- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz tboy93 #146187 üzenetére
Ebből a szériából a legkevésbé problémás az 1.6-os. A 2.0 D4 a Toyota első közvetlen befecskendezéses motorja 1AZ-FSE motorkód, az üzemanyag foszfát vagy kén már nem emlékszem, tartalmára volt kifejezetten kényes. Katalizátor gondokat tudott okozni a rossz üzemanyag és a sok városi használat, akkoriban csak gyári katalizátor volt hozzá 350k-ért, azóta lehet van utángyártott is.
Az 1.8-as a hirhedt olajevős Toyota motor, rengeteget cseréltek garanciába, ha cserélték, akkor örök élet, ha nem, akkor 150k megoldani a fogyasztást.
Az 1.6-os is elég a kasztnihoz, igaz nem lesz olyan dinamikus, mint a 2.0, a 2.0 nálam 7 liter alatt fogyasztott vegyesben, a fedélzeti 6.7 körül szokott mérni, pár tizedet mindig csalt.
Én azt mondom menjetek el nézzétek meg ezt a példányt. Ha volt gazdája úgyis látni rajta, szerintem nyugodtan meg lehet venni bármelyik motorral, de nézzétek át amennyire lehet.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboy93 #146681 üzenetére
Némelyik égőt eszi (izzóőrrel orvosolható), klímakompresszorral lehet esetleg gond, hátsó hídnál az egyik szilent drága (viszont egy Niva-féle tökéletesen jó hozzá! ), váltónak nem árt az olajcsere 80-100 ezer km-enként (1 és R tud nehezebben kapcsolhatóvá válni), világos belső ritka - de a világos szövet még ritkább, kormány bőr 350 felett szakadt ki csak, váltószoknyán előbb látszik meg a méter (200-at azért kibírhat biztosan), fényszóró a halogénes is projektoros (én gyári xenonra szavaznék, ha már lúd), könyöklő fedélnél tud valami elpattanni (olyankor le/hátra tudod nyomni kicsit, ha finoman ráterhelsz). Hirtelen ennyi ugrott be
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #146870 üzenetére
Ezt a manualisvalto hivoseget sosem ertettem. Egy avensisbe, ami utazoauto, abszolut nem huliganos, minek kell a gulyaskavaro palca azt nem ertem akkora vezetes elmenyt ad es a pocse is hosszabb lesz tole ket centivel... na mindegy. 2.4 meg szinten megall 10l alatt, de legalabb van kis erotobblet, ha kellene. Spriccmonotoron is meg lehet nezni, baratsagos a fogyasztasa. Egy literert nem szopnek a gyurubajos, vanyadt 1.8-cal.
De mar megkaptam parszor, hogy hedonista burzsuj kcsg vagyok, szoval ha mas is uy latja, hogy az en gondolatmenetemben van a hiba, akkor elfogadom
-
amargo
addikt
válasz tboy93 #147359 üzenetére
Köszi srácok elolvastam a cikket, hát ez elkeserítő. Még szerencse, hogy nem indultam el, ezek után beleirom, hogy csak magán emberek jelentkezését várom vagy van normális kereskedő is?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboy93 #147610 üzenetére
Mazda 6-ból talán ez, viszont a T25 ennyiért felejtős, esetleg még +300-500k...
Mazdánál minél olcsóbb, annál jobban kell figyelni a rohadásra. Esélyes, hogy amit linkeltem, annak rommá van már rozsdálva az alja...[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #147702 üzenetére
Én meg soha nem ültem Hondában , csak képek alapján tűnik tipikus ázsiai autónak - értsd: túl sok a plasztik, túl szürke - és szűknek.
Árakról meg annyit, hogy DE és RO is 10-15% olcsóbb minden autó, mint HU. Nem tudom, hogy miért, de eléggé jellemző.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
m3tr0
senior tag
válasz tboy93 #147705 üzenetére
Én úgy gondolom,hogy a 7gen sem egy nagyon műanyag autó belül.
Legalább is érzésre egyáltalán nem. Persze műanyagnak műanyag csak nem mindegy milyen.
Az ajtókon nekem nem kopogós műanyag van plusz jó tapintású szövettel van bevonva egy nagy része.
A műszerfal is puhább tapintású, talán csak a váltó körüli rész ami kemény.
Hely van benne, én a 6genhez mérem, attól jóval tágasabb.Én mostanában szinte csak pályán járok, és meglepődtem mikor 5.-ben odalépve is lehet gyorsítani.
6genbe az 1.5-ös motorral 120-ról csak 4.-be visszaváltva volt esélyem.Ez valószínűleg a rövidebb váltóáttételnek köszönhető a 7genbe, ettől többet forog, de mégis 6.1-et ír a BC fogyasztásra. (Ebben volt 4 út (60 km) pesti dugózással a rakparton araszolva.)
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #149829 üzenetére
Rozsda nem jellemző max az alján, futómű és a szokásos kopók, kormány is kopoghat tekergesd meg állóhelyben is, hogy nem ropog-e.
Az alapmotor az 1.1-es ami Seicento-ban is van 54 lóval nem leszel a belsősáv réme cserébe nagyon jól fogyaszt. Én egy ilyennel nyomtam le egy Bp-Frankfurt-Bp távot és semmi gond nem volt, a 150-et (óra szerint) hozta. Az olajat sem eszi ha nem volt rideg tartáson. A vezérlés csere se egy horror költség. Az 1,2-es motor 69 lóval már potensebb jóval, ha Anyudnak lesz érdemes nem fapadosat venni a city szervó miatt imádni fogja. A futómű kicsit billegős (kivéve a 100hp verziót) de gondolom nem a time attack-en akar indulni vele...
mod:
Integrale: Jogos, Seicentot akartam írni nem Puntót.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #149917 üzenetére
Az a hely véleményem szerint csak arra jó, hogy megtekints ezt-azt (pl. amit még nem láttál élőben) és általában tudsz ülőpróbát is venni. Mondjuk a parkolási lehetőségek is olyan kitűnőek arrafelé (vásárlóknak kb. csak a Nagykőrösi út mellett, a porban van lehetőség), hogy inkább nem időztünk sohasem hosszabb nézegetéssel, nehogy a végén a saját kocsi se legyen már a helyén.
-
kovacsroli
senior tag
-
rbalint88
addikt
-
8th
addikt
válasz tboy93 #150193 üzenetére
Engem nem érdekel ha egy autó törött volt de az sem hat meg ha törött és nekem kell talpra állíttatni. Sőt, az a lehető legjobb verzió mert ott nincs mellébeszélés, egyértelmű a szitu. Ezek a legjobb vételek. A többség hozzád hasonlóan gondolkodik ezért olyan összeget mondasz be az eladóak ami csak ráfér az arcodra. Úgy is oda fogja adni vastagon ára alatt mert tíz emberből nyolc azonnal lecsapja a telefont ha meghallja, hogy az autó törött vagy épp törött volt. Az sem igaz, hogy mindenki tákol. Ez csak tipikusan a fillérbaszó tulajok jellemzője akinek nincs annyi kavics a zsebében, hogy tisztességesen összerakassa az autóját egy töréskár után. A fényező is abszolút részletkérdés. A legrosszabb esetben valamelyest elüt az elem színe a többitől. Nagy kaland, egy tizenéves kocsinál együtt lehet vele élni nem befolyásol semmit. Célszerűbb venni egy azonos színű bontott karosszériaelemet azt felrakatni és összepolíroztatni. Olcsóbb is és a rétegvastagságban is kisebb lesz az eltérés mint egy utólag fényezett elemmel. Fentebb egy nyolc kilós használt autót linkelt a kolléga ami nyilván nem garázsban töltötte az elmúlt tizennégy évet. Badarság lenne elvárni, hogy minden szempontból makulátlan karc és sérülésmentes legyen. Ilyen nincs. Az autó egy egyszerű használati tárgy ami ki van téve az elemeknek és a többi közlekedő okozta veszélynek. Akként is kell kezelni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
outsiders
aktív tag
válasz tboy93 #150738 üzenetére
Nekem a manuális kell, gyűlölöm az automatát.... Ez még hálisten nem is DPF-es, legjobb 163 pacis D5 verzió. Szöghajtást kell megnézetni mindenképpen mi a gubanc, nem megy a négykerék... Ezen kívül minden patent (turbó 3 éves, vezérlés másfél, fékek rendben, kettőstömegű és kuplung hibátlan).
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
theuprising
tag
válasz tboy93 #150748 üzenetére
Van, de semmi extra, 90/116 lovasban van, mondjuk én sem értem miért létezik Corollában ha ilyen gyenge.
Sőt, a 2.2 D4D (a problémás) is van. 1.6 TDCi Focus is kb ilyen erős, de legalább jobban fogyaszt.Egyik haverom taxizik egy 2009-es Focus 1.6 TDCi-vel, nem rég cserélt benne kuplung-lendkerék párost 360ezer km-nél, megbízhatónak tartja és jól is fogyaszt (városi használat mellett 5.5). Nem hiába van sok taxisnak ilyen (bár mostanság már egyre kevesebbnek, jövőre már nem lehet taxiba állítani ezeket ezért az utóbbi fél évben elkezdték eladogatni őket).
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen