-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
krypton
senior tag
válasz tboy93 #206599 üzenetére
Nem is feltétlen kell nagy csomagtér, de ugye babakocsi meg pár cucc az kelleni fog, szerintem egy s-cross is meg kell hogy ugorja ezt a szintet.
Van még esetleg alternatíva az i30-nak? Mindenképpen olyan autóban gondolkodok amihez azért jó pár év múlva is találok alkatrészt nem aranyárban ha valaminek kínja lesz. -
KubanitoS
veterán
válasz tboy93 #206632 üzenetére
Nem jó, ennél fiatalabb autó az elvárás. Személy szerint én is az SX4-et ajánlanám az ismerősnek. A francia vonal nem játszik nála.
Most Kia Ceedeket nézeget, 2012-13-as autók vannak belőlük. Elvileg azok sem rossz választások.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboy93 #206819 üzenetére
2011-től lett csak kötelező, de én személy szerint a 90-es megjelenése óta minden autóban, minden üléshez kötelezővé tettem volna a vezető ülésén kívül.
Amikor egy egyterűben is csak két ülésen van, az már mindennek az alja...
Pl. a G Astra-t is valószínűleg lecserélem emiatt, pedig nagyon szeretem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
addikt
válasz tboy93 #206831 üzenetére
De ha szerencsed van, akkor meg kapsz argaranciat legalabb. Amit 1 vagy 2 ev mulva rendelsz meg, az nem kicsit lesz dragabb es ugyanugy nem lesz addig autod hiaba tudnak esetleg mar gyartani. Jelenleg minden vasarlasra a legjobb idopont a most, ha tenyleg szukseged van ra. Ellenkezo esetben sok-sok evet fogsz varni, mire rendezodnek az arak, de meg az se biztos, hogy valaha fognak. En fel eve rendeltem a kocsimat, amikor atvettem azonnal eladhattam volna joval tobbert, mint amennyibe nekem kerult. Szerintem 2-3 eves koraban meg siman tobbet fog erni, mint amit en fizettem erte, szoval max az inflaciot bukom vele, de amortizaciot szinte semmit.
Amugy en is hasznaltat akartam venni, de semmi ertelme se lett volna olyan arakon mentek az 5 ev koruli kocsik. Boven megerte, hogy en hoztam ki a szalonbol garival.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboy93 #206866 üzenetére
ja tudom, de a Prius ronda
néztem hibrid CH-R-t is, mert kb ugyan az a technika, de a bunker szerű hátsó rész kicsit visszatart, ezért inkább a Rav-4 de az meg felfelé lóg ki minden tekintetben (méret, ár)
és az esetek 10%-ban amikor NEM az oviba megy a gyerekért, akkor Pécsre kellene a családhoz autópályázni (cuccolva), szóval valami olyan kell, ami ezt tolerálja emberi tempó mellett is.
most egy Clio van, ennél nagyobb autót akar. nem belvárosban lakunk, még csak nem is Budapesten, itt vidéken elférni az autóval, nem kell parkolás miatt aggódni.
a BMW csak úgy jött képbe, hogy itthon nincs benzines kintről lehetne hozni 1.5 turbó 3 hengerest egyébként, a németeknél van egy halom eladó €17-18.000 körül[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Marky18
aktív tag
válasz tboy93 #206938 üzenetére
Vettel mar hasznalhato (nem szalszakadasos, 5+ eves, 0-ra kopott) gumikkal autot? Egy normalis szett siman megvan 100 korul es meg a futomubeallitasrol es fekekrol nem is beszeltunk.
En ezek nelkul most mar nem ulnek bele egy autoba se, mert annyi cifra dolgot lattam. Peldaul a 4 fektarcsa tokeletesen 4 fele kopva…. -
zolikaDB
veterán
válasz tboy93 #206960 üzenetére
tboy93: elfogadom a véleményed. De ez már kiesik a keretből. Nem akartam autót váltani, és kell húznom egy határt...
DE!
Nagyjából összeállt az autó a fejemben... Sajnos csak nagyjából, a héten leszűkített kört tovább húztam össze.
Kérem, aki tud, mondjon érvet-ellenérvet.
Szempontok, adottságok:
- 194cm magas vagyok
- 3 embernek kell az autó
- napi kb 30km, hétvégén 80-150km
- keret kb 2m körül
- klímától ne szakadjon be az autó, és ne legyen halálfélelmem előzésnél...1, Avensis T25, 2006-tól, kombi/5 ajtós, 1.8 vagy 2.0 (tudom, kokszosodik, vagy mi)
2, Civic 8gen/Jazz (Honda mindkettő )
3, Hyundai i30 kombi 1.6 szívóbenzin, 2007-2011Más ötletem már nincs.
-
félisten
válasz tboy93 #207022 üzenetére
Nem szívesen vennék cabrio-t a normál használhatóság miatt, de mivel nagyon jókat mondanak róla, benne van a pakliban.
De csak ilyen zs.) tervként.Most, hogy ez felmerült, preferálom a fix. keménytetőt. Ha lehet. :D
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
aero.
veterán
válasz tboy93 #207093 üzenetére
Nálunk kint mindig erősködnek, hogy azért kalkuláljak mégegyet náluk. Viszont a Golfra ugyanazok adták a legjobbat, így szépen megversenyeztettem őket saját magukkal, -£45
Szerencsére a megújítástól számítva 14 napig lemondható, ez elég kellemes fícsör.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #207101 üzenetére
Jut eszembe, nekem van egy gyári CD táram, de marhára nem találok neki helyet sehol a Jazz-ben. Azért a padlóra nem akarom.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
addikt
válasz tboy93 #207118 üzenetére
Köszi a tapasztalatokat
"az 1.2 twinport pedig 110-es tempoig OK, 130-nal a mienk 8,5 felett zabál es kiforogja a lelket, ez egy varosi auto"
A kirándulásokat sem autópályán kell mindig érteni, elsődleges felhasználás az város lesz úgyis, kirándulgatni meg nem minden hétvégén megy az ember, évente 3-4x.
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #207125 üzenetére
Nem tudom mi a helyzet az autógázzal? Nem vagyok képben a magyar viszonyokkal mostanában, de szerintem ha valaki nem akar dizelt, jó alternatíva lehet a gáz. Nekem volt több gázos autóm és erősen a pozitív irányba billen a mérleg. A mostani autóm igaz nem gázos, mert így is nevetségeset eszik és a német szerelési árakkal nem igazán érné meg, de egyébként simán bevállalnám újra...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #207194 üzenetére
Hát nem tudom. Kifejezetten kiforrott elképzelés van, és nem hiszem hogy hosszú távon egy tsi-dsg oktavia olcsóbban fenntartható, mint a hibrid auris, aztán nem is olcsók azok sem. Nem szeretnék MT-vel venni autót, se olyat, ami szervizigenyes és sokat fogyaszt v később bajos lehet eladni. Kombit meg kizártam, mert nem tetszik. Tkp árban még bele is férne 5.5, csak szívom a szám, hogy ezek rohadtul nem érnek annyit
Sok hibrid auris ára közelebb van a 7millióhoz, mint az 5.5-hoz.
[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tboy93 #207211 üzenetére
ha így mennek fel a használt árak az is egyre neccessebb lesz. És szinte biztos nincs vége a drágulásnak látva az új árakat meg, hogy nincs. Plussz minket az eur/huf külön sújt.
meg már legtöbb 10évesben is ott a dpf, turbó, közvetlen befecskendezés... ami jóskönyv szerint 10éves kor felett brutál kockázatos és drága egy régi nincs dpf, szivó, nincs közvetlen befecskendezéshez képest.
Ami használt van überdrága lesz és aknamező.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
veterán
válasz tboy93 #207295 üzenetére
megneztem gyors az uj polot (dsg-vel majdnem 9-rol indul basszus), a konyoklo alap, de a 3 zonas klima nem
kerheto extra. golfban mar alap ez utobbi is, bar eddig egyszer ult benne hatul ember az elmult 4 honapban miota nalam van (es asszem 9200 megtett km ezalatt)."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Tothgera30
Ármester
válasz tboy93 #207429 üzenetére
Itt leginkább az a gond hogy az 500k-s autóval, ha mindent meg akarunk neki adni, havi szinten rágurul egy olyan összeg ami éves szinten legalább az autó értéke. Ezt tíz évre matekolva már lehet egy használt E-Up behozná. Pár éve barátom állami támogatással, full extrával 5,5m körül vette, és belterületen irdatlan kellemes.
#207430 Qru: Alternatíva van, csak lassabb és kényelmetlenebb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Doki16
addikt
válasz tboy93 #207576 üzenetére
Mondok jobbat. Ioniq-ot 6,2-ért vettük 2021 augusztusában. Most hahun a legolcsóbb, fapadosabb modell kerül 8,4-be. Ami nekünk van most 9 körül ér. Újonnan olcsóbbak voltak ezek 2017-ben.
Bezzeg az én Passatom nem ér sokkal többet, pedig nekem is Ioniq kellene[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz tboy93 #207595 üzenetére
Úgyt'om igen.
Ismerősöm Pugot vett, na majd megkérdem, mizu' nála. (2.5 éves az övé)@#207592 Poultier
3 munkatársam is 5008-at kért, az egyiknek már 2 motorcsere is volt, a másiknak random elektronikai hibák, a főnit elérte az adblue szivattyús szívás.
Azta...B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest