-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz LuckyL #120746 üzenetére
Éppen tegnap vertem bele a lábamba 9 km sétát, uh én nem taxiznék, max egy 300Ft vonaljegyet vennék. Itt Szegeden éppen elköltözött az okádmányiroda a régi helyéről és nemtom hova, tuti kellene az a kis mozgás
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bmwsan
senior tag
válasz LuckyL #120918 üzenetére
Jogos, a nagy átlag nem ezt mutatja. De két azonos müszaki állapotú autónál inkább a pályásat venném.
(tegyük fel hasonlóan kopott belsotér, esztétikai és müszaki állapot). Ettol függetlenül egy városi autó is lehet ugyanolyan jó sot jobb is.
Ezért is a legfontosabb nem km-re hanem állapotra veszük az autót.Az általd említett autók nagyon megkíméltek rádásul, éves szinten 8 000km-t sem futottak.
-
nagyúr
válasz LuckyL #121382 üzenetére
800k körül engednek, a listaárat én 10re simán fel tudom vinni, és akkor engedménnyel 9 körül járok. Az nagyon sok, annyiért keveset futott (100k alatt) 320d/328i is van a németeknél. Nem akarok én új autót, rettentő sokat buksz rajta abban a pillanatban, hogy kigurulsz vele a kapujukon. Amit meg néztem Octit, 95%-ban minden benne van. Navit meg tesznek bele már egy százasért is akár.
A linkelt kocsira dobjál rá még 2 misit, akkor áll felszereltségben úgy, mint amit néztem. Majd teszek fel listát mik vannak abban, amit kinéztünk, nem véltetlen 9misi az alapára.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
-
rwin5
őstag
válasz LuckyL #121533 üzenetére
A kormányt nézve a belső egy kicsit fapados lehet, egyetlen értéke talán, az ha tényleg valós az a 18 ezer km. Bár saját nagyfateromra emlékezve ő úgy használta szegény autóját, hogy kb max fordulatig kitaposta a gázpedált a kuplungot meg milliméterekre felengedte .. Amúgy az ár lehetne olcsóbb is, mert miután beírtam ide a topicba megnéztem a cliokat és eléggé lent van az ára az ennél újabb modelleknek is, csak azokban van 200ezer km átlagban.
Holnap felhívom telefonon aztán ránézek egy barátommal, ha neki is megfelelő lesz valamikor, de 500ezret nem adnék érte, 400-ért a többi cliot elnézve korrekt ha nincs sok baja.
Volna egy olyan kérdésem, hogy ilyen idős autónál mérvadó-e még a km állás, vagy maguk az alkatrészeket nézve azok ígyis-úgyis öregek?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz LuckyL #126336 üzenetére
Jó de neked X5 is volt amire szintén azt mondtad h nem kő többet. Pedig nem 1 esmerősnek van és csak azok panaszkodnak akik rúgják. Persze h elhull a turbója amikor futózik vele és még gyorsan is akar menni
Én csak aszondom, hogy az alfáim is szerették a törődést de nem volt vészes. Volt egy rönyó 25-öm is, de az meg nem volt olyan sokáig h nagyon megutáljam. Na jó egyszer kiégett benne az ecu, de az az én hibám volt, mert nem tudtam hogy a fhanszia csigaevők fordított pólusú akksit terveztek bele védelem nélkülhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kalmanchris
tag
válasz LuckyL #126346 üzenetére
Mostani franciám a közel 120ezer megtett km alatt egyszer sem világított még a diag lámpa, kivéve gyújtásráadáskor. Légzsáklámpa egyszer, de csatlakozó tisztítás megoldotta a problémát. Továbbra is vallom, hogy nem gyártóknál, hanem felhasználóknál keresendő a legtöbb ilyen történet, persze minden márkának vannak jobb és gyengébb típusai.
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #126571 üzenetére
Olvasd el az elotte levo kommenteket. Csak arra reflektaltam, amit W333 irt, hogy az ules allapotara hivatkozva biztos a 268e sem valos. Pedig lehet talalni nem is egy E90-et 200e km alatt, aminek kopott, gyurott, rogyott az oldaltamasza. (Mar amelyik hirdetesben van kep a bal 1-rol). Csak egy cafolat az a hirdetes amit irtam, ha mar a tobbiek tapasztalatanak, velemenyenek nem hiszi el.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz LuckyL #128249 üzenetére
Ott a kép. A Porsche hungária. És nem fogja kiadni, mert az autó a tiád, de a szervizelés amit ők végeztek el a saját rendszerük és belső információ. A linkelt mail akkor volt amikor megvettem a Touareget. Előtte ugyanitt az allroadokat le lehetett ellenőrizni a tulajdonjog igazolásával. Az ember felhívott telefonon és elmondta, hogy a PoHu nem vesz részt semmilyen sárdobálásban, és mivel a tulajdonjog nem terjed ki harmadik fél által tárol és begyűjtött információra, ezért maguknak megspórolják központi utasításra a fejfájást, hogy perekre kelljen járniuk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #128251 üzenetére
A helyi szalonban van kontaktom és elhajtottak.
MOD: mindez az előtt történt h megvetem a második allroadot. Ott megmondták hogy nem. Szegeden és Kecskeméten is. Ezután kerestem a Porsche Hungáriát. Ott akkor még megmondtál, de a touaregnél már nem. A csóka aki a linkelt levelet írta felhívott és mondta hogy nem saját ötlet hanem központi utasítás. Gondolom azért vannak nepperek aki betekinthetnek, de meg nem kaják hivatalosan.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #128282 üzenetére
Pmben megkaphatod ha tényleg kell, mert benne van a személyim lakkártyám , törzskönyv és forgalmi fotója. Semmi más előzmény nincs. És még egyszer elmondom, nekem nem adták ki sehogy. Ha bárkinek sikerül kell a recept!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz LuckyL #131999 üzenetére
Mert HONDA. Na csak bele ne törjön a hajtókar ebbe a nagy hülyeségbe.
Nem hogy bírja, egyenesen kéri. A hajtókar csapágy el sem tud kopni, visszanő, érted, Japán.
Hondákat is javítok, bármilyen meglepő, de azok is elromlanak... ugyanitt munkanélküli honda szerelő vállal bármit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz LuckyL #132020 üzenetére
Nem mondta senki, hogy jobb a PUG, meg azt sem, hogy valami baja van, de ha belenyúlsz a tutiba, amit csak rövid utakon használtak és nem szervizelték rendesen, mer a HONDÁT nem kell, akkor bizony ilyen futásnál is akadhatnak kellemetlen meglepetések. Majd ha kibújsz a szemellenző mögül és megnézed ki és mire reagált, akkor vissza térünk a témára. Lehet teljesen jó és megkímélt autó is, meg nem is. A 40 000km és a honda semmire nem garancia, ha nálad az, akkor nem értettük meg egymást. Még a végén a rózsaszín malacnak lesz igaza. Előítélet...
Eleve nem tesz jót az autónak ha sokat áll. Mindene öregszik, ami gumi vagy műanyag.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz LuckyL #132020 üzenetére
Nyilvan a 300 ezers dizel, ami mondjuk javareszt egyenesen futott autopalyan, valtas/kuplungozas/fekezes/parkolasi manöverezes es inditgatas nelkül üzemmelegen, egy kupac sz@r, bezzeg a varosban hidegen pöfkölödö auto, amivel naponta millioszor valtottak, tapostak a feket, tekertek a szervot, ki be szalltak a tesco parkoloban, inditoztak stb...nyilvan sokkal jobb allapotban lesz
pl mint egyik hölgy ismerösünk is....alig van az autoban km, csak varosban hasznalja, kuplung kezeles kisse foghjas, neha felpörög 4000 a motor es csuszik a kuplung elindulaskor....de hat ha majd eladasra kerül csorogni fog a nyal, mert keves benne a km....vegyetek vigyetek km vadaszok
gratulaciot fogadd innen is
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #133136 üzenetére
Pedig simán lehetett 10 millió, német árlistát nézve az 1.9 CDTi Cosmo Caravan 25000 euró, és nyilván még az is fokozható, mert alapból nincs benne a csomagtérben elválasztó rendszer, kampók, guminyomás ellenőrző, park pilot, xenon (760euró), lámpamosó, kanyarlámpa, bőr ülés (690), ülésfűtés (450) stb.
Ahogy írja is 18-as kerekek (+1350euró), autómata klíma (400), 6 sebességes váltó 380euró, panoráma tető (950), állítható futómű (600), navigáció (960) DVD-vel 1800.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz LuckyL #133136 üzenetére
Alkalomadtán majd linkelj be lécci egy 20%-os kedvezményt Golfra, ne egy rendőrségi flottát, csak egy "simát".
Két 15-20 éves üzleti+kvázi haveri kapcsolatomtól kértem ajánlatot Golfra, a jobbik 14-et adott, az is igaz, hogy nem cigánykodtam sokat: megkérdeztem, hogy ennyi?, azt mondta ennyit tud.A Passat kedvezményszintje más, azt szinte csak flottában adják el.
Szerk: jut eszembe, ezen felül volt 500e. használtautó beszámítási kedvezmény is, azt már a konfigurátorban levontam, így tényleg a 20 körül járunk.
@Integrale: Azt számoltam, h. Németországban drágábbak pl. a Golfok, mint itthon. Nem írok konkrét számot: amiért itthon fizettem kedvezménnyel 1 Ft-ot, az ott listáron 1,32 Ft lett volna + honosítás. És a német kereskedő sem vág hozzád ennyi kedveményt.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz LuckyL #133267 üzenetére
Nézd az előnyét.
Első kézből lesz infonk a topicban arról, hogy más mit ne csináljon, és mik a következményei egy ilyennek.
Feltéve ha utána beszámol róla nekünkGedeon: abszolút nem vagyok szakértő, én sose vállalkozok pl. arra, hogy képekről ítéljek meg egy autót. Persze a nagyon kokanyok nekem is feltűnnek.
Élőben már azt mondom, hogy hamarabb megítélek egy autót, de ehhez is az kell,hogy vagy ismerjem az adott típust, vagy utanaolvasva és sok-sok peldanyt megnézve,kiprobalva tudjam kiválasztani a jót, és elengedni a nem jót.
A jelenlegi magyar hasznaltpiacon sok-sok turelem, utánajárás, és önuralommal kell egy kozepesen jó vételhez is, és tudomásul kell venni, hogy ingyen ebéd nincs, a jó használtautónak is megvan az ára, sőt, jelenleg túl is van arazva a gyér kínálat miatt.[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz LuckyL #134867 üzenetére
Érdemes kiszámolni, igazad van.
Nekünk az jött ki (akárhányszor jött szóba szűk családi körben), hogy a hitelszerződés apróbetűs részeit és a (márka/használt) kereskedés további feltételeit is figyelembe véve nem jött ki olcsóbbra sosem. Nyilván a cechet valakinek állnia kell a végén és az se nem a bank se nem a márkakereskedő lesz.Az a jó ezekben a hitelre vett masinériákban, hogy a pénzed jó része (már ha van) nálad maradhat és másra tudod használni.
Bizonyos értékhatár fölött még akár lízing is lehet jó döntés .. havi fix összegért van autó, csak tankolni kell és akármi baja van az a lízingelő költsége.-- end of transmission --
-
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #134880 üzenetére
ketté kellene választani a dolgot.
Az alap értékelés a passzív biztonságról kellene szóljon, mert amikor ledarál a kamaz oldalról, akkor cseszheted a sok csingilingit. A másik dolog, hogy szerintem az olcsóbb autóknál csak a jellemző tesztfeladatokra optimalizálják a megerősített kasztnielemeket, aztán ha pont rossz szögből kapod a behatást, akkor meg összecsuklik, mint egy kártyavár. Pl megnézed a Volvokat, nekik saját tesztlaborjuk van, nem 3-4féle teszttípusnál nézik a törési jellemzőket, mint az EuroNCAP vagy NHTSA, hanem 30-40-nél legalább, így a való életben is jól teljesítenek.Aktív csinglinigiket is pontozzák, itt két pontszámot is várnék, az egyik az alapkivitelé, szerencsére ABS, ESP már alap. A másik a csúcsmodell kütyüit pontozza, DE! nem csak a meglétet kellene nézni, hanem azt is, mennyire használhatók a beépített cuccok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LuckyL #135996 üzenetére
Akkor nem jól nézted: [link]
mod:
lenko: Valid tipp de az nagyon prosztó, az szóba sem jöhet.
B-L-A-C-K: Mokka az túl kicsi (356 literes a csomija csak).
Új kell, mert megégették magukat a használttal így szóba sem jöhet náluk a használt egyelőre.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #136106 üzenetére
miert korrekt ez?
hogy a vevo fizesse azt is, meg még az atirast is melle?
egyszer nekem is probalkoztak ezzel
meg ez a na jo fizessuk felesbe
mondtam neki, hogy akkor fizessuk az atirast is felesbe, na?
ez vhogy nem tetszett neki egybolnevetseges amugy ez, de nehogy mar veletlenul meg vmi koltsege legyen neki is az eladaskor, amikor mar tok free lehet hirdetni is, azert sem kell fizetnie egy ruppot se, regen meg azert is kellett fizetni, hogy a Kepes Auto Express-tol kijottek es lefotoztak az autot meg megjelent 4x
eszem megallirj ra 20k-val nagyobb iranyarat, es akkor legyen meg az eredetvizsga is melle
ez ilyen egyszeruamugy qrva konnyu beszopodni ezzel:
pre-paid SIM kartya egy 20 kezen korbe jart butafonnal, ami nem is az o neven van
egy lopott auto, adasvetelibe beir vmi fake nevet meg fake szamokat, nem nezi senki, vagy elore ki van toltve az o oldala, vagy megbizasival adja el
rarepul a kisjoskapista
talalkozzunk a X aruhaz parkolojaban
megnezi uuu de fasza kiperkalja a lovet
viszi eredetre ott megdol az auto ahogy kell
a SIM kartya meg a mobil mar reg egy kukaban varja addigra hogy ujrahasznositodjon vmi formaban
hiaba hivjak 1000x, be sincs kapcsolva
feljelenti, rendornek mit mond? hat 175cm magas volt meg 80kg kb, magyarul a felnott ferfi lakossag 60%-ra ez raillik egybol... ennek felsofoka, ha hataron tuli muki, aki tud magyarul, na azt ott ki fogja keresni?
emberke meg futhat a penze utan, mert se kocsi, se penz, se elado, se semmidapzs-dapzs, gratula
annak idejen mentunk az eladoval a TD Tipo-val eredetvizsgara, elottunk allitottak felre az akkor 2-3 eves Toyota Carina E-t, amire mienkkel vegeztek mar ott voltak erte a rendorok
45-50 ev koruli muki, aki megvette, meg le volt sokkolva, hogy a penzet hogyan fogja visszakapni
haaaat nem sok joval bizattak a rendorok se meg a vizsgalok se
nem mondtak meg 1:1-ben, hogy azt bebuktad oreg, csak ugymond probaltak finoman utalgatni erre a lehetosegretöbb drón kell ;P
-
nagyúr
válasz LuckyL #136332 üzenetére
Másképp vélekedünk, erről, vita persze nem lesz. Aki kereskedőnek áll, ne csodálkozzon, ha kritizálni fogják a portékáját. Le kell nyelni, vagy pedig válasszon másik melót. Nincs rosszabb az unott pofával kiszolgálóknál, akin látszik, hogy a pokolba kívánna, holott fizető vendég/lehetséges vevő vagyok. Belőlem is lesz a fizuja. Ráadásul nem szoktam kukacoskodni. A másik meg, hogy egy autóeladás mindig alkus dolog, aztán vagy sikerül, vagy nem. De egyikünk se sértődjön meg, mert a másik egy határ után nem enged. De a sértődés az nem idevaló véleményem szerint, hanem az oviba.
A túl peres gumira: az öreg nem ült benne, lehet előítéletes, a hondánál ez igen érződik. Erre a válasz az lenne, hogy Uram, menjünk egy kört, meg fogja látni, hogy nem lovaskocsi.Másodjára voltam ott, látnia kellett volna, hogy nem potya kocsikázásra vágyunk. Ha meg el akarja adni, küzdjön érte kicsit, de tudom, majd jön másik, mi meg basszunk magunk, csak ez a mentalitás jellemző a hazai élet majd minden más részére is
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #136916 üzenetére
pl mik?
munkatarsamnak van egy 2006-s Stilo 1.4 16v 6speed-je 375k km van benne
ujan vettek320k km-nel eltort benne a elol az egyik rugo...de 320k km utan ennyi belefer mar
ezenkivul a szokasos kopo fogyo szarokra kellett koltenie
gondolhatod hogy evi 35-40k km korul jarva sokat nem alltbejartak vele egesz nyugat-europat tobbszor is
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen