-
IT café
Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin_Shield
őstag
válasz Speeedfire #54799 üzenetére
Pana 20 f1.7. Ha a kissé traktor AF nem zavar akkor az egyik legjobb üveg a rendszerben a méretét es az árát is figyelembe véve.
A GX800 műanyag, nincs IBIS, nincs EVF, kb ezek a legfontosabbak
[ Szerkesztve ]
-
vakablak93
őstag
válasz Speeedfire #54800 üzenetére
nincs kereső, se manuális videó , bili horpadós műanyag ,csak micro sd-t fogad ,illetve 5 perces 4K korlát. nincs ibis-se
cserébe a pana 20 mm-essel is tényleg zsebkategória.
[ Szerkesztve ]
Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Tin_Shield #54801 üzenetére
Volt 20 1.7, és 25 1.7 obim is. Nekem a 20 1.7 jobban bejött.
Áhh, akkor inkább a gx80. Vagy valami pl8, de az már drágább talán.
Ebből akkor gx80 vagy pl7 lesz szerintem. Mondjuk én 60-ért nem láttam még a gx80-at, de gondolom ki lehet fogni.
vakablak93: Azt néztem épp, hogy méretben nagyon pici, és könnyű is.
De szerintem úgy is ár, vagy méret dönt majd. A 4k nem annyira fontos nekem, de azért nem lenne rossz.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
ZephX
senior tag
Hali!
Fényképező gépet keresek kb. 200 000-es kerettel. Kicsit mehet fölé. A cél: esemény fotózás (múzeumi előadások, rendezvények, hasonlók alapvetően beltérben). Csak új jöhet szóba mert projektes a dolog. Nekem Olympus EM-10II van, így ehhez tudok viszonyítani.
Amit ajánlottak a munkahelyen hozzá az a Nikon D3500 18-55-ös kitobival. Nem hiszem, hogy ez lenne a megfelelő választás. Amit én kinéztem az Panasonic DMC-G80 + 12-60mm 256 környékén. Nyugodtan jöhet bármilyen ajánlás rendszertől függetlenül, nincs mire építeni. Alapvetően objektívvel együtt legyen. (Tudom, hogy esemény fotózáshoz emellett sok más is kellene, de ettől tekintsünk el most, csak a gép+objektív kombó játszik ) -
ZephX
senior tag
válasz Tin_Shield #54805 üzenetére
Bocsánat rosszul írtam vagyis nem írtam le teljesen. Nem nekem lenne. Hanem édesapám munkahelyének. Szóval az teljesen független az én gépemtől. Csak azért írtam, hogy én ahhoz tudok viszonyítani és én keresem a gépet, hogy ne vegyenek felesleges dolgot.
Még amit most hirtelen találtam: Pana GX80 +12-32mm +35-100mm 250 ezer. Eseteleg Canon M50 + 15-45mm IS STM 230 ezer. -
ZephX
senior tag
válasz Tin_Shield #54807 üzenetére
Jónak tűnik. De lehet ez egyáltalán még kapni Mo-n? Árukereső semmilyen találatot nem adott ki rá.
-
ZephX
senior tag
válasz Tin_Shield #54809 üzenetére
Igen azt én is néztem. Az jó gépnek tűnik, még én is elfogadnám Nem tudom mi lesz belőle végül. De szerinted az itt általam és általad felsoroltak mindegyike jobb választás mint a Nikon D3500?
-
Matska
senior tag
válasz Tin_Shield #54809 üzenetére
E3 már kifutott, de egy T20 teljesen jó a feladatra. Érdemes lehet azonban egy vakut is beleszámolni ha nagyon sötét van, pl Godox Tt350f.
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
Muerte68
addikt
+1 a Fuji-ra a 18-55- 2'8-as induló fényereje jól jöhet beltérben, ráadásul az az átlagos kit obinál jobb minőségű.
A szenzor is bírja az ISO emelêst, ráadásul a vázból kieső JPG is jó ami ha nem profi fotós fogja használni akkor igen jó dolog nem muszáj utólag szórakozni a raw feldolgozással.Láttam egy fickót a kávézóban. Se mobil, se laptop. Csak ült ott és itta a kávéját. Mint egy pszichopata.... https://www.flickr.com/photos/128638150@N03/
-
ZephX
senior tag
Köszönöm mindenkinek. Továbbítom az ötleteket. Nem kimondottan fotós a felhasználó, de elég sok gép volt már a kezében, még ha nem is olyan komoly gépek. Sajnos nem csak rajta múlik hanem majd valaki eldönti. Csak ne a D3500-at erőltessék.
-
Neck
veterán
válasz Speeedfire #54799 üzenetére
Ha amúgy is Sony géped van, nem lenne jobb, ha ugyanaz az akku és bajonett lenne?
A5100?An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz Tin_Shield #54820 üzenetére
Palacsinta fix van, 16 f2.8, 20 f2.8, de ide tenném a 35 f1.8-at is. A kitobi is palacsinta, néhány előnye közül ez az egyik. A tele zoom-ra pedig nem írta, hogy kicsi és könnyű kell, csak azt, hogy olcsó. Az 55-210 pont ilyen - bár mivel nem tiszta fém az egész, elég könnyű is - szerintem.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
-
Neck
veterán
válasz Speeedfire #54822 üzenetére
Nem feltétlenül kell rárakni - de rárakni MFT-re se tudnád. De a lehetőség legalább adott. Emellett kb ugyanott találsz mindent a menüben, mint a nagy gépen, és (A7II, ugye?) ugyanaz az aksi megy bele, tudod variálni a kicsi meg a nagy között. Én Sony FF mellé tuti nem kezdenék másik rendszert, ha ott az APSC. És szerintem oké a szenzor is, az AF meg piszok gyors. Volt a kezemben mindkettő, és nekem érzésre gyorsabbnak tűnt az a7II-nél is.
De ha ennyire elutasítod a dolgot, én nem erőltetem rád, viszont annyit még megjegyeznék, hogy több az az ember, akinek nem volt életszerű két rendszert fenntartani, mint akinek igen, legalábbis ismerősök, fórumok, videók alapján nekem ez jött le.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Tin_Shield
őstag
Szerintem az egész poszt egy olcsó, kicsi és könnyű másodszettről szólt az A7II mellé.
A 16 f2.8 inkább papírnehezék, a 20 f2.8 jobb, de nem fényerős és ahhoz képest drága. A 35 f1.8 pedig annyira sem palacsinta mint az Oly 17 f1.8
A 55-210 pontos használt árát nem tudom, de szerintem nem tévedek, hogy nem az Oly 40-150 30 ezres árában van. Nem mellékesen 1.5-2x nagyobb és nehezebb mint az MFT kittelék.
De az igaz, legalább a bajonett megegyezik, meg az akksi is.[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
Igazából Tin_Shield leírta a lényeget. Tény, hogy 2 különböző rendszer okozhat gondot később. De az m43 az alajén, pont az ára, és a merete miatt tetszett. Valami 55e volt anno a pl6 + 14-42 kitobi. Ennyiért nem kapok más rendszerben ilyet. 14-42 helyett egy 20 1.7, vagy 12-32 és megvagyok.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Neck
veterán
válasz Tin_Shield #54824 üzenetére
A 16 f2.8 nem papírnehezék, hanem objektív. Elismerem, nem világbajnok, de látod, máris eljutottunk oda a "nincs rá pancake" kijelentéstől odáig, hogy 3-4 obiról cseréltünk eszmét.
A fényerős téma érdekes kérdés, de szerintem nincs olyan nagy különbség az APSC f2.8 és az mft 1.8 között, hogy az egész rendszert ki kelljen zárni miatta.
A 35mm f1.8 pedig nem palacsinta, de nem is az volt az elvárás, hanem a kicsi és könnyű obi volt az elvárás, és azt simán hozza, nyitva is éles, kiváló a képstabi benne, és villámgyors vele az AF. Az 55-210 pedig 50k-ért beszerezhető a használt piacon - egy FF rendszer mellé nem erről a 20k-tól fog dugába dőlni, pláne, hogy adott esetben ezek az obik felmennek a nagy gépre is, ha szükséges. A 35-el és a kittelével sokat fotóztam, tapasztalatból írom. Volt fent a5100-on is.[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz Speeedfire #54825 üzenetére
A legtöbb ember a6###-t vesz full frame mellé.
De ha ennyire ki akarod próbálni az MFT-t, akkor én nem írok több érvet, mivel számomra világossá vált, hogy ül a bogár a füledben, és már rég eldöntötted.An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Speeedfire
nagyúr
Jó cucc a 6000-res széria, az már nekem is tetszik. Vagy egy jó fuji. Viszont a gép árából megvan egy mft gép, meg 2 obi, amiből az egyik fix, a másik tele zoom. Azért az nem mindegy. Cserébe nem ad akkora pluszt az apsc. Persze a pdaf jól esne.
Mint írtam, nekem pl6 volt az első gép, utána m5 ii. 2 évig éltem az mft rendszerben, és nagyon szerettem mégha kompromisszumos is volt. Emiatt is néztem újra ezt.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Tin_Shield #54824 üzenetére
"A 16 f2.8 inkább papírnehezék, a 20 f2.8 jobb, de nem fényerős és ahhoz képest drága."
Félre ne érts, nem veled akarok vitatkozni, csak az jutott eszembe, hogy gyerekkoromban mikor állati pro-nak éreztem magam a zenit 11-gyel és a helios 44-gyel (80-as évek), akkor sírva fakadtam volna örömömben egy olyan obitól, mint amiket írsz. És akkoriban az sem volt olcsó, filléres vacak.
-
Tin_Shield
őstag
válasz lugosi #54830 üzenetére
Tudom. Én hasonlót éreztem amikor 90-es évek közepén a saját Skoda 120L után beültem a céges Swiftbe. Ma meg már kiröhögött és lesajnált autó...
Én amúgy annak a 16 f2.8-nak nem látom a létjogosultságát a 16-50 mellett, pénzt sem adnék érte. Alig fényerősebb mint a kitobi, stabi nincs benne, sokkal kevésbé univerzális mint egy zoom. És hasonlóan gyengén rajzol mint a kitobi a nagylátó végén. -
Hi!King
őstag
válasz Tin_Shield #54831 üzenetére
Ez ugyanaz a kategória, mint Canonnál az EF-S 24 mm f/2.8 STM. Az sem sokkal jobb, mint a 18-55mm f/3.5-5.6, és nincs is benne stabi. Létjogosultsága pontosan amiatt van, mert palacsinta, vagyis jóval kisebb.
-
Mr.Csizmás
Topikgazda
válasz Tin_Shield #54831 üzenetére
már a nex korszakban se volt valami húdenagy rajzolatú obi, de legalább fillérekért lehetett venni.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
MrChris
nagyúr
válasz lugosi #54830 üzenetére
Bratyóm mikor megvette első laptopját ami egy XT 086-os procis, 640KB ram-os vinyó nélküli 2 floppy-s monoLCD-s gép, még a fogalom is ismeretlen volt és örültünk, tetris is volt rá, nagyon menő volt. Kb 30 éve.
17-18 éve az 5MP-es fényképezőgépem pedig a professzionális 6MP-es vázakat kóstolgatta az f1.8-as obijával...
Ma már ezek papírnehezéknek se jók, ifjúság körbe röhögné.[ Szerkesztve ]
-
Neck
veterán
válasz kovsol #54828 üzenetére
Az egy dolog, de pont hogy ez a Sony előtt volt. én pl nagyon élvezem, hogy minden kompatibilis mindennel, úgy használom, ahogy épp a helyzet kívánja (a6500+a5100).
Feleségem nagyon szereti az a5100-at a kis méret, gyors tapi AF, szelfi screen, burst miatt, és a szenzor a mai napig szépen megállja a helyét. Én meg kaptam vele egy játszós gépet, extra akksit, stb. Vissza meg nem mennék CDAFre, az tuti.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Sordoran
addikt
Sziasztok!
Kacérkodok gondolattal, hogy beruházzak egy komolyabb gépre, ezzel kapcsolatban kérnék tanácsot. Jelenleg egy Panasonic TZ-70 van, ezt 2 éve a nagy zoom miatt választottam, de van pár téma amihez kevés, de érdekelne. (pl. éjszakai fotózás, tejúttal)
Nézegetve kínálatot a Sony A6xxx széria szimpatikus, itt most azon agyalok hogy megérné-e egy A6000 2 objektívvel (16-50 és 55-210mm) még most, vagy inkább álmodjak nagyobbat és egy A6400 legyen 16-50-el. Ami miatt ódzkodok az A6000-estől az a videó (egyrészt fullHD, bár az elvileg nagyon szép, de cserébe melegszik közben, ez nem tudom mennyire vészes, lett-e javítva rajta), és az üzemideje is gyengébb. Fotós képességekben nem tudom mennyivel gyengébb, hobbi fotósként számottevő-e. A6400 ellen egyedül az ár szól, illetve itt esetleg ráfizetve a 16-50 helyett lehetne 18-210mm, de már az alap 330ezres ár is elég sok. (ennél 60ezerrel lenne olcsóbb az A6000 2 obival)
Gondolom az lenne még érv az A6000 mellett, hogy ha később meggondolom magam akkor eladom, és veszek egy A6400-as vázat a 2 obi mellé, bár nem szívesen üzletelek használt cuccokkal.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
Ha komolyabban ráállok témára, akkor mindenképpen megejtem (lehet már most hétvégén ha járok arra). Néztem egy nagy összehasonlító videót, teljes A6xxx széria, ez alapján inkább az A6100 tűnt jobbnak, de attól nem sokkal drágább, de jobb az A6400, viszont ez végtelenségig lehetne folytatni. Ha viszont elengedem 4K-t és modernebb hardvert, akkor miért ne maradjon A6000. Tehát A6000 vagy
A6100 helyettA6400 jelenleg. Kérdés ezzel mekkora kompromisszumot kötök.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Tin_Shield #54831 üzenetére
"Én amúgy annak a 16 f2.8-nak nem látom a létjogosultságát a 16-50 mellett,"
Elhiszem, hogy a mai többi obi mellett nem igazán jó. Nem tudom megítélni, nincs sonym. Annak idején nagyon szerettem volna, az A5000-et kitobival akciózták egy időben 99.900-ért a MM-ban (akkoriban aktuális gép volt, nem kifutó), aztán hagytam elmenni és nem lettem sonys Kár, mert amire nekem kell (kis gép kompakt méretű obival - pana gx80-am van most - arra az 5000 pont jó lett volna. A 6000 is nagyon tetszett annak idején, de impulzusvásárlás volt a pana, megláttam, kipróbáltam és megvettem.
Skoda 120L? Burzsoá. Nekem az első kocsim egy Trabant volt.
-
nozs23
addikt
-
kovsol
titán
válasz nozs23 #54840 üzenetére
Bizony. Egyébként ha videó szempont akkor A6400. A6000-t én már nem szívesen ajánlanám senkinek. Szomorú vagyok, hogy az A6300-t kivezették, de az A6000 mai napig kapható. Gondolom ez azért volt, mert akkor kb senki nem vett volna A6100-t, max akik nagyon rá vannak buzulva az AF-re, de már az A6300 AF-je is szuper volt.
Ki kellett volna vezetni a forgalomból az A6000-t, és egy árban vele adni az A6100-t, akkor lett volna igazán értelme.
És Sony gépet, és objektívet csak akciósan érdemes venni. Pár havonta befut valami 10-20% akció. Ez gondolom ugyan úgy jellemző a panasonic, fuji stb gépekre is, de azokat nem követem.A6100 összehasonlítva az A6400-al:
-gyengébb anyaghasználat
-nincs fém merevítése
-kevésbé szigetelt
-gombok is mások rajta, AEL gomb pl nem két állású ami -1 programozhatósági lehetőség
-EVF kisebb felbontás, és a 100/120Hz möködést se tud
-nincs video picture profile, 30perces limit, és kb minden finomhangolás ami a videóhoz tartozik hiányzik
-creative style is kevesebb van benne
-buffer 77jpeg vagy 33 raw vs az a6400 esetén 115jpeg vagy 46 raw
-nincs gyroscope így, nincs benne szintező se, hogy a vízszintest belőjük
- Swt. V/H AF Area, AF Area Regist., Circ. of Focus Point menüpont hiányzik
-metering mód is csak három féle van
-bracketingnél 5 kép a max, 6400 esetében 9kép
-auto iso min SS opció is ki van véve belőle
és akkor ki tudja milyen apró betűs dolog hiányzik még.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
Sordoran
addikt
válasz kovsol #54841 üzenetére
Köszönöm neked, és a többieknek is a választ. Ugye ilyenkor jön elő a kamera vásárlás, mikor kezdődik a nyár, kirándulások, de akkor várok még vele. Nekem is szimpatikusabb az A6400, de annyit nem akaródzik rá szánni. Viszont ha gyakori az akció, akkor kivárok egyet, lélektani 300k alá hátha beesik obival.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz kovsol #54843 üzenetére
Gondolom az X-T20 lehet alternatíva, visszaolvasva az volt még ajánlva itt. Az is szimpatikus gép, olcsóbb is, az objektívek viszont gyors rákeresve ehhez se olcsóbbak. Nagyon még nem mélyedtem el témában, de nem is szándékozom sok objektívet beszerezni. Normál 16-50mm körüli és esetleg valami 55-210mm érdekel első nekifutásra.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
-
Sordoran
addikt
válasz kovsol #54845 üzenetére
Utána olvasok akkor ennek a gépnek is jobban. X-T30 már meghaladja keretet valóban.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
CactuS
Arcképgyáros
Sziasztok!
Szeretnék egy fényképezőgépet vásárolni. A feladat alapvetően egy téma köré épülne: autók. Azon belül két részre osztanám: egyrészt a flotta autóit fotózni a galériába (ez szinte mindig jó időben történik és alapvetően csak az adott autó bemutatása a cél), illetve autók átadásakor/átvételekor kellene "körbelőni" a járműveket. Ez utóbbinál nyilván az a cél, hogy rögzítve legyenek az esetleges sérülések, ha szükséges lehessen ránagyítani a képekre (és ne kelljen 50 képet lőni egy autóról). Sötétben nem készülnek képek, de esetleg szürkületben, rossz időben igen.
Eddig ha szükség volt rá, akkor a saját Canon 750Dmet használtam, Canon EF 50mm-es obival, az bőven kielégítő minőséget hozott. Viszont forgóba nem vinném be a céges használatra, plusz talán nem is a legideálisabb egy ekkora gép arra, hogy gyorsan felkapja az ember és körbefotózzon egy autót vele átadáskor. Ami még jó lenne az idő/helyadat rögzítése. A kisebb méret miatt gondolom egy alap (?) MILC erre jobb választás lenne. Keret igazából nem nagyon van, vagyis úgy fogalmaznék, hogy olyat keresnék, ami már teljesíti a fenti dolgokat és a szükségesnél nem költenék többet (mobiltelefon nyilván kiesik, mert ránagyítva a mobilos képekre a részletek már nem lesznek jók).
Előre is köszönöm a segítséget.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
cenzor
tag
válasz kovsol #54841 üzenetére
Sony ILCE-6400MB + 18-135mm - 399 900 Ft
448 900 Ft
Ez most ~11%-os akció. Akkor ez már vehető, vagy szokott ettől még komolyabb lenni?Van esetleg valakinek tapasztalata Sony APSC / Fuji face-trackinggel kapcsolatban? Családi élmények megörökítésére sokkal bolondbiztosabb a Sony AF, vagy nem eget rengető a különbség az A6400/XT30 között?
-
illes0102
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Kinéztem két gépet és nem sikerül döntenem.
Lumix G9 12-60mm (pana obi nem leica)
Fuji X-H1 (FUJINON XF18-135mm F3.5-5.6 R LM OIS WR)
egy kezdőnek melyiket ajánlanátok inkább?
mindkettő ezzel a kittel nagyjából egy árban mozog. (1000gbp alatt terveztem maradni kezdésnek, később ha belejövök nyilván a plusz obikra új keretet szabok )
Skóciában lenne használva azért fontos nekem az időjárás állóság, nyilván nem szakadó esőben. Általában csepereg, főleg előre tervezett kirándulásokon jó lenne ha ez nem okozna gondot. Plusz az IBIS érdemleges nekem, nem szeretnék mindenhova állvánnyal menni
Amire használnám: táj, utcakép, (rossz fényviszonyban is?, g9 esetében nem igazán lenne optimális ) plusz ahogy néztem videó is az erőssége a két gépnek amit nem vetnék meg, még ha nem is ez lenne a fő.2 hete teszteket nézegettem kamerákról, eddig a G9 felé hajlottam az olcsóbb obik miatt, de akkor találtam Fujihoz a 18-135öst elfogadható áron, ez elég lenne a tájfotókhoz kezdésnek?
Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- Dell asztali gépek
- EAFC 24
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...