- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Microsoft Excel topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Linux - haladóknak
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrDobos
őstag
-
Csabroncka
addikt
válasz molnarpeter #173469 üzenetére
Azért az adminisztrációs költségek részleteibe sokan nem nagyon gondolnak bele.
Elég abszurd módon hangzik, de jó (vagy inkább nem jó) eljátszani a gondolattal, miközben egy gyorsforgalmi új elkerülő aszfaltját élvezed:
Adózott pénzed után, vagyonosodási és átírási költséget fizetsz autódra, majd megtankolod üzemanyaggal, melynek minden literje után a 60% az állam zsebébe röppen. Ezután elfordított a kulcsot, de mielőtt elindulnád befizeted a biztosítást és súlyadót, valamint megveszed a pályamatricát. Párszor kerülgeted a méteres kátyúkat az alsóbbrendű utakon majd örülsz, hogy végre új szakaszra érsz, majd azzal szembesülsz, hogy ez meg a németek adózott pénzéből épült ez ám a perverz helyzet[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #173575 üzenetére
Már én érzem magam kellemetlenül, hogy mindenre a hibrid a megoldás
Nem merem ajánlani, mert fanatikusnak fogtok gondolniÚjként nem éri megvenni. Sokkal drágább mint bármelyik másik sima benzines középkategóriás autó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #173575 üzenetére
Öhm, Astra és Auris Hibrid alapmodellek árai között nagyjából 2 milkacsoki különbség van. Nem biztos hogy visszahozza egy olyan illetőnél az árdifferenciát, aki évi tizenötezret pörget bele. Eddig Octavia, Golf, Vitara, Corolla, Astra volt nézve, utolsónál elég jó ajánlatokat kapott. Bár lehet én vagyok kissé elfogult az Astra irányába.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Laraxior
titán
válasz molnarpeter #173641 üzenetére
Az 1.8-as, turbo nelkuli? Mar megvettuk eppenseggel.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
.Szaki.
addikt
válasz molnarpeter #173675 üzenetére
Arra gondoltam, hogy ha eljön az ideje és a P2 mellett döntök, akkor a Prius Club oldalán keresek majd, hátha azok rendben lesznek. Szerinted mennyi a reális ára egy jó állapotú P2-nek?
PT-ről továbbra se senki? :)
-
AMD Power
titán
válasz molnarpeter #173695 üzenetére
Lehet kérni. Én évente 1x elviszem a kocsit és ingyenesen átnézik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Primary92
senior tag
válasz molnarpeter #173695 üzenetére
Vajon értenek a haldexes hajtásokhoz?
Első generációs Octavia 4x4, én sajnos nem értek annyira hozzá, hogy még tudjam állapítani, hogy milyen állapotban van. -
fecaga21
aktív tag
válasz molnarpeter #173764 üzenetére
Olyan 1.4 misim van mindenre , nem versenyautó kell, de azért igényes kocsi legyen.Lehetőleg benzines, a dízeleknek drága a szervizelésük, meg az alkatrészük ugye?Jobban megéri benzinest venni gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
fecaga21
aktív tag
válasz molnarpeter #173783 üzenetére
Mit akartál amúgy ajánlani olyan 1.4-1.5 misi-ig?
-
Humbucker
senior tag
válasz molnarpeter #173788 üzenetére
munkába járás napi szinten olyan 50 km. Egyéb igények nem nagyon vannak, ne legyen túl nagy motorral, ne legyen vészes a fenntartása, de azért igényes szép autó legyen, nem családnak kell.
-
soldi3r
veterán
válasz molnarpeter #173783 üzenetére
Ez jo hozzaallas. Plane ha egy bontott, de jo allapotu gyarirol es egy vacak utangyartottrol beszelunk.
E30 (oo=[][]=oo)
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #173807 üzenetére
Ugyan ilyet linkteltem, ha 1 millióból kellene napi 50km-re ingázós.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #173850 üzenetére
Nem, amire gondolsz, az a turbós.
-
theooracy
aktív tag
válasz molnarpeter #173909 üzenetére
Szerintem is. Pálya nem valószínű, az útdíj miatt is, amit említettél....
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #173996 üzenetére
Per pillanat valóban csak az egyliteres “kiváltsága” a GPF, de elvileg ősztől már az egynégyes is kapni fog.
-
Janusz001
őstag
válasz molnarpeter #173996 üzenetére
Scross FB csoportban azt írták, hogy nyár/ősztől az 1.4t is kap részecskeszűrőt. 1.0T -ben jelenleg is van tudomásom szerint.
-
venom8888
őstag
válasz molnarpeter #174025 üzenetére
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_digitklima-14135407
Erre gondolsz? Ez mondjuk tetszik nekem, es eleg jo paci elosztas .
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
válasz molnarpeter #174034 üzenetére
Koszonom az osszefoglalodat,kedves toled. 80% ban mondeora hajlok mar,de az accord sincs kilove, skoda azert nem tetszik,mert oreg papás,nem igazan fiatalos. Es insignia is johrt 2013 utani,
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #174039 üzenetére
Mas csapagyak es olajpumpa(legalabbis tomites). Ebben a forumban erdemes szetnezni.
A motoron kivul meg volt par kisebb dolog amit javitottak.(#174040) venom8888
A hirdetesben nem valoszniu hogy igy benne lesz.
Alul balra a Facelift jobbra pedig a Facelift elotti. -
máyköl
veterán
válasz molnarpeter #174069 üzenetére
Jót kérdezel... Holnap megtudakolom. De azt hiszem igen.
-
#94529552
törölt tag
válasz molnarpeter #174069 üzenetére
Ez is Aisin lehet, itt egy videó az automata váltó javításról, hátha érdekel valakit.
[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
válasz molnarpeter #174084 üzenetére
No majd ránézek erre, köszönöm szépen!
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #174349 üzenetére
ennek az sdi motornak tök mind egy hogy 300 ezer vagy 500 ezer nem?
amúgy kb az a folyamatos 3000 ezres fordulat károsítja a motort? -
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #174360 üzenetére
Nemsemmi ha ez az óra 2x is át fordult! Mindenesetre jól körbe kell néznem, ha már olajfolyás nem lesz az jó dolog, a rozsda meg mellékes
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #174363 üzenetére
Rendben, holnap kiderül ha elmegyek megnézni, hogy milyen állapotú
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #174365 üzenetére
Ja, és jó lenne valaki, aki próbakörön követ, illetve első indításnál segít, mert forgalomban feltűnően rossz SDI-ből csak kéken füstölőt láttam. Hosszabb motorfék után pamacs szelepszár szimeringre utalhat, de ennél a futásnál már porlasztók is gyengélkedhetnek.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #174381 üzenetére
inkább kihagyom, hehe
vidéki vagyok, nem fogok 1 ilyen autó miatt még 200km utazni -
nesa
veterán
válasz molnarpeter #174384 üzenetére
Ez előtt meg volt 1H az meg benzines, szerintem semmi logika nincs benne.
-
DrDobos
őstag
válasz molnarpeter #174416 üzenetére
Nem letszukseglet, de sokszor jol fog jonni. Miert?:)
Samsung Galaxy A55 5G
-
DrDobos
őstag
válasz molnarpeter #174443 üzenetére
Molnarpeter: bocsi a kesoi valaszert. Sielni is megyunk majd vele, es az auto munkaeszkoz, sokat, nagy tavokra is lenne hasznalva :)
Samsung Galaxy A55 5G
-
DrDobos
őstag
-
Vesztor87
senior tag
válasz molnarpeter #174508 üzenetére
Nem kapok rá semmit, illetve a 15ft/km pénzt... Mivel azonban ezzel járok évi legalább 15e km-t, így fontos a fogyi E15ös corollát kínált ismerős 1,4-es benyás motorral, azzal 5,5-6,5 közt ő eljár, de az sedan.... :S
footy: jó az 5-ös is végülis, csak ne 3000 legyen a frsz 90-100-nál
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #174518 üzenetére
Napi 160km-re, palyazni? A te excsajod Declare jelenlegije, hogy igy ki akarsz szurni vele? Mar 70-nel is hangos, nem hogy palyan uvegelve
-
soldi3r
veterán
-
cintula187
addikt
válasz molnarpeter #174560 üzenetére
Ennyit tudtunk meg. Még egyszer megbontatni nem fogom vásárlás előtt, ebbe senki sem egyezne bele.
Lehet nem is görbült hanem letört és bent csinált gondot, amíg ki nem szedték.Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Gaben92
őstag
válasz molnarpeter #174560 üzenetére
Lehet bekerult valami oda nem illö a hengerbe es az verte szet mind a szelepet, mind a gyertyat. Ha csak egy henger volt erintett akkor benne lehet. Mas esetben nem uszta volna meg az a motor egy szelep + gyertacserevel aminek a hengerfejtömites mar csak a szerelesböl adodo hozadeka.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #174518 üzenetére
Az a Yaris olyan kis gagyi autonak tünik, meg amugy sem szimpatizalok a japokkal, de hybridkent lehet nem hülyeseg, megnezem azert, köszi (nem csak eladni veszem, hanem hasznalni es nyilvan kesöbb nem orias bukoval eladni)
(#174519) rbalint88 A polo sem egy autopalya zabalo szörnyeteg, de nem is ez a lenyeg. Ez szerintem mar csak regi beidegzödes, hogy huuuu kis auto, akkor az autopalyan meghal. Pont erröl beszeltünk picit feljebb, hogy miert dragultak meg a kis autok is. Pont ezert, mert sokkal komolyabbak is lettek. Regen beültel egy poloba aztan egy Passtaba vagy A4 audiba es azt mondtad, hogy atyavilag, eg es föld. Most megnezed a polot es stabil, biztonsagos es hasonloan felextrazhato, mint egy passat. A Passat nyilvan jobb lesz palyara, nem erröl beszelek (komfortosabb, csendesebb, erösebb stb...), de egy ilyen uj kis poloval sem fogsz semmi egetverö különbseget erezni napi 2x 20 perc autopalyazas alatt.
(#174535) footy 2019 jan. 1-töl van ez az uj szabalyozas. Egeszen pontosan a reszleteket nem tudom, de nyiltvegü lizingnel ceg eseten, asszem minden fele bizonygatas nelkül elfogadjak bemondasra azt a hasznalati arányt, hogy az afa 50%-at visszaigenyelheted. Ha többet akarsz, akkor bizonyitani kell.
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #174580 üzenetére
Az ár képlékeny az ár/érték arány miatt, de nagyon-nagyon max. 5M. 4M fölé csak akkor mennék, ha már 100LE felett lenne, illetve van benne nagyobb kijelző parkoló kamerával. Ez utóbbi extra azért érdekel, mert a mai autókból nem lehet kilátni kb. semerre.
Csak a mondás miatt nem mondom azt, hogy soha többet használtautót... De amúgy tudod mit, SOHA többet használtautót!
Ja, és automata váltó is kizárva, mert csak évi kb. 5-10 alkalommal járok Pesten, és ott is viszonylag rövid szakaszon. Itt helyben meg így érezném magam az automatától: [link]Tehát szummázva az alap feltételek:
-4 méter körüli
-min. 300L csomagtér
-hátul elég hely, mert néha hurcibálom az ismerőseimet, meg remélhetőleg a nem túl távoli jövőben egy gyerekülés is férjen be
-komfortos, de stabil futómű
-benzines, lehetőleg négyhengeres
-kézi váltóExtra funkciók:
-tolató kamera
-100LE feletti négyhengeres motor
-nem hányinger minőségű belsőmegprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #174578 üzenetére
Mindenkepp jo az ötlet köszi, megnezegetem majd.
(#174581) rbalint88 igen, pont erre gondolok en is, hogy a yaris az tenyleg ilyen kis varosi futkoso, mig a polo azert a kis autok között egy komolyabb auto.
-
m3tr0
senior tag
válasz molnarpeter #174714 üzenetére
Porscheról én beszéltem le elég meleg árak vannak alkatrész téren.
Jó tudom a Range se lesz olcsó de azért mégis más liga.bitpork: túl vagyunk rajta,nem tetszik neki.
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #174786 üzenetére
Mondeoból valamivel fiatalabbat kapnék, mint Volvoból. A Mondeo és a Volvo leállítja a motort piros lámpánál? Volvora némelyikre írja, hogy start stop, de hogy azt ilyenkor arra értik-e, hogy automatikusan le is állítja a motort, azt már nem tudom.
Ma beszéltem egy Volvo tulajdonossal, akinek volt Mondeo is. Azt mondta, hogy az 5 hengeres szebben jár, jobban megy, tehát Volvo, de ha a méret a lényeg, akkor Mondeo, mert az sokkal nagyobb. Mérete nem érdekel.
pit stop: Azt gondoltam eddig, hogy a Mondeo tartja ezek közül a legjobban az árát, utána a Mazda. A Mazdáról azt olvastam, hogy korrózió előfordulhat még az újabbaknál is és tűzkarika hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #174903 üzenetére
Ez a legjobb szvsz. Én pl úgy vettem használt autót, hogy csak akkor fizettem amikor már a kezemben volt a nevemre szóló forgalmi (némi foglalót persze adtam előre, hogy komolyan vegyenek). Persze lehet kreálni hamis forgalmit az is igaz.
#nincsbennetarcsi
-
SPeti1984
senior tag
válasz molnarpeter #175204 üzenetére
Nekem is egyre több kereskedő mondja hogy állítólag januártól benzinesből majdnem hogy már csak hybrid verziókkal lehet autót eladni ezért nemigen fognak pár év múlvaaz emberek fennakadni azon hogy 999 ccm-es a motor mert még mindig kevésbé lehet költséges mint egy hybridnél ha hiba van.
Ami még esetleg a Kadjarban zavarna hogy nincs radar és hát ahogy ültem benne a kilátás nem a legjobb tehát amíg nem szokja meg az ember nehogy meghúzza az ember illetve a garázsunk olyan hogy nem egyenesen lehet bejárni hanem picit oldalasan és ha tolat ki az ember ott a ház sarka amit nem lenne öröm elérni.
-
szabonagyur
félisten
válasz molnarpeter #175272 üzenetére
Na ezt jó lenne tudni, más kivetni való van benne?
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
nagyúr
válasz molnarpeter #175402 üzenetére
7gen dízelről írtam, 2010-ben már 8gen ment, arról nem tudok sajnos semmit.
(#175458) batai15
fost mind, én is csak azért nyúzom őket mert olcsó és nincs más
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #175467 üzenetére
A cimborám Prius 3-asában cseréltek akksit májusban; spéci akku kell bele, mert az utastér felé szellőzik; 50 + párezer Ft volt.
-
Core2duo6600
veterán
válasz molnarpeter #175467 üzenetére
Lassan mindegyik mai autóban fel kell tanítani az új akkut.
Hát ez röhely és elkeserítő is egyben.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
p4radox
csendes tag
válasz molnarpeter #175478 üzenetére
Nem előfeltétel, a linkelt példány is manuális. Mit ajánlanál helyette?
-
trassher
addikt
válasz molnarpeter #175595 üzenetére
Szerintem pedig adja el, mondom ezt G tulajként. Sosem volt egy jó autó cserébe az alkatrész is drága.
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest