-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
R15-R18-ig lehet ra kereket rakni, a megadott adat szerint 15-os tehát a legkisebb igen.
De magat a kereskedést is elkerulnem, nagy dumak a leírásban, szilikonnal áztatott gumik...hat ezek engem taszitanak. Plane ha az elozo hsz-edben is róluk irtal.
Mennyi foglalot adtatok?Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
veterán
Ránézésre 16"-os kerék van rajta, annak a gyári mérete 205/55r16. Kinagyitva a képet sem tudtam leolvasni a gumi méretét.
Arra tippelek, hogy úgynevezett "rossz út" (aka "bad road") csomaggal rendelhették az autót, ami emelt (+1,5 - 2 cm) futóművet tartalmaz.
Elképzelhető, hogy az emelt futómű mellett még a kellténél peresebb gumit is tehettek rá, de nem biztos.
-
veterán
-
Gombinyó
őstag
Ebben az ársávban már nem igazán van olyan mértékű értékvesztés, mint évekkel ezelőtt. Főleg, ha nem reálértékben nézed, hogy mit ér ma a forintod és mit fog 3-4 év múlva. Ha eleget tud nyújtani egy belépő 4-5m ft-os kis autó, akkor vedd azt. Pár év múlva hasonló áron tudod eladni, mint amennyiért ma megkapod újonnan. Főleg, ha találsz még 4 hengeres szívó motorral.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
Hahun van fent pár kb 0 km-es corsa 4.2-4-6 között. 5-6 év garanciát adnak rá, sok bajod nem lehet velük. Ha elég a 75 ló persze. [link] Ez egész jónak néz ki. Vagy [link]
Nagyon nem lőhetsz vele mellé. ahogy néztem konfigurátorba, kb 2 misivel olcsóbb, mintha most összeraknál magadnak egyet...
Vagy itt egy kis 102 lovas méregzsák, ez is új [link][ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
|AP|
veterán
Köszönöm mindenkinek a javaslatokat, véleményeket!
Azt hittem jobban a használt irányba fogtok terelni, meglepett a viszonylag sok hozzászólás az új verzió mellett.
Most én is jobban hajlok erre, a Corsa/Swift páros a legesélyesebb.
A felhasználás teljesen átlagos: munkába ingázás, havonta egyszer-kétszer vidéki út szülőkhöz, nyaralás, ilyesmi. Évi 10e km körül szerintem.
Mondtátok az Astra K-t, a Mazda 3-at, használt vonalon ezek tetszenek a legjobban, de itt azért tartok kicsit a használt autók buktatóitól.
Corsa-Swift kérdésben szerintem tesztvezetés lesz.[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
szerintem a penzedert meg boven kaphatsz 1-2-3 eves garancialis astrat, en azt gondolom, hogy az sokkal tobbet ad mint a corsa/swift paros barmelyike. En sokat utaztam k astraban, nagyon szerettem, most is szivesen valtanek ra, ha a kombinak nem lenne szerintem botranyosan csunya a c oszloptol hatrafele tarto resze.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Anaren91
senior tag
Ha megteheted, hogy újat vegyél, és megelégszel azzal amit egy kismotoros új autó nyújt, akkor bolond lennél használtat venni. Garancia nagy megnyugvás, na meg egy új autó csak egy új autó. Nem lakta le előtted senki, nem kell azon rágódj, hogy vajon mi fog előjönni (új autónál nem nagyon kellene semminek).
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
Anaren91
senior tag
Hát erre annyit tudok mondani, hogy öcsémnek egy 2003-as 1.4 benzin golf 5 je van, 75 paci az is. El lehet vele menni A-ból B-be, de az 5 sebességes váltó miatt egy 130-as tempónál azért visít már a motor, meg sokat is kajál. Az újabb kocsikban 6 sebességes manuállal, vagy esetleg egy automata váltóval ez nyilván más, nem fogsz vele száguldani, de egy 110-120-as tempóval szerintem kényelmesen el tudsz menni vele pályán is. Annyi, hogy előzésnél figyelj oda, hogy meg tudod e csinálni... Pár napja komolyan mondom már engem evett az ideg a sok barom miatt aki nekiáll előzni 2 kamiont meg pár személyautót, és mintha egy helyben állna, mert nem megy a szerencsétlen autó, de azért nyomja neki, szemből meg már jönnek...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Qru
MODERÁTOR
Itt Pesten felénk elég sok mászkál. Az 1.4i megbízható, lomhának nem annyira lomha a többi 1.4 szívóhoz képest de tény, hogy hajlamos többet enni kicsit mint az elvárható lenne (hiába a 6-os váltó, rövidek a fokozatok benne). A turbós egész jól megy már, sztem jobban megéri. Nem sokkal fogyaszt többet (részterhelésen kevesebbet is mint a 1.4 szívó a jobb hatások miatt) de sokkal jobban megy ha menni kell.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
MC Pite
veterán
Alapjárat az semmi. Ketyeg. Egy 4 hengeres GDI is ketyeg.
55ös gurlás, 90es gurulás, meg a legalább félgázas gyorsítás az érdekes. 1 sportszeletet arra, hogy nem lesz rossz.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
|AP|
veterán
Voltam ma Fiat szalonban, és hát nem jött meg a kedvem az új 3 hengeres motorhoz.
Ha már a kereskedő is azt mondja, hogy egyáltalán nem eszik kevesebbet, mint a korábbi motorok (akár a sima 1.4, akár a T-jet), és már ő is bevallja a 7-8 litert átlagban, akkor már túl sok minden tényleg nem szól mellette.
Úgyhogy most valószínűleg készleten lévő T-jet motoros verziót fogok keresni. -
marcusa
addikt
Szia!
Nekem 1,4 mair van, nagyon szeretem. Számottevően jobban megy a 120 lovas változatnál, konkrétan Mito-ban ez a motor a QV, és még kevesebbet is fogyaszt nála. Viszont a multiair hiba tényleg költséges 400 körüli árával könnyen a kedved/lelkesedésedet szegheti. Amúgy a Giu egy nagyon jól sikerült konstrukció, aránylag kevés tipushibával.:-)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest