- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GabN73
addikt
válasz DigitXT #14209 üzenetére
"Nem a sima tuningmentes robogósokat fikázom, ahogy fent is írtam, csak az agyontunereket." Várj, leírjam még 1x vagy betűzzem?
"de azért beszólsz az egyik legsegítőkészebb tagnak, hogy "utálom a fajtátokat"" --> látom a poént nem érted. Képzeld, tudom hogy Nexusa volt.
"Nem csak 17-18 évesek írnak ide, ne magadból indulj ki, kérlek" o rly?! A "ne magadból indulj ki" szöveg még mindig menő?
Nem tudom hogy ki fikázott titeket, de valami nagyon nem értesz. Kár volt leírnom, tudtam hogy úgy is belekötnek...
Részemről az offolást befejezve, lehet oltani, elküldeni a f*szba. De most már értem hogy miért van elege egy pár embernek a PH!-ból.
-
-
barthagy
csendes tag
válasz DigitXT #14386 üzenetére
Szerintem az hogy nincs rá jogsim, az nem azt jelenti, hogy bárkinél rosszabbul vezetnék és nem volnék kellően figyelmes. Meg nem igazán értem, hogy miért az a kérdés, hogy mire van jogsim, szerintem ez inkább az én problémám, ha megállítanak, ami ha megtörténik úgy tízévente egyszer akkor pénzel megoldom, mert hála istennek minden rendőr korrupt, ez a magyarok nagy szerencséje, na mindegy nem ez a lényeg. 50 est nem akarok, mert lassú és sokat fogyaszt. min. 125-re gondoltam ami még kistestű és több tízezren járnak vele mint ha 50 es volna és kb. mindenki leszarja. ezért próbáltam kérdezősködni, mert fingom nincs melyik a megbízható model, ami tényleg az, meg hogy egyáltalán egy 125 ös négyütemű valóban jó választás e, meg ilyesmi dolgok. Azt vágom, hogy yamahát, meg olasz márkákat érdemes nézni, de gondoltam vannak személyes tapasztalatok.
-
barthagy
csendes tag
válasz DigitXT #14386 üzenetére
Még annyit hogy, nem most kezdek el motorozni, mert régebben volt már egy 70-es tuningolt aeroxom, amit jó drágán vettem hirdetésből. Kegyetlenűl ment, viszont evett is rendesen. Most egy olyan mocit keresek, ami keveset fogyaszt, és azért megy is normálisan. De én nem voltam soha ilyen motor guru, ezért kérdezlek titeket
A másik, hogy te és bizonyára más is azt gondolja, hogy az ilyen, mint én majd a hibájából balesetet okoz és ezért lesz, meg van az embereknek rossz véleménye a motorózásról, meg a motorosokról. És mint az előbb leírtam régen robogóztam sokat, még a - 15 fokba is azzal jártam be munkába, és jóval nagyobb rutinom van annál, mint aki mondjuk most rakta volna le motorra a jogsit, akinek meg már egyébként írnál és nem néznél le, de az sokkal biztosabb, hogy balesetet fog okozni.
A motor egyébként azért kell, hogy enyhítsek kiadásaimon, mert kb. 60-70 ezret költök minden hónapban benzinre amit talán letudnék harmadolni, ha útjaim nagy részét motorral tenném meg.
-
mocsanisi
senior tag
válasz DigitXT #14461 üzenetére
Mondjuk ezzel egyetértek. Ha tudsz motorozni, megoldható simán hogy csak a vizsgákra menj el, persze attól még ki kell fizetni mindent, meg egy megfelelő oktató kell.
Az hogy sokan járnak 125-össel 50-esként, az nem jelenti azt hogy sokan nem ütötték meg a bokájukat. Motoros rendőr amúgy egyből levágja hogy mivan"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Bling95
őstag
válasz DigitXT #14514 üzenetére
11kw -s papirokkal, igazandibol meg mindig inkabb ez minthohy rendszam nelkul jarkaljak vele mint azt sokan teszik...
Fogyasztas tudom, igazandibol alkatreszileg a fenntartasi koltsegtol felek mert azon tankolason kivul nem tudnek evi 100kt rakolteni ...
Viszont mindenkepp valami ilyes stilusut szeretnek mert ezek tetszenek ebbem a kategoriaban -
Bling95
őstag
válasz DigitXT #14573 üzenetére
rs50-nek mondjuk azért szintén nevetségesen virsli gumijai vannak, meg a kipuff nameg a csodás hang.... viszont ettől függetlenül egy cbr-en ( mármint nem az új fajtán ... az szimplán nem tetszik meg pénzem sincs rá) iszonyatosan hülyén néznék ki
cbr kisebbnek tűnik nekem mint egy rs és azrét figyelembe kell vennem vásáréásnál hogy 183-185 centi magas vagyok
[ Szerkesztve ]
-
apóka
aktív tag
válasz DigitXT #14786 üzenetére
Viszont ő az évjáratot 2007-nek mondja. Az ár szempontjából nem mellékes, hogy mikori gyártású......ez a kis "hiba" az én alku pozíciómat erősíti.
Nem nepper a tulaj...konszolidált családapa. Egy időben foglalkoztam autó adás-vétellel, van némi tapasztalatom a linkelős eladókkal kapcsolatban, azt valahogy a beszélgetés közben megérzi az ösztönöm......utána már mondhat bármit, akkor nincs vételFocust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
apóka
aktív tag
válasz DigitXT #14789 üzenetére
Kétféle reakcója lehet: vagy nem fogallkozik vele, hogy mikori, vagy megdöbben és enged az árból. Biztosan nem ért hozzá még annyit sem mint én. Fogalma sem volt róla, hogy többféle blokkal készültek ezek a motok.
"....ez nem Aprilia blokk? ....." volt a válasz, mikor kérdeztem errőlTothgera30
Ha ismered az előéletét és gondos tulajdonosa volt, akkor válllalható lenne. A szervíz szerint a 2t injektorost érzékeny az olajminőségre, és költségesebb a javítása.
200k már nagyon rezeg....... eredetileg 130k volt a limit. De annyiért nem kapok tulajdonostól, csak viszonteladótól. Én meg úgy szeretném látni, ahogy használják.
"Kifent, steril" gépekkel kapcsolatban bizalmatlan vagyok...Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
kkrisi
senior tag
válasz DigitXT #14846 üzenetére
Rendben van, hogy nincs belőle 50-es, de egyik haverom, Kymco dink 150 van, és 1x sem állította meg a sün genyó... neki is 50es papírjai vannak, és ha meg el is kapna, akkor csak annyit kell mondani, hogy nem értek hozzá, 50 ként vettem, és ennyi. Am is én soha nem láttam, hogy egy motorost megállított volne egy rendőr, mivel nekem nem azért kell mindenképp 50 nagyobb, h repesszek vele kiló20-at városban, csak mert jobban szeretem őket!
És még lehet ha akkor szerencsém is lenne, hogy behozzák azt, h B kat.-al lehessen vinni 125ccm-t akkor meg aztán végképp nem köthet belém! -
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #14911 üzenetére
"Pl. a 120/70-12 -> 130/70-12 szélesebb és magasabb."
Miért is magasabb? 70 mm magas mindkettő, nemde?
dJ Peer
Az alapvető kérdés itt is az, h elfér-e a magasabb gumi (nagyobb átmérőjű kerék) Van külön a blokkon sárvédője? Érdemes megmérni azt is. Pl. Runner-nél egy kolléga annó 70 magas gumit rakott hátra, s neki rendesen kikoptatta pár km alatt a karbi úszóházát, vigyázni kell az ilyesféle változtatásokkal.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bambucsa
csendes tag
válasz DigitXT #14937 üzenetére
Szakihoz?? Nem ér annyit az egész moci Anno kentem vágtam a simson és babetta szerelést, ez sem lehet sokkal bonyolultabb, csak utána kell járni ennek, annak. Ezért kérdezgetek itt is. Azt viszont nem értem, hogy a karburátoron itt miért van 5 db csőcsatlakozás. 1. benzin be /ez a tetején/ 2. benzin leengedő /ez az alján/ és a másik három mi lehet? Jó, az egyik legyen túlfolyó, de a 4. és 5. ???
-
bambucsa
csendes tag
-
PLaci58
őstag
válasz DigitXT #14956 üzenetére
Inkább a Piaggio. A Gilera nekem túl quados kinézetű. Ott egyébként nem tudom milyen márkáket láttam, de mintha keskenyebbek lettek volna elöl. Olyan szép, komoly motorok voltak. Ahogy az árakat elnéztem mostanában nem veszek
Szalonban új Peogeot 50-esek 270 € körül már kaphatóak. Mondjuk láttam motort 10K €-ért isrunner_125!
Gondolom ez hozzáállás kérdése is. Nem láttam, hogy más motorjához értek volna.
Azért minden motort lelakatolnak ám ott is
Ahogy elnéztem inkább munkábajárásra mint szórakozásra használják a motorokat.
Nekem a Hammer is tetszik. Az az oldalkocsis nem semmi. Akkora mint egy autó."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
priti
addikt
válasz DigitXT #14970 üzenetére
Tuning fórumon olvastam, hogy egy srácnak ugyanez volt és a gyertyacsere megoldotta, mondjuk az olasz vas volt, nem japán, de ezért gondoltam, hogy na akkor tuti nekem is ez lesz, mert egyébként nagyon rendben van a motor minden szempontból, tényleg jó. Mindehol láthatóan a motorral egyidős pálcika kisszék matricák, szóval tényleg japcsiból jött belpiacos konténeres cucc. Nagyon meg vagyok vele elégedve amúgy, látszik, hogy nem egy szétgyilkolt darab.
Gyertyaképeket már letöltöttem, majd azt is megnézem. Szerelési útmutató alatt csak azt találtam ami ezzel kezdődik, de ebben nincs semmi.
Szivatóállítás hogy megy ezeknél? Van egy csavar és azon tekersz egy picit és ennyi? Vagy bonyolultabb? Alapjárathoz gondolom, hogy kapjon levegőt vagy dúsabb legyen biztos lesz valami csavarka, bár azzal nincs gond, pöccre indul és szépen pöfög.(#14971) persuader
Ha tél lenne egy szavam se lenne, de így ... ha most járatni kell indulás előtt mi lesz télen? Nem fűtött a hely, ahol tárolom...
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
V.Stryker
nagyúr
válasz DigitXT #15304 üzenetére
Látom a képen a helyét a két csőnek, de mi a szerepe annak a hosszú nyúlványnak? az hová megy?
Az a baja ennek k.rva habanának, hogy sz.rul szerelhető, ahhoz ,hogy a karbihoz pl hozzáférj, le kell szedved az összes idomot, stb...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz DigitXT #15306 üzenetére
Na, úgy néz ki, hogy meglett a gond, csak a megoldás nem.
Szóval itt nem benzincsap van, hanem jön a cső tanktól, alulról és belemegy egy ilyen lapos ac pumpába, aminek a közepébe belemegy egy másik cső, ami a motor hengerétől jön és az remegteti elvileg a membrán és így felszívva az üzemanyagot, nyomja a harmadik csövön a karbiba. Most ha jól sejtem, akkor ha leveszem a csövet a karbiról és ráindítózok, akkor kéne jönnie ott a benzinnek, de nem jön semmi és csak enyhe szívóhatást érezni ha kézzel nézem, de annyit nem ami felszívná a benyát. No, akkor ezzel mit csináljak?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz DigitXT #15313 üzenetére
Akkor az utángyártott 5800-ért jó vétel?
Köszönöm, hogy segítesz.
Lenne még egy gond a mocival, ebben is hátha tudsz segíteni: Szóval elindítod, gyönyörű alapjárat, elindulsz, faszán húz, megy. DE ahogy méssz vele vagy 6-7km-ert, mondjuk a XIX-ből a belvárosba, mire oda érsz a hangja kicsit ilyen rittyegős lesz és ha a pirosnál elengeded a gázt és nem húzgálod, akkor leáll. Ez lehet a hibás AC miatt vagy ez valami más gond? Nekem ez a rittyegősebb hang kicsit olyan gyújtás gyanús, de sajnos nem értek annyira hozzá és ha az is, akkor hidegen miért hibátlan?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz DigitXT #15316 üzenetére
Beszéltem az Apriliásokkal , náluk 21k, de sose volt belőle.
Automata szivatós. Így könnyen lehet,hogy nem veszi vissza. Továbbá még az merült fel bennem, hogy hol lehetne megnézni, hogy mi a gyári karbi beállítás az alapjáratra és a levegőre,mert ez tuti el lett csavargatva. Lehet itt ott lesz valami gond.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen