Új hozzászólás Aktív témák

  • Land

    veterán

    Nah legyen egy új autó vásárlós poszt is.:)

    Közepes méretű, kompakt, 5 ajtós új autót keresünk 4.5, nagyon max 5 millió Ft-ig. Csak benzines jöhet szóba (min. 120 LE): évi 15.000 km, ennek 60-70%-a Pesten. Kb 2.5 millió Ft lenne az önerő, többi hitel.
    Fontos a megbízhatóság és a vélhetően kedvező árú fenntartás, illetve hogy 4 fővel és megrakott csomagtartóval lehessen vele normálisan közlekedni.
    A kiszemeltek:

    - Suzuki Vitara 1.6 szívó 120 LE, 5-ös manuál: GL+ csomag: kb. 4.4 millió Ft (+alku vagy valamilyen extra). A csomagban van: 17-es alufelni, tempomat, elől-hátul elektromos ablak, automata egyzónás klíma, 4 hangszóró, tolatókamera, elől ülésfűtés, visszagurulás gátló stb. 6 év garanciát ad a Soroksári úti Szalon.
    Negatívum: beltér eléggé tré, gyenge minőségű műanyagok, csak 5 sebességes váltó, mely autópályán kevés lehet, 4 hangfal, menetzaj hangos 130 km/h felett

    - Suzuki S Cross 2016: 1.4 turbó 140 lóval, 6-os manuál: GL+ csomag 4.8 millió Ft (+alku vagy valamilyen extra). A Vitara csomagjához képest: elektromosan behajtható tükrök, középső kartámasz, elől LED-es lámpák, index a külső tükrökön, picit jobb minőségű beltér ( nincs az a fényes műanyag sáv a műszerfalon), start-stop rendszer, gombos indítás, kétzónás automata klíma. 6 év garanciát ad a Soroksári úti Szalon.
    Negatívum: egyesek szerint csúnya az autó, tetszetős motor, no de mennyire lesz megbízható?, sok plusz extra a Vitarához képest
    Mind a kettő Suzuki belül sokkal rosszabb kinézetre és anyagminőségre, mint a többi kiválasztottam, így lehet meg fognak bukni nálam. Kinézetre Vitara szebb, ésszerű döntés pedig az S Cross lenne.

    - Ford Focus 3.5 GEN 2015: 1.6 szívó 125 LE, 5-ös manuál vagy picit drágábban 1.0 Ecoboost 125 LE, 6-os manuál: 4.3-4.7 millió Ft. Elvileg érdemes a picit drágább Titaniumot venni a Technology helyett. Kívül, belül szép autó. A megbízhatóságáról nem tudok sokat a Facelift előtti verzióról sem, a FL-es pedig 1 éve létezik. Sajnos csak Suzuki szalonba jutottam el eddig, de a jövőben elmegyek az összes kiszemelt szalonjába. Így a beltér minősége képek alapján korrekt, sokkal jobb a Suzukinál, dizájnban is. A valós ár majd kiderül a helyszínen.
    Egyik Ford szervizessel leveleztem és ő szerinte nincs gond az 1.0-ás motorokkal, bátran ajánlja. 150.000 km-ig nem igen volt még rajtuk javítás. Lendkerék csere és turbó felújítás sem volt náluk. Vezetésben nekem ez tűnik jó döntésnek, mivel 1500-tól húz, míg élettartamban a szívó. Szerintetek? A 6-os váltó miatt is jobb lehet pályára a kis turbós.
    Amúgy a zajszigetelés a tesztek szerint példás a modellben, ilyen téren is veri a Suzukikat. 5 év garanciával hirdetik.

    - Kia Ceed 2015 FL-es verzió: 1.6 közvetlen befecskendezéses 136 LE, 6-os kézi: Még a felszereltségeket böngészem, lehet kevesebbet adnak drágábban, mint az előbb említett 2 márka. A listaárak magasak, nem tudom a valóságban mennyivel olcsóbban lehetne ezeket kihozni. Tetszenek, baromi jó a garancia rájuk, nagyon megbízhatóak. A motor a kérdéses. Az egy dolog, hogy szívó, de mennyire bajos a közvetlen befecskendezéses mivolta? Ajánlott így is? A 6-os váltója elég jó elvileg.

    - Hyundai i 30: 1.6 szívó, 120 LE, 6-os kézi: hasonlóakat tudom elmondani, mint a Kiaról. Még nem néztem nagyon utána, de jó a garancia és elvileg ezek is jó gépek. Talán ennyi negatívum, hogy ez a motor picit többet fogyaszt, mint kellene a tesztek szerint.

    Ti tudtok még típusokat, melyeken átfutottam? A felsorolásból van olyan, melyet lőjek ki egyből? Tapasztalatok, vélemény?
    Köszi!

    [ Szerkesztve ]

    Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

Új hozzászólás Aktív témák