- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
-
Orlin
addikt
Sziasztok!
Tudom Google-ban le van írva,de érdekelne valakinek esetleg van-e gyakorlati tapasztalata Magyarországon, hogy lehet forgalomba hozni külföldi kocsit?!
Ismerős akar venni.Jah lejárt műszaki,nincs rajta rendszám.Köszi!
LENOVO IDEAPAD 5 Pro 16 - Ryzen 5 6600HS, 16, 1000 GB, 16GB, Radeon 660M Graphics, Win11
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Laraxior #23587 üzenetére
Ezeket a vasakat nagyjából a lehetetlenséggel határos eladni . Barátom két évig árulta szegény A többit te tudod ,ha van rá korpa akkor had szóljon Az biztos ,hogy kuuuu.va jó üldögélni benne.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Tökmindegy
senior tag
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Tökmindegy
senior tag
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Öcsém autó vásárlásán gondolkodik, most kezdte csinálni a jogsit, 2-3 hónapon belül aktuális lehet a dolog. Kérdezte mit javaslok, ami eszembe jutott, az a régi Swift, ami jó, olcsó stb, viszont kicsit gyenge a kasztni. A másik az alsóbb ársávból a 3-as Golf ami ilyen 3-400e ft-ért elhozható. Viszont ez már ugye öregebb... szerintetek? -
Tothgera30
Ármester
válasz Vesztor87 #23607 üzenetére
Esetleg Escort ?
Szerintem egy ilyennel nem járna rosszul, eléggé egyben van, és még lép is, ha kell .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Vesztor87
senior tag
válasz Tothgera30 #23608 üzenetére
Mennyire nagy rezsisek ezek a kocsik? A lényeg, hogy ne legyen vele gond, vmi pokoli megbízható kell, a Swift ezért merült fel
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Vesztor87 #23609 üzenetére
Ilyen ársávban felejtsd el a pokoli megbizhatóságot, a swift sem lesz az. A különbség, hogy egy literes swift-be sokkal kevesebb alaktrész van, mondjuk 16 helyett csak 6 szelep, stb, így a javítási költségek is sokkal olcsóbbak. De azt ne várd ennyi pénzért hogy sosem fognak elromlani.
Smoke & Torque
-
latyak17
tag
válasz Vesztor87 #23607 üzenetére
Ha egy olyan kocsit kerestek neki ami meg olcsón, és garantáltan nem tudja gyorsulási versenyre vinni akkor Vw Golf 1.9D , ha bíztok benne akkor lehet elgondolkodni TDi-n de ha olcsósága miatt kerestek akkor szóba jöhet egy 1.4-es vagy 1.6os ami azért már megy és vannak szép darabok belőle, és az sem uccsó hogy csomó bontóba raklapszám van hozzá alkatrész, én a sajátommal nagyon meg vagyok elégedve, persze rozsdára oda kell figyelni, mert annak javíttatása nem olcsó... ha netán tetőablakos verziót találtok mindenképp ellenőrizzétek, és ne is hallgass az eladóra, "csak a biztosíték ment ki" nem azt megcsinálta volna ő is, elég sok a hiba forrássa egy laza 30 ezret számolj a bontóból szerzett cseredarabra + a beépítésére. Kerüld a tuningolt darabokat lehet, hogy szép meg jajj de szép, de sokat már a törés után csinálták ilyenre.. Kerüld az átfestett példányokat is valószínűleg a rozsdát vagy más hibát takartak vele. Ajtókat kívül belül nézzétek át, elég gyakran rozsdás. Szerintem 1. autónak a Golf a legtökéletesebb, ha egy mód van rá kerüld az elektromos ablakosat, meg a tetőablakosat, azokkal általában macera van HA nem foglalkoznak vele, de ami mellette szól a sok alkatrész, bárdiba általában mindig minden van hozzá, fékektől a lámpákig, és lengéscsillapítóig, és ezeket kis szerelési tapasztalattal már házilag is meg lehet csinálni! Én Golfot vennék ha újra vásárolnék
Üdv
Latyak17'METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
neduddki
nagyúr
válasz Vesztor87 #23609 üzenetére
HI!
egy tokeltesen rendberakott civic/corolla de ijjen nincs, ha van nem ennyiert...
en aszondom swift es nezd a kiemeltekt isudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
latyak17
tag
Én meg azt mondom, hogy ebben az esetben az elektromos ablak is karban volt tartva, ez szép fogás!
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Szplöttyy #23614 üzenetére
HI!
beszota kicscsoka beszota???:- )))
udv
neduddki
mod: akkor is qvar abirom a balenokat. de a bolcsot bel kel szmaolni
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
válasz Tothgera30 #23608 üzenetére
Szép meg jó meg minden csak fekvőrendőrön ne rongyoljon keresztül vele az ember mert 1:1 kiszakad az alján üléssel együtt. Elképesztő sebességgel rohadnak porrá, még az utolsó szériások is. Havernak kabriója van ilyenből. Novembertől márciusig garázsban áll mégis tiszta rozsda az alja. Pedig nem volna ez rossz autó.
Vesztor87: Nyáron volt nálam kölcsönbe egy Skoda Felicia kombi 1.9D. A kretén szögben álló kormányt leszámítva egész élhető autó.
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tökmindegy #23615 üzenetére
Nem akartam én ünneprontó lenni, alig pár hónapja van meg neki a golf, természetes hogy imádja szereti, és jól is van így, de azért nem az az ultimate autó. Az 1.6 se megy semennyire sem, és a TDi meg nem megbízható(csupán azért mert itthon nincs egy darab se ami nem hulladék) és nem is olyan maradéktalanul hibátlan jó autó, de nem rossz. És első autója(úgy emlékszem) úgyhogy szeresse is nagyon. Főleg mert tetőablakos! Én kötelezővé tenném.
(#23616) neduddki:Még szép!
(#23619) hobizoli:Lyallymááán! Te mindet leszólsz. Ez azért sport, mert fehér számlapos az óra, króm betét van a váltógombon, és ezüst színű a középkonzol. Ja és a fekete küszöb is ehhez jár asszem'. De lenne benne egy jó Dblias Dynamic motyó és megszorongatna egyből téged is
Smoke & Torque
-
latyak17
tag
válasz Szplöttyy #23620 üzenetére
Hát de az ABS, szervó, elektükör kényelmes székekkel + vw megbízhatósággal simán leveri swiftet, amúgy nem 1 meg két haveromnak 2-3 éve van meg ugyanaz a golfja és imádja sose adná el, ha tehetné, és ha lerohad akkor tudom, hogy én felelősségem miatt volt, pl ha bordásszíjat nem cserélem le és szétszakad van egy halott motor, de tudom, hogy az az én hülyeségem volt.. ennyi.. én azért mondom a golfot mert viszonylag széles a skála olcsótól egészen a drágáig, de mellesleg szerintem a TDi pont hogy megbízható, függetlenül hogy honnan van, lehet németországból is szart hozni mint moról egy örök társat...
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #23621 üzenetére
Latyak17! Én pedig több folyton széthulló hármasról tudok. Nem rossz autók, de az én veélményem szerint fapados, meg a legtöbbe nyomja a vas a hátamat ami keresztbe van a széken. Számomra, egy Golf 1.6 8V helyett bármikor inkább egy F Astra 1.6 8V, bár a két autó tulajdonképpen azonos, csak a golfok drágábbak, és extrásabbak(lehetnek). Nem rossz autó mint mondtam. De ahogy a kolléga hozzászólására is válaszoltam, ezek öreg autók, totális megbízhatóságot el kell felejteni. Egyik Opel Kadettos barátom mondta, hogy "15év után minden nap ajándék" ő minden reggel hálát adott az égnek, ha beindult a Kadett 1.6D. De általában nem indult
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Vesztor87
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #23628 üzenetére
hat ha vki feltol egy kis turbosra vmi 2.0T-re valo es arra is mar inkabb tuningnak szamito csigat pl T3/T4-st, azzal be lehet szopni, hogy 4500-5000-g nem megy szart se, csak ha ott tartod a fordulatot
aztan a turbo szakadek utan beforog a turbo vegre es akkor elkezd menni, de az okosabban kivalasztott kisebb hekker turbos auto, addigra mar elment tole vagy 4-5 autoval
a rugalmassag romlik -pedig pont ez a turbok egyik lenyege-, a gyorsulas is romolhat, meg a gyarihoz kepest is, hiaba erosebb csucsban papironolyan turbo a jo, ami max 3500-nal mar fuj, de minnel lejjebb indul ugy, hogy fent sem fogy el
ha ~2000-tol megy 7000-g kitartva a nyomast, az a kerályság, azzal lehet osztani az eszt mindenhol, varosban is jol ugrik meg palyan se fogy el meg verzik el egy emelkedon, odalepsz es gyorsit
annelkul, hogy visszavaltogatnal lehet vele "menni" nyomatekbol[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #23629 üzenetére
Nekem mondjuk nagyon bejön az óriási turbólyuk, és a semmiből megjövő "apicsába" érzés, de én hülye vagyok. Annó a 2.0PDTDi motorral szerelt Grandisra lett rakva nagyobb Cooler, ott is elég szép turbólyuk volt. Vicces volt, kertvárosban, 2ben lejöttél a fekvőrendőrről lepadlóztad, és elértél a következőig, anélkül, hogy úgy megindult volna
Smoke & Torque
-
Varoz
őstag
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #23633 üzenetére
Én nem tudom, de ez a nézet, hogy padlózok és az a jó ha fél óra múlva jön az ihlet. Hát, akkor mi a tökömnek rá a turbó?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #23633 üzenetére
Nem volt semmi baja, 3autóból lett összerakva TK-s és tűzkáros volt, minden újjá lett építve, csak nem találtak hozzá gyári coolert így valami nagy cucc lett rajta. Nem volt nagy távolság a két fekvő között, meg kettőbe ~900as rpm-ről van szó. Viszont pályán 150-160ról padlógázra néminemű turbólyukkal szépen feltolta magát 200ra 6odikban, az nem tetszett csak, hogy nagyon rövid váltója volt. De ESP, parkradar, minden okosság volt benne, nagyon agilis volt 7személyes létére, főleg a gyári 245/50 R17es gumikkal.
Smoke & Torque
-
hobizoli
nagyúr
válasz latyak17 #23622 üzenetére
a VW-k jellemzoen tullihegett aruak
2-3ev az semmi
a 9. evet kezdem a PGT-vel, es ezzel sem vagyok az elmezonyben GT korokben, es ezzel aztan lehet szopni szepeket, amire mas mar reg eladta volna
minden tuningauto, akkor megbizhato csak, ha vmi mashol mar bevalt dolog masolata, mert akkor azt is tudhatod hol hatar vele, ami egyedi feljesztes, azzal meg lehet őszülni
több drón kell ;P
-
Dumb
senior tag
válasz latyak17 #23573 üzenetére
Üdv, ezt tudom ajánlani, ismerősnek 7 évig ment, + 1 miután eladta. Merci 240D-ben. Nekem 5 éve van, eddig hibátlan, 2 év gari volt rá!
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #23630 üzenetére
Ehh látszik, hogy nem ültél még ésszel épített dízelben. Ahogy hobizoli is írta mire a nagy turbós kocsi átszenvedi magát a turbólyukon addigra már több autóhossznyit ráverhet az ember egy papíron sokkal hokibb autóval. Ez különösen városban zöldre induláskor vicces mert álló helyzetben nagy csigával terhelés nélkül nem igazán lehet nyomást építeni...
-
Varoz
őstag
Szerintem ezt ő is tudja, csak neki ez a heppje. Van ilyen.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
hobizoli
nagyúr
de sokaig (6+ sec) nem javallott hasznalni eccerre
több drón kell ;P
-
-
Valty
aktív tag
Üdv!
Mostanában szeretnék autót venni. max. 2-3 éveset , a jelöltek a következők:
Seat Leon
Fiat BravoÉvente olyan 20-25000 km-t megyek, szóval szerintem a benzines bőven elég. Leonból
az 1.2 TSI-t nézegettem, de fogalmam sincs, hogy ez a motor mennyire megbízható, ill. hogy megfelel-e ebbe az autóba. A Bravo-ban az 1.4 T-jet jónak tűnik (és olcsóbb is), de megmondom őszintén, félek, hogy a Fiat idővel romlani fog
A Seat design-ja egy kicsit jobban tetszikValamilyen ötlet, tapasztalat a 2 autóval kapcsolatban?
-
Tökmindegy
senior tag
Én mászkáltam Leonnal evvel az 1.2 es mocival . Ha jól sejlik száz valahány paci ,nem éreztem nagyon rossznak de nem egy versenyautó. Az más kérdés meddig bírják de most ezt a motort rakja bele a WW mindenbe még a skoda octaviába is . Fogyasztása jó amúgy.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
zoo8800
veterán
T-Jet Bravom van egy éve. Nagyon kellemesen lehet vele autózni, 1800-tól tényleg ott van a 200+ NM nyomaték. A turbólyuk (merthogy van egy kicsi) 2000-től nem feltűnő. 2500-tól nincs. Kb. 5000-5500-ig érdemes kihúzatni, felette már gyengül. Olajfogyasztás elenyésző, kb. 0,5dl/1000 km.
A turbó jól bírja, nem nagyon hallani cseréről, pedig vannak 200+ ekm feletti autók is.
Egyetlen zavaró dolog jellemzi a motort, hogy nagy hidegben, hideg motorral nagy gázadáskor rángathat, ahogy érkezik a turbónyomás 2000 rpm körül. Nem mindig, de előfordul.
A váltója lehetne jobb, a gyors váltásokat nem szereti.
Vannak még olaszos szarságai, mint pl. hogy néha csak kulccsal nyílik a kocsi, mert meghülyül a távirányító, ennek ellenére ajánlható a gép. Van benne egy kis dolcsevíta, ami miatt újra ezt venném, ha visszamehetnék az időbe, amikor vettem.A TSI kicsit kevesebbet eszik, az tuti.
rip and tear, until it is done
-
neduddki
nagyúr
válasz Tökmindegy #23648 üzenetére
HI!
az 1.2-es 105lo nem harmonikus annyora mint a 1.4 ~122lo, de ugy tunik sokkal tartosabb /leglabbis nem esik fejre 100Mm allatt/, aszem az 1.4tsi bug-jat iden tavasszl javitottak. leglabbis a vezermulancet
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben