-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
stangli
senior tag
válasz Klemens #21400 üzenetére
figy értékálló, olcsó alkatrész, keveset fogyaszt, lehet ütni vágni... tudom a lányok előtt nem olyan felvágos verda, de hát a mai benya árak mellett egy igazi válság autó... ez tapasztalatból mondom, én is irtóztam tőle de több mint 3évig nekem is az volt és nem csalódtam benne
-
Klemens
őstag
válasz stangli #21401 üzenetére
Én akkor sem vennék.
Akkor maradok szüleim 1.4-es Fusion-énél.
Tény, jelenleg most törött és pótkerék van a jobb elején, tehát hosszú távra nem igazán használható meg max 80km/h, de egyszer majdcsak fizet a MABISZ."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz stangli #21403 üzenetére
Ültem már pár Swift-ben és Ignis-ben is. Valahogy sem belülről, sem kívülről nem tetszik meg úgy sehogy.
Okés, hogy szedi a lábát, mert 700 valahány kg, de akkor inkább Lada 2107 és akkor lehet menni keresztbe.[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
stangli
senior tag
válasz Klemens #21406 üzenetére
ha meg nem akarsz lemenni, akkor ezek közt biztos találsz valamit, ha még nem nézted...
-
hobizoli
nagyúr
A feltolto irta, hogy az auto VEMS ECU-t hasznal
Ez egy magyar fejlesztesu ECU, rengeteg rallykrossz, rally, gyorsulasi, sot sima utcai autoban is ez mukodik, itthon, de Europaban is, ahogy a videobol is latszik meg az USA-ban istöbb drón kell ;P
-
Szplöttyy
senior tag
Ezzel én is így vagyok. Nekem minden autó tetszik. Szinte mindben meglátom a jót, van amelyik pont azért tetszik mert olyan kis szánalmas gagyi szar hogy már jó
Kolléga linkelt 3autót, ebből kettőnél nem volt belső kép. Tele a hahu ilyenekkel, mit gondolnak? Benne fogok ülni, jobban érdekel belül mint hogy kívül szépfelni van vagy fekete lemez...
Smoke & Torque
-
hobizoli
nagyúr
Nem, abban az alairasomban szereplo figyel, ami meg pont amerikai
Anno a VEMS-l amikor meg kevesen foglakoztak brutalis arakon ment, egy PGT-be 350-380k lett volna mire kesz van
A Megasquirt kit, postázva, összerakatva, felprogrramozva, VÁM-l mindennel együtt is a kevesebb, mint ennek 2/3-ádból megállt a WBO2 kit-l egyutt
Ma kb egy ár, sőt, mivel közben az USD 1.5x annyi lett, mint amikor én vettem, most a VEMS már olcsóbb is vmivel.Csak VEMS installal foglakozok szeretik pl azt csinalni, hogy le pwd-zi a beallitasokat ugy, hogy megnezni sem tudod, nemhogy beleirni, meg az élőadatokat nézni -max csak ami a kijezőn van 1-2 fontosabbat latod, de azt notebook nelkul is- a sajat autodban, hanem majd o ranez neked jopenze
Aki nekem a MS2-t beszerelte az ijet meg veletlenul sem csinal semmijen auton senkinek
Van erre a celra egy nativ RS232-s portos, 14"-s Toshiba notebook-m, azzal azt csinalok sajat autom sajat ECU-javal, amit szeretnek, megkotesek nelkultöbb drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz Klemens #21396 üzenetére
Egy 20éves műanyag lökhárító annyira el van keményedve, hogy ha valaminek öttel nekitolatsz semmit nem horpad azonnal elhasad széttörik. Javíttatni + fényezni értelmetlen. 3000 forint bontóban egy másik. Persze ettől még lehetett hátulról törve. Meg kell nézni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
_NCT
őstag
Autós feketedobozokkal/kamerákkal kapcsolatban van valakinek bővebb tapasztalata? Prestigio Roadrunner 500-at nézegettem, tud FullHD-ban rögzíteni, egész baráti ára van (34k). Érdemes ebben a kategóriában nézelődni? Youtube-on vannak róla videók.
Ha van ettől jobb max 50k-ig, akkor várom az ötleteket.
-
_NCT
őstag
válasz MunezXBK #21421 üzenetére
Néztem, de 60tól kezdődik
runner 125: így igaz
TaaT: hááát. Ennek se valami tűéles a képe, de ha 14 körül meg lehet venni, jobb a semminél. Ez melyik típus? Még agyalok dual-cam-en, hogy a kocsi hátulja is figyelve legyen. Igaz jelenleg még nem nekem kell, hanem fateromnak, de 1 hónapon belül nekem is aktuális lesz
[ Szerkesztve ]
-
-
-
profi91
tag
El, muszáj, mert úgy alakult, hogy sokat kell használnom az autót, városban(BP), oda pedig dízel kell(jó, gáz.....).
Haverom 1-es Octaviaval 1.9PDTDI-vel 6 literrel mászkál bp-n belül, én ha finomkodok, 10l, ha nem, márpedig nem szoktam, akkor 12. Pont 2x annyi. Az meg havonta akár 100.000-el is több.... -
Klemens
őstag
válasz stangli #21408 üzenetére
Ezek közül össz-vissz ezt találtam. Sok a nagy motor miatt esik ki vagy nem tetszés miatt.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_1.6_16v_family-61227188th: Jó persze, nekem valahogy az jutott először eszembe, hogy reccsent már.
AMD Power: Nem, a Megane belülről nem tetszik, Clio meg sehogy, ráadásul franciát nem igen szeretnék.
Szerk.: Valamiért sem linket nem tudok beszúrni, sem kiemelni a neveket.
[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
fesii
aktív tag
Kicsit még korai de szeretek időbe megtudni mindent.
Valószínű télre kell egy kocsit vennem.
Milyen költségekkel jár az,ha érvényes magyar okmányut veszek?
Esetleg érdemes nézegetnem lejárt okmányut is? Vagy abba nagy lehet a bukta. Gondolom ahoz, hogy újra forgalomba helyezzék le kell műszakiztatni amiből lehet nagy bukta.
Első autó vásárlás lenne szóval fogalmam sincs, hogy mi ennek a menete mit kell fizetni. -
TaaT
veterán
-
-
Manitou
addikt
Erről a kék vs piros környzetvédelmi matricáról tudtok valamit?
Legutóbbi műszakin pirosat kapott a gép, de elvileg kéket kellett volna, mert Euro 2-es motortól már kéket kell kapniuk.
Most jár le majd a műszaki, aztán jó lenne kékre átmókolni. Az igaz, hogy most ez forgalmi cseréjével is jár?[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Manitou #21437 üzenetére
Ez így van, a vizsga államosok már tudját ezt, hogy minden 96 utáni kéket kell, hogy kapjon automatikusan át is sorolják, ez azzal jár, hogy az adatlappal be kell menned az okmány irodába és cirka 500-600 ft ( matrica ára ) kicserélik a forgalmit és ragasztják fel a hátsó rendszemtáblára a műszaki érvényességet. Ennyi.
-
hdman
őstag
Mi újság Lujzival, jobban van már?
Sopron city :)
-
ReSeTer
senior tag
Teljesen elvagyok keseredve. Szeretnék venni egy sedant benzinmotorral max. 10 évest, de olyat, ami azért normálisan megy országúton, és 8 literrel megelégszik vegyesben és nem konzervdoboz, ja és erre van kb. másfél milla. A gond az, hogy nem találok! Csak olyat, amiben már van 200k+ km.
Dízel nem kell, mert eleve utálom, másrészt meg nem megyek minden nap vele, évi 6k-t megyek maximum.
Mitévő legyek? Régen volt választék. Úgy érzem, hogy nem fejlesztik a benzinmotorokat, inkább eldobják, ezek a turbós vackok meg semmit se érnek 1200 köbcentivel, kb elromlik benne a turbó és vége a gazdaságosságnak. -
neduddki
nagyúr
válasz Manitou #21437 üzenetére
HI!
keresd vissza lassan 2 eve en vegigharcoltam a hujje vizsgabisztos mistt a carinaval, es meg is kaptam a megllatot, ha jol emlexem Te mar akor is panazkodtal, de nem tettel semmit
udv
neduddki
mod: kornelka: mivel ok basztak el csak a matrica arat kelelt kifizetni /a nyocszogletuet!/, csak azt enm tom mije, mert azt is ok B!
t1: ugy ugy izonyu
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
I!
ugyanma ezek nem otok, monygya hogy jo mkennyen, vki linekje mar be a tegnapi poassatit:- )
udv
neduddki
mod: footy: naaaa mi van maaa???:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni