Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz barnam_ #141250 üzenetére

    Északon a motorfűtést talán az indíthatóság könnyítése miatt is használnak

    Nem igazan. Egyreszt a karosanyag kibocsatas miatt, masreszt a motor kopasanak csökkentese miatt (ugye hidegen jobban kopik a vas), harmadreszt a komfort miatt. Finneknel pl nagyon durvan jol kiepitett rendszerek vannak, tarsashaz parkolokban is legtöbben bedugjak a kocsit estere. Van benne egy kapcsolo es mondjuk ha valaki 7 kor indul, elötte mondjuk 20 perccel elkezdi felfüteni a hütövizet, igy mondjuk 60 fokos hütövizzel indul a delikvens, gyorsan eleri a motor az üzemmeleg hömersekletet + kellemes meleg lesz a kocsiban.

    (#141252) hobizoli passzolom, a kerdest, motorkopassal gondolnam összhangban. Ha nem elegseges a motorolaj nyomas, nem lesz megfelelö a kenes....ilyesmir egondolok passz :F

    (#141254) Integrale igen, reszben :K . A masik, meg ha jol emlekszem, amit irtam, hogy alapjaraton többet kell hidegen forognia a motornak, jobban kopik (szoval alapjaraton mondjuk 10 perc alatt felmelegszik X fokra, de ha szep egyenletes tempoban haladsz, akkor gyorsabban melegszik, ergo kevesebbet "forog" a motor hidegen) valami ilyesmi remlik.

    (#141259) spiky03 miert ne lehetne realis? :F fel ev alatt szerintem kb a par 1000 km töl 30 ezerig barmi lehet realis :) nekem pl nagyjabol ilyen 26-30k megy a kocsiba evente, igy atlagban nagyjabol ez jön ki nekem is

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák