-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz BigBlackDog #156109 üzenetére
Ez egy elég jó és tartós autó, bár talán nem a legszebb.
Az Opelek kormánybőrözése nagyon tartós; ezen mállik - vagy izzadt az ember tenyere, vagy tekerték. A lökhárítóval ne foglalkozz. Az ülésnek se kellene szakadtnak lennie, de ez valószínűleg műbőr.
Ez a Vectra DPF-es, mert automata és mert kombi. A 4/5 ajtós, manuális váltós, Euro 4-es verziókban nincs DPF.Asszem' a motorburkolat patentos, óvatosan húzod felfelé és lejön. Visszafelé rá kell pattintani.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #156159 üzenetére
A 126 nagy kiralysag es egetvero koltsege nincs. A motorok oregek de kozel faek egyszeruek. A 280 pl 11 literrel eljar ha tapossa az ember ha nem. Igazi kiralysag a belso mereteit tekintve - nekem pl egy tiktokos vagyam egyszer egy 560sec csak hat jo sok kedv kellene hozza.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mauzes
őstag
válasz BigBlackDog #156255 üzenetére
Köszi a tippeket.
A hosszú út véleményes, de a lényeg az, hogy városon belül nagyon keveset lenne használva, jellemzően csak Bp-Mór, Bp-Szeged utakra, illetve kirándulásokra, szlovákiai túrázásra, stb.
-
hanno22
csendes tag
válasz BigBlackDog #156360 üzenetére
Az igények, hogy a megbízhatóság mellett legyen élvezeti értéke is az autózásnak. Éves szinten olyan 30e km futással, város és országút vegyesen, de nagyobb részt országút.
Természetesen rendszeres szervízzel, időszakos karbantartás tartással számolok, de nem szeretnék mindennapi vendég lenni a szervízben. -
veterán
válasz BigBlackDog #156394 üzenetére
Cö-cö-cö...
Gooool is elhasznált 2 Lagunat 2 év alatt. Nem kötelezném el magam 5-7 évrea helyében.
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #156394 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #156437 üzenetére
Én meg a HDi motorok körül, vagy Superb.
-
veterán
válasz BigBlackDog #156513 üzenetére
Mindig kérem a "turbó képeket" (12 db nagyítható fotó) 350 Ft-ért, nekem megéri. Kiglancolom az autót eladás előtt, hadd nézegessék az érdeklődők.
HD nézegető kódot viszont még nem vettem.@#156514) Chereiose: rémlik pár kisebb horpadás, azon a polír nem segít, ill. tisztességesen elvégezve nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #156551 üzenetére
345.000-rel adtam el az A4-et.
-
Chereiose
addikt
válasz BigBlackDog #156580 üzenetére
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #156618 üzenetére
Igen, már konzultáltunk. Szerinte is élhető az occó picimotol. A 9.gen sajna továbbra is taszít, ebben meg legalább újra van normális hátsó futómű + egy raklapnyi hely. No meg 2000-től húz, nem csak 3000-től.
Jó volna, ha 6-8 hónapon belül beesne az 1.5-ösök ára 5m alá, de sajna ennek nem sok esélyét látom.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
akela91
addikt
válasz BigBlackDog #156760 üzenetére
Na majd elviszem tesztvezetésre. Nem tudom, mekkora előrelépés lesz a mostani MK1 Focus 1.8 benzineséhez képest az a 2.0 Skyactive.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #156794 üzenetére
Több úton is jut(hat) oda: a forgattyúsház szellőztetése, szelepösszenyitás és a kipufogógáz visszavezetés (EGR). Plusz a turbósok esetén a töltőlevegővel érkező - jó estben minimális - motorolaj is kokszforrás.
mod:
Ebből lesz a koksz, de a benzin hogy segít? Úgy tud segíteni, hogy tökéletesebben ég, nem marad vissza (annyi) koksz illetve vmilyen kokszoldó adalékot kevernek hozzá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz BigBlackDog #156794 üzenetére
Azért hívják direkt befecskendezésnek, mert direkt a hengerbe fecskendeződik be az üzemanyag. "Szívónál" meg valahova szelep elé.
Ezért érintett régen 100 autóból 1et a kokszosodás EGR/PCV/Turbo ellenére. Benzin tisztította "lemosta" szelepet, meg mindent amivel érintkezett.
Most meg ha nincs vhogy kezelve a dolog akkor csak az a kérdés, hogy mikor kell szelepeket, vagy akár az egész rendszert tisztítani. Már ha nem potyog be vmi nagyobb dolog szelepről... hengerbe mert akkor az súlyos számlát tud generálni.
Van már pár gyártó/tipus ahol a gyártó amúgy megoldotta a problémát pl avval, hogy DI ÉS pl MPI befecskendezése is van. Csak ez ugye pénz a probléma 99.9%ban meg ugy sem jelentkezik garancia idő alatt...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #157352 üzenetére
buszos cégé volt, kvázi luxus magántaxi, pályáztak vele dajcslandban. váltó miatt se aggódnék nagyon. plusz ugye 2M-ból elég sok javítás kijön engem az óraállás nem zavarna.
-
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #157400 üzenetére
Nincsen sajnos... Pedig az lenne a legjobb. Mind1 meg kitalalom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
outsiders
aktív tag
válasz BigBlackDog #157666 üzenetére
Subaru Outback.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
veterán
válasz BigBlackDog #157666 üzenetére
Az XC70 kanyarban - érzésre - leesik az útról.
V70 alternatíva: esetleg W211 kombi Mercedes, Passat B7 Variant, Insignia, Saab 9-3 Combi 1.8 (gyenge, de igénytelen motor + kicsit kisebb, olcsóbb)?
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #157666 üzenetére
Egy kesei E39 Touring (lehetoleg 530-as) vagy egy M54-es, szinten 530-as E61.
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #157666 üzenetére
Köszi mindenkinek a tippeket!
Subaru Outbacket felveszem a listára, bár nem nagy a választék. Élmény nem számít, viszont az ülés és üléspozíció erősen szerepet játszik a döntésben. De ehhez próba kell úgyis.
XC70-el kapcsolatban nekem is az AWD a félelmem, eddig gyakorlatilag nem találkoztam olyan -normálisnak tűnő- eladó XC70-el, aminél a tulajdonos ne említett volna hibát ilyen téren.
E39-ek már régiek kicsit, félek, hogy kezdenének előjönni az idegesítő apróságok.
Saab relatív ritka jószág, de mondjuk esetleg szóba jöhet.
B7 Passatban létezik normális, benzines motor, amit nem kell koksztalanítani, egyéb nyűgöktől mentesíteni?
W211-el kapcsolatban kicsit szkeptikus vagyok, ha a problémamentességet nézem. De lehet, hogy csak rossz előítélet, kicsit utána kell olvasnom szerintem.
Insigniára gondoltam én is, de hátsó üléssor nagyon kicsinek tűnik.Ami még beugrott, hogy létezik MK4 Mondi 2.0 szívóbenyával is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
1 millióért veszel egy 2.7 biturbó allroadot, 1 bő millából megcsinálod és máris van élményautód.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
OBK kicsit szűkös belül, mert keskeny az autó. Egy üléspróbát tegyél (ha más nem Joruséba csücsenj be) de ha nem akartok terpeszkedni akkor jó választás: [link]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
B7 Passat beniznes: 1.4/1.8/2.0 TSI, ill. 3.6 FSI
Kicsi koksz - no para. ohne DPF.Van még Vectra C kombi: hatalmas, nyújtott tengelytáv, 1szerű benzinesek (1.8, 2.0T, 2.8 V6); baltával faragott beltér, de ergonómikus és tartós.
Mondeo kombim volt (2008-as), hatalmas, jól kanyarodik, a Vectránál igénytelenebb a bele.
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
Outbackek gyorsan fogynak el, amint feldobják hahu-ra pár nap és elmegy, főleg a H6-os. Résen kell lenni Emelt hasú viszonylag megbízható és értelmes áron fenntartható kombi amiben van paci és benzines nem sok van. XC70 és Allroad is elég nehéz kocsi, Outback sok száz kilóval könnyebb azért és alacsonyan van a súlypontja a boxer miatt.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
veterán
válasz BigBlackDog #157690 üzenetére
3 db Vectra C-m volt (2 GTS, 1 Cosmo), azokban elég jó ülés volt; VW-nél jobb, Saabnál gyengébb.
@(#157691) molnarpeter: 3F-itiszben szenvedek, nem tudom, melyik a 4-es Mondeo. Nekem olyan lapos volt 2008-ból.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
A Laguna 3 2.0T-t felvennem meg a listara. Tok jo auto, az egyetlen hibaja hogy a szelzaj szamomra picit magas. A futomu nagyon kellemes, foleg ha nem a GT valtozatot veszed. Kivaloak az ulesek is es eleg olcson kapod az extrakat es az altalanos megbizhatosag is rendben van, foleg ha a FL-t veszed. (2011 utan)
Allitolag a Peugeot 508-ban sem rossz az 1.6THP. En dizellel, automataval probaltam es nagyon meggyozo, foleg az SW uvegtetovel.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #157690 üzenetére
Jorus a hátsóülésről vezet a'la Hightower de a mi méretünkhöz ok. Kérd meg, hogy vigyen egy kört akkor tuti nem akarsz majd mást venni.
#nincsbennetarcsi
-
mdani01
aktív tag
válasz BigBlackDog #157696 üzenetére
Zafirából a plüss üléssel felszerelt darabok valóban azok.
iPhone 6S SpaceGray
-
gyenesmartin
őstag
válasz BigBlackDog #157721 üzenetére
Le is szedte a hirdetést. 1 millió körül egyébként érdemes nézni ilyen Avensis-okat? Vagy E12-es Corollákat? Automatában milyenek ezek?
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #157731 üzenetére
Nem 2008-as modell az tuti.
Sőt, ha tényleg az 5ös automata van benne akkor inkább 2006 előtti. 170lovas nem is volt belőle, bár az lehet csak a hahu hibája. -
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #157759 üzenetére
A következőt akartam másolni a listáról. Ezt ni
-
midnightstar
tag
válasz BigBlackDog #157801 üzenetére
Képes legyen menni és képes legyen nem fogyasztani! Nem egyszerre szeretném a kettőt. Országúton elcsorgok 80-90-nel, de ha előzni kell, akkor az ne tartson percekig
Így is lehetetlennek tűnik az igényem?Nos, ha dízel, akkor viszont melyik? A3/A4 1.9-es 131LE?
VAC up blyat
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #157805 üzenetére
Accordból 1.5-ért elég hitvány darabok vannak. 2m felett már láttam értelmes 15! éves példányt, de alatta mocskos nagy mák kell...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
csoki46
aktív tag
válasz BigBlackDog #157864 üzenetére
Köszi a válaszokat
C vectrát nézegetm 1.8 benzin a kiszemelt itt is. Signum kívánatosabb de az meg csak szinte diesel motorral van vagy 2.2 benzinnel, ami nem a legjobb konstrukció.Passat B5.5/ A4 B5 is listán van, ismerem a típust, csak nehéz itt is ép példányt kifogni
Volvo valahogy nem tetszik nekem. S40-ben ültem abban az üléspozíció nagyon kényelmetlen volt számomra.
-
csoki46
aktív tag
válasz BigBlackDog #157868 üzenetére
Esetleg Volvo S60 2.4 D5 motorral, kézi váltóval?
Összességében jókat olvasok róla, valakinek van személyes tapasztalata?
-
csoki46
aktív tag
válasz BigBlackDog #157894 üzenetére
Így hogy elolvastam jó pár népítéletet, egészen megtetszett az autó. A baj annyi, hogy a mi keretünk (max 1,2M) a kínálat alsó harmada. Korai 2001-2004 évjáratokkal.
Pedig egyébként a fotelszerű első ülés, megbízható, jó karakterű motor, csöndes futómű tetszene.
A nagy fordulókör nem zavarna a jelenlegi feliciánk is úgy fordul mint egy kraz...
Ehhez még lehet, hogy spórolnunk kell egy kicsit. -
Xero
nagyúr
válasz BigBlackDog #158069 üzenetére
5 éves autó nehezen lehet 2012 előtti. Aki pedig minden vizsga és eladás előtt tekergette. Nos akkor így jártál.
-
TheProb
veterán
válasz BigBlackDog #158089 üzenetére
Olaszban nem gondolkoztam eddig, elég volt a punto... De ha azt akarnék, akkor amúgy csak a bravo jönne szóba. Amúgy dicsérik, mint használt autót, megérheti körbenézni ezek szerint? Turboval nem szokott szopás lenni?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #158099 üzenetére
A kormanyra: szervofolyadekotnezd meg, lehet tolteni kell ra.
Zorges elojon uj autonal is, egyszeruen mas a hotagulasa a karpitnak, a bolhanak es a vasnak, plusz a volvoknak ez az egyik rakfeneje, amitol “nem igazi premium”, a masik a nem eleg kifinomult futomu. A v60 is zorog 6 evesen 130k kmrel, plusz katyus-hullamos uton becsapodik a csomagterrolo (ez ilyen mindegyiken). -
válasz BigBlackDog #158101 üzenetére
Nekem is megvan ez a nyoszorgo hang Teddy kormanyan. Es csak belul hallik. Szerelo is aszonta h ez nem olaj. Csak nincs ideje megbontani a muanyagokat es korulnezni. ☺
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Xero
nagyúr
válasz BigBlackDog #158119 üzenetére
Nekem 0 fok és a fölött 4-5km elég. hogy beálljon a mutató, bár addig dolgozik a fűtés rásegítés. Erősebb minuszban 8-10km mire jó lesz.
Meleget már 1km után elkezd fújni. 2 liter.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #158119 üzenetére
Nekem most Kb 4 km kell a városban de fűtés off csak az ülésfűtés megy (2.0 TDI). Bár csalóka mert ugye VAG-nál 75-110 között végig 90 fokot mutat a mutató. Szóval reálisan rászámolnék még egy 2 km-t lazán erre a 4 km-re...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #158119 üzenetére
Reggel +1 és -0,5 fok között mért a BC befelé, 7 km volt mire beállt 90-re a mutató (ezt 20 perc alatt tettem meg). Fűtés végig off (csak az ülésfűtés ment), de amikor bekapcsoltam akkor elindult a vízhőfok mutató szépen visszafelé.
mod:
Szajo: Nem, drága fenntartani. Takarékos benzin motorok és belül nagyon nagy hely van benne. A hátsó ülések hajtogathatóak így nagyon jól variálható/pakolható az amúgy sem kicsit csomagtér mellett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #158141 üzenetére
Kormiban van sztem egy elektromos kieg. fűtés, mert mínuszban is fúj egy kis langyos szellőt.
#nincsbennetarcsi
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #158119 üzenetére
Na ja, én ezért ültem vissza a szülőktől kölcsönkapott 1.5 dCi Clio-ból a jó öreg F Astrába. 11 km a munkába a kora reggeli 0 körüli (néha alatti) hőmérsékletben.
A Clio-val maxon kellett tolni a hideg levegőt az első 1-2 km-en, hogy egyáltalán a pára le tudjon menni az üvegről, aztán úgy 6-7 km körül kezdett lassan jönni a meleg levegő, hogy a kezeim ne fagyjanak a kormányhoz. Persze azt csak 1-2-es fokozaton szabad járatni, mert azonnal visszahűl
Megjegyzem, álomba illően csodálatos városi zöldhullámot kell elképzelni erre a 11 km-re (20, dugóba érve max 30 perc). A motor kellemes szürke füsttel jelezte minden gyorsításnál, hogy ő sincs oda a használati módért.Aztán vissza a csacsi öreg Astrába, amiben a második lámpánál már van meleg és mire a Clio-ban elkezdett leolvadni a kezem, itt már 85-90 fokon volt a víz.
Persze ilyen rövid "ingázás" semmilyen autónak nem tesz jót, de szvsz ekkora távon egyszerűen hülyeség dízelt venni.
Valaki elmagyarázná nekem, hogy a magyar autóvásárlók (akár használt akár új) miért vannak annyira oda a dízelekért? Megbűvöli őket a mesébe illő fogyasztás? Nem fogják fel, hogy a pénz nem az üzemanyagon, hanem a szervizen megy el?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #158141 üzenetére
A termosztatod jo? Nincsenek azert akkora hidegek, hogy 20 km kelljen bemelegedeshez szerintem.
A 25i ilyen teren fasza. Kiallok az udvarrol, becsukom a kaput, 2 sarok mulva mar meleget fuj. de allofutesen igy is gondolkozom, jo lenne reggel meleg autoba ulni, plusz az ajtok se fagynanak be talan.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #158152 üzenetére
Lehet hülye kérdés, de amúgy a szellőztető rendszerbe nem helyez néhány gyártó fűtőszálakat? Pont mint egy hajszárítónál, kb. úgy tudnám elképzelni. Nekem tök logikusnak tűnik, főként a dízelekhez a kora reggeli indulás miatt.
(#158151) MunezXBK: Megcsináltam a leckét és utánajártam ennek is az autóvásárlás-tervezés hajnalán
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
válasz BigBlackDog #158141 üzenetére
Az én kieg fűtésem működik és akkor is kell neki 2-3 km mire elkezdi a langyit tolni. Ha van klímád, akkor van ablakpárátlanító programod is: nyomd be. Akkor elméletileg a benti radin fogja leadni a hőt és az jóval gyorsabb.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szajo
őstag
válasz BigBlackDog #158155 üzenetére
Ujabbakban (2004tol kb) középkat. autoban is jellemzőbb az üzemanyag kályha.
Regebbi 1.9tdi stb ben pedig az elektromos izzitogyertyas vizmelegitok vannak.Xero:
Webasto egyebkent elég jól programozható, ha 10percet jár már akkor jobban jártál indulásnál.
Egyébként ha a kocsiban nincs egy alap webasto ami a motorral egyben müködik akkor elég drága kb 500ezer beépítéssel együtt...
Ha van benne akkor csak a szivattyú, elektronika stb kell hogy állón is működjön, az kb 100 150ezerbol kijön.
De pl már egy 2003as mazda 6ban is van alap webasto kályha[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #158381 üzenetére
F mar nem vennek. Sajnos a korrozio meg az ilyen jobb allapotu kevesett futott kiadasoknal is eleg komoly problema mint az enyem. A tobbirol nem is beszelve.
De jo a tipp koszonom. Minden ilyennek orulok. Megane I pl jo lenne , de a szerelok nagyon le akarnak beszelni rola.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen