-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
ezt sokan, sokszor írják, de csak azt tudom rá mondani, hogy hangolás kérdése. a szívó benzines ereje azért tűnik jobban beoszthatónak, mert ott alul csak a nagy halál van. a turbó miatt csak alul lesz használhatóbb, de Tomcsi leonja a példa rá, hogy fent se kell elfogyjon. de dízelben is meg lehet csinálni jól, hogy fokozatosan erősödjön, ne pedig 2000-nél hátbakúrás-kormányrángatás, 3000-nél meg halálos kókadás legyen az erőleadás. nekem most a csipszelés is arra ment rá, hogy még simábban, lineárisabban adja le az erejét, már 1300-tól lehet vele közlekedni, nyilván 2000-től jön meg az ereje rendesen, aztán 4200-ig érdemes is elforgatni. majd ha a jövőben lesz még finomítva, akkor ki lehet tolni ezt 5000-ig is, csak azt nem olyan egyszerű megírni, kb napos program. most meg rohantunk és az egr kiírása volt a lényeg, a kis optimalizálás csak a bónusz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- VPN topic
- NBA és kosárlabda topic
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- Új tartalék ipari forrasztópáka 24V Atten Aoyue Yihua Gordak Letcon 5 pólusú dugó
- Új YIHUA 872D++ BGA SMD 2az1-ben hőlégfúvó állomás + Hakko forrasztó páka
- Kábeldob új hosszabbító 40m réz kábel villanyvezeték 4db konnektor elosztó
- Sensibo Sky wifis okos klíma távvezérlő, újszerű
- CSB GP 7Ah 12V UPS akkumulátor GP1272 F2 35W/Cell
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest