Új hozzászólás Aktív témák

  • Zewa

    senior tag

    válasz zsolt19900 #74784 üzenetére

    Igen ilyen, csak faceliftes, 2003-as, valós 310e km-el viszonyt remek állapotban. (vicc h alig kopott a beltér, az félbőr ülések is bírják még, bezzeg a 150-200k-val árult vasak ennél többségében sokkal rosszabbak)
    Remek gépek amúgy. Ez, a 136lovas még adagolós, nem közös nyomócsöves. Adagoló felújítás monnyuk így is el kell 150-200e km-enként de nem vészes. Futóműve nem szereti a 18" felni+magyar út kombinációját de amúgy nem egy fosch halmaz gép. Rengeteg a behozott belőle, így sok a sokat futott, lelakott belőle de ha egy jót könnyen igen erősen meg lehet szeretni..
    Monnyuk ez a gép 750k-ért nem kicsit gyanús. :o

    w333: Miért lenne a fenntartási költsége pedig nagyon sok?! Nem veszélyes egyáltalán kivéve ha valami trágyadobot veszel. De az minden típusból ráfizetős erősen.
    "komolyabb fő alkatrész elromlik irány a bontó mert a gyári alkatrészek horror drágák" Mi az hogy komolyabb fő alkatrész?! :F B6-os Passathoz vegyél pl gyári elemeket szalonból és ott is lehet majd pillogni..

    [ Szerkesztve ]

    "Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

Új hozzászólás Aktív témák