-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacko32
tag
válasz vzsryl #194521 üzenetére
Akkor mondom másképp: másfél órán át ordítottunk egymással, hogy nekünk miért egyterű kell, és nem kombi. Figyelj, a magyarázat.
Én mint kombimajom: mellém ül a nagyobbik gyerek, a kicsi veled hátul, pakkok a puttonyba.
Asszony: Én abban nem bízok, a gyerek üljön mellettem, ott a helye. Meg ha valami történik? Akkor mit csinálsz?
Meg állandóan morogsz hogy kicsi az Accord. Egy kombival mire megyünk?Nem baj, hogy az a két plusz ülés semmire nem jó, mai napig azt hiszi, ott két 180-as felnőtt elfér. Szerintem nem.
Nem tudok olyan érveket mondani, hogy elfogadja.Mondom, kihoztam volna a Ceed kombit a szalonból, mert szörnyen tetszik. De így jártam.
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
gzbotii
veterán
válasz vzsryl #194577 üzenetére
Nekem volt 2014-2016 között egy ötajtós '94-es 1.4 90Le B Corsa. Elég patika állapotban volt, belseje is (igaz, hogy az előző tulaj már lakatoltatta).
Feszes futóműnek köszönhetően nagyon jól lehetett kanyargós utakon csapatni vele. Eladtam mert elég sok helyen kezdett kijönni a rozsda, és a Golf mellett nem akartam ezzel is foglalkozni. Aztán rá fél évre, már bántam, akkor lett volna keret rá, hogy megtartsam második autónak.
Mai napig rákívánok, ha látok egy szép példányt. De eléggé kihaltak azért.😶When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
addikt
válasz vzsryl #194671 üzenetére
Fehér CT200h
Lexusoknál úgy látom jól áll ez a szín. Mondjuk a Lexusok eleve szépek.
Ez például elég jónak tűnik. Na nem akarom megvenni, mert előbb megvárom a járvány végét mire veszek autót, de ha most kéne, ez szimpatikus lenne.
És hát olyan szűk a kínálat belőle, hogy sajnos színek szempontjából nem lehetek majd válogatós, ha akarok majd ilyet venni. -
veterán
válasz vzsryl #194671 üzenetére
nekem most épp ilyen a bérelt autóm, de nem vagyok területi képviselő amúgy nekem tetszik ebben a kombinációban az octavia, lehet megtartom. ha nem, akkor szintén fehér, vagy ezüst lesz helyette, jobbak ezek a világos színek szerintem. legalábbis praktikusabbak, alapvetően engem hidegen hagy hogy néz ki az autó kívülről, mosni se szoktam csak ha már a kilátást akadályozza a kosz
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #195082 üzenetére
Ez milyen jellegű probléma, hajtás (a'la 2.0 PD TDI), vagy széthullik az állítható része?
Pont mostanában jártam körül a témát, 2.2-3.2 Puma motorok Euro 5-től hajlamosak bedarálni az olajpumpát, kenés nélkül meg nem sokat mennek el (volt is ilyen problémára rálátásom még úgy 3 éve, kár, hogy akkor még nem tudtam a részleteket). Ott simán annyi a megoldás, hogy az Euro 4 verzió fix fogaskerék pumpáját alá kell csapni, aztán irány a naplementébe. VW 1.6 TDI is változó pumpát kapott legutóbbi verzióban, de ott nagyon egyszerűen megvan oldva a 2 fokozat, és hiba esetén egy rugó a magasabbik nyomás helyzetben tartja a szivattyút (akár egy kamion légféke, ami mindig fogna, amíg nincs nyomás), az megnyugtatóbbnak tűnik. Illetve összehordok itt mindenfélét szegény motorról - MQB-ben az is Bosch üza. rendszert kapott, betyárböcsületre jár utólag +30 pont neki.[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz vzsryl #195099 üzenetére
Nem lábbal hajtom. Persze értem, és tudom is, hogy rohadnak. Én csak annyit írtam, hogy inkább rohadjon, mint más téren baszakodjon velem a mindennapokban. A rozsdásodást tudom megelőzni, megfogni, javítani, nekem ez a véleményem.
Persze, ha már nincs mihez hegeszteni szinten van, akkor okcsá, de aki olyat vesz, és nem mászik alá vétel előtt, meg is érdemli.
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #195274 üzenetére
OK, de egyik isminek 2.0HDi, másiknak 1.9 PD volt/van, mindkettőt könnyű volt felismerni ha jöttek hozzánk. Egyik úgy hangzott mint egy öreg T3-as csattogása, a másik meg mint egy kultúrált dízel autó. Tehát oké hogy a dízel az dízel, de vannak különbségek. Ahogy 3 henger és 3 hengeres, meg 4 henger és 4 hengeres között is.
BigBoss91: +1 Dokinak.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz vzsryl #195508 üzenetére
köszi, ez egy jó pont, és sajnos itt jön be, hogy egyszerűen nincs időm kipróbálni őket pedig jó lenne belehuppanni, hogy én mennyire érzem szűknek. ugyanez igaz a kugára is, ami biztos nem szűk, itt inkább a szélzajra vagyok kíváncsi, ezek alapján átlagos, de talán lehet kérni bele valami extra hangszigetelést [link]
Anaren: ecosport nagyon ocsmány, az teljesen kizárt a keret olyan 11.5-12 max listaáron és csak új autó, mert nem saját zsebből megy a vásárlás.
MC Pite: a fenti linken látható új kugáról van szó. corollát kilőttem miután ültem benne. nálam szintén nem játszik a megane/308 vonal, ha már francia akkor eggyel ezek felett. kiát adtam el, én nem ülnék vissza most bele, igaz ez a hyundaira is, abból esetleg a tucson ami tetszik. illetve az őj megane tökjó lenne, ha lenne benne az a hibrid hajtás mint a clioban, és nem csak a phev változat. de már nem akarok új típust behozni a listára, elég lesz ezek közül dönteni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Anaren91
senior tag
válasz vzsryl #195514 üzenetére
Na azért a Multiplával egy sorba sorolni akármit is már önmagában bűncselekmény
#195512
Hát ennyiből azért van lehetőség bőven Én se gondolkodnék az EcoSportban ennyi pénzért
Viszont szalonból kihozott zsír új autón se. [link] Amint kihozod, már rengeteget veszít az értékéből egy kocsi, és tudsz kb 0 km es passatot venni mondjuk 10 misi körül. Ebben 5 km van, annyi, hogy nem te rakod össze magadnak, de sokat lehet spórólni. Na meg egy ilyen Passat igényesebb is mint egy Golf szerintem.
Vagy [link] 4 év vagy 200k km gari.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
footy
addikt
válasz vzsryl #195575 üzenetére
Az ezres háromhengeresek hangja és járáskultúrája borzasztó.
Ezt mire alapozva irod?
Van 1.0 ecoboost, probaltam a VW 1.0 es a Honda felet is, mindnek sokkal jobb a jaraskulturaja mint egy 4 hengeres dizelnek. Foleg ha bemelegedtek, a kormanyon sincs vibracio, a hanjukon pedig nem hallani. (Taposva igen, de akkor pedig karakteresebb hangja van mint egy 4hengeres benzinesnek. (bar szerintem a soros 6 hengeres benzinestol is mert az mint egy ipari porszivo ))#195578alázógyík
Allitolag az uj multiair generacio mar tartosabb mint a korabbiak, a blokkot pedig az olaszok altalaban strapabirora tervezik. En jobban bizom benne mint egy 1. genes nemet fejlesztesu motorban... -
|AP|
veterán
válasz vzsryl #195597 üzenetére
látom nagyon megoszlanak itt a vélemények a három hengerről. Konkrétan a Fiat új 3 hengeresét hallotta/próbálta már valaki? Nagyon kevés róla az infó, szinte csak marketing anyagokat találtam, azok meg nyilván dícsérik.
Ma megyek egy Fiat szalonba, nem tudom be lehet-e indítani, legalább az alapjáratot meghallgatni, de lehet benevezek egy tesztvezetésre is.[ Szerkesztve ]
-
-
-
yodamester10
őstag
-
yodamester10
őstag
válasz vzsryl #195670 üzenetére
Ilyen pici aksinál felesleges oszlopra járni ha otthon tudom tölteni.Nem tudom más Phev-nél hogy van de a Golf szinte minden helyzetben tölti az aksit még GTE módban is.Én fizetős oszlopon soha nem töltöttem nem is fogok majd csak a tisztán villanyt,mert remélem csak átmenet lesz nálam a Phev.Peny-nél szoktam rádugni ha bemegyek vásárolni,így szinte mindig van szabad parkoló és ingyenes az áram
Anaren91
És a 45 liter benzint hova tegyem?Nagyon elakadtál az elektromos résznél Szóval akkor a 7-es Golf GTE városi autó?És a GTI az is? -
veterán
válasz vzsryl #195670 üzenetére
nyilván az infrastruktúra is fejlődni fog, nem lesz ezzel gond. vagy hozzászokunk a panel tizedikről kilógó fűnyíróhosszabbítók látványához
nekem nincs sok ev tapasztalatom, másfél éve vittek egy tesla model s-sel, hát az valami brutális volt amit lépett és hátbabaszott. de ott csak utas voltam. aztán most hétvégén már nagyon érdekelt milyen vezetni, szóval elvittem egy sharenow i3-at, és nekem óriási fun volt. az is olyat ugrik, hogy hihetetlen, szerintem egy kezemen meg tudom számolni pl fékre hányszor kellett lépnem 20 perc alatt úgy lassit... szerintem igenis van jövője ezeknek az autóknak ilyen menettulajdonségokkal, minimális szervizigényükkel. a töltők meg majd utólérik az igényeket.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #195676 üzenetére
Az az egyik legnagyobb fantázia mindenben a start-stoptól a villanyosig, hogy nem az Nber orra alá füstöl. Erőmű szennyezés megoldása házi feladat de azt még mindig egyszerűbb megoldani, mint gyorsítás közben autón. Mondjuk mechanikai szimpátia alapon is jó a motornak, főleg egy dízelnél. Uff-uff, kinek mi
Szerintetek dízel vagy benzin?[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz vzsryl #195690 üzenetére
Dízel alulról húz, főleg abban a tartományban ahol normális körülmények között közlekedni fogsz. Másrészt 2.0 literes tsit pl fölösleges összehasonlítani egy cr tdivel, mert nem ugyanarra gyártják . A nagy tsi legtöbb esetben a sport szériákba megy( gti, Rs stb) míg a 2 literes dízel a nagy takarékos szedánokba.
Városban nem fogod 7k ig kipörgetni a benzinest se.
De am igen, benzines több lóerőt produkál, ezen a videón jól látszik, hogy általában rajt után érik be a sport dízelt, amikor már azon a fordulaton vannak ahol leadják a max lóerőt, de alacsony fordulaton, ahol nyomatékból dolgozik a kocsi, ott általában, lemaradnak . [link][ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Lacko32
tag
válasz vzsryl #195751 üzenetére
Nagyon köszönjük, szerelem volt első látásra.
Kényelmes, formás, szuper "kis" autó. Remélem minden flottul fog működni rajta jó jó jóó sokáigIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Füleske
addikt
válasz vzsryl #195897 üzenetére
" járványkockázat mellett"
Addigra oda-vissza át lesz oltva mindenki.
"olcsóbbak ezek nem lesznek, de drágábbak igen."
Olcsóbbak valóban nem csak a hagyományosok fognak felzárkózni árban (ez már most elkezdődött). Nagyon könnyű pl. támogatásokkal vagy adókkal változtatni a vásárlási hajlandóságon.
"Szerintem lehetetlen 5-8 éven belül eltűntetni a belső égésű motorokkal szerelt autókat."
Az (épülő) akkugyárak kapacitásától függ minden. Ha lesz elég akku nincs visszaút.
"akkumulátor technika elavultsága" ??? -
Füleske
addikt
válasz vzsryl #195913 üzenetére
"Már egyre többen pedzegetik, hogy ha megint lenne valami hasonló vírus, akkor arra fel kell készíteni a társadalmat, mert még egy ilyet nem fog kibírni, és a gazdaság sem."
Nagyot mondani a lehetséges jövőről bárki tud bármiről. Politikusok ?
Hogy autós témánál maradjunk minden hónapra jut egy csodaakku vagy egy hidrogénes csodajármű.(pl. Nikola) Azt szabad elhinni ami már megtörtént illetve meg tudod venni a boltban emberi áron.
"Ennyi pénze nem lesz a magyar államnak szvsz. soha"
A mostani támogatás is EU - s pénz. Ha az államon/gyárakon múlna a dolog 100 év múlva is az 1.9 TDI lenne a favorit.
"Sőt a fejlett nyugatnak is valószínűleg nehezére fog esni,"
Ez már egy lejátszott történet, úgy hívják hogy CO2 kvóta meg Euro 7-8.
"El tudod egyáltalán képzelni" Én el, egyrészt rengeteg gyár fog akkut gyártani, másrészt szvsz nem cél hogy mindenkinek legyen új autója. (hogy ez mihez vezetne azt már szerintem 2008 - ban láthattuk) Szerintem nem a jelenlegi eladási számokból kell kiindulni.
"Elavultság alatt azt értem"
De ez nem elavultság hanem jelenleg itt tartunk. És szvsz aki ezt a hsz-t olvassa már nem fog olyan akkuval rendelkezni amit leírtál. Ugrásszerű fejlődésre én nem számítok. -
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #195941 üzenetére
Én meg úgy látom, hogy túl optimisták vagytok. Még csak ott tart ez az egész globális felmelegedés téma, amikor a túlsúlyos ember felismeri, hogy diétázni kellene, és a tudománytól várja a csodát, hogy ő fájdalommentesen le tudjon fogyni (csodabogyók stb.), és közben nyugodtan nassolhasson stb.
Majd kiderül, hogy az elektromos autó csodabogyó-e... De hogy ahhoz is egy COVID kellett, hogy az emberek rájöjjenek, hogy egy konferencia vagy multicég fejtágítója miatt nem muszáj kontinenseken átrepülni, amikor van zoom is, sok mindent mutat a hozzáállásról. És az igazán szegény országok (afrikai országok, India) a méretükhöz képest még el sem kezdtek energiát fogyasztani...
Szép dolog a hibrid/elektromos autó, de nagyvárosokban talán azzal kellene kezdeni, hogy (közel) ingyenes tömegközlekedés. A BKV jegybevételénél több pénzt elszórunk baromságokra stb. (Csak azt kell kitalálni, hogy hogy lehet ezt úgy megcsinálni, hogy ne generáljon felesleges utazásokat. Digitális bérlet lenne a minimum.)
Most ez a hozzászólás is a túlsúlyos ember kifogásainak tűnik, de nem az. (Az már a "fájdalmas" diéta része, hogy az átlagember csak kisköbcentis lefojtott autókhoz juthat hozzá stb.) Csak ez nagyon kevés. #mindmeghalunk
THE END
-
Gabesz87
veterán
válasz vzsryl #195948 üzenetére
Ja, és vegyek új autót tizen milliókért. Esetleg adsz is rá némi pénzmagot?
Tény és való hogy nem vagyok rutinos használt autó vásárló, mert még soha nem vettem, a mostani autóm új volt. Épp ezért - pláne külföldi vásárlás miatt én ezzel megbíznék valakit aki A-tól Z-ig mindent intéz. Állapotfelmérés, próba, alku, hazahozatal, forgalomba állítás stb.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vzsryl #195993 üzenetére
kezi, a proceed is kezi volt es a mostani octavia is. nekem is ez az elkepzelesem, hogy az elso automata utan nincs visszaut
molnarpeter: egyikse kell, az osszkerekes nem is fer bele, sima elsokerek 1.5 tsi-vel. de a scout tetszik a legjobban, kivulbelul. azt hiszem ez lesz a donto szempont🙃
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Politika
- Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen egeret válasszak?
- Revolut
- Hardvergyűjtemény, avagy amikre büszkék vagyunk!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!