-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #190259 üzenetére
5-6 éves autót keres
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #190299 üzenetére
Hmm, eszembe jutottál ma. Felénk már SDJ kezdetű rendszámokat adnak ki, talán még nem késő lecsapni az SDI-001-re
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #190305 üzenetére
Na, ezt nem tudtam, köszi az infót.
Akkor intézkedj!
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #190302 üzenetére
Piaci rés ON
-
Nagyfejű
aktív tag
válasz molnarpeter #190318 üzenetére
Tapasztalatból, tudom.... 2005ig tuti rohadosak, főleg a küszöbök
[ Szerkesztve ]
-
#14787072
törölt tag
válasz molnarpeter #190333 üzenetére
molnarpeter: 2019-es (készletes) Mondeo 1.5. Akkor ebben még a régebbi 4 hengeres lehet?
dj79: látókörömbe kerültek ezek, tesómnak 2019-es Sportage van, én csak békának hívom (az autót, nem tesómat...). Valóban elférek benne, a csomagtartó viszont kicsi (nekünk). Nekem személy szerint a Tucson jobban tetszik formailag a kettő közül, de az az igazság, nekem a SUV-ok vagy crossoverek vagy minek hívják most őket, nem jönnek be.
Corolla: párom tesója most vett (igaz, nem HSD-t), ültem benne, kicsi, ölemben van a kormány.
Doki16: látom már, ez is olyan lesz, mint a motorozás: hiába tetszik a Ducati Monster, ha olyan alattam, mint egy gyerekbicaj. Ott is csak a legnagyobb motorok jöhetnek szóba, amin elférek.....
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #190340 üzenetére
Ezt csak azért nem javasoltam, mert turbós. És különben is elfogultsággal vádolnátok
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #190342 üzenetére
Az a logikus, azért is van belőle egy otthon. És mivel nem SUV vagy hasonló ezért hosszútávon is nagyon jól fogyaszt. Töltés nélkül is elvan nagyon max 6 literből. C-Max ritka az az egy bajom vele, na meg ott tényleg kevés az elektromos hatótáv. Outlandert nem ajánlom annak aki 8-ért keres kocsit. A Camryből meg csak új van, az nem fér bele 8-ba. Mondeo hibrid kombi az FL után van, az jó választás lehet, csak egy baj van vele, hogy lényegesen kisebb a csomagtartója egy Passatnál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #190353 üzenetére
Vagy ennyi pénzből kijön 10-12 frankó SDI
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #190460 üzenetére
Gondoltam rá, hogy dízel vonalat is megnézem. Dízel vonalon akár egy ceed/i30 is jó lehet.
Pl ez? [link]
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #190460 üzenetére
Egyébként van valami lista az euro4 dpf nélküli tipusokrol? Szivesen vennék dizelt, euro4 kellene, de a dpf-et nem venném a nyakamba.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
zolee3000
tag
válasz molnarpeter #190467 üzenetére
Oksa. Régi autóról váltok még a kötelező tpms előtti időkről, szóval ezek még mind új dolgok nekem.
-
NomadND1
senior tag
válasz molnarpeter #190530 üzenetére
Ha nem magabiztos akkor teljesen mindegy mi van alatta. A benzinesbe meg csak benzin kell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #190548 üzenetére
Havernak volt olyan, az meg lett írva 136 lóra ott még nem kormolt de használható lett. A 116 ló abba a nagy kasztniba kicsit kevés.
#nincsbennetarcsi
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #190598 üzenetére
Szoval megbízhatóbb, mint a TSI-k?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #190605 üzenetére
Eddig csak benzinesben gondolkodtam, de végül is ha dízelben is van strapa bíró, akkor az is jöhet. Octavia mk2 facelift-ben gondolkodom, erre nem érdemes váltani az mk1-ről?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
varsam
őstag
válasz molnarpeter #190625 üzenetére
Most én is azt tanácsoltam neki, hogy inkább vegyen még +10-15 órát ha kell 50-75e forintért, és akkor menne a manuális váltó is. Ez az összeg semmi az autó árához képest.
(#190626) tboldi
Ilyenre gondoltál?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/honda/jazz/honda_jazz_1_4_es_cvt-16209160Csak egy majd 20 éves autóért szerintem sok ez a pénz, nem?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz molnarpeter #190616 üzenetére
Köszi!
-
Zizi123
senior tag
válasz molnarpeter #190723 üzenetére
Hmm, ezt nem is tudtam, hogy a 90LE, es 109LE-s valtozat kozott ez a kulonbseg: "se kettőstömegű, se részecskeszűrő" Hmmm, igy eleg megfontolando...
Egyebkent hivatalosan melyiket milyen idokozonkent kellene cserelni? -
[CS]Blade2
addikt
válasz molnarpeter #190735 üzenetére
Ismerős Lancia-ba vette az 1.4 T-jet-et, és bár 200-300K között futott korábban, kb. 6 hónapból jó, ha 3-at volt nála, a többi időt szervizbe töltötte. Most sem működik, lehet, hogy használt blokkot kell vennie, mert a vezérlésnél valamelyik fogaskerékbe eltört a kis ék, és szabadon forgott. Hetek óta áll, már az új fogaskerék megjött hozzá, de valszeg valamennyi szelepnek annyi.
Előtte még tél végén beindította reggel, hogy kicsit melegedjen, mire visszament pár perc múlva, ömlött belőle a füst. Akkor gyújtótrafót cserélt 1 hengerre, 4 irídiumos gyertyát, meg aszem valami csövet.
Testvérének mondjuk Fiat-ba ugyanilyen motor jó működik. -
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #190723 üzenetére
Rá lehet még nézni a Peugeot 308SW/Break 1.6 HDI-re is, ott is ez a felállás. Az autó is és a motor is jól sikerült szerintem, mégis olcsó.
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #190723 üzenetére
Kettőstömegű van a 90 lovas tdci focusban, legalább is az enyémben biztos volt. Ugyanezzel a motorral szerelt pezsó 307ben viszont nincs.
-
Zizi123
senior tag
válasz molnarpeter #190787 üzenetére
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #190843 üzenetére
Vidéki vagyok, van szerelőm, ő csinálná meg, nem dolgozik drágán, de a gépi munkához mindenképp el kell vigye egy erre specializálódott céghez, tehát a generál mindenképp 200k feletti költség. A vezérlés szett pedig alkatrészáron is bőven 100k felett, tehát 400-500k-ra számítok, mert ez munkaórában is sok.
Az olajfogyasztás már elérte a 1L/1000 km-t, nem elírás, csak 3db nulla. Eleinte az olajcsere utáni első 2000-3000km-en semmit nem evett, de most már a legutóbbi olajcsere után az első 500km-en töltögettem pár decit. Magam cserélem az olajat (van a családban szerelőakna), tehát tényleg friss olajat és szűrőket kap maximum 7-10k km-enként. Ja és nem szórja az olajat, nincs sosem folt a kocsi alatt, max kondenzvíz.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #190853 üzenetére
A bontott motorral az a baj, hogy az is lehet sz@r és az is csak akkor derül ki ha már belevert 1000 km-t.
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #190853 üzenetére
Ha cserélem, akkor nem ennek az árában néznék másikat, hanem 1M felett, de akár 2M felett is lehet. Attól is függ, hogy a nagyobb autó mennyit fog kóstálni. Gondolkoztam már T27-es Avensisen is, ami ha nem faceliftes, akkor bőven marad 2M a szaladgálósra stb... Illetve az első évben lehet, hogy elég lenne egy járgány, mert az ikrekkel egyedül nehezen tudna mászkálni a párom, amíg babakocsira vannak szorulva. Ha már tudnak totyogni utána, akkor már óvatosan megoldható.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #190888 üzenetére
Futomuvet meg kell nezni vasarlas elott csaposon vagy aknan. Egyebkent se divat mar ilyen erteku autonal az osszes lengokart egyszerre cserelni, eladas elott max ami gatya azt csereli.
De igen ott az Oktav is.
(SDI nem tudja a stabil 130-at sik terepen? )
-
Bdanyy
addikt
válasz molnarpeter #190888 üzenetére
ráadásul ha le kell hajtani a hátsó üléseket, az elsőket kicsit előrébb is kell tolni. Kár, hogy akár a csomagtér rovására, de nem tervezték kicsit tágasabbra az utasteret.
(#190877) köszi
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #190892 üzenetére
Mikor a Passaton bemattolt az egr (2.0 CR TDI), akkor még 120-at sem tudott vészmódban. Padlógázon tudott 100-105-öt (óra szerint). Dombról lefelé viszont megvolt a 120 is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #190892 üzenetére
Papirkutya
HTP-vel 100-110 a 'kenyelmes'
Merci veszmodban is tudja sikon a 140-et 2.0DTI Astra viszont kb Munez altal emlitett TDCI powert tudott mikor a turbonyomas szabalyzo szelep elkoszont
-
Zirowe
nagyúr
válasz molnarpeter #190899 üzenetére
Nem igazán került képbe ár alapján, illetve idősebbet már nem igazán szeretnénk.
Pitterix: merivát néztük, de a mostani verzió ronda, a régebbi bejönne, csak az meg már kicsi.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Somatom
veterán
-
gaborbol
őstag
válasz molnarpeter #190970 üzenetére
Neki akartam kuldeni, csak telorol kuldtem, viszzaleptem, hogy ellenorizzem a linket, aztan veletlenul az uj-ra kattintottam a valasz helyett.
Hiteles video, azert ez nem az orok elet +1 nap motorja. 150k korul mar kikonyokolhet, ha rendesen volt szervizelve, megkapta az olajat meg a minosegi gazolajat akkor akar 400k-t is elmehet... A linkelt peldany a 353k-s futassal nagyon a veget jarja, ha csak nem figyelt mar be egy-ket nagygeneral.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #190984 üzenetére
A sharan testvérekkel az a baj borzasztóan le vannak élve és nagyon rohadnak, ezen amit néztem trajetet bosch szervizes számla van 410k-rol a 4db porlasztóra , ezzel talán több gond nem lesz, kettős tömegű nincs benne, a turbó fix, dpf nincs, szóval egyszerűbb a szerkezet, rágódom vegyem ne vegyem, a váltó típusbaja is javítva van, ezzel sem lenne gond, jön megy megáll, kipróbáltam városba, országúton meg pályán is, szóval nem tudom, venném is meg nem is, de jelenleg jobb állapotú autó ennyiért nincs, 2 hete volt műszakin.
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #191036 üzenetére
távelvunétoszárecignesávárengibugyogá?
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #191036 üzenetére
Vagy valami toywagen hsdi?
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #191036 üzenetére
Gondolkodtam még a 30db régi Swiften is, hogy havonta csak egyszer veszem elő őket, de szerintem a környéken nem örülnének nekem...
Amúgy a Toledo/Rapid 1.2 TSI 3M alatt volt még a kalapban, de bárhogy nézem a Swift hosszú távon olcsóbb. -
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #191070 üzenetére
Csak ha történik vele valami kocc, akkor gyakorlatilag GTK.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
FrankMonzano
őstag
válasz molnarpeter #191105 üzenetére
A Punto és a Bravo méret is játszik egyaránt. A kisebb is jobb, ha újabbat, megkíméltebbet kapok azonos árból. Más hasonló tippeket is szívesen várok,ha esetleg van jobb vétel is a felsoroltaknál.
alázógyík: "A kérdésed, melyiket vedd és miért?"
Kíváncsian várom a válaszodat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #191197 üzenetére
Schrödinger
(Jajj, amikor fizikából az időtől függő Scrödinger egyenletet kellett levezetnem....)Biza'... Touran lett volna. Ismerősöm azt vett, 1 hétig sípolt neki, meg check engine, gyakorlatilag azonnal vihette vissza.... Valami tömítésr fordítva tettek be a gyárban... Ha én veszem meg, lehet, hogy az ülés is a feje tetején lett volna.
Eddig csak használt autóink voltak, azokkal nem volt ennyi nyűg...
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
#34411008
törölt tag
válasz molnarpeter #191203 üzenetére
Hetköznap ritkan lenne hasznalva. Hetvegente bevasarlas, havi kirandulasok (200-300 km), illetve evi kb 6x nagyobb tav (1000-1500) km. A bevasarlastol eltekintve kb 75%-ban autopalyan lenne hasznalva.
BEV/PHEV autot nem akarok.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #191209 üzenetére
Tudom, hogy jó lenne, egyik ismerősnek van, kb pont ugyanaz a felhasználása, mint nekem és 3,8-at eszik nála. Az övét próbáltam, vagyis már nem az övé, mert a férje közben lenyúlta, az asszony meg kapott egy Focus 1.5 TDCI-t.
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #191209 üzenetére
Lehet egy személyes kérdésem? A fenntartási költségek szakértőjének milyen autója van? Tényleg érdekel, akár privátban, ha gondolod.
-
SpaceKombajn
aktív tag
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #191244 üzenetére
Köszönöm.
Akartam is írni, hogy a Fiattal kirúgtál a hámból, de megtetted helyettem. :) -
válasz molnarpeter #191298 üzenetére
300k simán menne bele, havonta jönnek unokázni, ami önmagában egy 2600km-es kör. a 2TDI ereje nem feltétlen szükséges, se após se én nem vagyunk száguldozós típus, van ezenkívül más előnye ?
(hopp, +nézem, hogy a passat 6 sebességes, az octavia 5, valszleg ez is segít kicsit a passat hatótávján)
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz molnarpeter #191300 üzenetére
Igen, a Passat kb 200 kilóval nehezebb, emiatt többet is fogyaszt, mint az octavia, a spritmonitor egy egész literrel magasabb fogyit ír a passatra.
A valóságban mondjuk nem tudom, mennyit lehet "tojáson járva" kihozni egy passatból, a saját octaviánkból már hoztam 4.1 körüli fogyit 2000km-es távra számítva.
Azt is látom, hogy nem minden passat tankja 70literes, sőt...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz molnarpeter #191376 üzenetére
, nekem is ez volt a feelingem. Ráadásul a dízeles kb 1 literrel kevesebbet eszik, ami ugye az elmített 200+e km-nél 2 tonna/2e+€-nyi üzemanyag.
#191378: szvsz (1)a dízelbotrány a ludas + (2)nem kicsi népidiotizmus. (1): azt tudjuk, hogy a most eur6-osként árult dízeles személykocsik kb egyike se teljesíti az eur6 szabványt és talán akad 1-2, ami megfelel az eur5-nek. Ha a hatóságok bemorculnak és pl a kocsival csak 100+EUR bünti mellett lehet nagyobb városokba menni - ahonnan most a papíron EUR4 és azalatti kocsik vannak kitiltva, az nem kicsit rontja a kocsi használhatóságát/újraeladáskori árát. Viszont (2): a turbóbenzinesek se nagyon jeleskednek az eur6 szabvány megugrásában, szval csak ezért én hóttziher nem vennék TSI-t.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Beus0726
újonc
válasz molnarpeter #191377 üzenetére
Köszönöm. Jó tudni, hogy van ilyen is. Ahogy nézem nem is drága. Kérdés, mennyire megbízható, illetve mennyire tudják rendesen átnézni az autót akna vagy emelő nélkül.
-
Pali23
csendes tag
válasz molnarpeter #191391 üzenetére
Köszönöm. Én is igy gondolom, de van egy kb. 1 km földút a házig és emiatt szimpatizálok a nissannal. Enyhe bakhát miatt, meg esetleges hó és sár miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kupon kunyeráló
- Motoros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- Milyen processzort vegyek?
- Apple notebookok
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!