- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- BOINC: compute for science
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
HKorn
addikt
Mondjuk azért sántít ítt a dolog, főleg az Arona- Vitara összevetés. 4.1M-ért Vitara a GL+ felszereltséget adja, míg 4M-ért az Arona full fapad-ot. Ha Vitara is full fapad, akkor GL kellene belőle 3.75M környékén.
All in all, 4M-ért a Vitara még mindig verhetetlen.
Run&Ride
-
-
Yushchenko
őstag
válasz ReFleXx #159444 üzenetére
Szerintem keményen pénzeli a VW-Seat ezeket a teszteket. Anno az Ibizáról is olyanokat írtak, hogy már alig vártam, hogy megnézzem a szalonban. Aztán a valóság teljesen lehozott az életről. Az egy dolog, hogy 14-17 hetet kell rá várni, de ezeknek az autóknak az összeszerelési minőségük sem az igazi... + a design miatt hatalmas holtterük lett.
Ami miatt pedig teljesen inkorrekt az összehasonlítás az az, hogy itt a tesztelt Arona és a Vitara között 1M+ eltérés van árban. Próbálták volna a 4M-s Reference modellt. Abban tényleg semmi nincsen...[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz Yushchenko #159454 üzenetére
Arona és a Vitara között 1M+ eltérés van árban
Ezt mondom én is, ha szigorúan a 4M-es árt nézzük Arona olyan szinten fapad, hogy fáj a GL+ Vitarához képest, de még a következő lépcső is jóval kevesebbet ad.
Arról nem beszélve, hogy olyan szinten kisautó kinézete/feelingje van, hogy csak na.
Run&Ride
-
footy
addikt
válasz LuckyL #159451 üzenetére
szabályos tempóhoz elég egy 90-100 le körüli autó, és nem tart percekig egy előzés 80-90 körül.
Ez igy nem jelent semmit. A logikad szerint akkor mondjuk egy J Astra 1.4 szivoval mindenre, eleg. A valosag pedig az hogy fajdalmasan hasznalhatatlan meg a varosban is.
A suly-loero-nyomatek harmassal mar inkabb lehetne valamit kezdeni,de azzal nem lehet ilyen "megmondasokat" tomondatos feligazsagokat generalni.és nem, nem mások az arányok külföldön sem
majd ha lekaptad a szemellenzot akkor nezz ra a mobile-ra, vagy a gebrauchtwagen.at-re -
HKorn
addikt
válasz Yushchenko #159457 üzenetére
Nekem is az volt élőben.
Az is meglepő, hogy az Opel ennyire gyengére sikerült. Tény, hogy egyiknek sincs értékelhető alapmotorja a Vitarát kivéve. Hiába mondák a 95 lovas 1.0 TSI-t jónak, azért inkább egy szívó 1.6 kellene.
Run&Ride
-
válasz HKorn #159458 üzenetére
Végén az olvasók is a vitarára szavaztak
Ezek közül a vitára motorja a legjobb/tartósabb, a KIA-tól 1,4- el venném, de az már 4,4M, a Seat és opel nem fogtak meg.
Én már kezdem elengedni ezeket a kicsi SUVokat
4,2 M a kia ceed, 3,5M-4M a Fiat Tipo sokkal nagyobb helykinálattal
Ezek a kis SUV-ok nem nyújtanának többet, mint a mostani i20-am, azt meg újonnan 3,5M megkapnám.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz footy #159449 üzenetére
Hat nem tudom, vannak olyan piacok ahol ez megallja a helyet, igen. Viszont tobb helyen nem, itt Irorszagban pl nem tudsz elozni, eddig 3x eloztem, mast meg nem is lattam, hogy hasonloan cselekedne, az utak kialakitasa es a moral sem teszi lehetove, ezert minden auto alapmotoros, S80 1.6d, BMW-kbol 16i stb stb, itt megveszik a tesztelt Opelt is azzal a vakarcs motorral, mert dugoban ulni, es az orszaguti 60-ra (ennyivel mennek -_-) boven eleg.
Osszel atmentem Angliaba, bereltem egy autot, hat Wales es kornyeke sem mas, de legalabb ott haladtak annyival, amennyivel engedett, az utak kialakitasa viszont ott sem teszi lehetove az elozest.
"Bad reklám is reklám too"
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok! Kollégámnak kellene egy pici segítség. 1000 euróig keres pici benzines munkába/boltba járós autót. Van esetleg valami ajánlott darab, az olcsó pici szívó benzines kategóriában? Előre is köszönöm, köszöni szépen!
Gipsz Jakab
-
Richard!
addikt
válasz Jakab66[hun] #159461 üzenetére
Szia!
Ezres vagy 1.2-es B korzika.
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
DZs
senior tag
Költség tervezés miatt kérdezem, a vw haldex 4x4-ben, több mint 200 ezer km-rel, javítás szempontjából van buktató?
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Pecsen tudtok ajanlott autoszerelot? Lehetseges, hogy ott van a kiszemelt kocsi, es mivel 246km-re van tolem, igy inkabb ott vinnem el atvizsgaltatni.
Koszi, udv,
Ambulimax Provider
-
-
sesztakbence
tag
Üdv!
Eladnám tavasszal friss műszakival a francia f.s 2004-es Renault Scenic II-t, 1.5 dCi 101 lovas kocsimat, ~205.000 km-el. Kb. mennyit érhet használt piacon? 4 nyári, 4 téli gumi, cserélt hajtókarcsapágy, kipucolt turbó,manuál klíma, 4 elektromos ablak, elektromos, fűthető tükör, elektromos kézifék, sötétedő belső tükör, tempomat stb...Én 600.000-700.000 Ft körülre gondoltam. Reális ez? Kereskedő mennyit adhat érte kb?
Ford Focus 2 1.6 benzint vagy Seat Leon 2 1.6 MPI-t vennétek helyette? Leon jobban tetszik, de a Focus is szimpatikus, bár állítólag utóbbi rohad. Keret max 1,5 millió. Napi 2x25-30 km, munkába illetve edzőterembe járásra használnám.
-
veterán
Sziasztok!
Rokon szerelőm győzköd, hogy adjam el a 2014-ben vásárolt 2004-es dízel Mazda6-osom, mert higgyem el, most fog megindulni a lejtőn. Mert az alján már nagyon csúnya az a felületi rozsda, kéne rá egy nagyon igényes komoly alvázvédelem ami jó drága, meg higgyem el a kuplung kettőstömegű csak idő kérdése, szerinte max 2 év és 300-ból jó ha megúszom, és akkor még bármikor bármi beszarhat rajta, az injektorok, stb. Mert sok megfordult náluk, csak a baj van velük, rozsda, kormánymű, fékek, dízelmotor, stb.
Azon kívül az ajtók rozsdásak még, ennek a naptól elöregedő vízlehúzó az oka, már vettem 1 színazonos bontottat, most találtam még egyet, és már csak a harmadik hiányzik hogy az összes rozsdásat kicseréljem.
A gond, hogy most nem tudok hozzátenni, épp kiköltekeztem másra. Max fizuelőleg van (kb. 400) az eladási áron felül. A másik dolog, hogy van már másik autónk, a feleségem HR-V-je, ez CVT-s bevásárló-orvoshozjáró autó (csak 4 személyes, 9 liter fogyi). Persze nagy kényelmes hosszútávfutó a Mazda, de biztosan meglennék valami kisebbel is.
A használat jelentős része napi 25km-re bejárás, ez az a minimum táv amire dízelt szabad venni szerintem, és ha cserélném dízelre csak VAG dízel vagy hasonlóan megbízható.
Sok minden eszembe jutott, egy része belefér az eladási árba, bár ki tudja milyen állapotú, egy részéhez igénybe kellene vennem a fizuelőleget:
- A6 C4 2.5 I5 TDI talán már túl régi, a szépek drágák, bontott alkatrészek már kikopóban
- S60/V70 audi vagy saját soröt dízel, esetleg 2.4 soröt benzin ezekbe szerintem a világ összes kilométere benne van már
- B5.5 Passat, B5 A4, Golf4, A3, Octavia I, Seat Leon, Toledo, Ibiza, Sharan 1.9TDI rengeteg lerúgott példány, de rengeteg van belőle, olcsó alkatrészek, facebookos bontások, szintén Mars-Föld távolsággal a hátuk mögött.
Tudnék bízni egy JTD-ben is, de ami tényleg jó (159 2.4) az már nagyon drága. Accord 2.2 szintúgy.
Vagy valami kis gyösz benzines bakancs Micra, Jazz, Swift, Saxo, Lupo (utóbbi 2 akár dízel)
Esetleg ott a lehetőségautó, a feleségem rokkant, bár nem tolószékes. A vitara már nagyon drága, Swift vagy Ignis jöhetne szóba, ez legalább új lenne, de évekre nagyon megterhelné a kasszát.
Jól látható hogy a drágábbak (Volvo, Passat) hoznák a Mazda vezetési élményét, kényelmét,fogyasztását, remélhetőleg olcsóbb fenntartással (pl egy A3-masba 130 a DMF+kuplung szett, a Mazdába a duplája), de ezekre rá kellene fizetni.
A többi, még az új Suzukik is kompromisszumok hely, kényelem és menettulajdonságok téren. Mi a francot csináljak?https://tinyurl.com/rasoapro
-
BigBlackDog
veterán
válasz rasotamas #159469 üzenetére
Erről eszembe jutott egy sztori, amit dióhéjban leírnék. Béla bácsi, az öreg autószerelő nagyon jól végzi dolgát. Messze földön híres, hetedhét határon túlról is járnak hozzá. Például András, aki évek óta már Székesfehérvárról Budapestre hozza a szerelő úrhoz a kétliteres dízellel szerelt, megkímélt állapotú MK4 Mondiját. De Béla bácsinak van egy másik ügyfele is, akit Gézának hívnak. Géza egyik nap reggelén közli Béla bácsival, hogy keresne egy megbízható, szép állapotú kombit. Béla bácsi csóválja a fejét, nem tud eladó darabot. De Géza erősködik, hogy már pedig neki nagyon kéne és meghálálná a segítséget. Telnek, múlnak a napok, nem sokkal később megérkezik András a kötelező olajcserére. Béla bácsi sajnos nem szolgál jó hírrel neki;
"A Mondeo nagyon-nagyon beteg,
adja el, amint csak lehet,
a kocsi már a halálos ágyán fekszik,
tudna is egy vevőjelöltet, akinek tetszik."
Lényeg, hogy a hibátlan, megkímélt állapotú Mondi elég olcsón Gézához került. Természetesen a nevek kiválasztása csak a véletlenen műve.Mondjuk a rokon szerelő kicsit más tészta, meg aztán egy Mazda tényleg tud rohadni sajnos.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #159470 üzenetére
A rokon fog átverni leghamarabb.
-
pit stop
addikt
Sziasztok,
Elgondolkodtam a cserén. Munkába járásra használom leginkább az autóm - tehát egyedül, így elég lenne egy kisebb autó, és mivel munkába járás ne egye meg az összes zöldhasút pénztárcából.
Autópályán járok be, így az alapmotoros kisautók kiestek, 130-as utazónál ugyanakkor nem kell több - csak azt érje el. A jelenlegi autóm 2007-es, ezért ennél öregebbet nem szeretnék, de 2007-es már jöhet vagy ifjabb ha van.
A keret pedig 1-1,3 milka.
Suzukit nem szeretnék, Opellel nincs jó tapasztalatom, amúgy nem zárkózom el semmitől, ötleteket köszönöm![ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Gombinyó
őstag
válasz rasotamas #159469 üzenetére
- B5.5 Passat, B5 A4, Golf4, A3, Octavia I, Seat Leon, Toledo, Ibiza, Sharan 1.9TDI rengeteg lerúgott példány, de rengeteg van belőle, olcsó alkatrészek, facebookos bontások, szintén Mars-Föld távolsággal a hátuk mögött.
Vagy valami kis gyösz benzines bakancs Micra, Jazz, Swift, Saxo, Lupo (utóbbi 2 akár dízel)Én ezekből mazsoláznék, 1m körül nem ülnék bele A6-ba, 159-be, stb, mert csak nagyobb torkos lesz, mint a Mazda.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #159470 üzenetére
Nincs vásárlási szándéka az autó iránt.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
pit stop
addikt
válasz BigBlackDog #159475 üzenetére
Szeretem, csak sokasodnak a felhők. Közép távon az autó árának a felét rá kéne locsolni - és ha 1-3 éven belül eladom, akkor ezt senki nem adná meg az eladási árban.
10 év fölött pedig már ott lebeg egyéb random dolog és/vagy a korrózió is.Az kimaradt, pedig bele akartam írni eredetileg, hogy bő 20k kilométerre használom évente, így lehet dízel is megérné.
Benzinesek túlárazódása mondjuk jogos, ugyan annyiért tudom eladni, mint amennyiért 1,5 éve vettem sajátom...
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
veterán
válasz Gombinyó #159474 üzenetére
Köszönöm a segítséget! Ezek között van lényegi karbantartási költség eltérés? Műszakilag nagyjából megegyeznek, bár nyilván nem a Lupo meg a Sharan. Ezek a nagy bódék egyébként is baromira tetszenek már jóval a Mazda vásárlása előtt óta, és a HR-V óta imádok magasan ülni is. Sajnos nyilván drágábbak mint a kisebbek, valamint mindenből csak faceliftet néznék.
Volvókkal mi a helyzet? Illetve van más ajánlott az 500-1200 ársávban? Nem rozsdásodó jappán szívóbenzin? Ha létezik olyan persze.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Szajo
őstag
Sziasztok!
Alfa Romeo 159 Benzinesekről mi a vélemény?
Meg úgy általában a kocsi megbízhatóságáról?
Nagyon tetszenek de mellé nyulni se akar az ember.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Olyan motor nincs is benne. Te a 156-ra gondoltal, de ott is leginkabb a JTS veszelyes, ha 2.0.
159-bol az 1.8 MPi es az 1.75 TBi a legjobb motorok, a tobbi korulmenyes, viszont az 1.75 TBi-n kivul egyik sem olasz motor, csak a dizelek, a tobbi GM.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Annyira nem is sok, majd ha elmegy 460 ig mint az elozo 1.6-os, akkor elegedett leszek.
Erzekeny az olajra mindegyik, ebben le van cserelve 8-12 kozott, mikor hogy jon ki a lepes, ha valaki szarik bele, akkor joval elobb elfaradnak a tengelyek, egyenetlen alapjarat, fulladas, hangosabb uzem a tunete, raadasul ugy tudom, hogy nem valtoztattak az anyagan mint a VW a 2.5 V6 eseteben.
"Bad reklám is reklám too"
-
Nálunk a csúcs 355e km az 1999-es Honda civic-el, de az még megvan pöc röf, de mostmár majdnem annyi olajat eszik, mint egy új bmw
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! 0.9 TCE motorról mi a véleményetek? Egy Renault Clio Grandtour lenne a kiszemelt. Légyszi irjatok róla. 1.6 TDCI után szeretnék valami viszonylag kis fogyasztású de megbizható autót....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen