Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz LuckyL #118981 üzenetére

    Vontatásra nincs jobb egy nyomatékos diesel terepjárónál és még ccm-ben sem kell nagy. 3,5 tonnát bármelyik 2.5-ös diesel kihúz a világból 10-11 literrel.
    Az összes autómentős diesel Patrol-lal, Pajero-val, Navara-val vontat, nem véletlenül.
    Mint írtam engem az a tény frusztrál, h a felső kategóriás prémiumba utólag belefaragják, h occsóbb legyen a tankolás. Egyszerűen kontraproduktív egy prémium V8 benzin az utólagos gáztartállyal.
    Szoktam követni a használt piacot, úgy hobbyból. Akárhányszor látok nagy ccm-es prémium gázosított benzinest, az 99%-ban lelakott kotla.

    bitpork

    Írtam h V8 prémium, direkt. Egy Swift-nél számomra belefér a barkácsolás és még az is, h más színű ajtókkal, lökhárítókkal használják, mert épp bontott piros volt kéznél az ezüst autóra. Ez a kategória szólhat erről, de a prémium nem.

    8th

    Hagyjuk ezt a környezetkímélősdit. 2 tonnás V8-at 100-ból 100 user azért gázosít, mert nem telik benzinre, ennyi, ezen nincs mit vitatni.
    Pótkeréktartály megintcsak kompromisszum, mind űrtartalomban, mind pótkerék szempontjából.
    De úgy érzem kicsit elbeszéltünk egymás mellett, egy Mondeo kategóriával nincs bajom, de amikor egy 7-es BMW-be, S4-be, S osztályba kerül gázszett, az számomra szentségtörés.
    Egyébként ha ennyire tuti a módszer, gyárilag miért van elvétve dupla üzemű autó? Sőt, felsőkat. prémium kb. nincs.
    Ha egyszer belefér a budget-mbe én is veszek 4.4 V8-at, de nem fogom szétbarkácsoltatni, hanem beállok a kútra és rakok bele benzint. Annyit amennyit kér.
    De mindegy, nem vitatkozom, meg egyébként is lezárult már a téma, csak most volt időm válaszolni, de techbuziként nálam nem fér bele prémium autónál ez a kettősség.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák