-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #207214 üzenetére
Német és japán autókban is landolt ez a motor, nem csak olaszban.
-
Dazsar
aktív tag
válasz
molnarpeter #207221 üzenetére
Semmilyen, az enyémre futottam így. Kia Ceed 2008. 3 évet bírt, és sajnos elkezdte enni. Motorgenerál lett, mert annyi minden cserélve lett már rajta, hogy nem volt szívem eladni, meg hát így? És így kiváncsi voltam hogy lehet e ilyet, mert hát az elég sok mindent elárul a motorról ha zabálja már, persze itt benzines autókról van szó. Most az hogy 1e km/ pár deci annyira nem számít, de azért egy 1l/1e km sok.
[ Szerkesztve ]
"Akárki lopta el a bankkártyám, kevesebett költ mint a feleségem"
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #207240 üzenetére
&tboldi: dánke.
kereskedéses-beszámításos áron lenne a gép, ráadásul ugye a dízel+olasz kombó nagyon sok helyen felezi a piaci árat, ezért gondolkoztam el.
anno a clio dci és a hdi minden olajcserénél kapott gázolajszűrőt, ez rendben lesz, a megveszem a gépet.
Szóval összességében nem problémásabb, mint mondjuk az 1.4 hdi, sőt. -
titta73
tag
válasz
molnarpeter #207263 üzenetére
Igen, 1,6 turbó benzin a motor, 6 sebességes hagyományos automata váltóval. Szerintem a Kona-ban és a Kia Niro párjában volt az eredeti rendszer.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #207353 üzenetére
Az csak egy drága alkatrész példa volt. 300k km-t általában gond nélkül kibírnak. Persze ez felhasználás függő is.
Annak idején én is azért néztem meg több Mondeo-t is, mert azokban nem volt AdBlue, de "sajnos" az ~1M-val drágább Superb eltekerte a nyakam (ebben sincs). Ettől függetlenül a Mondeo-k mocsok jó ár/érték arányú autók, legalábbis a használt piacon. Ez igaz a fókára is, csak ugye nekem nagyobb méretű kellett, ezért azokat annyira nem néztem.#207356 Vismajor01 : Értem, nekem mindegy. A lényeg, hogy én erre ajánlottam autót:
"melyik lenne a legjobb vétel 4 millió Ft-ig.
Évi 30.000km ingázás főleg autópályán, legyen minél megbízhatóbb és kisebb fogyasztású."Az 1.6t+-os automata, 2.4L-es, automata Volvo nem teljesen ez a kategória.
#207357 batai15 : Ezért sem ajánlanék automatát akkor, amikor a költséghatékonyság a cél.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
prime77
aktív tag
válasz
molnarpeter #207388 üzenetére
Az igény az lenne, hogy aránylag problémamentes legyen az autó, tehát egy jól megcsinált konstrukció legyen.
És, hogy a fogyasztása ne legyen már 10-15 liter!
Inkább az a 8 alatt!
Üzemanyagárak ugye nagyon elszálltak.
Ráadásul 140 lóerős Golf nagyon jól is megy, előzésnél jól jön ez, és biztonságos is.
Ennyi. -
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #207401 üzenetére
Köszi.
-
válasz
molnarpeter #207404 üzenetére
Pont igy tortent, amikor apam eladta a kocsijat
o meg kapott egy gyorshajtasi csekket is, 200+ kmh-rol. Elhajtotta oket a fenebe.
while (!sleep) sheep++;
-
mettyuz
tag
válasz
molnarpeter #207432 üzenetére
Tervezünk napelemet tetetni a tetőre, onnan a töltés kialakítása már nem nagyon kaland.
Az Ampera nem játszik, sem nekem, sem a feleségemnek nem tetszik.
A Ceed cseréje necces, ott a "tetszés" faktorral nehéz szembemenni.
Ami tetszik a feleségemnek jelenleg: XCeed, Mini, Golf VII/Gold VIII, Lexus UX, Mercedes A.Í
Ezekből nem rentálisan ha cserélnénk a mintkét autót viszonylag eltartana a megtérülés (még 700-800 forintos benzinárral is)Autópályán a GTE-ben lévő 1.4 TSI mennyire fogy el / mennyi tartalék marad benne?
@icemad: nem rossz, a csomagtartó tényleg nem acélos
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #207441 üzenetére
"Mint a 2.0 TDI lényegében"
Csak egy pár százzal (6-700) magasabb fordulatszám és nagyobb (~1-2L) fogyasztás.
A dinamika oké (amúgy érzésre szerintem az sem egyforma), de a másik két dolog már jobban érzékelhető.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz
molnarpeter #207502 üzenetére
Ah kellene bele még automata meg led lámpácska is
Meg szerintem többet ér mint 4 éve amikor vettük. Szerintem valamikor nem olyan sokára crosstar jazz lesz helyette aztán csókolom (asszony elveszett, csak a honda, már a toyotámat is legagyizta
, suzuki ignis felvetésen meg kb megsértődött).
-
user12
őstag
válasz
molnarpeter #207528 üzenetére
Köszi a tippet.
Ha VW , akkor Golf/Golf+, azokat szoktam nézni, de inkább csak B-terv szinten vannak
Polo már volt 10+ évig, azért annyira nem szerettem bele, hogy megint azt vegyek. Találtam még elég jónak tűnő J Astrákat, de attól meg a feleségem tart (az F széria rossz híre miatt - bár már nem egyszer mondtam neki, hogy az a múlté, de ennek ellenére sem bízik benne).
Egyszóval nem egyszerűRendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #207565 üzenetére
Egészen leszűkül a kör akkor, ha csak a hahu-t nézem. Szeretnék azért 6L körül maradni fogyasztásban, még tán az 1.4 TSi ha belefér az 1.2 háromhengeres nem túl meggyőző. Bár picit kompromisszum ez a 6L, évi 25 inkább 30k mellett szeretnék valamennyire a szervízköltségekre is gondolni. Korábban itt lebeszéltek a 2M körüli nézelődésről, most úgy látom az árakat inkább 3M, vagy 3.5M körül lehet mk3-as Octaviat venni, de megy fel az ára.. esetleg Rapid, abból nem tudom milyen az 1.4 dízel vagy az 1.6, 1.2-es benzinest nem szeretném abból sem.
2.0CR fogyasztásra befér 6L alá, valakinek személyes tapasztalat?
-
Poultier
tag
válasz
molnarpeter #207590 üzenetére
Először mi is a kp-s megoldáson gondolkoztunk, de annyira felmentek a kamatok(+ mai mnb bejelentés), hogy nem éri meg hitelbe beszállni most imho.
2 gyerek van már, a 3. van tervben a közeljövőbenTom1939
3 munkatársam is 5008-at kért, az egyiknek már 2 motorcsere is volt, a másiknak random elektronikai hibák, a főnit elérte az adblue szivattyús szívás. Szívok én eleget a munkahelyen, hogy ne akarjak még a munkábajáráson is rovázniTöbbiek
Igen, valószínűleg csak a ráfizetős opció működik, vagy kivárni a következő előléptetést -
válasz
molnarpeter #207613 üzenetére
Nem igazán volt semmi látható hiba, csak jobb szeretem megelőzni a bajt. Ugyanúgy húzott, megvolt a visszatáplálás is. Csak visszatápláláskor fura zúgó hangot adott ki. Más embernek fel sem tűnt volna, de én egyből hallottam, hogy gond van. (kb 50k kilométert vezettem, egyébként szuper autó, nagyon szerettem) Na ezzel a "hanggal" vittem szakszervízbe, ott egy hétig keresték a hibát. Végül csináltak egy 4 órás váltódiagnosztikát, ott jött ki, hogy valami szorul a váltóban, amikor generátoros üzembe vált. Azt mondták, hogy soha sehol nem láttak még ilyet. Ezt elhiszem, elég ritka a hat éves személyautó 205k kilométer futással. A szerelő azt mondta, lehet, hogy 1000km után lesz belőle valami gubanc, lehet, hogy 100000 után. Én meg nem kockáztattam...
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #207628 üzenetére
Akkor 5 gang FTW!
-
válasz
molnarpeter #207632 üzenetére
Az nem jó . Köszönöm szépen .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz
molnarpeter #207636 üzenetére
Munkatársam ezt nézte ki [link]
Bár itt ötfokozatú váltott ír .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz
molnarpeter #207638 üzenetére
Köszönöm
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
molnarpeter #207644 üzenetére
Van, de még nincs olyan idős a magzat, hogy a támogatás igényelhető legyen. Ezért írtam, hogy augusztus vége...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
F.B.I.
veterán
válasz
molnarpeter #207642 üzenetére
Köszönöm.....erre az asszony most mutogatja az Aygo-C1-107 benzines triót.
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
válasz
molnarpeter #207685 üzenetére
De az itthon nincs ha jól tudom.
-
válasz
molnarpeter #207685 üzenetére
Mondjuk ha lesz már az 1.6-os benzinesen alapuló hibrid és belefér akkor én is simán inkább azt venném mint a proace-t.
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #207711 üzenetére
JSZP-n lekérdeztem, 1.4 TSi 140LE-s változat, ez azért szeret enni sprintmonitor szerint.
-
válasz
molnarpeter #207800 üzenetére
nem rossz, abból bármi?
Ami még a dizel ellen van az a szmogriadó, eddig csak M0-ig járt be dolgozni, mostmár beljebb.
Megmondom őszintén kifejezetten számítottam a te válaszodra.
Tudsz még pár titkos tippet mondani?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #207808 üzenetére
Ennyi meg nem rossz de bmw topikban nem sok jóval kecsegtettek.
Esetleg ez mennyivel jozanabb választás?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #207861 üzenetére
Jézus mi ezen ilyen drága? Egy romhalmaz ahogy kinéz. És fapadosabb mint egy 4-es Golf. Ezek újonnan alig voltak drágábbak szerintem amcsiba
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
molnarpeter #207913 üzenetére
Akkor melyik a jó "motorkódú" az 1,6-osból?
Vagy a motorkódból nem lehet meghatározni?
Egy (ahogy az előbb írtam ) 2018-as 100e km-est néztem ki, igazolható előélettel.
Ez még egy 50e km-ert nem megy el?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
molnarpeter #207916 üzenetére
Bocsánat, de nem beszélek annyira jól orosul, mint 80-as években, így a videó nem értem...[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
molnarpeter #207916 üzenetére
Egyszerűen eltűnt a hirdetés.
Ma meg nem vették fel a telefont, így nézhetek másikat...." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #207942 üzenetére
Valahogy így igen. Mindegyikre kell költeni azzal tisztában vagyok (2003-2006) évjáratok lesznek ebben a kategóriában csak nem mindegy mennyit. Ez gazda függő is erősen, ezzel is tisztában vagyok. Valami legjobb ár/teljesítményűre gondolok. Eleve franciáktól tartok, FIAT-ot nem tudják megjavítani 10 szerelőből 8 nem ért hozzá (és nem is akar
). Ford-ból nincs annyira nagy tapasztalat (mondjuk ami eddig volt azzal nem volt gond).
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #207948 üzenetére
Tyűűű az nagyon kicsi.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #207954 üzenetére
Hálás köszönet. A leírtak alapján maradok az 1.6 CRDi-nél, persze a 116LE-vel. Aztán optimalizáltatom mert a gyári adatok nem túl biztatóak dinamika szempontjából. Egy 2009-es autónak ennél jobban kellene mennie.
Eddig csak benzines autóim voltak.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #207966 üzenetére
A Golfod nem kéken világít?
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #207968 üzenetére
Én a narancsot és a meleg fehéret kedvelem, vagy az Ypsilon zöldje is még oké, de bármilyen kék rettenetesen zavarna.
Utólag már a legelső telefonom, a Siemens C55 kéke sem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #207979 üzenetére
"zsák esetén" Mindent értek, ezt a részét nem.
Öregszem bakker.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #207981 üzenetére
Ohhh. Thx.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
válasz
molnarpeter #208018 üzenetére
Köszönöm!
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #208022 üzenetére
Kéne, fizu is hozzá.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
venom8888
őstag
válasz
molnarpeter #208060 üzenetére
Tehat akkor inkabb hagyjam a Polokat ugye?
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208094 üzenetére
A GTE mit jelent a passatoknál?
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208096 üzenetére
Jól hangzik, nem is tudtam, hogy van ilyen. De ez csak plug-in-hybrid? Szóval tölteni kell otthoni hálózatról? Bocsi kicsit zöldfülü vagyok a témában.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208100 üzenetére
Tehát a PHEV is visszatölti az akksit lassításnál? Vagy csak konnektorról tölthető?
Lehet használni PHEV-t konnektor nélküli töltéssel is?
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208105 üzenetére
Köszi, de gondolom úgy van értelme plug in hybridet venni, ha az ember néhanapján töltögeti is külső forrásból ugye?
-
fabri07
aktív tag
válasz
molnarpeter #208094 üzenetére
Köszi szépen! Hát tudom diesel, csak inkább rövid távokon megy de azt sokat, és sok a leállítás, beindítás bár ez lehet nem kedvező egyik techonológiának sem!
Amúgy láttam S-Cross hibridet, 7.1m ársávban az mennyire lett jó konstrukció?
-
IOX
tag
válasz
molnarpeter #208111 üzenetére
Ezek közül a VW-k legkevésbé ajánlottak. 97-ben a németek azt mondták a legjobb VW a Skoda, mert nem vendégmunkások szerelik össze.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #208132 üzenetére
Mondjuk az injektorok amik eloszeretettel haknak meg idejekoran.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
válasz
molnarpeter #208132 üzenetére
ha dízel, akkor gondolom a kettőstömegű lesz az egyik, ami mondjuk egy nyomós érv, hogy ne akarjak dízelt...
a vezérléscserére valami kb. árat tudsz mondani? Mert még nagyjából sem tudom belőni mibe mennek ezek, még sose cseréltettem vezérlést, egyik autómban semhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
válasz
molnarpeter #208132 üzenetére
Ja, azt néztem hogy 4M-ért árulják, mi meg kb 7M körül akarjuk majd felrakni a szívóbenzin 2017-est javítás után.
-
wwhy
veterán
válasz
molnarpeter #208162 üzenetére
Lehet Merci is, áttettem a kérdést a Mercedes topikba. Jó lenne, de azért a kezem nem lóg a bilibe
Lehetőleg itthon is, de külföld sem kizárt (Svédország, Románia főleg elérhető), méret: középkategória, ötajtós, esetleg szedán, 'ne adj Isten SUV. Kombi nem, 99%-ban egyedül utazom.
Volvo V40 CrossCountry lenne a zálom, de egyrészt többen lebeszélnek, másrészt a takaró alól nem akarok kilógni2 extra nagyon fontos: xenon vagy LED-es fényszóró, valamint fűthetőt ülés+kormány. De legalább ülés.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!