és a pár száz méteres gyorsulás.
Franc tudja, h gyári állapotban, gyári vázban, origi 180-as mit menne ellene. Bár, tény, h ezen a Nexus-on más sportdob volt, ami a Nexus-nál sokat számít.Van fent egyébként egy VXR vs. Nexus vidi is, bár az is elég régi, most hirtelen nem találtam, de emlékeim szerint ott is ellép a Runner az elején.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #34427 üzenetére
Igen, szervizes srác mondta, hogy lassan a kuplungom majd cserés lesz, bár nemtom ez konkrétan így kijelenthető-e.
Viszont azon gondolkodom, hogy a karburátort ki kéne tisztítanom, mert nem tudom, mikor volt, valamint a hajtóműolajat lecserélni, mert ez is kérdéses. Utóbbi gondolom nem túl összetett feladat, az előbbi viszont izgalmasabbnak ígérkezik. Nincs valakinek videója arról, hogy ez hogy megy?Ja amúgy valami összeröffenést Bp-n megejthetnénk páran tényleg.
Ma kiderült, hogy milyen feltűnő a Gulliver. Indultam haza cégből, álltam a Kosztolányin a lámpánál. Mellémgurult egy vizes Gulliverrel egy futársrác, feltolta a bukót, ránéz a gépre, aszonydja "Zugló?" Mondom igen. Biccentett, aztán indultunk. Tényleg itt lakom, motor meg sokszor a ház előtt alszik.
[ Szerkesztve ]
-
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #34414 üzenetére
"Mert az még csak 87 körül volt..."
Szerdán kipróbáltam a progit amit ajánlottál (és megrángattam kicsit a gázt ), amikor az óra 97-98kmph-t mutatott az app 92-t rögzített. Azt hittem többet csal az óra. Persze egy mérés nem mérvadó, majd tesztelgetem még."nekem van ilyen rikító neonsárga..."
Ment egy pü.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen