- Linux - haladóknak
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #76387 üzenetére
Üdv a "scara klubban", látok rajta pár finomságot az 50-esekhez képest.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #76387 üzenetére
Grat, jol nez ki!
Eleg necces amugy mind Scarabeobol mind Libertybol kifogni hasonlo gyariast, ami nem itthon vagy kulfoldon lehelte ki a lelket futarmotorkent.
A fekhez lehet eleg lesz bowdent cserelni(vagy a mostanit megprobalni atmosni es beolajozni).
Hajtasban jol teszed ha lecsereled az olajat, nekem az a tapasztalatom, hogy robogoknal (meg nagyobbaknal is) annyira elfelejtkeznek vagy nem tudnak rola az emberek hogy illik cserelni, hogy sokan 5-6-8 eves olajakkal jarnak, mar amennyi maradt benne. -
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #76390 üzenetére
A képek alapján a helyzetjelzős első fényszóró és a csavaros rögzítésű féknyereg tűnt fel, (igaz utóbbi talán a késői 50-eseken is volt).
-
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #76387 üzenetére
Szép példány.
Széles utat és gumifákat. -
Tamás9x
őstag
válasz Tothgera30 #76577 üzenetére
Ha bontott/új olajos hátsó(355mm) telót keresne az ember, akkor honnan érdemes nézelődni?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #76387 üzenetére
Aprilia Scarabeo Centro történet 2. rész.
Sajnos időhiány miatt lassabban haladok mint gondoltam. De öregurasan, nyár végéig be fogok fejezni (ha minden jól megy) minden teendőt a Scara-n. Jelenleg olyan hibát produkál a motor hogy nehezen indul. Ez a "nehezen indulás" fokozatainak egyik meredek válfaja. Tehát gyújtás ráadása után olyan 40-50 rúgásra röffen be. Melegen viszont szépen indul, ahogy hozzáérek a berúgókarhoz vagy az önindító gombjához. Automata szívató van rajta, így ennek a hibájára gyanakszom. Esetleg valakinek ötlet? Akkumulátora gyenge, még lehet a gyári AGM van benne, abból majd kap egy ilyet.
Közben lementettem pár képet a hirdetésből, azóta visszakerült a gyári doboz. (Szemfülesek biztosan észreveszik hogy bele is volt törve a kulcs a dobozba, de már lett hozzá csináltatva másik).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #76641 üzenetére
En egy alapos karbipucolassal es uzemanyag rendszer atnezessel kezdenem, akkor legalabb latod, hogy mi milyen allapotban van. Karbin kivul a vakumcsovek csatalkozasa(ami a benzincsapra megy), plusz az automata szivato.
Ha akksit ugyis veszel, akkor majd probald meg siman csak az uj akksival. Volt olyan, hogy Libertynel hidegen eleg sokat kellett rugdosni mire beindult, utana mar poc-roff volt(szinten gyenge akksival). Mondtam hogy nezzuk at, karbit tisztitsuk ki, stb, de elotte kapott egy akksit probara. Azzal siman indult max 1-2 masodperc inditozas utan.
Ennek ellenere en javasoltam, hogy csinaljuk meg, mert futar gep volt (elegge lelakva), de mivel az ember jart vele napi szinten, mondta jo igy neki, majd ha nem indul akkor raer atnezni -
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #76641 üzenetére
Mi ez az akku marka?
En nem sporolnek az akkun. Inkabb kiadok tobb penzt egy yuasa-ra, minthigy evente cserelem. En sok markat probaltam. Alltalanosan nem huznak ki 2 evet se. Volt amit feltoltottem savval, es minden toltesnel hangosan pezsgett. Elkezdtem dontogettni, es lehetett hallani, hogy a savbol nem lett zsele, hanem ugyan olyan folyadekkent maradt benne. Gondold el mi lett volna, ha olyan motorba rakjak azt ahol fekszik az akku. -
Tamás9x
őstag
válasz Tothgera30 #76650 üzenetére
Én is ezzek az aksival szemeztem, de amióta újra van savazva, semmi baja. Kimostam, kiszárítottam, felsavaztam, és visszaért bele az erő.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
d@vee
őstag
válasz Tothgera30 #76673 üzenetére
Nem első tulaj vagyok, valszeg mókolt. Haver régi 50-es NRG-je meg 105-öt tud
Jobb vele menni. Puhább a rugózás, jobban tudok vele kanyarogni, döntögetni, nem rázza szét a kezem, mint amiket próbáltam. Az egész motorozási élménye jobb.
Bár eddig csak néhány típust próbáltam, lehet csak simán szar volt az összes többiJa
-
Dtomka
veterán
válasz Tothgera30 #76665 üzenetére
Köszönöm a választ. ~300 k-t szánnék rá. A Scarabeo nem tetszik
(#76666) energy4ever
Köszi neked is. A Suzuki tényleg nagyon csúnya viszont 100 cm3 2010 -es tetszik.(#76667) SoulReaver
Köszi, szerettem az Aeroxot. Probáld meg itt, az apriliához innen vettem pár alkatrészt.
[link] BáthoriMotor(#76668) d@vee
Köszi neked is!
Mindenképpen olyat keresek aminek erős lámpája van. Persze izzót mindegyikben lehet cserélni, persze nem mindegy milyet tesz bele az ember. Egész jónak tűnik, de ha Piaggio akkor az MC3 vagy 4
pl ez: [link] piaggio_nrg_mc4 (2010)
Erről mi a véleményed?Úgy tudom a Gillera Runnerek sem rosszak.
[ Szerkesztve ]
-
Dtomka
veterán
válasz Tothgera30 #76698 üzenetére
Köszönöm tetszenek, főleg az első. Ezeknek mekkora a bukotartójuk? Nagyom mint az Apriliaé? Érdekes, Yamaha Aerox ns 50 -re cserélné.
Közben rákerestem, az NS-re és meglepődtem, hogy 2013 évjáratú került 250k -ba. De mit takar az NS? Sry a sok kérdésért[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz Tothgera30 #76744 üzenetére
Nem tetszik a mintája
Abból a 3 ból akarok választani, de lehet a pirelli evo22 lesz. A gyári aerox gumija evo 21 volt. Elől még az van, csak nagyon repedezett.
-
SoulReaver
veterán
válasz Tothgera30 #76746 üzenetére
Nekem a conti twist-et használja pár haver, ők egy aldi parkolóban szoktak versenyezgetni időre. Nekik nagyon bejött az a gumma. Nekem ez a city grip elég keményke. Még nyár végén a nagy melegben is.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #76641 üzenetére
Aprilia Scarabeo Cento történet 3. rész.
Lényegi változások nem történtek. Automata szívató, fékbetétek, ékszíj, görgők berendelve. Át lett nézve az üzemanyag-ellátás, olajcsövek és olajpumpa. Variátor hűtés szűrője (szivacsa) és levegőszűrő cserélve, biztosítás lett rá kötve. A többi még hátravan.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
d@vee
őstag
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #76815 üzenetére
Szep Mondjuk nekem a feldobozolt 500-as Scara is bejon.
Pont tegnap elott jartam arrafele ahol a kep keszult, latogatoba mutereknal
Fenix: Grat! Nem nez ki rosszul
[ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #76842 üzenetére
Ez így van.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tothgera30 #76925 üzenetére
Na, elhoztam a masinát. Sajnos 500 méterrel indulás után megszorult, leállt, pedig csak 30-35-el mentem max. Visszafordultam, még egyszer megcsinálta. Az lett a megoldás,hogy lett még öntve a tankba is olaj, ami eddig is volt, de lehet kevés. Most már legalább eregeti a kék füstöt. És a melóhelyig - kb 4km - nem is állt le többször. Bár nehezen indult most újra, mert az olaj miatt lett tekergetve az alapjárati és levegőcsavar, kifele.
Most kéne indulni haza... 24km... feleségem azt mondja tegyem be a furgonba és vigyük haza úgy, mint ezzel eszetlenkedjek.
szerintetek?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #77028 üzenetére
Ezt passzolom, kivancsi lennek ra en is, leegyszerusitve laikusok szamara.
Ezzel a temaval amcsi Honda Silverwing meg Honda SH forumon talalkoztam. Az 150-es SH-nal peldaul a gyari service manual 10w30-as motorolajat vagy 75W80-as hajtomuolajat ir a vegattetelbe.
-
Dtomka
veterán
válasz Tothgera30 #77051 üzenetére
Köszönöm a választ. Jól gondolod.
Olvastam teszteket, videókat is néztem. De ugye Te is tudod az más mint amikor egy fórumtárs elmondja és leírja a véleményét. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #77015 üzenetére
Köszi mindenkinek a tanácsokat! Még egy kérdésem lenne. Gilera Runnerben a zárbetétet kicserélni mennyire macera? Az egyik motoromban a zárbetét eléggé haldoklik, az ülés alatti zár tökéletes, de a gyújtás kapcsoló zár már elforog, nehezen kapcsolja a kormányzárat és a gyújtást is. A 2db zár és 2db kulcs potom összeg, gondoltam, hogy kicserélném magam, ezért nem vinném szervizbe. Ezzel kapcsolatban tudtok tanácsot adni, hogy mennyire kell szétbontani a motort és mire kell figyelni? Köszi!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #77155 üzenetére
Igen.
Alapvetoen mindent fel lehet maxra tolteni, akar egy auto valtojat is. Azert vannak a mennyisegek megadva, mert az adott mennyiseggel az olajter bizonyos magassagaig toltodik csak fel olajjal. Eppen annyira, hogy a fogaskerekek alja, vagy X szazaleka beleerjen es onnan viszi fel a vekony olajreteget a kapcsolodo fogak koze, vagy szoro olajozassal(szetcsapva) a megfelelo helyre.
Ha tobbet toltesz bele, akkor pedig hajtasi veszteseg is kepzodhet, mert konkretan teli olajban fordulnak el egymason a fogaskerekek es folyamatosan kell az olajat kiszoritani a fogak kozul.(Mas teszta, ahol eleve igy van tervezve az olajszint es az illesztesi hezag).
Ha csak 10-20ml-rol lenne szo, akkor azt mondanam hagyjad, de majdnem duplaja. En leszivnek/leengednek belole.
SoulReaver: az a kerdes, hogy vajon amiatt indul meg lassan, mert tul nehez a gorgo( bar 5,5 nem tunik neheznek) vagy tul hamar nyit a kuplungod(gyenge kisrugo), emiatt kuzdenie kell az elindulashoz.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tothgera30 #77155 üzenetére
A buszokon, kamionok a retarderről, annak működéséről hallottál-e?
Van egy tekno a hajtásláncban, amiben egy lapátkerék mozog és a teknőt olajjal töltik fel. Ez egyfajta fék, hasonlóan érzékeled, mint a motorféket. Az olaj mennyiségével szabályozzák a fékerőt.
Akár ezt is elérheted a túltöltéssel.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #77159 üzenetére
“ sok esetben ajánlott kicsit túltölteni“.
Igen, sok esetben foleg amikor kiderul, hogy gyarilag hibasan keves olajmennyiseget adtak meg. Itt a mennyiseggel van gond, 110 vs 200. Kb mintha a valtoba valo 2,5 liter helyett majdnem 4,8-5 litert toltenel bele. Ott is ekkora mennyiseg mar gondot okozna.(szimmeringeket kinyomja, stb)
Az a cso az nem pontosan a tulfolyo, hanem ott tud “szellozni”. Ami ott megjelenek normal feltoltesnel, az a lecsapodo olajparabol adodik.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #76815 üzenetére
Aprilia Scarabeo Cento történet 4. rész.
Minden belekerült amit elvárt a motor, már több mint 100km belekerült, eddig nagyon rendben van, szépen működik minden része.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SoulReaver
veterán
válasz Tothgera30 #77338 üzenetére
Kihúzattad és a végén fulladt le? Mert olyankor az van, hogy elfogyik a kaja. Kis karbi állítgatás kell neki, vagy takarítás.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #77342 üzenetére
"hosszabb leejtős egyenest követően lassan lefulladt, közben az alján lévő túlfolyó csövön egy kevés üzemanyag csöpögött."
Ha mind a ketszer lejton jott elo, akkor szimplan csak annyi, hogy a karbiban "ellottyen" a benzin, igy gyakorlatilag elfogy, nem kap eleget ami miatt lefullad. Utana pedig kell egy kis ido az inditozassal amig a vakumos benzincsap miatt feltoltodik.
Vagy ha a masik iranyba dol, akkor meg szimplan tultoltodik a karbi, amiatt kell egy kis ido amig "kitisztul" (egybol indul, de lefullad).Ha sik uton is elofordul, akkor az uszo akadhat fel. De tippre inkabb az elso lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #77353 üzenetére
Én már csak azért sem arra tippelnék, hogy kifogyna a karbiból a benzin, mert az elmondásod alapján ilyenkor csöpög alul. Szerintem pont az ellenkezője lehet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #77353 üzenetére
Akkor még jó, hogy nem rendeltem új kupakot. És a tömítéssel lehet valamit kezdeni?
-
suste
veterán
válasz Tothgera30 #77353 üzenetére
Kérdés hogy mást is reszelt-e. Mert ha nem, akkor semmi rossz nem történhet, igaz nagyon jó sem :).
Hiába engedi kijjebb a görgőket, ha nem igazítja hozzá a dob és tárcsa össz távolságot. Ha ebből levesz, hogy a kifutó görgő tovább is vigye a dobot, közelebb a tárcsához, akire már lehet probléma a sok reszeléssel..... -
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #77338 üzenetére
Karburátor úszóházának leeresztô csavarját kicsavarva egy kevés üledékes, szemcsés üzemanyag ürült. Mikor tiszta benzin folyt, elzártam, azóta nem jelentkezett a hiba. Szerintem ott volt egy kis eltömődés.
Gurultam vele egy kis kört, teljesen rendben van.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #77603 üzenetére
Felolem annyit rak bele mindenki, amennyit jonak lat.
A gyari mennyiseg blokkonkent valtozik, kb az osszes 2T Runnerba 80ml, a 4T blokkba megy 150ml, a 125/180-as DNA-ba meg 100ml.
-
SoulReaver
veterán
válasz Tothgera30 #77605 üzenetére
A kenés a lényeg, nem az, hogy tele legyen. Autóknál a difi ház sincs tele olajjal. Éppen félig kb, ahogy forognak a fogaskerekek, felveszik az olajat és kenik magukat.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #77605 üzenetére
Azert irtam, hogy 80ml, mert egyik blokkjanal 75ml a masiknal 80, az az 5ml kulonbseg nem fog gondot okozni.
Viszont ha azt nezzuk, hogy mondjuk a gyari mennyiseg az a hajtomuhaz 50-70%-aig er, akkor a 80 helyett 100-110ml-t tolteni az szerintem sok(a te aranyaidat nezve, gyari+25-35%)
Nem azzal van a gond, hogy picit tultoltjuk, hanem az aranyokkal(bar nem tudom miert baj a gyari eloiras). Ezek lassan 20 eves konstrukciok, nincs ismert hiba a hajtasnal elegtelen kenes vagy barmi egyeb problema miatt, nem ugy mint bizonyos auto valtok eseteben amik a kozelmultban keszultek.
Erdemes lenne latni egy merest a hajtasrol, hogy mennyi veszteseg es plusz ero lep fel akkor, ha a kapcsolodo fogaskerekek felhordjak az olajat ellentetben azzal, amikor olajfurdoben all a kapcsolodo fogaskerekpar es ugy kell lekuzdeniuk meg a viszkozitasbol eredo "terhelest".
A megvaltozott habosodasi es hoelvezetesi kepesseg meg megint kulon erdekes tema lenne.Tok erdekes dolog ez, de mar eleg eroteljesen gepeszmernoki tema, szerintem felesleges ennyire belemenni.
De mondom megegyszer, en csak leirom, hogy mennyi a gyari mennyiseg, mindenki annyit tesz bele amennyit akar, nincs ezzel baj
-
Debilon
addikt
válasz Tothgera30 #77643 üzenetére
jelentsd be komolyan
szerintem ez a pogárőr jóska saját robogója, a polgárőrség 50-es Piaggio Liberty-ket kapott nemrégen (nálunk is ilyennek járnak, rendesen felmatricázva)
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #77643 üzenetére
Ez felhaborito. Nekem minden motorom rendben van jogilag. Az SMKP-m: 42Km/h val megy max, tomege 39Kg, 49cc, lampai gyari izzosak.
Az A1-es motorom is, 124cc, 11KW, full gyari... Adokat fizetem.
Ezek meg basznak fizetni teljesitmenyadot, ha elkovet valamit, nemis lehet azonositani rendszam hianyaban a gepjarmuvet. Gondolom kategoriaja sincs, valamint KGFB-sincsen rendben mert SMKP-kent megy. Ha o csinal egy balesetet, akkor nem lesz kifizetve a karod a biztosito alltal!? Undorito!!!
Peldamutato magatartast kellene produkalniuk. Most ezek alapjaj vegyem le a rendszamomat a GSX-R-rol?
Felveszem nehany ujsagiroval a kapcsolatot, ha par het alatt nem kapjak fel, akkor besetalok egy rendorsegre szemelyesen! -
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #77648 üzenetére
Ennyi erovel "ense tudom" a GSX-R-emrol, hogy kell ra rendszam, es leveszem. Csak engem eszrevesz ugy a rendor, mert nem vagyok jelmezben.
Az meg hogy "az o szajabol sem vennem ki a kenyeret"... Motorra futja, kategoriara, es hozza tartozo dolgokra nem? Ennyi erovel vehetett volna valodi SMKP-t is. -
macilaci78
nagyúr
válasz Tothgera30 #77650 üzenetére
A parkolóellenőrt is megbüntették, mikor bírságolás közben sárga villogó nélkül állt be mozgáskorlátozott helyre. A bírságolt jelentette fel.
Egyetértek azzal, hogy a jelmezeseknek is be kell tartani a szabályokat. Ráadásul a polgárőrnek semmivel sincs több joga, mint akármelyik átlag állampolgárnak, legfeljebb van egy flottás telefonja pár gyorshívóval.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
d@vee
őstag
válasz Tothgera30 #77656 üzenetére
50-essel mentem már. Nem volt rajta tuning, úgy órája szerint 70-et ment. De az tetszett, hogy hátul is tárcsafék volt rajta.
Ja
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #77656 üzenetére
Műszakilag nem volt rossz. Végsebességre kb tudta a 90-et, de a gyorsulása nagyon lagymatag volt. Utána vettem egy Piaggio NRG MC2-est, az is 90-et ment, de sokkal jobban gyorsult. Engem nem győzött meg a 100-as Aerox. Bár hozzáteszem az 50-es sem, mert mentem olyannal is. És az üléspozíciója is furcsa volt.
-
d@vee
őstag
válasz Tothgera30 #77677 üzenetére
Én megelégednék azza, ha hozná a mostani robi 150km-es hatótávját. Sebességben meg kényelmesen tudja a 75-80-at.
Soco-val szemezgettem még tavaly vásárlás előtt, de a gyenge hatótáv miatt bukott el a dolog. Az ára nagyon baráti volt akkor és elektromos is, a valós hatótávnál konyult csak le a vigyorom.[ Szerkesztve ]
Ja
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #77677 üzenetére
Szerintem amit tud a Silence, azzal a robogósok jelentős hányada elégedett lenne! Inkább az árral vannak bajok. Ha ez a tudás 1 millióra lekúszik, nem sokan fognak benzines új robogókat venni. Az elektromos autózásnak is ez a problémája, kétszeres áron nem sokan veszik meg, de ha annyi lesz mint egy új benzines, nem kérdés, hogy mit fognak venni az emberek.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #78407 üzenetére
Köszi! Tényleg, nálad NRG megvan még? Vagy más van helyette?
sityupityu
Köszi, igen, ez már az! Aktívan már nem is használom, innentől már a koncentrált állagmegőrzés a cél."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dtomka
veterán
válasz Tothgera30 #78433 üzenetére
Köszönöm!
2014 október, 13823 km, 359 k, de 20 at elengedett belőle, tehát 339
Nekem is bejön, kényelmes már most kb 10 km alatt éreztem. -
Dtomka
veterán
válasz Tothgera30 #78435 üzenetére
Értem, köszi az észrevételt!
Eléggé gyárias, semmi sufnituning, kokányolás. Amúgy Svájcból származik.(#78436) d@vee
Sióagárdon vettem, ~140 km re a lakhelyemtől. De szerintem megérte, köszönöm szépen![ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz Tothgera30 #78435 üzenetére
Te ezt így képről megmondod? Alig látszanak az említett dolgok...
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tothgera30 #78465 üzenetére
Hagyd, ezt a csörtét már megfutottuk.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #79248 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini PC
- Politika
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Linux - haladóknak
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen