- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #152404 üzenetére
"Accord teljesen típushiba mentes"
Jaj, ilyet ne írj le, mert Pumma rögtön rá(d)harap.
mod:
Accordnál a kuplung-főhenger ropogása az kvázi típushiba, gondot nem okoz csak zavaró. Javítani nem lehet csak a csere segít (de szvsz nem érdemes).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz vzsryl #152425 üzenetére
E12 Corolla kombi a 2 literes d4d-vel elég jó választás lehet. Ennyiért amúgy szerintem már t25 Avensist is lehet találni, szintén ezzel a motorral.
mod: Dieghoval egyet értek
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
xtevo
őstag
válasz vzsryl #152549 üzenetére
@vzsryl
Ha Vectra C vs T25, akkor ezek alapján Nálad T25 felé billen a mérleg?
Hülye kérdés... Lehet, hogy mindössze 11 db Toyota Avensis T25 van eladó HA-n? Link Vagy rosszul keresek...más.
Erre a Ford Mondeo-ra hogy keresek rá, HA-n? Nem vagyok képben sajna...@BigBlackDog
Párom nézte Őket, egész szimpinek tűnt az autó. De elolvasva a véleményeket az AAA Autóról, így kiestek a körből. Köszi, hogy szóltál!@molnarpeter
Eddig csak a Mazda-ról olvastam, hogy rohadós, ezért azt elvetettük. De figyelni fogok rá.[ Szerkesztve ]
-
Chrisstoffer
újonc
válasz vzsryl #153333 üzenetére
Én is ferdehátúakra gondoltam, de nem jutottam dűlőre. Amiket néztem:
- Ford Mondeo 2.0: alig van nem turbós motorral szerelt és ugyebár a 3F(Fiatot, Fordot, franciát ne)
- Honda Civic 1.8: kompakt létére nagy csomagtartó, de vajon tényleg elég tágas e, magasabb szervízárak
- Mazda 6 2.0: iszonyat rozsdásodnak, magasabb szervízárak
- Opel Insignia : az 1,8 szívó ebbe agyon karcsú, a többi turbós motor
- Renault Laguna 2.0: kicsit szűk csomagtartó, na meg a 3F
- Skoda Octavia, Superb: csak turbós motorok plusz ezek nem igazán vezető központúak hírében állnakA negatívumokból(nyilván sokszor ezek előítéletek, mert nem vagyok szakértő) van aminek nincs igazán alapja az adott típus esetében.
[ Szerkesztve ]
-
-
Integrale
veterán
válasz vzsryl #153390 üzenetére
Más a csomagtérajtó, van egy kis kitüremkedés az ablak alatt, illetve az ablak is más, 6 szögletű.
diegho: a T270-es Avensisnek ritka szar a belseje, összeszerelésre és minőségre egyaránt, plusz szerintem elég nagy a gördülési zaja, Accord ezerszer jobb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Gombinyó
őstag
válasz vzsryl #153986 üzenetére
Nekem 2005-ös volt, az utolsó facelift előtti, benzines 1.4-el. Ez a motor szeret állítólag hengerfejesedni, de nekem nem volt vele problémám 160e km-nél. Az 1.6-os jó motor hírében áll csak ott meg a váltó eshet szét. 1.6 HDi jó motor, ugyanúgy ajánlott mint a Focusban.
-
troszti
aktív tag
válasz vzsryl #154394 üzenetére
Focus kívülről nagyon jól néz ki, de a belseje... A mazdáé valahogy sokkal jobban néz ki, és sokkal felszereltebb is.
Űr Civic nekem nagyon bejön, kívülről, belülről, árban is tök jó, de sajnos a páromnak nagyon nem tetszik, úgyhogy azt kizártuk.fiokmuhely.hu ...ahol nem csak fiókok készülnek
-
őstag
válasz vzsryl #154554 üzenetére
ja nem a motorra értettem, hanem inkább hogy 10 éves és az automataváltóra lehet hogy rá kell nézni, de ezt csak általánosságban írtam, mivel automata
de lehet még 10 évig nem lesz baja, végülis benzinesek annyira nem nyírják a váltót mint a dízelekcryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz vzsryl #154593 üzenetére
Így van, a GL-t azt egész pontosan 3,2 M-ért szokták adni (nekem is annyi volt).
Fogyasztásban úgy 5,2 l az átlagom hogy heti öt nap, naponta kétszer megyek rövid városi távot (4-5 km). Aki hosszabb utakra indul az simán leviheti 4,4 - 4,5 l környékére.
3,8 M-ért meg már a GLX hozható el.Més que un club!
-
veterán
válasz vzsryl #154626 üzenetére
&BigBlackDog
Köszi a segítségeteket! Közbe én is ráakadtam a használtautós hirdetésekre. Az az igazság hogy egy kicsit megtetszett ez is. Hiába hogy egy ideje a Yaris tetszik, ugye írtam hogy a fogyasztás fő szempont mert ezzel járnék dolgozni napi 80km-t összesen. És jó lenne ha 6 alatt lehetne tartani a fogyasztást, úgy jönnék ki 0-ra a benzinnel cég által.
Ebbe az 1.2-es Balenoba erősebb motor van mint az általam kinézett Yaris-ba, illetve nem utolsó sorban ez nagyobb is, és olcsóbb is. Bár igazából a nagyság annyira nem lényeg mert van a családba egy Mondeo, de biztonsági szempontból sokat számít egy nagyobb kocsi.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz vzsryl #154630 üzenetére
Igen, főleg amiatt lehet jobb hogy nagyobb, könnyebb pakolni mint egy Yarisba, de egyelőre ez nem szempont. Viszont marhára zavar hogy csak 865kg. Tudnám mit spórolhattak ki belőle hogy ilyen könnyű.
Ja meg az lenne a kérdésem hogy hitelnél ugyanúgy lehet az árból alkudni, vagy annál nem nagyon szoktak engedni?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Tigi
őstag
válasz vzsryl #154821 üzenetére
Nekem nem kell megszokni, 22 éve vezetek főleg benzinest.
A lányom Diesel-el tanult vezetni, de a két éve tanulás céljából vásárolt 2001-es 1.0 Swift-et nem szereti és nem is érzi, hiába mentünk többször is gyakorolni.#154822: Automatát nem akar.
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
psg5
veterán
válasz vzsryl #155055 üzenetére
Igen én is ezt mondom.
Ez hogy a Toyota belülről gyászos azért cáfolom (egyedül talán a sebváltó előtti lehajtható (talán ülésfűtés gombjai) valamiben érdekes a műanyag vackok).
Nem tudom, nehéz lesz dönteni. Bár ha nem menne csillagos égig az extrák, lehet a Golf variant lenne a nyerő és akkor kompromisszum van családban isF.K.T.
-
-
Richard!
addikt
válasz vzsryl #155250 üzenetére
240 ezer km a főjavítás nélküli várható hibamentes üzemet jelenti.
Az 1,0 literes Ecoboost motorok egyik érdekessége az olajban futó vezérműszíj, melyet szintén 240 ezer km, illetve 10 év után (amelyik előbb bekövetkezik) kell cserélni, addig tehát mindössze szűrők, kenőanyagok, gyertyák váltogatásával kell menjen a motor, annak turbója, 150 bar nyomást alkalmazó befecskendező-rendszere és változó szelepvezérlése.Remélem Ágó Béla, a Ford garanciális és minőségbiztosítási menedzserének szavaival kielégített a válaszom
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Vesztor87
senior tag
válasz vzsryl #155395 üzenetére
Nekem első autóm, apósnak mk1-es fikusza van, meg t22-es avensise. Fikusz jobban vasalja az úthibákat, és kevésbé dől. Ez fura mód billen eggyet, de utána tart. Finoman jàr a váltó, de sebességben is mozog a kar, kicsit lityi lötyi... Azt sajnálom hogy a hátulját így lecsapták, a tető nagyon lejt, a hátsó ajtó nagyon kicsi, fejbeverős lehet a beszállás 😁
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen