-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #139308 üzenetére
ezek 2012-es szinte új autók, nagyon mellé nyúlni se lehet a km is ellenőrizhető.
en pont hogy nem igy gondolkodom. A 2012 es auto 4 eves, ami minden csak nem uj. Az Astra tipikusan olyan auto ami elöszeretettel veszik ceges autoknak, igy a hasznalt kinalatban ezerrel fel kell merüljön az emberben a mi van ha egy szetnyuzott ceges verda, nepper trükkel kicsinositva. Masreszt az sem veletlen, hogy 3-4-5 eves korig hajtjak sokszor a ceges verdakat es 150-160 k körül eladjak....akkor jöhetnek elö jo esellyel az elsö komolyabb gondok. Ha volyan tulajnal volt aki nyuzta, ütötte vagta, siman belenyulhatsz a tutiba. (kettöstömegü, turbo, sz@r minösegü üzemanyagtol injektorok, futomü....millio dolog.). Ezen kivül itt vannak a szeria hibak is. A szeriahibas H astra sebvaltok pl 140-160k körül esnek altalaban szet (amit sokszor leirtam), egy csapagyhibas Insignia is pl ha jol emlekszem 160k km ig birta mulkor, amit olvastam.
Szoval szvsz ez a 160k körüli km egy dizel nagyobb riziko, mint egy 220k km es.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139323 üzenetére
Persze, nincs recept...de szvsz nagyobbaz eselye, hogy 130-160km ig kihuzza sok minden ami gyari, akar igy, akar ugy, aztan akkor hirtelen elöjön sokminden. 220k km nel mar több minden cserelve kell legyen, aminek eljött az ideje....ha az normalisan ki lett cserelve, akkor egy biztosabb autoba lehet beülni, aminel jobban latszik, mi az ami lassan cseres lesz még.
Pl az en astram esete: 140k km szethullott a valto az emlitett szeria csapagyhiba miatt....kicsereltek a szetment csapagyakat....csak a szetmenteket....ami jo volt még azt nem....majd eladtak. Csakhogy ugye az összes sz@r anyagminösegü volt es nekem 40 k km mulva kb hasonlo mutatvannyal a még meglevö maradek sz@r csapagyakat is cserelni kellett. Innentöl kezdve ez a valto kb a kocsi elete vegeig jo kell, hogy legyen. Az elözö tulaj cserelte a kettöstömegüt is, nekem azzal sem lesz jo ideig gondom.
Megvetel utan nem sokkal jött elö egy masik tipikus hiba, az egr kipufogo gaz hütöben valami szelep berohadt, ami miatt veszüzembe allt a kocsi random idöközönkent....ezt ki kellett nyomozni, szelepet, ki kellett iktatni...(ennek a storyjat is megtalalod itt a ph! n ). Majd ezutan jött 180k km nel a nagyszerviz, vezerles, vizpumpa...stb.
Szoval a kocsira az uj kora utan 130k km ig nem költöttek semmit a kötelezön kivül, majd egy olyan 1M huf ment el, amit az elözö tulaj + en raköltöttem 140-180k km között. Azota most lett 220k km nel a gyari elsö fek cserelve + hatso lengescsillapito (ami total normalis). Ennyi. Most az autom üzembiztosabb es jobb vetel, mint 140k km el volt
mod: Viszont recept nincs persze, minden es mindennek az ellenkezöje is bekövetkezhet....en csak ezt arra irom, hogy a Te helyedben (de ezt mar leirtam) nem ezt a koru es futasu autot vennem, ideiglenes autonak 1-2 evre. Ha most vennel egy autot a következö 5-6-8 evre, akkor en is a J astrakat neznem (bar inkabb akkor golf)....aztan 3-4 evesen megvenni, rakölteni a kötelezöt es tuti....de ideiglenes autonak, 1-2 evre en a biztos megoldast keresnem...persze nem vagyunk egyformak, ez a Te döntesed, ez meg az en velemenyem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Théodore #139334 üzenetére
Hol találok becsületes autókereskedőt Budapesten?
Ahol becsületes politikust es etikus adocsalot
Mennyi km t mesz evente? Ha 25k körül akkor erdemes lehet diselben gondolkozni, 15k ig inkabb benzint vennek. Rafutas gatlo es holtter figyelö azert az komolyabb kategoriakban van, szerintem 2010 es 3,5 milliobol ez nem igen lesz.
Honda accord 2.2 benzinnel valoban jo, skoda octavia 2011 töl pl 1,6 dizellel (haverom ceges autojaban jol teljesit, pedig ütve, rugva, vagva van ...de azert meg ezzel ovatosan, hatha mond valaki valami rosszat rola )
-
Declare
őstag
1.2 moci azert valoban sovany. Nekünk 1.4 es van, azzal a gyergya trafoknak szokott lenni problemaja, legroszabb esetben mind a 4 et ki kell cserelni, darabja 20k körül van....de az eleg valoszinütlen, hogy megveszed es holnap mind a 4 kinyekken nekünk kb 10 ev alatt 1 db ot kellett cserelni, akkor mondta a szerelö, hogy ez gyakran megesik....ezen kivül mas baja nem volt (megegyszer mondom ez 1.4 re vonatkozik, de nem is keresnek 1.2 -t belöle ).
Amugy comfortline kivitelben egesz jo, kicsit himbalozos, kis varosi auto, nyugodtan fel lehet menni vele palyara is (a himbalozast ugy ersd, hogy az összehasonlitasi alapot kepezö autok sportfutomüvesek ) En gyakran mentem vele regebben 150-200 km es utakat (anno ezt meg hoszabb utnak gondoltam ), minden fele kenyelmi vagy egyeb gond nelkül. Viszonylag magas szerintem, nem akadsz fenn vele sehol...de mondom tipikus varosi kocsi
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139698 üzenetére
Az a baj, hogy tenyleg meg akarod magad itt gyözetni a tutirol, ami nem letezik tul sokat agyalsz a kerdesen körbe körbe.
Dönsd el, mire van szükseged, mit szeretnel. Ha rossz szajizzel ülnel be a H astraba, akkor ne vedd! Vedd az alfat! Nyilvan ezek amiket linkeltel dinamikusabbak, komfortosabbak, szebbek lesznek, mint a H. Viszont tetszik vagy sem, a kockazata is nagyobb lesz, hogy nagyobbat buksz rajta vagy felmerül valami költseges szerviz a hasznalat soran. Ha nem igy lenne, senki nem venne H astrat
En pl amikor vettem a kocsit, neztem egy 318i e46 cupe t is....szepen felszerelt, szep allapotu...de aztan eldöntöttem, hogy annak ellenere, hogy bmw fan vagyok, hogy a szerelöm azt mondta, ö terden löne magat ha egy H astraval kellene jarnia, en ugy döntöttem, hogy elsö körben mas es fontosabb celjaim vannak es felretettem a rajongast, megvettem az Opelt....es nem bantam meg, mert tudom, miert döntöttem igy...lehet savanyubb szajizzel ülnek be az imadott bmw be, ha tudnam, hogy mennyi penzt visz el....ettöl függetlenül lesz bmw ... csak nem most
A Te eseted olyan, mintha en anno mondjuk ide jartam volna es meg akartam volna gyözetni magam, hogy a bmw ugyan annyiba fog kerülni, mint az opel....ugye ugye ugye??????!
Szerintem ha utanna jartal, vedd az alfat. Ami itt is felmerült, jo motor az, ezek sem 1-2 eves kocsik, nem fogsz sokkal többet bukni, mint egy H astran (eladni talan nehezebb lesz, mert az alfa hasznalt piac nem forog ugy, mint mondjuk a H astra, ez még egy elgondolkodtato szempont lehet) es ha frankon atnezeted jo esellyel a 2 ev alatt nem lesz semmi gikszer. Csak tenyleg talalj egy jo szakit. Ne vegyel olyan autot, amibe savanyu szaj izzel ülsz be minden nap
es mielött besertödsz, ez szvsz az egesz, nem gondolkozunk egyforman es tenyleg joszandekkal irtam amit irtam
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139748 üzenetére
Egy fokkal közelebb jutottunk
Igazabol nem is az alfa vs opel amire irtam....sokkal inkabb az 1,6 benzin opel vs dizel automata alfa amire gondolok. Plane, hogy nem mesz vele evi 25k kmt, ami indokolhatna a dizelt mondjuk. Nagyjabol 5-6 eves kocsik szerintem par evig meg egesz jol tartjak az arukat, aztan 10 ev felett mar megint lebicsaklik szerintem, mert sokaknal azert a 10 ev is egy szürö ha hasznaltat keresnek.
En mondjuk elvböl nem vennek alfat, de emögött nincs semmi, csak elv...vagy andoid telefont...mindenkinek vannak "bónái" de ez a 159 még nekem is tetszik.
(#139751) tresh Opelt, kevés bukással gyorsan eladni ? Juj van itt gond... miert is? opel az egyik legkedveltebb hasznaltautos marka, egy multkori kimutatas szerint amit olvastam. En a H astramat lehet közel annyiert el tudnam adni, mint vettem 2 eve....a J GTC böl egy normalis darab mai napig 12-15 ezer euro 4-5 evesen stbstb.
Az hogy sok opel van nyilvan azt vonja maga utan, hogy sok lelakott sz@r is van....de ami jo az jol tartja az arat, en ugy latom.
-
Declare
őstag
válasz footy #139794 üzenetére
Na en ezt most nem ertem az utolso kettö tankolasod:
Datum________ Tachostand______ Distanz____ Menge
28.09.2016_______ 210.016______ 919,0_____ 46,70
26.08.2016_______ 205.099______ 969,0_____ 45,72205.099km volt a kocsidban aug 26-an....majd szeptemberben 210.016 km ?? Az ennalam 4.917km azt ha egy tankkal teljesitetted, azonnal veszek egy ilyen golfot
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #139809 üzenetére
Na igy mar vilagos....nem ismerem, hogy irod be az adatokat az oldalra.
Ez az 1,6 os dizel vw golf szerintem a fogyasztas szempontjabol best....a K astra 1,6 os dizelehez hasonloan. Max kisebb autokkal lehet jobb fogyit elerni
En is nezegettem öket, de ha cserelek, en mindenkepp erösebbet szeretnek. Egy 2-3 ezres dizel sem fogyaszt olyan sokkal többet, viszont azoknak oda is lehet lepni, ha kell
(#139798) Brumi˘ ott a pont
-
Declare
őstag
válasz lenko #139942 üzenetére
Hat csak most 1,3 millioert lesz egy 14, lassan 15 eves golfod....az idö vasfoga eszik mindent, ezt is. A pritmonitoron inkabb 9 liter az atlagfogyi [link]. Sportautonak nem sportauto, elmeny autonak egy golf, megint nem annyira az igazi.
Itt az egyetlen pozitiv kuriozum az 5 henger, ami miatt szebb hangja lesz valamivel ez teny.
Ez nem bantasbol irom, csak hogy maskent gondolkozunk....en nem talalnek olyan elethelyzetet magamnak, hogy realisan egy ilyen golf lenne a vágyódás.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz lenko #139945 üzenetére
Nem is irnek semmit, söt azt is irnam, hogy rendben van ez igy....ha ezt nem irtad volna Nem is sportautó volt a cél, csak a pályán villogó dízeleket lehagyó autó.
Egyedül az új RS Octavia tud elmenni, de az is csak hajszállal.1. soha nem ertem ezt a "dizel" meg "benzin" dolgot...mi az hogy villogo dizel? Az megvan, hogy az 1,6 tdi is dizel, meg 550d is dizel?
2. a 2 ezres dizelekkel partiban lehetsz, ha taposod, forgatod, de a nagyobb kategoriak (A6/ 5er stb) azok jobbara 3 ezres dizelek....es akkor itt most a fogyasztast plane ne nezzük
3. azert az RS az 220-230 lo 350Nm el....ott azert van egy bö 100Nm es 50-60lo többlet
Mondjuk azt alairom, ha ez a szempont, hogy az autopalyan a 2,0 tdi passatokkal tudjal kakaskodni, mindezt 1,5 millio alatt es benzinessel, akkor ilyen szempontbol jo lehet ez a golf sok mas hasonlo rivalisa nincs is ennek a V5 golfnak nem?
-
Declare
őstag
válasz lenko #139952 üzenetére
1. Jo ezt adom....szerencsere nekem nem villognak 2 ezeres dizelek....Teny, hogy sok hülye van, aki a kisköbcentis autojaval jatsza a menöcsavoüberkiralyt az utakon...
2. na azert ebböl ne csinaljuk vitat, hogy lenyomsz a 170 lovas 2.3 as szivo golfoddal egy 3.0 tdi A6 ot vagy 530d bmw t...de a 2,5 ös verziokat sem.
3. Dizel RS ? azt is RS nek hivjak? En azt hittem az RS octavia az csak benzines pl egy audibol is vagy bmw böl is a sport modell az benzin...nincs olyan, hogy dizel M5 (mielött valaki ija, tudom van az M550d...na de az ugye nem M5...M5 az benzin.)
(#139958) Qru ugy ertem ebben a kategoriaban, hogy szivo benzin, golf kategoria kb es 1,5 millio alatt (szoval nem egy 25 eves W12 A8 audi )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz lenko #139962 üzenetére
Valtozhatna a dolog, ha a benzpehajto kapukat ertelmesen is hasznalnank....a nemet palyan pl allitolag brutal jo kamerarendszer van es ott figyelik a követesi tavolsagot es kiszedik az agressziv soföröket. Allitolag komoly büntiket osztogatnak.
Nem kellene ehhez sok otthon sem....elkezdenek kinyomni a bünteteses csekkeket fele olyan lendülettel, mint a gyorshajtosokat az olyanoknak, akik agressziven villognak, tolnak, szlalomoznak, belsö savban alszanak (jo ök kapjanak elsö körben figyelmesztetst)....asszem gyorsan valtozna a "moral"Amig ezzel a sebesseghatarral stresszelnek mindenkit halalba, annyit ernek el, hogy a sok idiota lelassit föuton 70 re, palyan meg 100 ra ezek elött a kapuk elött guta tud neha megütni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz meroly #140037 üzenetére
en sem hallottam rosszakat az ujabb swiftröl. Egyik cimbimnek volt, szerette....nyilvan ebben a kategoriaban ez azt jelenti, hogy nem volt baja, relative jol fogyasztott, jol ment...ennyi. En azt nezegetnem. Többiekkel +1 a velemenyem. A polo 1,4 mocival jobb, de sokkal kenyelmesebb/extrabb nem lesz a swiftnel, viszont dragabb. A jazz jo ezert nehez talalni. Mazda meg asszem azt szoktak irni, hogy rozsdasodik mint a fene, azert nem ajanljak.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #140042 üzenetére
Azt elarulod, mennyi a bünti? Erröl meg soha nem volt infom, csak mindig ezt mondtak, hogy erre figyelni kell, mert büntetik. (vagy ha belinkeled, hol lehet ezt az infot megtalalni az is jo, gondolom a levelben leirjak)
A masikra meg en azt gondolom, hogy nem fogod megszivni, mert ez nem egy fenykepezögep rendszer, hanem kamera rendszer....otthon is ugy van, hogy a büntiket, amiket kiszor a gep automatikusan a szürök alapjan, az valamilyen humanoid szeme ele kerül, ö megnezi es elbiralja, hogy jogos vagy sem es csak utanna megy a bünti. Ez esetben pedig egyertelmü lesz, hogy nem Te leszel a hunyo, hanem pont, hogy a masik.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #140119 üzenetére
szóval egy kicsit sok azaz ár egy majdnem 9 éves autóért
ha pl egy bmw kombiba szeretne behuppanni akkor meg ennel is öregebb peldanyert kellene kiadnia a 3 milliot....es azok is elkopnak azert a hasznaltauto piacrol....hiaba lehetne venni 0 km es 2016 os Dacia Logant is helyette
-
Declare
őstag
ez igy van.
Azon szoktam mosolyogni, amikor jön az "ez ugyan azt tudja, meg ugyan az benne van" szöveg. Igen, van benne, meg hasonlo, de nem ugyan az, nem ugyan ugy müködik....
Ha hasznalja az ember, vezeti többet, hosszu tavon, akkor fogja megtapasztalni mi a különbseg es miert is tök jo az a kis aprosag....aztan mas kerdes ki tudja/hajlando ezt megfizetni es kinek eleg annyi, hogy 4 kereke van es gurul.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Sry, lejart a szerkesztesi idö...
Tegnap olvastam ezt a Tc cikket, tök jo amugy
2008 Q7, hasznaltanEgy valami azert fura nekem. Többször irja, hogy ez az auto mar tul van a tervezett elet ciklusan...es csak "mi" a vad keleten a nagy lelkesedesünkkel tartjuk eletben.
Azert egy 8 eves Q7 320k km el nehogy mar az a kategoria legyen, hogy bontoba vele es gyujtsuk fel oke, hogy a lizing mondjuk 3-5 evig megy altalaban, meg sokan privat koocsit is cserelik 5 evesen kb, mert azert akkor mar van elörelepes a piacon....de azert ezt akkor sem adom, hogy egy 8 eves Q7 320k km el mar igazabol kuka.
-
Declare
őstag
Ahhh...eselytelen...meg kell varni, amig egy nepper megveszi, visszacsavarja 200k ala (hisz mint tudjuk az kell a sok okosnak), felrakja dupla ennyiert es akkor majd valaki nagy megelegedessel belecsüccsenhet es csettinthet, hogy no ez oszt igen, volvo, erös moci, keves km, keves fogyasztas....jo vasart csinaltunk Ica....
Abszolut gondos gazdanak tünik a leiras alapjan, valszeg visszakövethetö az elöelet es ennyiert egy dizel H Astrat sem kapsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz spiky03 #140702 üzenetére
Az elsö kerdesed:
"Azt szeretném kérdezni Tőletek, hogy Ti megvennétek egy majdnem 3 éves autót 165 ezer km-el?"
Majd leirod a valaszt:
"Azt tudom írtátok, hogy nem km szerint vesszük a kocsit hanem állapot szerint."
Tehat akkor most mi is a kerdes?
Az meg hogy 10 ev mulva mi lesz a piacon kb megjosolhatatlan, de egy 13 eves autonal (hacsak nem valami kuriozumot nezegetsz) kb tök mind1 lesz emnnyi km lesz benne, mert ott mar böven több lesz a gond mindennel, mintsem, hogy 200 ezer alatt vagy föltt van benne a km.
Kintröl behozott auto meg attol függ, honnan kintröl Romaniabol nem vennek, de ha a "kint" mondjuk Nemetorszagot jelenti, akkor igen. Söt en magyar hasznaltautos oldalt se magamnak sem masnak nem neznek mar. Nemeteknel nagyobb a kinalat, jobbak az arak, jobbak az utak, jobb az üzemanyag es talan kevesbe is sporolnak a szervizen, mint az otthoni nagy atlag. Altalaban minden szerviz garis, szamlas, jobban lekövethetö, nincs aza temerdek "megoldjuk okosban, afa nelkül, ki tudja milyen munkaval, milyen alaktreszekkel" szerviz.
-
Declare
őstag
válasz spiky03 #140724 üzenetére
Hat itt igazabol kb mind1 szerintem, neked kell eldönteni. Klimaban van különbseg, meg egy alufelniben kb en mondjuk szerintem a fiatalabbat es jobban felszereltet vennem...plane ha nem mesz vele sokat. Az a 80k km többlet futas 10 ev alatt keves hasznalat mellett el fog törpülni.
Azt mondjuk erdemes lenne megnezni, miert 2-ik tulajtol elado egy 3 eves kocsi[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz spiky03 #140728 üzenetére
Hat meg ott van, hogy LED lampa... mondjuk eleg komolytalanna tesz egy hirdetest a szememben ha valaki ilyen tufa, hogy azt sem tudja mi van az autojaban....
Azert akkor is erdekes...ekkora futas egy kis 1,4 benzinnel.....talan bemutato auto lehetett igy vette meg az elsö tulaj (aki ugye igy mar a masodiknak szamit) es ö beletekert 2 ev alatt 160k km t....furcsa egy 1.4 benzinnel ez, de elvileg lehetseges.
Evi 6-7 k km el 10 ev mulva lesz benne 220k km kb 13 evesen ez szerintem nem oszt nem szoroz. Addigra amugy is valszeg kicsit formalodik a hazai hasznaltautos közönseg is es felfogjak, hogy nem a km dönti el egy auto allapotat.... de az is lehet, hogy eladni sem fogod tudni, mert mindenki villany autot akar majd akkor már venni
(#140730) Qru pontosan
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Hogy ezen a ceges auton mit össze rugozol . Teljesen nyilvanvalo, hogy a nagyobbertekü autokat ceg neven, lizingelve erdemes megvenni. Miert lapotoljon ki maga alol valaki 20-30-40 millio forintot egy darab vasra, amig azzal a penzzel mar lehet valami ertelmeset is kezdeni. Megveszi cegesnek, lizingelve, költsegkent pedig beallitja a könyvelesbe, a lizing miatt, meg minden gondja le van tudva. Egy 25-30 millios autot havi 2-300 ezer forintert el lehet vinni lizingre. Ceg eseteben egy baromi jo alternativa, de az nem jelenti azt, hogy cegauto=kulcsos auto...ugyan ugy jo esellyel egy ember, sajat hasznalatu autoja.
Ezt csak azert irom, mert mar annyiszor lattam töled ezt az igy ceg auto, meg ugy ceg auto....attol meg az lehet egy ugyan olyan becsben tartott vas.
-
Declare
őstag
válasz kelly416 #141240 üzenetére
"jobb állva melegíteni kicsit"
Olvass utanna, legtöbben azon a velemenyen vannak, hogy az allva melegites -a mai autoknak legalabbis- nem jo. A motor forog, hidegen, nem optimalis olajnyomassal es a bemelegedes igy sokaig tart. Ezalatt a motor többet "forog", mintha szepen ovatosan 2000 körüli alapjaraton, kis terhelessel haladnal.
Olajnyomas felepülese utan erdemes indulni
Motorfütes jo lehet amugy, csak azert az macera...en is gondolkoztam rajta, de nem vagtam bele, pedig hasznos lenne.
Erdekesseg, hogy pl a Navaraban van ilyen motor melegitö gomb, ami annyit csinal, hogy az alapjaratot felemeli (talan 1500-2000). Ezt mas autonal meg nem lattam.
-
Declare
őstag
válasz hobizoli #141245 üzenetére
En par masodperce (kb mondjuk 5 körül) biztosan varok nyaron is, indulas elött
Itt most arrol irtam, hogy valaki hosszu percekig jaratja az autot. Asszem TC cikkben szedtek ezt össze, tavaly olvastam. Több szervizes emberket kerdeztek meg es mindenhol ez volt a velemeny, hogy ne jarassuk hosszu percekig, mert nem jo. Nyilvan nem 10-20 masodpercröl van szo. Nekünk volt szomszedunk a dizelet kb 15-20 percig jaratta telen, mert az a jo neki
Amugy eszakibb orszagokba szant autokban gyakran van kiegeszitö fütes. Nekem is van az astraban. Elektromosan füti a vizet magatol. Igy inditas utan kb 10-20 masodperc mulva mar langyos levegöt tud fujni.
Egyik ismerösünknek volt valami kis dizel pugja, az telen fel ora haladas utan kezdett el langyosat fujni
(#141247) Aggregátor az hogy valaki kenyelmi okokbol bemelegiti az utasteret, megint mas kerdes Bar ha ilyen igenyei vannak, okosabb lenne egy kiegeszitö fütes.
En ugy tudom, alacsony fordulaton nincs optimalis olajnyomas benzinesnel olvastam, hogy azert hülyeseg pl az, hogy palyan ha forog 4000 et, akkor az karos, mert hogy pont magas fordulaton van optimalis olajnyomas. Ezt egy autokkal fogllakozo baratomtol is hallottam, meg neten is olvastam.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz barnam_ #141250 üzenetére
Északon a motorfűtést talán az indíthatóság könnyítése miatt is használnak
Nem igazan. Egyreszt a karosanyag kibocsatas miatt, masreszt a motor kopasanak csökkentese miatt (ugye hidegen jobban kopik a vas), harmadreszt a komfort miatt. Finneknel pl nagyon durvan jol kiepitett rendszerek vannak, tarsashaz parkolokban is legtöbben bedugjak a kocsit estere. Van benne egy kapcsolo es mondjuk ha valaki 7 kor indul, elötte mondjuk 20 perccel elkezdi felfüteni a hütövizet, igy mondjuk 60 fokos hütövizzel indul a delikvens, gyorsan eleri a motor az üzemmeleg hömersekletet + kellemes meleg lesz a kocsiban.
(#141252) hobizoli passzolom, a kerdest, motorkopassal gondolnam összhangban. Ha nem elegseges a motorolaj nyomas, nem lesz megfelelö a kenes....ilyesmir egondolok passz
(#141254) Integrale igen, reszben . A masik, meg ha jol emlekszem, amit irtam, hogy alapjaraton többet kell hidegen forognia a motornak, jobban kopik (szoval alapjaraton mondjuk 10 perc alatt felmelegszik X fokra, de ha szep egyenletes tempoban haladsz, akkor gyorsabban melegszik, ergo kevesebbet "forog" a motor hidegen) valami ilyesmi remlik.
(#141259) spiky03 miert ne lehetne realis? fel ev alatt szerintem kb a par 1000 km töl 30 ezerig barmi lehet realis nekem pl nagyjabol ilyen 26-30k megy a kocsiba evente, igy atlagban nagyjabol ez jön ki nekem is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #141263 üzenetére
Allitolag az önmagaban nem baj....a fordulat egy dolog, ha nyomatek is nagy parosul hozza, azzal van a baj....talan összessegeben is jobban jar a motor ha elöbb bemelegszik es annyival nem forog többet....nem tudom Annyit en is megszoktam tenni, hogy beülök, elinditom, bekapcsolom az ablak fütest, es addig körbe kaparaszom a kocsit. Jobbara ez azert van, hogy kilassak
(#141264) hobizoli passz...ilyen szinten tenyleg nem tudom a dolgokat, de annyira nem is erdekel, hogy beleassam magam Nagyjabol megvan a teli rutinom, ezzel sokat nem artok semminek az biztos, allo fütes kiraly lenne, de utolag nagy macera es annyit nem hozna nekem. Meloba kb 5 perc alatt bent vagyok
-
Declare
őstag
válasz barnam_ #141299 üzenetére
Annyira birom az ilyeneket....akik jol megbüntetnek egy forumot/forumozokat, azzal, hogy "na ide sem irok többet...nem is olvasom", de azert ezt még beirja . En most full depresszioba estem es a Ph!-nak sem tudom, hogy van e igy ertelme tovabb üzemeltetni a szerveret
(#141303) tresh az egesz onnan kamu, hogy honda es dizel....dizel fünyiro?
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #141424 üzenetére
Kizarhato a szavatossag, ha beleirod. En sem adnek el mashogy autot. Gondolj bele, maganszemely vagy, nem kereskedes es hasznaltautonal pont az a riziko, azert er egyre kevesebbet (reszben) a hasznalt auto, mert egyre inkabb elöjöhet barmi. Maganszemelykent nem kötelessegem azt tudni, ha fütyül a turbo, akkor hamarosan egy 100 ezres vagy meg huzosabb turbo felujitas/uj turbo vetel van kilatasban.
Te mint vevö, vidd el, nezesd at es ennek tudataban vasarolj. Biztos, hogy en sem vallalnek semmilyen garanciat. Tudod mikor hivogasson engem azzal fel ev mulva barki, hogy ennyi meg annyi volt az adagolo....meg bizonygassuk, hogy kinek a hibaja, milyen kokanyolt gazolajjal jart mondjuk üveghangon hidegen, olajnelkül, amivel fel ev alatt akar hiba is elöhozhato, egy amugy tökeletes, de sokeves hasznalt autobol.
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #141443 üzenetére
A jogilag egyszerűbb eset amikor magánszemélytől vásárolunk használtautót. Ebben az esetben NEM fogyasztói szerződésről beszélünk, a jogszabály fél év szavatosságot ír elő amennyiben az adásvételi szerződésben ez nincs másképpen rögzítve. A hibás teljesítés bizonyítása ilyenkor a vásárló dolga. Magyarán szólva, ha a szavatosságot kizárták a szerződésben, akkor nincs esélyünk szavatossági igény érvényesítésére. Amennyiben nem zárták ki, akkor is elég nehézkes az igazunk bizonyítása.
Ahogy a nemeteknel is a legtöbb esetben oda van irva:
Verkauft wird als Privatperson, daher ohne Garantie und Rückgaberecht !!!
Ez nem csak autoknal, ebay en is, hasznaltcuccoknal is. Szvsz ez igy logikus is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Kornel #141471 üzenetére
Jo, de valamit kicsereltek, akkor jön a következö soron levö dolog. Nem tudom egy regi 1.9 tdi nel mi hogy müködik, de egy atlag ujabb dizel autonal eleg sok több 100 es tetel sorakozik....adagolo, porlaszto, injektor, magasnyomasu szivattyu...minden dizel motornak megvannak azert a huzos tetelei. Ha valaki ilyen par 100 ezres autot akar venni, raadasul annak egy resze hitel is, szerintem total nonszensz dizelben gondolkodni.
Nyilvan nem feltetlen lesz valami hiba, de hatarozottan benne van a pakliban, hogy leall es azt mondja a szerviz, hogy 200 ezer huf....akkor mi van?Egy sima szivo benzinnel is lehet valami huzos tetel, de nagysagrendekkel kisebb ennek az eselye. szvsz...
-
Declare
őstag
válasz Kakaduku #141565 üzenetére
1.: ezzel nagy luftot nem rughatsz...tetszik nem tetszik kerdes, az mas ugye
2.: Ez meg az elsö generacios Tsi szerintem. Azzal lanc nyulas gondok vannak (60k kmenkent nagyjabol cserelni kell a lancot), illetve kokszolodasra is hajlamos, bar az sem feltetlen es az sem dramai
3.: felejsd el. Elsö generacios tsi + dsg....szoporoller faktorok sorakoznak szepen.
4.: Annyira nem ismerem, de nem tünik rossznak. Elvileg nem egy problemas motor, ha ugyan az, mint az S40 ben is van....viszont eleg lomha es sokat is fogyaszt (relative) (s40 ezzel a motorral legalabbis). Ahogy eszrevettem ez altalaban jellemzö a ford motorokra. Nem igen dinamikusak, sokat esznek, de nem problemasak.
(#141568) focvis az a ketö motor nem ugyan az?
mod: jah latom a golf a 140 lovas, a masik a 122 lovas. En mondjuk nem tudtam, hogy lenyegileg különbözik a kettö
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Abban azert kiegyezhetünk, hogy ebben az autoban jo esellyel nem 266k km van ugye? kb duplaja vagy triplaja. Na most akkor a kerdes, hogy egy fel millio km t futott 320i vajon milyen allapotban van es mit kell rakölteni es mit sem. Nem sok teszt alany lesz, amin ez megvizsgalhato
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #142394 üzenetére
Nem rossz, ez a lexus, csak az a baj, hogy ez a maximum. Nem rossz.
Multkor lattam egy ilyen youtube-os összehasonlitos videot es hat ott is erre jutottak. Azt hiszem egy 3er bmw vel hasonlitottak össze. Alpabol eleg nehez, vezetesi elmenyben nem tul erös, teljesitmenyben a 180 lo körüli motor több, mint 8 masodperces gyorsulassal sem acelos es fogyasztasa is 6-7 liter között van. Ehhez merten pedig azert draga.
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #142411 üzenetére
Sajnos nem tudok a szemelyes tapasztalataimmal vitaba szallni, pedig akar a 300h akar a 3er bmw oldalarol megtennem szivesen
Gyari ertekek alapjan a 320i bmw kb tudja ezt a teljesitmenyt, a 0-100 at viszont a sulyelöny miatt jobban futja es azert 100-200kg elöny az elöjöhet könnyen a rugalmassag, varosi fogyi, kanyar tulajdonsagokban is. Fogyija a sprittmonitor alapjan 1 literrel több. Hasonlo arban mennek a hasonlo felszereltek kb, ha jol nezem.
A 328i viszont a 245 loval viszont siman elkalapalja es spritmonitor szerint +2 liter kb a fogyi. bö millioval dragabber ugyan az kb mint a lexus
Megbizhatosagot nem tudom, de azert a lexusban is vannak kopo dolgok, meg azert ott is romolhat el sok minden es azert arrol volt szo, hogy akkor viszont a lexus alkatreszarak legtöbbször joval dagabbak, mint egy bmw mondjuk.
Designrol nem erdemes beszelni, az egyedi nezöpont, nekem pl abszolut tetszik ez a lexus, belül is, de azert a bmw jobban. Nalad viszont tudom, hogy van egy olyan pont is, hogy sok barom bmw s van ezert BMW be nem ülnel nalam ez mondjuk nem szempont.
Adozas szempontjabol a hibriddel lehet jobban jar az ember ez jo kerdes.
-
Declare
őstag
nem erzem az alma es a körte dolgot itt. Ugyan az a meret es kategoria a kettö kb, ugyan ugy hatul hajt es hasonlo a teljesitmeny. Megkockaztatom az extralista is nagyon hasonlo. Utazo autot alapbol nem vesz senki benzinnel (aki racionalisan gondolkodik). Mitöl lenne jobban utazo auto a lexus? Vagy mitöl lenne jobban sportos egy 316d mondjuk?
Az hogy "bmw" vagy "lexus" azert szvsz önmagaban semmit nem definial. Itt is van ilyen is meg olyan is.
(#142427) Dani_kp en ezt soha nem fogom megerteni, miert masokat, meg mas vezetesi szokasait kell nezni, ha autot vesztek . Ha ki akarsz tünni, fesd citromsargara a felnit, dobj ra camouflage foliat, meg egy bazi nagy hatso szarnyat, üvöltö sportkipufogot, aztan a Golf V el is egyböl ki fogsz tünni En mindig azt nezem, nekem mi tetszik, mire van igenyem, feltünesi viszketegsegem meg soha nem volt, söt...ellenkezöleg.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Abban az ertelemben, ami nalam az utazo autot jelenti, hulla mind1, mit csinal a motor, ugyis elnyomja a menetzaj
mondom, jo ez a 300h szerintem is, eleje kisse hatareset, többi klassz, még belülröl is egeszen jo...de ha ott toporognek 7 millioval a hasznaltautosnal, nalam pl semmi olyan erv nincs, amiert ezt valasztanam. Elfogadni viszont elfogadnam, szoval karacsonyi huzason azert ne zarjatok ki ezert, ha 300h -t sorsoltok
-
Declare
őstag
válasz rasotamas #142512 üzenetére
Hat szerintem nem igen eri meg ez. Szamolj azert a fogyasztas mellett olyanokkal is, hogy köelezö, ado stb. Illetve akkor 2 autot kell gumizni, olajcserezni stbstb. Illetve a varatlan dolgok, amik akarmikor, akarmilyen autonal elö jöhetnek + egy olyan autoval jarod az utakat, amiben se biztonsag, se komfort.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Autós topik
- Microsoft Excel topic
- Befutott a The First Descendant legújabb fejlesztői videója
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-roller topik
- Sorozatok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest