- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- YouTube
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
1. mcdönci mellett a hid tövében:fehér holló
2. ugyanezen hid szecska felőli oldalán a volt aprilia szalon:keeway
3. a VW szalonban elvileg új aprilia robi is van.
4. szandán még van három kereskedő-szerelő,1-1 próbát megérhetnek.
5. tecsóval szembeni utcákban is lakik egy ismerősismerőse,akik olasz lomokat hoznak,cserébe nevetséges áron.
igy hirtelen nekem ennyi.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
Nem ismerem ezt a típust, de azt kellene kiderítened h digiális vagy spirálos a "jeladó".
A képek alapján nekem spirálosnak tűnik, könnyen megeshet h el van törve a spirál, s csak néha-néha kapja el, vagy akár le is csúszhatott az óráról..
Pásztázd végig a vezetékét."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Atomgeszi
veterán
Variátor.
Amúgy lehet a szíj cserétől is ilyen ha már a nagyon régi kopott szíj helyére tett be egy vadiúj szélesebbet. De lehet, hogy elhézagolta és azért ejti le a fordulatot. Vagy cserélt kontrasztrugót is és túl gyenge és beesik a szíj és ezáltal a fordulat is visszamegy. Bár ez az egész deknibe levő dolog túl sok mindennek a függvénye. Szíj vastagság, görgők nagysága,kuplungrugók erőssége, kontrasztrugó. Vidd vissza szerintem, hogy hangolja be. -
-
addikt
Na átnézte, sőt meg csinálta a féket (amennyire lehetett beállítással) és a gyorsulás is helyrejött, mindezért kért 3.500 Ft-ot (azt gondoltam csak átvizsgálja és az lesz hasonló összeg, nemhogy ennyiért megcsinálja). Szóval a fene fog menni a másik szerelőhöz ezekután, mert ezeket ő is megcsinálhatta volna elsőre.
-
stufen2
tag
varió kopás is lehet vagy egyszerű karburálási probléma nálam rendre el szokott rázkódni 4-500 kilóméter után az alapjárat lehet csak azt kell állítani, de lehet más is, ez alapján nehéz megmondani pucold ki a szűrőd azt sose árt, aztán mutasd meg valakinek aki nem húz le pénzzel, max egy sörrel. De szerintem karbit kell állítani vagy ha koszos pucolni. De egy szűrőt pucolj, nálam attól lényegesen érezhetően szebb hangja van meg jobban is megy, meg jót is teszel vele a motornak. Elfelejtettem a gyertyát - bár akkor darálna.
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
addikt
-
-
félisten
Akkor vagy az uszo nincs jol beallitva, vagy rossz a tuszelep. Most leirnam, hogy melyiket hogy tudod orvosolni/megnezni, de ha nem ertesz hozza, akkor szerintem ne is allj neki.
Az a letort csavar is okozhatta, hogy nincs alapjarat, mert gyakorlatilag az tartja meg a megfelelo helyen a subert. De en meg ilyenrol nem is hallottam soha, hogy torhet az le? Amugy ettol fuggetlenul rugasra indulni kell, ha huzol gazt.
[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
Az a túlfolyó, szerintem az úszóddal lesz valami, vagy benzin ment bele és nem megfelelő szintkor zár mint kellene, ezért többet enged a karburátorba és a túlfolyón kifolyik. Úgy tudod leellenőrizni, hogy leveszed az alsó kis tartályt, kitolod a rudat ami az úszót a helyén tartja majd megrázod az úszót, ha zörög benne valami, akkor elengedett a forrasztás és sajnos benzin ment bele. Ha nem zörög semmi akkor a két úszó közti kis fülön tudsz kézzel hajlítani egy keveset, mert az nyitja és zárja a szelepet.
Valamint ellenőrizd a tűszelepet, ott folyik be a benzin. Egyszerűen csak belefújsz ott ahova a benzin csöved dugod rá, majd a kezeddel feltolod a tűszelepet, ha nem tudod fújni tovább, akkor ez jól működik. (a karbit úgy tarts a kezedben, mintha a motoron lenne rajta)
Amúgy szerintem csak rossz a benzinszint, amit az úszón tudsz állítani, ahogy az előbb írtam.
Ha megszívta magát, akkor vedd ki a gyertyát és úgy rúgj rá párat.[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
Az általad linkelt képen lévő csavarral lehet az alapjáratot állítani. Ha letört belőle egy darab, akkor a súber és a súbertü teljesen zárja a fúvókát, ezért nem tudod beindítani, húzz neki egy kis gázt inditáskor.
Amúgy találtam neked egy kis olvasnivalót .
[link]Bocs a dupláért.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Ha 80-as, és nem rendszámos, akkor hivatalosan megzsanettozhatnak, ha kiderül. Erre jelenleg kicsi az esély, de bármikor lehet változás ezen a téren.
Mennyire volt karambolos? Ha csak pár műanyag idom sérült, és ezeket cserélni lehet mondjuk bontott motorról, akkor az nem gáz, de ha az eleje a sérült, akkor meg kell nézni futóművet, vázat, mert egyrészt sokba lehet a rendbetétele, valamint ha a váz elmászott, akkor abból már soha nem lesz faszaság.Gulliver megkapta a Polini Speed kuplungot, 5.8-as görgők helyett 5.2 lett berakva, hajtóműolaj cserélve.
A végsebesség visszaesett olyan 5 km/h-t, viszont a gyorsulás szinte líneáris lett 60-ig. Most már van értelme előre menni lámpánál, nem vagy csak lassan érnek utol. Kíváncsi leszek a fogyasztásra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Videós, mozgóképes topik
- Bestbuy játékok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Elfelejtettem a film címét
- Nők, nőügyek (18+)
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen