- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Hálózati / IP kamera
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Mobilinternet
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz tboy93 #146187 üzenetére
Ebből a szériából a legkevésbé problémás az 1.6-os. A 2.0 D4 a Toyota első közvetlen befecskendezéses motorja 1AZ-FSE motorkód, az üzemanyag foszfát vagy kén már nem emlékszem, tartalmára volt kifejezetten kényes. Katalizátor gondokat tudott okozni a rossz üzemanyag és a sok városi használat, akkoriban csak gyári katalizátor volt hozzá 350k-ért, azóta lehet van utángyártott is.
Az 1.8-as a hirhedt olajevős Toyota motor, rengeteget cseréltek garanciába, ha cserélték, akkor örök élet, ha nem, akkor 150k megoldani a fogyasztást.
Az 1.6-os is elég a kasztnihoz, igaz nem lesz olyan dinamikus, mint a 2.0, a 2.0 nálam 7 liter alatt fogyasztott vegyesben, a fedélzeti 6.7 körül szokott mérni, pár tizedet mindig csalt.
Én azt mondom menjetek el nézzétek meg ezt a példányt. Ha volt gazdája úgyis látni rajta, szerintem nyugodtan meg lehet venni bármelyik motorral, de nézzétek át amennyire lehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Gyúrósok ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Ketogén étrend
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Elektromos autók - motorok
- BestBuy topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...