Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny_vT

    senior tag

    Sziasztok!

    Kokszosodásról érdeklődnék. Amit tudok: direkt befecskendezős motoroknál (legyen az VW TSI, vagy a 2,5 literes Lexus IS) idővel mindenképp előjön, mert konstrukciós hiba és punktum. Olvastam Novoth Tibi cikkét a dióhéjszórásról is, tehát egy alap fogalmam van már a témáról.

    Ami érdekelne, hogy közvetlen befecskendezős használt autó vásárlásánál mik a tuti intő jelek, hogy a motor közeleg a dögrováshoz? A tulaj udvarán azért csak nem kapnánk szét a hengerfejet. Van erre beavatkozásmentes mód?

    Egyáltalán nevezhető-e ez dögrovásnak, vagy ha a tönkremenetel előtt tisztítva lesz, akkor kvázi újjászületett a motor?

    A kérdés azért foglalkoztat, mert Németországból szeretnék kocsit hazahozni és szívem szerint inkább itthon tisztíttatnám ki a kinti ár töredékéért. Mennyire kockázatos egy hazaút, ha a jelekből már egyértelműen megtörtént a baj?

    - És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

Új hozzászólás Aktív témák