-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hdman
őstag
Persze, hogy nem válasz, kb 20 hszt volt rola szó, hogy milyen motorrol beszélünk. Nyisd ki a szemed, de segitek, hogy el ne fáradj a visszakeresésben: 1,3 mjet/cdti
Esküszöm Te valami perverz vagy aki direkt élvezi hogy trollkodik össze vissza. Én már rég kiraktalak volna
Sopron city :)
-
-
giigz
veterán
Megér egy megnézést, átvizsgálást?
-
Szplöttyy
senior tag
Miért van az, hogy több ember, köztük én is, el tudok éldegélni a fórumon anélkül, hogy folytonos vitába szálljak pl Rick4-el? Miért nem hagyjátok egymást a f*szba?!
Smoke & Torque
-
giigz
veterán
Ja, mondom majd neki, hogy igen, olyan autót szeretnék, amiben 100e km alatt van, 12 éves kora létére, tényleg, írta, hogy szervizkönyves, ebben mennyi is van? - Igen, garantált kilométer, 94.000
Szóval most kinéztem 5-6 autót itt Debrecenben, remélem minél hamarabb oda jutok, hogy megtudjam őket nézni, és találok egy jót.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz Szplöttyy #18413 üzenetére
Ezt gondolom név nélkül, de többek között nekem szántad.
Én szerintem nem flamelni, meg trollkodni jövök ide, nem tehetek róla, hogy néha megtalál a hülyeségéivel, meg a cinikusnak szánt kis beköhögéseivel.
PL: itt is [link] már rég nem róla volt szó 20 hsz óta, erre megint előveszi a témát mintha ennek örülne otthon. Az meg hogy lusta olvasni, már nem az én bajom, inkább beböfög egy hülyeséget
Én nem kezdeményeztem ellene semmit, eléldegélek vele, mellette, ha néha betalál, full higgadtan lemeccseljük, én legalábbis tök nyugi vagyok Még az is lehet, hogy ha egyszer véletlenül összefutunk megiszunk egy sört, én nem haragszom senkire, mindenki számoljon el magával
Azért az meg meggondolandó hogy mindenki Őt találja meg vagy vica versa. (nem csak ebbe a topikban)
u.i. szerintem nem kell védeni, megteszi ő is
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
giigz
veterán
Na ne... Ennyi árulkodó ember van? Nem is szoktam nézni ezt a topicot, de nevetséges, az egyszer biztos. Vitatkozom valakivel, és ha ő áll nyerésre, akkor írni kell a topicba, hogy védjenek meg, mert Rick4 bácsi lenézően beszélt velem? Vicc, 12 éves gyerekek szoktak árulkodni, azokból is az idegesítőbb, önző fajta...
-
Kornel
veterán
köszi. azért fontos, mert fél liter ide oda az mindegy lenne, de átlag 5 és átlag 6 között már van 1 liter, ami havi 2000 km esetén lassan 10K HUF. mondjuk ez a megtakarítás gyorsan kárba veszhet, ha turbo-t, vagy egyéb érdekességet kell cserélni a dieselben
Nagy dilemma -
-
-
8th
addikt
Vezettem ilyenből 1.8-ast. Meg tudnám szokni a kényelmét viszont a motor elég gyengének a futómű pedig túl billegősnek tűnt. A tulaj szerint komoly gondok ezidáig elkerülték de a kisebb elektromos problémák rendszeresek. Annak ellenére, hogy alapból francia autó ellenes vagyok és az ilyen nagy hajók nem az én világom, tetszett az a kocsi. Az 1.8-as is kicsit lomhácska ebből valószínűsítem az 1.6-os motorral még ratyibb lehet.
mod:
#18420: Ha jól veszem ki a szavaidból téged az zavar, hogy pár embereknek nincs kedve feleslegesen idehányni 5-10-20 vagy még több felesleges off hozzászólást amit úgy is törölni fognak és amire egyébként a vitázó feleken kívül az ég világon senki sem kíváncsi? Vitatkozni kulturáltan a másik fél sértegetése nélkül is lehet(ne). Csak ugye van akinek ez sikerül van akinek nem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz !Overdose! #18431 üzenetére
Akkor is örök darab csak nagyobb benne a méneshttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
giigz
veterán
A gyorsulása 11,5 s körül van, nekem ez tökéletesen elég, az erővel nem lenne probléma. Ha bírja a 90-et, akkor okés, arra meg szerintem megfelel. 7-8 literből el lehet vele járni, gondolom ez országúton 6 literből is megvan. Nálam 70%-ban országút, a többi város.
Az plusz, hogy 5*-os törésteszt, ráadásul nem az alja, hanem majdnem 100%-os, nagy kasztni, tanulóautónak, első autónak tökéletes lenne. Persze nem lesz, mert ez 550-ért egy ordító ajándék, ebből adódóan nyilván egy romhalmaz lehet.
-
Szplöttyy
senior tag
Nem védem, csak mostanában ő van a célpontban. Sok ember ír ide, akinek nem teszik a hsz-e, de ignorálom, így egyszerűbb, és csupán ezt akartam tanácsolni, nektek is(mindenkinek) hogy ha vmi nem begyere, akkor ugord át.
(#18429) bitpork: Sosem volt 54lovas 300D, de amúgy a W123 240D az a világból kimenős autó, a 300D az öt henger "remegése" miatt, már 1,5millió környékén lehet, hogy egy picit kopott...Smoke & Torque
-
Cheesy
őstag
Elhatároztam, hogy amíg még megtehetem (no feleség, no kötöttségek, no gyerek, stb.) inkább egy élményautót veszek és nem nagyautót. Így jövőre szerintem veszek egy Fiat Punto GT-t, hobizoli kollega írásai meggyőzőek róla.
Ahogy nézegettem az alkatrészek sem egy vagyon kicserélni rajta.
Az a tervem, hogy 4-500.000HUF-ért látni már normális állapotút (persze ez semmit nem jelent ami a képen van) és kb még egyszer ennyit elkülönítek arra, hogy kb. egyből ráköltsem, hogy cseréljenek ki minden kritikus alkatrészt. Tehát olyan 900k-ból meg lehetne oldani azt, hogy normálisan fel legyenek újítva az alkatrészek.
Javítsatok ki, ha rosszul gondolom.
A Punto GT alapból turboval jön? Egyáltalán létezik még olyan példány ami nem volt rommá törve? Amennyiben törött volt egy autó ha "új elemet hegesztenek a törött helyére" orvosolható a dolog?www.vakbelmutet.hu
-
hobizoli
nagyúr
válasz Cheesy #18437 üzenetére
vegyel egyet KO turboval 200k-ert es arra koltsd el a 6-700k-t
nagyjabol mind volt torve kisebb-nagyobb mertekben, erre keszulj felalapbol is turbos -made in japan, IHI RHB5 VL7E csigaja van-, de ezt mindenki csereli vmi Garrett T25 vagy KKK-K03 vagy K04 vagy vmi ekvivalens-re, ennel nagyobb mar sok ra
pl a gyari intercooler akkora, mint egy A5-s irolap, meg felig takarasban oldalt van, nem is elolosszes flexi gumicso cseres tobbretegu szilikoncsore, az osszes vakuumcsovel egyutt
ami qrva draga hozza, az a legtomegmero (Bosch művek)
ha jo akarsz magadnak a gyari elektronika kibaszodik, es vmi real-time is irhato ECU bebaszodik helyette
ezzel a chiptuning is meg van oldva, meg a legtomegmero tema is (ugyanis az tobbe nem kell bele )több drón kell ;P
-
giigz
veterán
-
-v-
addikt
"A 206-os történetének érdekes fejezete volt a 206 RC, amibe beleraktak egy nagyon erős, és önmagában jó 180 lovas motort, attól pedig csak még látványosabb lett, mennyire rossz a 206-os futóműve, váltója, féke, mindene. Az tényleg mesterien mutatta be, mekkora hülyeség erős motort rakni egy érdektelen konstrukcióba."
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
PGT-n ugyanakkora fek van, mint a F Astra GSi 16v-n, ami ~200kg-l nehezebb
mondjuk szerintem is keves ra (az F Astra-ra is) 3-4x nagy sebessegrol satuzva mar elnyulik a gyari, a prolibbakon max azert nem, mert amire az ujra felgyorsul arra tempora, addigra lehul
azert a futomu nem teljesen azonos, a csucsmodelleké mindig elol-hatul stabilizatoros alapbol, a prolibb modelleke meg nem igazan, max elol vagy meg ott se az (a helye persze megvan)
a sportos valtozat feke elol-hatul tarcsas altalaban, es elol a legnagyobb tarcsa van, ami a gyari felni ala befer, a felfuggesztes kemenyebb, lehet oda-vissza csillapotos is, es a rugok is lehetnek mas karakterisztikajuak, pl lehet a prolié "csak" linearis, a sportosé meg progressziv
ezt ranezesre nehez megallapitani, foleg ha ezeket a cuccokat nem kiszerelve latod, de meg ugysem feltetlenul latszik avatatlan szemnek
-------
jarj BTR80-l vagy H1-l
több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz hobizoli #18444 üzenetére
Úgy néz ki a fékeket sehol sem méretezték túl ezeken a régebbi sportos gépeken. VTI-nél is talán a legtöbb kritikát ez kapja. Mondjuk én nem gyilkolom meg ésszel megyek így még hála égnek nem tűnt soványnak de sokan panaszkodnak rá.
És valóban vannak különbségek a sportosabb csúcsváltozatoknál a simábbakhoz képest. Nálam 4 tárcsa (1.5LSi-nél is ez van mondjuk), stabilizátor, elöl toronymerevítő meg keményebb rúgók (-2cm-el ha jól tudom) vannak a gyári felszerelésben mondjuk egy 1.4 IS-hez képest.Szóval alá tudom én is támasztani Honda oldalról a kommented.
Més que un club!
-
neduddki
nagyúr
HI!
ajaj kihuztad a yufat a szemt 206osra ijet irni:- )))
udv
neduddki
p.s. bocsika...
mod: hobizoli: ugyan kerlek: vityaz:- )))
mod: Napfénysüti: ugay kerlek nem oto, het hun van az egy flanszia v. macsakzabalo otohoz???:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
orvil
tag
válasz hobizoli #18444 üzenetére
ez szep meg minden, de meg mindig sok a loero, a kasztni pedig meg mindig papir sajnos, raadasul ezeket a kocsikat nem a megfontolt 40tol felfele soforok veszik, hanem a vesedonor 20+ evesek rutin nelkul. bar amit ok muvelnek ahhoz meg a volvo kasztni is keves vedelmet nyujt bukta eseten.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben